• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    IJsvogel schreef:
    Nou, ik ben Linda (maar iedereen zegt altijd Lin dus voel je vrij om me zo te noemen x'D)
    Ik ben 19 maar ik kan niet meer naar school want ik ben sinds mijn 16e chronisch ziek. Dus ik volg nu voor de tweede keer therapie, ze kunnen me niet meer beter maken maar ik kan wel al veel meer dan ik eerst kon!
    Daarnaast heb ik wel veel hobby's. Schrijven, tekenen, lezen en alles dat met muziek te maken heeft. Ik speel piano, gitaar en een beetje fluit dus zo hou ik mezelf ook weer bezig :')


    Oh wat naar.. mag ik vragen wat je hebt?


    chaos makes the muse

    CVS (chronisch vermoeidheidssyndroom), Fibromyalgie (pijnklachten en dat soort pretbedervers) en prikkelbare darm wat inhoud dat ik allergisch ben voor gluten, tarwe, melk en bepaalde soorten groente en fruit. Van buiten lijk ik gewoon gezond, je kan niet aan me zien dat ik ziek ben maar het is geen feestje x'D


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Ik vind Anne-Fleur trouwens echt een hele leuke naam! Dat hoor je her niet veel.
    En Lies, doedelzak? Haha echt gaaf, hoe kom je op het idee om zoiets te leren?


    De voorzitter van de harmonie is een oud-collega van m'n vader. Mijn moeder vond dat we nog een keer naar het Galaconcert moesten gaan (hun grootste optreden van het jaar) en toen vond ik doedelzak zo mooi dat ik het meteen ook wou spelen. En die oud-collega geeft mij nu les. Iedereen denkt altijd dat doedelzak supermoeilijk is, maar dat is het niet echt!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Echt leuk joh! Ook echt super origineel :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    CVS (chronisch vermoeidheidssyndroom), Fibromyalgie (pijnklachten en dat soort pretbedervers) en prikkelbare darm wat inhoud dat ik allergisch ben voor gluten, tarwe, melk en bepaalde soorten groente en fruit. Van buiten lijk ik gewoon gezond, je kan niet aan me zien dat ik ziek ben maar het is geen feestje x'D


    Ah dat is best wel kut rot. Ik heb over CVS weleens een artikel gelezen...


    chaos makes the muse

    Ja het is echt vervelend, maar ik kan het gelukkig wel een stuk beter handelen dan aan het begin!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Ja het is echt vervelend, maar ik kan het gelukkig wel een stuk beter handelen dan aan het begin!


    Ja, hoe zeg ik dit op een goed manier... alles went zeggen ze....


    chaos makes the muse

    IJsvogel schreef:
    Ja het is echt vervelend, maar ik kan het gelukkig wel een stuk beter handelen dan aan het begin!


    Dat is al goed! Het is jammer dat je dat allemaal aan de hand hebt maar ik vind het altijd chique hoe mensen die het hebben ermee kunnen omgaan, zo positief!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Sheen schreef:
    (...)

    Dat is al goed! Het is jammer dat je dat allemaal aan de hand hebt maar ik vind het altijd chique hoe mensen die het hebben ermee kunnen omgaan, zo positief!


    Dat ben ik met je eens!


    chaos makes the muse

    Ik meld me af


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Maar daarom is meedoen aan een rp ook leuk! Dat bied weer een beetje afleiding :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Maar daarom is meedoen aan een rp ook leuk! Dat bied weer een beetje afleiding :')


    Dat is zo dat heeft iedereen weleens nodig! Zeker in deze tijden....


    chaos makes the muse

    Ik vind het heel knap, en mag ik vragen of het niet beter gaat. Alleen Annefleur kent me een beetje denk ik?


    Ik ben Marie-Louise, ik ben net 14 jaar geworden 19 mei en ik zit op het augustines in Groningen. Ik ben net ziek geworden gewoon mijn
    keel is al vaker niet goed, maar daardoor ben ik vaak eerder online, en anders ben ik in hypnose van Netflix :O


    ~

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Dat is zo dat heeft iedereen weleens nodig! Zeker in deze tijden....

    Nou en of!
    Maar ik ga afsluiten, morgen schrijf ik weer verder. Tot morgen!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Nou en of!
    Maar ik ga afsluiten, morgen schrijf ik weer verder. Tot morgen!


    Tot morgen!^^


    chaos makes the muse