• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Ik vroeg me trouwens af of we allemaal ongeveer even oud zijn? Is dat zo of is er best veel verschil..


    Ik ben 12 XD


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik zal mezelf dan maar gewoon even voorstellen, want ik ben ook benieuwd naar jullie!
    Ik heet Michelle, ben 19 jaar en woon in de buurt van Maastricht, waar ik studeer. Ik doe International Business op het HBO en in mijn vrije tijd doe ik weinig aangezien ik vandaag ontslagen ben HAHA.
    Ik hou van lezen, schrijven, nieuwe talen leren (obvious als je mijn profiel hebt gezien, haha!) en dat is 't zo'n beetje. What about you's?


    tya

    Ik ben 19! Volgens mij zitten hier grote leeftijdsverschillen haha.


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Poshlost schreef:
    Ik zal mezelf dan maar gewoon even voorstellen, want ik ben ook benieuwd naar jullie!
    Ik heet Michelle, ben 19 jaar en woon in de buurt van Maastricht, waar ik studeer. Ik doe International Business op het HBO en in mijn vrije tijd doe ik weinig aangezien ik vandaag ontslagen ben HAHA.
    Ik hou van lezen, schrijven, nieuwe talen leren (obvious als je mijn profiel hebt gezien, haha!) en dat is 't zo'n beetje. What about you's?

    Ahh ontslagen, balen zeg :c


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Ahh ontslagen, balen zeg :c

    Ja, ergens ben ik blij want het was gewoon een kut sfeer daar. Maar da's niet erg, ik heb alweer twee nieuwe sollicitatiegesprekken op de planning staan haha!


    tya

    Ik wou vragen of ik nog mee kan doen, anders ga ik kapot van verveling


    ~

    O, dat is fijn! :'D


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    _Dark_ schreef:
    Ik wou vragen of ik nog mee kan doen, anders ga ik kapot van verveling


    Sorry wij zitten echt vol en zijn te ver voor een nieuw persoo


    chaos makes the muse

    Ik ben Lies, 12 jaar en ik woon dichtbij Hasselt, in Belgisch Limburg. Ik doe Latijn en ik ga volgend jaar waarschijnlijk Latijn-Grieks doen want ik wil verder met talen.
    Ik hou van lezen en muziek. Ik speel doedelzak en orgel. En ik heb een hond. Pickles.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Nou ik ben dus Anne-Fleur en ben 16 jaar. Ik woon, net als Anna in Leiden. Hier ga ik naar de middelbare school waar ik in 4 vwo zit met het profiel c en m met maatschappijwetenschappen. Ik ben ook gek op talen. Maar kom op dit moment niet verder dan wat ik op school leer... helaas. Ik houd van lezen en schrijven. Ik hen verder niet veel hobby's, daar heb ik ook eigenlijk geen tijd voor aangezien ik het thuis al zo druk heb. Verder zou ik het niet weten.


    chaos makes the muse

    Ik ben Eva en ik heb ''EEN LEVEN''


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Anne mag Dark dan wel met ons mee kletsen?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik vind Anne-Fleur trouwens echt een hele leuke naam! Dat hoor je her niet veel.
    En Lies, doedelzak? Haha echt gaaf, hoe kom je op het idee om zoiets te leren?


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Nou, ik ben Linda (maar iedereen zegt altijd Lin dus voel je vrij om me zo te noemen x'D)
    Ik ben 19 maar ik kan niet meer naar school want ik ben sinds mijn 16e chronisch ziek. Dus ik volg nu voor de tweede keer therapie, ze kunnen me niet meer beter maken maar ik kan wel al veel meer dan ik eerst kon!
    Daarnaast heb ik wel veel hobby's. Schrijven, tekenen, lezen en alles dat met muziek te maken heeft. Ik speel piano, gitaar en een beetje fluit dus zo hou ik mezelf ook weer bezig :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    shairell schreef:
    Anne mag Dark dan wel met ons mee kletsen?

    Dat slaat nergens op ze doet toch niet mee. Er zijn genoeg andere topics waar je kan kletsen...


    chaos makes the muse