• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)


    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic


    Rollentopic

    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 23:14 ]


    chaos makes the muse

    Lynn Swan

    Sil rent op me af terwijl ze mijn naam schreeuwt, en trekt me mee, mijn gitaar valt op de grond, maar ik wordt te snel meegetrokken om te zien of hij kapot is.
    Samen rennen we richting Cinderella die op de grond ligt. 'Het is al goed, we helpen je.' zegt Sil zachtjes, terwijl Cinderella weer naar haar buik grijpt.
    'Is het zover?' vraag ik aan Cinderella, terwijl de rest me vragend aankijkt.


    Just be yourself

    Julia Lisa Dragon



    Ik rende naar buiten en zag Cinderella. 'Cin, wat is er aan de hand?' Ze had een hand op haar buik. 'misschien moet je even gaan zitten?' Ik help haar om op de grond te gaan zitten. Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik ga langs Cinderella zitten en sla mijn arm op haar heen. 'je kan me alles vertellen Cin, en het komt allemaal wel goed.' Ik bedacht wat er allemaal mis kon zijn, maar ik kon niks bedenken. Ik keek op en zag dat Sil er ook was. Nu is onze kamer wel compleet.

    Cinderella Marieanne de Boer



    Een traan gaat over mijn wang als ik zie dat iedereen naar me staart.
    Ik geef spontaan een knuffel aan Sil en fluister in haar oor: 'Dankje.'
    Ik weet dat ze recht heeft op de waarheid dus zucht ik eens diep en zeg:
    'Ik ben zwanger...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    je mist dat Julia er ook is.

    Randall Grey
    Romy kwam binnen.
    Wie heeft dit prachtige schepsel naar de wereld gezonden.
    Ze was zo... Hoe zou ik het moeten omschrijven? Knap, mooi? Ze was beide wel.
    'Jij moet Randall zijn, ik ben Romy,' zei ze. Ze deed snel haar haar los, hoewel ik het best mooi had gevonden zoals het zat. Ik haalde mijn schouders even op.
    'Inderdaad... Euh... Aangenaam kennis te maken,' zei ik onzeker.
    Aangenaam kennis te maken! Wauw!
    Ik kreunde nog net niet vanwege mijn stommiteit, maar ik gaf haar een hand.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oooo ik moet pagina vernieuwen anders zie ik mijn berichten niet


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Cinderella Marieanne de Boer



    Een traan gaat over mijn wang als ik zie dat iedereen naar me staart.
    Ik geef spontaan een knuffel aan Julia en fluister in haar oor: 'Ik moet je iets vertellen...'
    Ik weet dat ze recht heeft op de waarheid dus zucht ik eens diep en zeg:
    'Ik ben zwanger...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Sil James


    Ik glimlachte, 'Echt, gefeliciteerd!'



    Maar snel verdween de glimlach toen ze zo beschamend keek.
    Ik was blij voor haar, maar zij niet voor zichzelf.
    Ik zuchtte en wist niet wat ik met de situatie aan moest.
    Ik ben meestal het vreugde persoon en niet de verdrietige.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Cinderella Marieanne de Boer

    Ik keek naar het gezicht van Sil.
    Ineens wist ik niet meer welke emotie ik heb en werd ik chagrijnig.
    'Wat deed jij hier ook alweer Sil?' En ik keek een potje nijdig.


    Ik wist niet waarom ik dat deed en zag dat Sil treurig keek...
    'Sorry..'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    BRAN      "RAVEN"      MEALLÁN      TREASACH
    “Better to show them we chose to die on our feet , rather than live on our knees”
    22 years - Iers - biseksueel - straatmuzikant


    "Ach, iedereen met een beetje ritmegevoel en handigheid in de vingers kan het leren,” was Ravens antwoord. Het was wel waar. Iedereen zou de beginselen van gitaarspelen kunnen leren. Om er vervolgens beter in te worden, was echter wel een kunst en hij – zonder echt te willen opscheppen – beheerste die kunst wel. Liet hem een paar keer een nummer horen en hij kon hem grotendeels naspelen. Dat was handig als je zo vaak van land wisselde als hij deed, want daardoor pikte hij de lokale muziek ook snel op.
    “Illustrator?” Hij floot even tussen zijn tanden door. “Indrukwekkend. Ben je een beetje goed dan?”
    Albert gooide hem tijdens hun gesprek het laatste stuk van de chocolade toe en met een soepele beweging ving Raven de chocolade, om vervolgens zijn tanden in het stuk te zetten. Toen Albert ‘vage vrouw’ mompelde, wist Raven dat het niet alleen zijn voorgevoel was geweest. Er was iets aan die vrouw wat niet klopte en hoewel zij zijn werkgeefster was en het domste wat je kon doen vragen over je werkgeefster stellen was, was hij vastbesloten om uit te vinden wat er dan niet klopte.
    Anna vertrok alvast richting de eetzaal en een paar seconde later hoorde Raven allemaal lawaai buiten alsof er iets niet goed was of iemand drama aan het veroorzaken was. “Dat klinkt hoopgevend,” zei hij halflachend tegen Albert. “Ik wacht hier denk ik maar even tot het voorbij is.” Hij had dus echt geen zin in drama en al helemaal niet als hij er ineens bij betrokken zou worden, dus hij vond het eigenlijk wel een verstandig plan om daar zo ver mogelijk bij uit de buurt te blijven.



    “Heroes don’t exist and even if they did I wouldn’t be one of them”


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jonas Lynch

    Ik keek op m'n horloge. Oh ohw. Het was al laat. Als we nu vertrokken waren we nog maar net op tijd. "Sorry dat ik het zeg, maar ik ga nu toch wel eten hoor. Het is nogal onbeschoft maar anders heeft straks iedereen buikpijn... Ik zeg wel tegen Clementine dat jullie misschien wat later komen. Komt er nog iemand mee?" Ik stapte al rustig richting een gang waar een bordje naast hing: "richting eetzaal". Ik keek nog eens achterom om te zien of iemand me volgde.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 16:33 ]

    Sil James

    Ik liep met Jonas mee zonder eigenlijk te antwoorden op zijn vraag.
    Ik was diep gekwetst door de uithaal van Cinderella, maar ze bedoelde het niet gemeen.
    ik ging naast Jonas zitten en speelde met mijn duimen.
    'Dus, aangenaam Sil.' Begon ik.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Julia Lisa Dragon



    Ik schrok een beetje toen Cinderella zei dat ze zwanger was. Ze was zwanger, waarom doet ze dan hier aan mee? Ik denk dat het beter is dat ik niet nu al die vragen gaan stellen die in me opkomen. Ik weet nu niet wat we moeten doen. Wat als ze hier bevalt? Moesten wij eigenlijk niet eten? Ik zou het echt niet weten. Ik bleef maar langs Cinderella zitten en was stil zodat ik alles kon horen wat ze ging zeggen. Ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen.

    Lynn Swan

    'Cinderella gaat het?' onderbrak ik de stilte.
    'Ja, de pijnscheut is voorbij' zegt ze zacht, ondertussen loopt Sil boos weg door de uithaal van haar.
    'Kom, dan gaan we ook naar de eetzaal.' Ik en Julia ondersteunen haar terwijl we richting de eetzaal wandelen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 16:41 ]


    Just be yourself

    Cinderella Marieanne de Boer



    Ik had dezelfde vragen..

    'Ik kan niet hier bevallen, maar toch, als ik me niet lekker voel en iedereen onder kots, als ik... als ik..'
    Ik kwam niet meer uit mijn woorden en plofte naast Julia en Lynn op een bankje.
    'Wat als dit mijn leven veranderd...'

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 16:41 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'