• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)


    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic


    Rollentopic

    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 23:14 ]


    chaos makes the muse

    Cinderella Marieanne de Boer

    Ik zucht diep, als ik het moet vertellen voor de hele groep. Ik hoest een keer en dan zeg ik mijn diepste,grootste, misschien toch kleinste geheim geheim:




    Ik ben zwanger 0_o


    Ineens begin ik te huilen, ik denk aan thuis en wil het nu ineens heel graag, ik verlang aan mijn warme bed en zucht...
    Tja, het is waarheid.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 21:22 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    (heb nu weinig tijd typ morgen ochtend))

    Lisadragonrider schreef:
    (heb nu weinig tijd typ morgen ochtend))


    Nee (huil)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Lynn Swan

    'Zeg maar hoor, Cin. Je kan alles bij me kwijt.'
    En ze krimpt in elkaar.
    'Cin, gaat het?? Je kan zien dat ze ergens over nadenkt.
    'Waar zit je mee, waarom heb je zoveel pijn?'
    (ik kan er niet tegen om iets niet te weten..)
    'Cinderella??'


    Just be yourself

    Anna Hope van der Loo.
    Ik staar uit het raam. Naast me zit Albert de hele weg hebben we geen woord tegen elkaar gezegd. Ik voel dat de bus opnieuw stopt. Ik neem de omgeving goed in me op. Niks herkenbaars te zien. Een soort donker bos en een groot grijs gebouw. Er hangt een grimmige sfeer om heen. Een voor een stappen we de bus uit en volgen de chauffeur naar de ingang van het gebouw. Daar staat een vriendelijk uitziende vrouw. Dat moet clementine zijn.

    Ik zal nu de brief sturen, wat er eerder is gestuurd door iemand anders geld niet. Ik heb alles wat gestuurd is vluchtig gelezen dus sorry als ik iets gemist heb maar ik ben nu pas thuis na een uur of 4 vandaar.


    chaos makes the muse

    Lynn lees even terug xd


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    *Clementine verwelkomt de jongeren en overhandigt ze allemaal deze brief:

    Beste deelnemer,

    Bij deze bent u aangekomen op de juiste bestemming. Lees deze brief alstublieft zorgvuldig door, de zaken die vanaf dit moment van belang zijn staan allen hier in vermeld. Ten eerste welk bij Chevalier Experimenten. Wij stellen het zeer op prijs dar u heeft besloten mee te werken aan één van onze belangrijkste experimenten tot nu toe: de relatie tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Natuurlijk zijn er hier al heel wat onderzoeken naar gedaan.
    De eerste gang waar u allen doorheen wordt geleid komt uit op een tweede gang waar u vijf deuren treft, dit zijn jullie kamers. De indeling is als volgt: Kamer 1: Julia Lisa Dragon, Sil James en Jonas Lynch. Kamer 2: Anna Hope van der Loo, Bran Raven en Albert Svendsen. Kamer 3: Lynn Swan, Rick Spencer en Cinderella Marianne de Boer. Kamer 4: Ryan Cooper, Randall Bruce Grey en Romy Flavia Salvati. De vijfde kamer zal worden gebruikt voor nietsnutten, ongehoorzamen en overigen.
    Regels:
    -Je doet alles wat ik je op draag.
    -Je kan niet halverwege stoppen.
    Verdere informatie zal ik u later vertellen.

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    Cinderella Marieanne de Boer

    Ik zucht diep, als ik het moet vertellen voor de hele groep. Ik hoest een keer en dan zeg ik mijn diepste,grootste, misschien toch kleinste geheim geheim:





    'Ik ben zwanger.' Krijg ik nog net uit mijn mond. Ik voel een krimp in mijn maag...

    Ineens begin ik te huilen, ik denk aan thuis en wil het nu ineens heel graag, ik verlang aan mijn warme bed en zucht...
    Tja, het is waarheid.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    (wat dan??? sorry, ik kon niet alles lezen..)
    Ik dacht dat je personage het nog niet had verteld.... :$

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 21:27 ]


    Just be yourself

    Ik ben erg opgelucht. met de kamerindeling. Randall en Romy zijn twee toffe mensen. Jammer dat Jonas er niet bij is. Jonas ligt met twee meisjes. Ik wet jiet of hij dat erg vindt. Ik glimlach even en lees dan ernstig door.
    'Wow.' mompel ik, en ik frons. Wat zijn dat nou voor laatste zinnen? 'Je doet alles wat ik je op draag.' En die vijfde kamer dan. Is dit een strafkamp ofzo?
    Ik gluur onder mijn wimpers door naar de gezichten van de anderen. Wat vinden zij? Hier en daar zie ik gezichten fronsen. Sommigen staan er haast emotieloos bij.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 21:29 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Anna Hope van der Loo

    Joepie ik zit dus ingedeeld bij de gevaarlijke gast. Gelukkig ook bij Albert. Ik kijk om heen de brief is wel een beetje vaag. nou ja het komt wel goed. Ik kijk om me heen veel reactie op de brief is er niet. Niemand heeft of durft wat zeggen over de vreemde tekst bij de regels en de vijfde kamer. Ik natuurlijk ook niet. Het zal wel goed zijn, Clementine ziet er vriendelijk uit.


    chaos makes the muse

    Cinderella Marieanne de Boer

    'Ik ben zwanger, tja....'
    Ik kijk om naar Ryan. 'Die laatste is vreemd ja, maar ik trek het me niet aan.' Dan draai ik me weer om naar Lynn.
    Ik heb gewoon lucht nodig. Ik wil het Julia nog vertellen en ik moet plassen. Ik zucht en leun naar achteren.
    Ik wil nu gewoon naar huis, een lekker warm bed enzo! Echt zin in. Ik draai me om naar het raam.
    'Hou het geheim alsjeblieft...', helaas zij ik het laatste iets te hard en de halve bus kon het horen...
    En ik treur ook nog over de indelingen, Julia is een dokter en als ik haar nodig heb...

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 21:34 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Lynn Swan

    Dus ik zit met Cinderella, en Rick...Waarom hadden ze niet gewoon jongens en meisjes apart gezet?? Zucht ik in mezelf.
    Ik kijk naar Cinderella, nog steeds met haar arm om haar buik, en kijk op.
    'Wacht, zei je nou net dat je zwanger was?' zeg ik zacht tegen haar.
    'Ja' Atwoordt ze gefrustreerd.
    'Waarom doe je dan mee aan dit experimentending??' zeg ik net iets te hard.


    Just be yourself

    Albert Svendsen

    Dit was het dan, hij had eindelijk het moment bereikt dat hij spijt had. Alles zag er grauw uit, het gebouw en zelfs de bomen die daar omheen stonden. De bus die stonk naar mensen die hadden overgegeven was bijna minder ergs dan dit, bijna. Hij pakte de brief aan van Clementine en groette haar beleefd. Ze zag er gelukkig vriendelijker uit dan haar omgeving. Zijn ogen scande het papier.
    'Hee,' hij ging naast Anna staan en tikte zachtjes met zijn elleboog tegen haar aan. 'We zitten bij elkaar!'
    Zijn enthousiasme werd vrijwel meteen weggeworpen toen hij de laatste zinnen las. 'Sjonge,' mompelde hij sarcastisch. 'Ze maken er wel een feestje van.'

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 21:37 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Rick Spencer


    Iedereen krijgt een brief toegereikt en ik bekijk de mijne.
    De kamerindeling ziet er oké uit maar het ziet er naar uit dat ik met twee meisjes zit. Niet dat ik dat erg vind, natuurlijk.
    Ik red me wel, en als ik me niet red is het alleen in de kamer en niet erbuiten. Ik kan buiten de kamer vast nog wel omgaan met andere jongens.
    Mijn blik valt op kamer vijf. Ik heb geen idee wat daarbinnen gebeurt maar ik heb zo het gevoel dat het niet erg goed is.
    'Je kan niet halverwege stoppen' en 'Je doet alles wat ik zeg' maken me echter het meest bang. Ik hoop maar dat ik de hele brief verkeerd opvat, want anders wordt dit niet zoals ik verwachtte.


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."