• Hallo Samanthablaze,

    Je beginpost ziet er goed uit! Je mag onmiddellijk beginnen met je wedstrijd. (: Let er wel op dat een wedstrijd maximaal vier maanden mag duren (uitstel kan je altijd aan ons vragen) en dat wedstrijdtopics na drie weken inactiviteit van jouw kant gesloten worden.
    Veel plezier!

    Met vriendelijke groeten,
    Ledecky
    Wedstrijdmoderator


    Ik organiseer een schrijfwedstrijd in het thema van Inazuma Eleven.
    Ik heb ongeveer 4 tot 8 enthousiaste deelnemers nodig!
    De winnaar staat een maand in een bericht op mijn profiel en krijgt verder natuurlijk de eer.

    De wedstrijd staat in een story. Het is wel handig als je daar een abo op neemt, zodat je geen opdrachten mist. http://www.quizlet.nl/stories/157211/schrijfwedstrijdinazuma-eleven/

    De wedstrijd is gebaseerd op het FFI. Iedereen schrijft vanuit één personage. Dit personage zit in één van de volgende teams: Japan, Italië, Amerika, Engeland, Argentinië, Brazilië, Afrika of Spanje. Elk team mag maximaal 1 schrijvend teamlid bevatten.

    De teams bevatten de originele spelers uit de serie… Maar als je bijvoorbeeld heel graag vanuit een meisje wil schrijven, kun je in overleg met mij één van de originele spelers vervangen. De aanvoerders blijven natuurlijk wel onveranderd!

    Er zullen eerst twee voorrondes zijn. Hierin valt er niemand af. Later zal er na elke opdracht iemand afvallen. Dit team verliest een wedstrijd en ligt uit het FFI.

    Iedereen die zin heeft om mee te doen is welkom, al is het wel handig als je Inazuma Eleven kent.

    Er zullen acht rondes zijn. Elke ronde duurt twee weken. Uitstel krijgen is mogelijk, mar met een maximum van 2 dagen. Als je dan nog te laat bent, lig je uit de wedstrijd.


    Als je mee wilt doen, laat dan een reactie achter met de volgende informatie:
    -Je standpunt (ik-vorm, hij/zij-vorm, alwetende verteller en in welke tijd je schrijft: tegenwoordige of verleden tijd)
    -Het team van je personage
    -Positie van je personage
    -Eventuele supertechnieken van je personage
    -De naam van je personage
    -De leeftijd van je personage
    -Het uiterlijk van je personage met eventueel een tekening.
    -Familie, leefsituatie
    -Een sterk punt van je personage
    -Een zwak punt van je personage
    -Iets over het karakter van je personage

    Regels waar je je sowieso aan moet houden:
    1. Huisregels van Quizlet
    2. Geef tijdig aan als je een tijdje niet bereikbaar bent.
    2. Geef naamsveranderingen door.
    3. Houd je aan de opdracht.
    4. Je verhaal moet in het ABN geschreven zijn. Gebruik de dubnamen en de Nederlandse namen van de supertechnieken.
    5. Houdt het gezellig en eerlijk. Als je iets wil, overleg dat dan met de ander, zodat alles wel klopt.
    6. Wordt niet boos als je een laag cijfer krijgt of als je afvalt. Ik beoordeel het echt eerlijk, ik sta niet open voor discussies in de trant van: 'Maar ik schrijf veel beter dan zij!'.
    7. Als je het niet eens bent met de opdracht of als je vragen hebt, zeg het gerust, maar leg je dan wel neer bij het antwoord. Als het antwoord weer nieuwe vragen of voorstellen oproept mag je die natuurlijk gewoon stellen.
    8. Als ik merk dat er plagiaat wordt gepleegd, geef ik één waarschuwing. Heb je jezelf daarna niet verbeterd, lig je er meteen uit.
    9. Lever de opdrachten op tijd in via PB.


    Ik heb GEEN andere juryleden nodig.

    Japan:
    -Naam: Yamato Nakishura
    -Leeftijd: 15
    -Positie: Middenvelder
    -Uiterlijk: Niet super gespierd in gestalte, maar ziet er ook niet zwak uit. Hij heeft bruin, warrig haar en groene ogen.
    -Talent: Hij heeft zeer goed uithoudingsvermogen/
    -Iets wat je personage minder goed kan: Hij kan super hard trappen, maar als hij op volle kracht trapt, controleert hij zijn schot amper en kan het elke kant op vliegen.
    -Karakter: Hij haat pesters en oneerlijkheid, en hij is een beetje onhandig. Hij is nogal verlegen tegen meisjes. En hij heeft het snel koud.
    DataDrain565

    Italië:
    -Het team van je personage: Orpheus, de nationale selectie van Italië
    -Positie van je personage: Middenvelder en bij noodgevallen ook verdediger.
    -Eventuele supertechnieken van je personage:
    ---
    -De naam van je personage: Aurélia "Auri" Liliane di Angelo
    -De leeftijd van je personage: 14 jaar oud, maar ze verjaart op 7 juni en dat valt midden in het FFI!
    -Het uiterlijk van je personage met eventueel een tekening: Qua uiterlijk is Auri typisch Italiaans. Haar huid is licht getint en haar ogen en haren zijn beide donkerbruin. In de zomer kleuren haar haren lichter door de zon waardoor er dan lichtbruine strengen in zitten, wat ze zelf verschrikkelijk vindt. Haar haar is een gekrulde hoop ellende, zoals ze het zelf noemt. Het blijft nooit zitten zoals ze wil en 's morgens is het al helemaal een drama. Ze is niet erg groot, maar ook niet echt klein met 1,61 meter. Mensen schatten haar vaak te jong in door haar onschuldige uiterlijk. Hoewel ze zich eraan ergert maakt ze er ook vaak genoeg gebruik van om bijvoorbeeld goedkoper ergens binnen te komen of mensen over te halen met haar donkere puppy ogen. Ze maakt altijd grote gebaren met haar handen en armen als ze praat en ze praat ook redelijk snel. Kenmerkend aan Auri is dat ze altijd lacht.
    -Familie, leefsituatie: Auri is opgegroeid met drie oudere broers (17&17 (een tweeling) en 20) en een jonger zusje (7), wat maakt dat ze al vlug op eigen benen leerde staan. Haar ouders waren altijd eerlijk en trokken haar als enige meisje niet voor, waardoor ze goed voor zichzelf heeft leren opkomen. Ze heeft vooral een goede band met haar vader, haar zusje en haar oudste broer. Thuis is voor haar een fijne plek, ondanks dat haar familie haar aan iedere jongen die ze aardig vindt probeert te koppelen.
    -Een sterk punt van je personage: Auri is altijd vrolijk en optimistisch en zal dan ook nooit opgeven. Ook weet ze anderen weer goed te motiveren en blijft ze niet bij de pakken neer zitten. Ze heeft heel wat energie (iets te veel, soms) en is gemakkelijk in de omgang.
    -Een zwak punt van je personage: Ze denkt niet na voordat ze iets doet, waardoor ze soms verkeerde dingen zegt en mensen kwetst of in hele aparte situaties komt. Ze neemt absoluut geen blad voor de mond. Ze komt soms nogal bot over. Ook is haar concentratievermogen niet heel groot waardoor ze snel van de hak op de tak springt.
    -Iets over het karakter van je personage: Auri is erg vrolijk en spontaan en altijd in een een grap. Ze wil anderen graag helpen en biedt graag een luisterend oor, maar zelf zal ze iemand niet snel over haar gevoelens vertellen. Ze is open, maar niet als het om persoonlijke dingen gaat. Ze is wel erg nieuwsgierig en stelt constant vragen. Ze over het algemeen vriendelijk en kan het met iedereen wel vinden. Mensen hebben gauw de neiging om haar te beschermen, vanwege haar jonge uiterlijk, maar Auri kan prima voor zichzelf zorgen en haat het als mensen bezorgd om haar zijn. Ze maakt snel vrienden en is een eigenwijze optimist.
    -Extra: Ze kan met kinderlijke verwondering van alles wat nieuw is genieten en is vaak heel enthousiast. Ze houdt van eten. Ze heeft vroeger op zangles gezeten, maar wilde op haar achtste niet meer zingen maar voetballen! Ze kan wel redelijk goed zingen.
    Als je met Auri bevriend bent dan kom je vaak genoeg in de raarste situaties en randomste dingen, dus weet waar je aan begint!
    Ze is claustrofobisch en haat het om in kleine ruimte of onder de grond te zijn, dan raakt ze helemaal in paniek.
    Chlorisse

    Amerika:

    -Naam: Beau Eagle
    -Team: De unicorns (Amerika)
    -Positie: Spits
    -Leeftijd: 15
    -Familie: Ze heeft een tweelingbroer Erik, haar ouders zijn er ook nog. Maar daar heeft ze niet meer zoveel contact mee.
    -Uiterlijk: ze lijkt heel erg veel op Erik; bruin haar, zwarte ogen en een normale huidskleur.
    -Sterk punt: staat altijd voor anderen klaar.
    -Zwak punt: ze kan haar nieuwsgierigheid heel erg slecht bedwingen...
    -Karakter: ze is nieuwsgierig, koppig en heeft geen geduld. Maar ze kan ook heel lief en behulpzaam zijn. Vooral voor Erik.
    Opperbibbsie

    Engeland:


    -De naam van je personage: Izumi Dragon
    -Het team van je personage: Knights of Queen
    -Positie van je personage: Aanvaller, verdediger
    -Eventuele supertechnieken van je personage:
    Thunder wolf: Axels Vlammen Tornado maar dan met een Bliksem Wolf.
    Eternal darkness: Hele veld word bedekt met donker mist en de bal wordt geschoten en komt in het goal te recht. Nadeel: lichaam raak zwaar beschadig kan niet meer als 3 keer gebruikt worden per wedstrijd.
    Sound of music: Bal draai als een tornado om speler, kom een tornado die verwarrende muzieknoten laat gaan. mensen raken verward daardoor.
    -De leeftijd van je personage: 16 jaar
    -Familie, leefsituatie: 1 oudere zus en moeder die meer met haar werk bezig is als met haar kinderen.
    -Een sterk punt van je personage: Als ze iets wilt gaat ze er met 100% tegen aan.
    -Een zwak punt van je personage: Heeft niet snel vertrouwen in iets.
    -Iets over het karakter van je personage: Ze doet alles om der doel te bereiken maar door soms te weinig vertrouwen loopt het niet altijd als ze wilt. Ze word altijd door de zus gesteund en is er altijd bij wedstrijden.
    Luckey

    Argentinië:
    Naam: Amaya Suzuki
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk: Ze is slank en sterk.
    Positie: Spits
    Familie: haar ouders zitten in Noorwegen.
    Supertechnieken: Ze heeft 2 super schoten: Diamanten Poeier en Sterren Regen
    Sterk punt: Ze houdt van voetbal is tegen iedereen die dat kapot wil maken.
    Zwak punt: Ze kan niet tegen dat iedereen haar uitlacht bij haar nieuwe schot.
    Karakter: Ze heeft een sterk uithoudings vermogen. en heeft soms wel iets van het zal wel.
    Amberfoster


    Brazilië:
    música

    MUSIC IS A PIECE OF ART THAT GOES IN THE EARS STRAIGHT TO THE HEART.


    (Vervanger van Leonardo Almeida)

    Het team van je personage
    Het team van Brazilië, The Kingdom

    Positie van je personage:
    Aanvaller, links vooraan.

    Eventuele supertechnieken van je personage:
    Poema sprong (als het ware over het veld heen springen, tot maximaal 3,5 meter. Vaak zorgt dit wel een lange uitputting van ongeveer 15 minuten)
    Scherpe toekan-schot (kost wel veel energie, vanaf de lucht de bal wegschieten, wat wel eens mis kan gaan dat uitkomt op hard op de grond vallen)

    De naam van je personage:
    Larkin Jal Da Baso
    Larkin (zangvogel)
    Jal (dwaler)
    Da Baso(bossen)

    De leeftijd van je personage:
    Larkin is 15 jaar oud en verjaart op 27 februari, dat hem het sterrenbeeld vissen geeft.

    Het uiterlijk van je personage met eventueel een tekening:
    Larkin is een tedere, lange jongen met een belachelijk witte huid, wat komt doordat hij merendeels binnen zit als hij niet voetbalt. Zijn groene ogen vallen daardoor ook erg op, die bij de pupil steeds lichter worden, geneigd naar geel. Zijn blik is uitnodigend, maar intimiderend, waardoor velen niet zo goed weten of die nou vriend of vijand is, evenals zijn houding; gesloten naar iedereen toe, meer een luisteraar. Zijn jukbeenderen zijn hoog en omringd door donkerbruine haren. Voor zijn linkeroog hangt een lichtere, groene pluk die dezelfde kleur heeft als zijn smaragdgroene ogen.
    De bouw van Larkin is dat hij lange benen heeft, waardoor die hard kan rennen. Zijn botten maken scherpe vouwen in zijn huid, zijn nagels zijn afgekloven door de zenuwen. Om zijn nek heeft hij een zwarte ketting houden met een stuk hout waarin een springende poema is gegraveerd door hemzelf. Ook heeft hij vaak vele soorten armbanden om, maar alleen om zijn rechterpols, want hij is linkshandig.

    Familie, leefsituatie:
    MANAUS (stad vlakbij de Amazone)
    Hoewel Larkin nog de enige is die bij zijn vader, moeder en oma (van zijn moeders kant) woont, krijgt hij toch niet veel aandacht. Zijn oudere broer (Dace) is anderhalf jaar geleden verhuisd naar Frankrijk, tevens op zoek naar een betere baan in Parijs. Zijn ouders hebben het niet ruim, ze kunnen net aan alles betalen, de huur, de boodschappen en zijn voetbal. Geld is waarop ze hopen, waarvoor ze werken, zijn vader in een supermarkt en zijn moeder als zuster. Zij hopen ook dat hij daarmee later veel geld verdiend.
    Zijn huis is niet heel groot, staat aan de kant van het grote water dat de stad en regenwoud scheidt van elkaar. Het is niet veel, niks bijzonders, maar hij is er trots op. Hij bezit de zolder en heeft dat ook tot zijn kamer benoemd, net als de piano die daar staat.

    Een sterk punt van je personage:
    Larkin kan erg hard rennen, en dat best wel lang volhouden. Vaak wint die onderlinge, vriendschappelijke wedstrijdjes. Daarnaast kan hij ook best goed zingen, ook al heeft die liever dat niemand dat hoort, aangezien hij zich daarvoor schaamt.

    Een zwak punt van je personage:
    Larkin geeft teveel om anderen dan zichzelf, waardoor hij te snel mensen vertrouwd en zijn eigen prioriteiten en verzorging verwaarloosd.

    Iets over het karakter van je personage:
    Larkin is van zichzelf erg snel van begrip en beschikt over een erg goed geheugen. Hij luistert met veel interesse naar andermans verhalen en wilt ook graag zijn advies laten horen. Daarnaast luistert hij het meerendeel van zijn vrije tijd naar muziek of schrijft zelf een paar liedjes. Thuis heeft hij een oude piano staan, waarop hij alleen speelt als hij alleen thuis is, wat vaak is, aangezien zijn vader en moeder hard werken en oma vaak bij vrienden is. Zijn muzikale talent wilt hij graag inzetten als hij het voetbal niet haalt. Larkin is ook vaak binnen te vinden, te staren uit het raam over de zee heen naar de groene, eeuwige Amazone. Het liefst wilt hij erheen, maar avontuur is niks voor hem.
    Larkin is echter ook erg schuw en durft niet zo goed voor zichzelf op te komen. Soms zwijgt hij dagen, denkt te diep na, en is daardoor erg gesloten terwijl hij de volgende dag je trouwste vriend kan zijn. Hij kent zichzelf niet echt goed. Hij heeft te snel medelijden met mensen, en doet er dan alles aan diegene te helpen, in plaats van zichzelf. Zijn gedachtes zijn te makkelijk te manipuleren, hij gelooft anderen te snel, maar is wel erg standvastig in wat hij wilt bereiken.

    Beschrijvingswoorden:
    Fantasierijk |gevoelig | aardig | Geheimzinnig | vaag
    Zwakke wil | makkelijk te misleiden | muzikaal | luisteraar | stil |
    Drakenoog

    Afrika:
    Naam: Maxine Vitesse
    Positie: Middenvelder maar zit meestal op de bank.
    Supertechnieken: Giant Slash, waarmee hij op de bal afrent om hem af te pakken.
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk: Hij is niet heel erg lang: Ongeveer 1.60m, heeft Blauw/paars haar dat lang is aan de voorkant en kort aan de achterkant. En blauwe ogen.
    Familie: 1 oudere broer, Zephyr Vitesse (zit ook in het team (canon))
    Sterk punt: Probeert altijd iedereen te helpen
    Zwak punt: Mensen lopen snel over hem heen en hij heeft niet echt zelfvertrouwen...
    Karakter: Hij krijgt veel te snel crushes, en Zephyr plaagt hem er altijd over. verder is hij eigenlijk sneller dan Zephyr maar hij wil niet dat zn broer zich rot gaat voelen.
    verder is hij Bi.
    KidouYuuto

    Spanje:
    Naam: Ariane Lexi Storm (iedereen noemt haar Lexi)
    Team: Red Matador
    Positie: Verdedigend-spits
    Leeftijd:14, bijna 15
    Uiterlijk: Lang rood-bruin haar meestal in knotjes met training hoge staart heeft groen-goude ogen, kan een beetje arrogant zijn als je haar goed kent is heel erg aardig en behulpzaam, als ze ziet dat niet lekker in je vel zit doet ze er alles aan om je op te vrolijken.
    Familie: Heeft geen familie meer haar ouders zijn vermoord op haar 9de, heeft een wolven pup die ze als cadeau kreeg van Paolo en ze is geadopteerd.
    Sterk punt: Geeft niet snel op.
    Zwak punt: Haar verleden.
    Karakter: Raakt snel bevriend met iedereen en kan goed omgaan met kinderen, soms zorgt ze er voor dat ze in de problemen zit maar dan staat Paolo altijd voor der klaar, is enige meisje tussen alle jongens van Spanje. Ze is sinds klein af aan al bevriend met Paolo.
    kitt

    We zitten VOL. De inschrijven zijn vanaf nu gesloten.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 23:24 ]


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Dus personages van anderen mogen in het verhaal komen, maar dan moeten die twee personen wel hun verhaal op mekaar afstemmen, als ik het goed heb gesnapt.


    The question is not if you believe in fate or not. The question is if you'll let fate decide your life or not.

    DataDrain565 schreef:
    Dus personages van anderen mogen in het verhaal komen, maar dan moeten die twee personen wel hun verhaal op mekaar afstemmen, als ik het goed heb gesnapt.


    Ja, jullie schrijven als het ware met z'n allen één verhaal.


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Heus niet de regels van Froukje gekopieerd

    (En dat weet ik omdat ik zelf net zo erg ben met de derde Q Games XD)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    De eerste inzending is binnen!!!!


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    De bonus loopt vandaag om 23:59 af

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 18:34 ]


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    De deadline loopt tot 20:00 vandaag. Uitstel kan nog aangevraagd worden.


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    De bonus loopt vandaag om 23:59 af


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Hoe staat het ervoor met de wedstrijd?

    De deadline voor de bonus is morgen (21 Juli) om 23:59


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Wacht wat?! Dan al? Oeps... vergeten... waarom ga je dan al op vakantie ugh xD


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Chlorisse schreef:
    Wacht wat?! Dan al? Oeps... vergeten... waarom ga je dan al op vakantie ugh xD


    Tja, ik had het gezegd... dat krijg je dus als je zo'n deadliner bent, hè meid xD

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 20:49 ]


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    Tja, ik had het gezegd... dat krijg je dus als je zo'n deadliner bent, hè meid xD


    Het... nou... jij bent net zo erg :Y) nee hoor, dat is geen laatste wanhoopsdaad xD


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Chlorisse schreef:
    (...)

    Het... nou... jij bent net zo erg :Y) nee hoor, dat is geen laatste wanhoopsdaad xD


    Weet ik xD
    Moet ik een to-do-list voor je maken? :Y) (A)


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    Weet ik xD
    Moet ik een to-do-list voor je maken? :Y) (A)


    Nee, ik weet zonder ook wel dat je SAO dan bovenaan zet (nu wil ik een Golden member smiley, maar die heb ik niet)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Chlorisse schreef:
    (...)

    Nee, ik weet zonder ook wel dat je SAO dan bovenaan zet (nu wil ik een Golden member smiley, maar die heb ik niet)


    Hahahahahaha True xD en daarna de wedstrijd xD succes!!!


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    Hahahahahaha True xD en daarna de wedstrijd xD succes!!!


    Weet ik :')
    En waarschijnlijk je brief


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."