• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)


    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic


    Rollentopic

    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 23:14 ]


    chaos makes the muse

    Sil James:

    'Goedemorgen mevrouw', zeg ik beleefd en ik kijk nerveus naar Jonas.
    'Hoe maakt u het?', zeg ik snel daarna.
    Ik neem en slok en van nerveusheid verslik me...
    Wat doet zij nu weer hier?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Clementine Chevalier

    Ik lach quasi vriendelijk naar het zwangere meisje. 'Ik weet alles. Maar je had het wel moeten melden. Ik weet niet of het goed is als je hier aan mee doet als je een kind draagt.' Met die woorden loop ik weg. Ik doe het luik open en roep:'Val maar aan!'


    chaos makes the muse

    Albert Svendsen

    'Nice!' hij vond Raven steengoed. Nou had hij niet zoveel zoveel verstand van gitaarspel, maar hij kon horen dat dit talent was. De jongen die tegenover hem zat bewoog zo soepel met zijn vingers over de snaren, alsof het niets bijzonders was. 'Echt knap. Ik doe het je niet na.'
    Raven vroeg naar zijn tekeningen. Of het 'een beetje goed was.'
    'Kijk zelf maar,' hij overhandigde hem zijn tekenblok en keek hem afwachtend aan, nieuwsgierig naar zijn reactie. Er stonden voornamelijk realistische portretten in, die hij van houtskool en potlood had gemaakt. Hier en daar stonden ook wat kleine schetsjes van omgevingen die hij had geschilderd met waterverf.
    Anna liep de kamer uit en het duurde niet lang of er dreunde een luid kabaal door de gangen.
    'Dat klinkt hoopgevend,' zei Raven. 'Ik wacht hier denk ik maar even tot het voorbij is.'
    Albert lachte. De duistere jongen was zo verkeerd nog niet, aardig zelfs. Hij besloot dat hij hem wel mocht en stond op. 'Ik zou hier ook zijn gebleven, maar ik heb zo'n trek. Dus ik ga dat geweld maar trotseren, laters!'
    Hij liep naar de eetzaal. Het was net school. 'Is er nog ergens plek?!'


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Cinderella Marieanne de Boer

    Haar woorden maken me bang.
    Ik ril en doe mijn jasje aan.
    'Ze is best eng soms...', zeg ik.
    Ik kijk naar de rest die ook nog verstrikt zitten te kijken.
    Ik kijk terug naar waar ze verdwenen is en zeg met een zucht:
    'Laten we maar eten...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Julia Lisa Dragon

    Ik keek verbaast toen ze een luik opende en zei Val maar aan.
    Ik keek om me heen we waren er nog niet allemaal en iedereen die er was zat aan dezelfde tafel.
    Het moet wel erg zijn voor Cinderella. Ze is zwanger en dan doet ze hier aan mee. Ik hoop dat het niet teveel wordt voor haar.

    Lynn Swan

    'Cin, is het misschien beter als jij blijft zitten? Dan pakken wij wel wat eten voor je' vraag ik.
    'Ja is goed' is het antwoord.
    Julia en ik staan weer op, en lopen naar het eten.
    'Hai' zeg ik zacht tegen julia, we hebben elkaar nog helemaal niet gesproken, alleen helpen Cinderella wel samen.


    Just be yourself

    Jonas Lynch

    Het eten dat we mochten aanvallen, vond ik nogal chemische brol. Het leek in de verste verte een beetje op gelatine. Ik proefde een klein beetje. Al bij al viel het toch nog een beetje mee. Ik wilde niet onbeleefd doen, maar toch deed ik het. (Bad boy die ik ben) "Mevrouw, wat krijgen we voorgeschoteld?" Vroeg ik op de vriendelijkst mogelijke manier, terwijl ik me afvroeg waar een deel van de mensen waren.

    Julia Lisa Dragon

    'hey' zeg ik terug. We hadden elkaar niet echt voorgesteld, alleen door Cinderella wist ik wie ze was.
    Ik pakte 3 dienbladen. 1 voor mij, 1 voor Cinderella en 1 voor Lynn. Ik gaf haar een dienblad. 'hier alsjeblieft.'
    Ik liep langs het eten om te kijken wat er allemaal lag.

    'Dankje, Julia was het toch?'
    'Ja'
    'Dat eten ziet er niet heel gezond uit, lekker handig voor Cinderella, en haar baby' zeg ik er zacht achteraan.
    Julia grinnikt.
    'Ik denk dat ik wat aardappel-wortel-prut neem, en jij?' vraag ik lachend.


    Just be yourself

    Julia Lisa Dragon

    'Ik denk dat ik dat ook pak dat is het enige wat een beetje normaal lijkt.' Ik grinnik
    Ik keek naar achteren.
    'Cinderella, wat wil jij eten?' Ik moest even lachen maar zei het toch maar.
    'Niks ziet er eigenlijk lekker uit.'

    Cinderella Marieanne de Boer:


    'Ik denk dat ik het enige neem dat niet vies ruikt, eruit ziet of en er wel gezond uitziet!' Terwijl ik op hen afloop.
    'Niks dus.' En ik zucht. 'Behalve dit stuk prei', en ik pakte het kleine stukje prei. 'Ik heb wel wat eten in mijn tas zitten!' fluisterde ik.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ryan Cooper
    Me: Click
    17 jaar ~ Japan

    ________________________

    Jonas keek met een vies gezicht naar het eten en proefde er een beetje van. "Mevrouw, wat krijgen we voorgeschoteld?" vroeg hij. Ik moet mijn best doen om niet hardop te lachen. Om niet te hoeven proesten neem razendsnel wat eten en prop het in mijn mond. Hm, niet slecht, maar ook niet erg lekker. Ik wantrouw deze plek zo dat ik het niet raar zou vinden als er slaapmiddel of weetikveelwat in deze prut zit. Ik ga hier hoogstens een beetje van eten. Ik heb toch nog wat koekjes enzo in mijn rugzak zitten. Ik vraag me af waar onze tortelduifjes zijn. Ik realiseer me net dat zij nu te laat zijn.
    Ha. Dan weten ze in het vervolg ook wat ze moeten doen, denk ik bij mezelf. Daarna wil ik mezelf slaan om deze egoïstische en jaloerse gedachtes. Ik wens het natuurlijk niemand toe om.zonder eten te moeten gaan slapen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 17:29 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Cinderella Marieanne de Boer


    Ik draai me om en zie ineens Jonas en Ryan staan.
    'Hoi jongens', zeg ik beleefd.
    'Moet ik het voor je scannen of er gif in zit', fluisterde ik in de oor van Jonas.
    Ik moest mijn best doen om zelf niet in lachen uit te barsten en blijkbaar kon ook Ryan
    het horen.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ryan Cooper
    Me: Click
    17 jaar ~ Japan

    ________________________

    Cinderella begroet ons. 'Moet ik het voor je scannen of zit er gif in," fluisterde Cinderella. Het was bedoeld voor Jonas, maar ik hoorde het ook.
    "Als ik heel eerlijk ben zou het me niet verbazen," zei ik tegen Cinderella. "Dit is een lugubere plek. Dit is echt niet normaal ofzo."

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 17:33 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Jonas Lynch

    "Als je dat zou willen doen!" Fluisterde ik sarcastisch terug. Ik wachtte nog steeds OP EEN ANTWOORD VAN CLEMENTINE. Ik propte nog wat gelatineblubber in mijn mond en slikte het door zonder mijn smaakpapillen al te veel aan te tasten...
    (LOL dat vond in echt grappig van mezelf)
    Ik lachte in mezelf.