• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)


    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic


    Rollentopic

    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 23:14 ]


    chaos makes the muse

    Jonas Lynch

    Ik probeerde sociaal te doen met negatieve gevolgen. Julia keek me nogal afkeurend aan. In mijn gedachten deed ze (N). Maar waar bleef Sil toch? Ik keek op mijn horloge. "Julia, volgens mij is het al bijna tijd om te eten en we moeten de eetruimte nog vinden, dus ik vertrek al. Kom je mee of wacht je nog even?" Ik ging al in de deur staan en zag dat Anna ook in haar deur stond. Dus ik sprak ze aan. "Hey, Anna toch? Ook aan het wachten voor te gaan eten?" Ik moest toch bij 1 iemand een beetje een goede indruk achterlaten?

    Sil James

    Raar dat het was, ik was in een bus maar de plek ben ik vergeten, geen reisgenoot is er meer en
    ik ben er alles nog maar. Ik loop naar buiten en kijk om me heen, dan weet ik het weer. Ik ben
    in slaap gevallen. Ik probeer een deur open te maken... OPSLOT!
    'Soep', zeg ik boos en ik duw er met mijn gewicht tegen de deur. Hij geeft mee en ik kom aan
    in een kamer ergens midden in een gebouw. Dan zie ik ineens een vrouw die boos naar me kijkt.
    'Indringers.' Sist ze en twee mannen sleuren me mee. 'HEELP!' Gil ik nog en dan herinner ik me alles weer,
    ik ben in de fabriek...


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Cinderella Marieanne de Boer

    Ik kijk verdrietig om me heen en zoek Julia, waar is ze?
    Ik loop door en besluit terug te gaan naar Lynn, maar in
    de kamer kan ik haar ook niet vinden. Ik krijg ineens een steek
    in de zei kant van mijn maag. Eenmaal als ik me omdraai botst ik tegen Anna,
    een pijnscheut komt in mijn buik erger dan een paar seconde geleden...
    Ik probeer het te verstoppen, maar het blijft pijn doen.
    Ik leg een hand op mijn buik en voel me even hopeloos..

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 16:04 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Anna Hope van der Loo
    Nog steeds zie ik niemand op de gang tot er opeens een deur open gaat en er een jongen naar buiten stapt. Hij kijk wat chagerijnig, maar als hij ziet dat ik ook op de gang staat klaart zijn gezicht gelijk op. Hij vraagt of ik Anna heet en of ik ook aan het wachten ben om te gaan eten. Ik knik. 'Ja, klopt. Jij heet Jonas toch of zoiets?' Ik kijk schuin vragend naar hem. En dan lach ik. 'Ben jij niet die jongen wiens boek in dat overgeefsel viel?' Ik stop met lachen en probeer hem meelevend aan te kijken.


    chaos makes the muse

    samenvatting:
    -Inmiddels is iedereen zowat naar binnen gegaan, ik zit alleen op onze kamer gitaar te spelen.
    En jij bent even naar de wc ofzo, denk ik. We zitten in kamer 3 met Rick voor als je het was vergeten'


    Just be yourself

    Jonas Lynch

    Opeens hoor ik geschreeuw. Iemand riep om hulp. "Anna, Julia, er gebeurt hier iets. Kom snel mee!" Zonder te weten of ze me volgen, liep ik naar het geluid. 2 mannen sleurden kotsvrouw, die we nu gewoon Sil noemen, naar buiten. Clementine stond toe te kijken. Ik riep "Dat is wel 1 van de deelnemers. Wat heeft ze misdaan?"

    Sil James


    Blijkbaar wisten ze al snel wie ik was en was ik even bewusteloos geweest, want
    ik was weer gewoon in een soort ziekenhuis. Ik zie ineens Clementine Chevalier.
    Angstig kruip ik naar achteren en zeg, 'Ga weg, gek!'
    Ze kijk me raar aan en snel zegt de dokter dat ik me vergis en dat ik droomde.
    Ik trek andere kleren een en loop zie Cinderella moedeloos liggen, ik loop op
    Jonas af.. 'Wat is er gebeurd?'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    @Anna


    je hebt het bericht van Cinderella gemist boven je


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Cinderella Marieanne de Boer

    Ik kijk verdrietig om me heen en zoek Julia, waar is ze?
    Ik loop door en besluit terug te gaan naar Lynn, maar in
    de kamer kan ik haar ook niet vinden. Ik krijg ineens een steek
    in de zei kant van mijn maag. Eenmaal als ik me omdraai botst ik tegen Anna,
    een pijnscheut komt in mijn buik erger dan een paar seconde geleden...
    Ik probeer het te verstoppen, maar het blijft pijn doen.
    Ik leg een hand op mijn buik en voel me even hopeloos...
    Waar is Anna of Lynn :(


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Als ik eerlijk moet zijn weet ik niet wat er is gebeurt, ik riep gewoon dat je een deelneemster bent...

    Sil James

    Ik ren af op Lynn, 'Lynn! Lynn!'
    Ik kijk om me heen en zie haar staan, dan trek ik haar mee.
    'Help me even jongens!', en ik wijs naar Anna en Jonas.
    Cinderella wil bijna in huilen uitbarsten, en ik weet niet eens waarom.
    'Het is al goed, we helpen je.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Jonas Lynch

    "Wat moeten we doen?" Ik keek een beetje rond of er nog iemand was, en dat was dus niet het geval.
    Opeens kreeg ik een sms:

    Zeg, antwoord eens!

    Sorry. Er is hier nogal veel gebeurd de laatste tijd...

    Allee dan. Is alles goed met jou?

    Ja hoor. Met mij wel. En met jullie?

    Ook goed natuurlijk.

    Kan je me nu even laten? Ik ga... Eten!


    Al de andere berichten kwamen van vrienden die mij weeral waren aan het spammen. Zoals normaal.

    NeverTouchMe is _FallenAngel


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ryan Cooper
    Me: Click
    17 jaar ~ Japan

    ________________________

    Zuchtend kijk ik naar hoe Romy haar hand uitsteekt naar Randall. Hij is - ook al ben ik een jongen - knap. Dat heeft Romy ook door. Dit wordt zeker géén liefdesvakantie voor mij. Ik ben hier gewoon de schattige 17-jarige-maar-toch-13-jarige Ryan. Zelfs Jonas ziet er ouder uit dan mij, en hij is 16. Romy stelt zich voor aan Randall en terwijl leg ik mijn spullen op het middelste bed, een eenmersoonshed. Er staat een klein ladekastje, bedoeld als nachtkastje naast. Ik leg er een boek op en dan ga ik op het bed liggen. Even testen. Hm. Het is smal, maar het kan ermee door.

    Ok, Randall, laten we zeggen dat jij Ryan al ontmoet hebt. Ik stelde het me voor dat alleen ik en Romy in de kamer waren en Randall er nog niet was.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Sil James


    Ik haal mijn schouders op en kijk wanhopig of Julia in de buurt is.
    Ik zucht en kijk naar Jonas en Anna, en dan naar Lynn.
    Ik kijk naar de wanhopige Cinderella en trek haar omhoog.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.