• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    IJsvogel schreef:
    Pff succes!


    Dankje :)


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Best wel. Ben nu Franse literatuur op internet aan het zoeken.... en ik hen geen excel op mijn computer met wiskunde.. haha komt goed!


    En bedankt!
    Franse literatuur... Bwa dat valt nog mee niet? #wikipedia

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Franse literatuur... Bwa dat valt nog mee niet? #wikipedia


    Scholieren.com ;)


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Scholieren.com ;)
    nog simpeler (ik heb morgen een spreekbeurt over treinen en modeltreinen voor Nederlands en daar is dat ook handig voor :))

    Eeh wat is er allemaal aan het gebeuren? Ik volg het niet helemaal meer :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hee, sorry dat ik het zeg maar het is behoorlijk ongeloofwaardig en onverantwoordelijk om als zwangere mee te doen aan zoiets,en als het niet te zien is dan kan het nooit allemaal zo erg zijn want dan ben je echt niet hoogzwanger.....


    chaos makes the muse

    Necessity schreef:
    Eeh wat is er allemaal aan het gebeuren? Ik volg het niet helemaal meer :')


    We zitten op de kamers gaan zo eten en nu ligt de zwangere op de grond door pijn ofzo


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    We zitten op de kamers gaan zo eten en nu ligt de zwangere op de grond door pijn ofzo


    beste uitleg ooit xD


    Just be yourself

    Knorretjuhh schreef:
    (...)

    beste uitleg ooit xD


    Hier sluit ik me bij aan x'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    We zitten op de kamers gaan zo eten en nu ligt de zwangere op de grond door pijn ofzo

    Dit was heerlijk droog xD


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Necessity schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me bij aan x'D


    :P


    chaos makes the muse

    Wie wil een rol reserveren in mijn rpg xd


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Undertale schreef:
    Wie wil een rol reserveren in mijn rpg xd


    Heb je een link dan kan ik kijken...


    chaos makes the muse

    Ik meld me voorlopig offline, zelfde tijd ongeveer als gisteren. 9 uur ben ik weer thuis en aanwezig. Ik zal af en toe online zijn, maar ik ga nergens op in. Ik zou het fijn vinden als iemand mij vanavond net zo'n prachtige samenvattig kan geven als ik net heb gedaan :P


    chaos makes the muse

    Wacht is er nou iemand aan het bevallen?


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •