• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 10:21 ]


    Your make-up is terrible

    A+ Steven Universe, very funny, very gay


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Alrighty handsome, come and get me. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb zin om te rpg'en maar ik vind de rpgs van deze tijd niet leuk en mweh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Jij bent toch bekend op Quizlet?"
    Uhm... ben ik dat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    "Jij bent toch bekend op Quizlet?"
    Uhm... ben ik dat?


    Nee. Wie ben jij?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nee. Wie ben jij?

    Haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil gewoon gaan slapen. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn zus doet super jaloers wanneer het gaat over mijn verhuizing en het feit dat mijn ouders het betalen maar volgens mij dringt het nog niet tot haar door dat ik geen keuze heb en ik moet verhuizen. Nee, in plaats daarvan zit ze zielig te doen en te doen alsof ze het super slecht heeft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Ik ben geïnteresseerd in jou." Ja, vast. Ik heb het gemerkt. Maandag vertelde ik je iets waar ik al weken nerveus over ben en je doet net alsof ik nooit wat tegen je heb gezegd over dit onderwerp. Stik erin, ugh.


    kindness is never a burden.

    IK WIL MIJN USERNAME KUNNEN VERANDEREN. mweh


    "Ignite, my love. Ignite."

    WAT WAS DIT VOOR EEN FEELS TRIP?!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Betekent dit dat ik het hele weekend niet uit kan, want één keer op woensdag is echt niet genoeg.


    Tijd voor koffie.

    De jongen achter de kassa in de bios had veel weg van Jared Leto. Hij was erg knap. En we hadden een momentje. Damn het is dat ik atm geen zin heb in een relatie, anders had ik daar echt staan kwijlen.

    Aaaaaand I'm crying again.
    Misschien is het wel goed, gaat alles uit mijn hoofd.


    Deep inside, I've never felt alive

    ik weet echt niet wat ik van deze foto moet denken. Al die aardige gasten en Wendy aka Starbucks, ik haal het niveau van die fucking foto echt naar beneden :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."