• Hee mensen, naar aanleiding van dit topic en een paar reacties er in, heb ik besloten een forumspel te maken!

    Het is eigenlijk heel simpel (of niet). Je vertelt waar een lied over gaat en de personen na jou moeten raden welk lied het is. Je mag alles zeggen, behalve van welke artiest het is en je mag ook geen enkele lyrics gebruiken. Wanneer iemand het heeft geraden (de eerste die het raadt telt) is die persoon de volgende om een beschrijving te geven. Alleen de persoon die de beschrijving heeft gegeven, mag zeggen wie het goed geeft. En zo gaat het door.

    Voorbeeld:
    Persoon:
    Dit lied gaat over een snelle auto. De beat is pakkend en wordt ook vaak herhaald. (Nou is dit ook erg makkelijk, hahah)
    Reactie persoon 1:
    Fast car van Jonas Blue ft. Dakota.
    Persoon:
    Dat is goed.
    Reactie persoon 1:
    Dit lied gaat over....


    Probeer origineel te zijn en zoveel mogelijk verschillende liedjes te bedenken, want anders is het ook snel niet leuk meer.
    Een eventuele link naar het lied mag natuurlijk ook, zodat sommige mensen hun muziekwereld kunnen verbreden zonder moeite te hoeven doen.
    Have fun!

    Ik begin:
    Dit lied gaat over iemand die over zijn jongere jaren zingt. Hij wordt steeds ouder en hier beschrijft hij ook dingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jouska schreef:
    (...)
    Hm, het is niet echt mijn genre, maar inderdaad wel best mooi. (:

    ---

    Ben ik nu ben ik nu ben ik nu??? Aaah, leuk. :Y)

    Dit nummer heeft een onschuldige titel, maar eigenlijk gaat het over een heel specifieke soort moord. In het liedje wordt tot twaalf geteld.

    Milk and Cookies // Melanie Martinez? (door Sans, die nu naast me zit xD)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Milk and Cookies // Melanie Martinez? (door Sans, die nu naast me zit xD)

    Jup, dat is 'm! c:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dit lied is genoemd naar een bekend schilderij en gaat over een prostituee.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    The ballad of mona lisa - Panic at the disco ?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Panic! at the Disco – The Ballad of Mona Lisa

    Edit: Oh hahah, ik was niet de eerste blijkbaar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 18:09 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jup ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Dit nummer gaat over een relatie tussen twee mensen die ontzettend goed gaat, en eigenlijk alleen maar hoger en hoger klimt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    baby get highter is het eerste waar ik aan denk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ^
    Nope (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Is het engelstalig en hip


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Engelstalig wel, of het hip is weet ik niet :') Het is wel een poos heel populair geweest.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Engelstalig wel, of het hip is weet ik niet :') Het is wel een poos heel populair geweest.
    damn ik merk wel dat ik echt slecht ben in dit spel =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Boom Clap?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nee, ook niet ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wanneer ongeveer is het populair geweest?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…