• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    Want jullie verstoppen je voor Jonathan en ik ben met hem alleen in een kamer?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Jonathan is de bewaker van the place,een van Clementine's vriendjes geloof ik haha


    tya

    Nu ben ik zo loner met Jonathan :p


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Kan iemand mij heel simpel bijpraten? Ik lees dat ik met Albert en Raven zit. Verder nog iets belangrijks?!


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Kan iemand mij heel simpel bijpraten? Ik lees dat ik met Albert en Raven zit. Verder nog iets belangrijks?!

    Ik wist ook niet dat Raven de slaapkamer had verlaten (rofl) nou ja, ik schrijf hem er zo wel naartoe :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    _AnneFleur_ schreef:
    Kan iemand mij heel simpel bijpraten? Ik lees dat ik met Albert en Raven zit. Verder nog iets belangrijks?!

    Albert komt ook net jouw kant op, maar ik er even wat bij schrijven!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    No offence, maar is het niet de bedoeling dat iedereen in de ik-persoon schrijft en in de tegenwoordige tijd :x


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Wow!! Dit is echt snel geëscaleerd in een grote puinhoop! :')


    chaos makes the muse

    Sheen schreef:
    No offence, maar is het niet de bedoeling dat iedereen in de ik-persoon schrijft en in de tegenwoordige tijd :x

    Ik dacht altijd dat RPG's in de derde persoon werden geschreven, haha. Ik kan switchen hoor, als jullie dat fijner vinden. Lemme know.


    tya

    Sheen schreef:
    No offence, maar is het niet de bedoeling dat iedereen in de ik-persoon schrijft en in de tegenwoordige tijd :x

    Ik schrijf altijd hij/zij en verleden tijd in rp's ^^''
    Maar als jullie het liever anders hebben pas ik het wel aan!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IK begrijp er echt niks meer van.
    Randall geeft Jonas een hand, maar tegelijk schreeuwt Cinderella op de gang met Jonas omdat Sil meegesleurd wordt. Whut?


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Sheen schreef:
    No offence, maar is het niet de bedoeling dat iedereen in de ik-persoon schrijft en in de tegenwoordige tijd :x


    Bij rpg's zijn daar geen regels voor. Bij msv's zijn daar vaak wel afspraken voor (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @IJsvogel & Poshlost: ik vind het fijn om te lezen, maar ik dacht gewoon dat het zo hoorde. Schrijf maar gewoon verder zoals jullie nu doen hoor, wat mij betreft.

    @ Necessity: Oh, oké!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 21:20 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Jongens, vergeet niet dat alleen AnneFleur met Clementine schrijft! Dus Jonathan gaat niets vreemds doen met Sil tenzij Clementine dat commandeert ^^''


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Jongens, even een mini mededelinkje. Het is echt niet chill om 12 verhalen door elkaar te lezen, dus als je niet weet wat iemand doet, schrijf ook niet over diegene, zo houden we het iets overzichtelijker. (:


    tya