• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    Lieve mensen,

    Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn over deze rpg, maar dit loopt uit de hand. Ik ga even de regels op een rijtje zetten, verduidelijken en hier en daar wat completer maken.
    - Houdt je aan stukjes van minimaal 100 woorden, ten eerste voorkom je zo iets minder het spammen van inboxen en het leest gewoon prettiger.
    - Al die drama, het is totaal niet meer realistisch! Houdt het alsjeblieft binnen de perken, zo blijft het leuk voor iedereen.
    - Betrek mensen waarvan je niet weet wat ze aan het doen zijn niet in je eigen stukje, dit zorgt alleen maar voor verwarring en verkeerde verhaallijnen.

    Laten we nu even vergeten wat er allemaal is gebeurt en gewoon beginnen bij het avondeten. Stop nu dus allemaal met posten in het speeltopic en wacht op een post van mij!!!!
    Houd je je niet aan de regels dan stuur ik je een waarschuwing en anders kan je niet meer meedoen aan deze rpg!

    Anne-Fleur


    chaos makes the muse

    Whoops, kan ik mijn stukje laten staan of moet ik het even weghalen? ^


    tya

    Poshlost schreef:
    Whoops, kan ik mijn stukje laten staan of moet ik het even weghalen? ^


    Laat maar staan!


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Lieve mensen,

    Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn over deze rpg, maar dit loopt uit de hand. Ik ga even de regels op een rijtje zetten, verduidelijken en hier en daar wat completer maken.
    - Houdt je aan stukjes van minimaal 100 woorden, ten eerste voorkom je zo iets minder het spammen van inboxen en het leest gewoon prettiger.
    - Al die drama, het is totaal niet meer realistisch! Houdt het alsjeblieft binnen de perken, zo blijft het leuk voor iedereen.
    - Betrek mensen waarvan je niet weet wat ze aan het doen zijn niet in je eigen stukje, dit zorgt alleen maar voor verwarring en verkeerde verhaallijnen.

    Laten we nu even vergeten wat er allemaal is gebeurt en gewoon beginnen bij het avondeten. Stop nu dus allemaal met posten in het speeltopic en wacht op een post van mij!!!!
    Houd je je niet aan de regels dan stuur ik je een waarschuwing en anders kan je niet meer meedoen aan deze rpg!

    Anne-Fleur


    Dank je wel!*zucht opgelucht*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Oke


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Waar zijn we dan, zit ik nog in kamer 5?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Undertale schreef:
    Waar zijn we dan, zit ik nog in kamer 5?

    Ik denk dat ze bedoelde dat we alle drama vergeten en dat iedereen gewoon aan het avondeten zit haha


    tya

    Nee gwn de volgende dag xd


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    _AnneFleur_ schreef:
    Lieve mensen,

    Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn over deze rpg, maar dit loopt uit de hand. Ik ga even de regels op een rijtje zetten, verduidelijken en hier en daar wat completer maken.
    - Houdt je aan stukjes van minimaal 100 woorden, ten eerste voorkom je zo iets minder het spammen van inboxen en het leest gewoon prettiger.
    - Al die drama, het is totaal niet meer realistisch! Houdt het alsjeblieft binnen de perken, zo blijft het leuk voor iedereen.
    - Betrek mensen waarvan je niet weet wat ze aan het doen zijn niet in je eigen stukje, dit zorgt alleen maar voor verwarring en verkeerde verhaallijnen.

    Laten we nu even vergeten wat er allemaal is gebeurt en gewoon beginnen bij het avondeten. Stop nu dus allemaal met posten in het speeltopic en wacht op een post van mij!!!!
    Houd je je niet aan de regels dan stuur ik je een waarschuwing en anders kan je niet meer meedoen aan deze rpg!

    Anne-Fleur

    Super opgelost op deze manier, ik was even bang dat het uit de hand zou lopen.


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Dan we weer net wakker zijn, ik wel weer in kamer 5 wakker ben en dat gwn
    ons klaar maken voor de volgende dag.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Poshlost schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze bedoelde dat we alle drama vergeten en dat iedereen gewoon aan het avondeten zit haha


    Idd, maar we moeten nu wel wachten op een nieuwe post van _AnneFleur_ ;)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 21:43 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Undertale schreef:
    Dan we weer net wakker zijn, ik wel weer in kamer 5 wakker ben en dat gwn
    ons klaar maken voor de volgende dag.


    Nee, je zit aan je eten.


    chaos makes the muse

    Ik ben er mee bezig Sheen


    chaos makes the muse

    O is het prut eten of normaal?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Komen we allemaal net binnen?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.