• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 10:21 ]


    Your make-up is terrible

    @RichardSHarmon & Benhead

    * neemt appel aan *
    Fenks, you guys are the best.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    mensen er zit een scheur in mijn tandvlees en ik wist het niet dus begon ik er zeer gewelddadig over te wrijven met mijn tong en het is nog verder opengescheurd :c


    Heaven is a place that we all have

    Ouders en zusje: zijn net iets langer weg dan ik had verwacht
    Brein: that's it, ze zijn dood, bereid je maar voor op een leven in je eentje, denk je dat je van de verkoop van het huis een woning zou kunnen vinden waar je de hond kunt houden en dat je op de begrafenis nog iets verstaanbaars zult kunnen zeggen tussen alle tranen door?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je bent een trut, Leah, face it.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Here's the thing: ik wil best dingen met mijn uiterlijk doen, maar ik wil vaak eigenlijk echt 0,00% dat mensen me er hun mening over geven of me vertellen hoe het beter kan of verbaasd doen zelfs als het vriendelijk bedoeld is en ik weet dat het niet bepaald dapper is en ik er zo niet overheen zal komen maar het is soms gewoon duizend keer beter voor mijn eigen humeur en zelfverzekerdheid om dan maar gewoon niets te doen, want dat is tenminste bekend terrein.

    Also: fuck beauty standards.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 14:58 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nu echt advies nodig. Dit was veel te ongemakkelijk, brr.


    kindness is never a burden.

    Soms mis ik het echt om een beta te zijn

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 15:24 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Square schreef:
    Ouders en zusje: zijn net iets langer weg dan ik had verwacht
    Brein: that's it, ze zijn dood, bereid je maar voor op een leven in je eentje, denk je dat je van de verkoop van het huis een woning zou kunnen vinden waar je de hond kunt houden en dat je op de begrafenis nog iets verstaanbaars zult kunnen zeggen tussen alle tranen door?


    Dit herken ik zo erg. Ik ga er altijd van uit dat ze een auto-ongeluk hebben gehad en leg de telefoon naast me voor het geval dat de politie belt. Best gek, eigenlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    NIET KLIKKEN


    JE DEED HET TOCH


    You dare to gaze upon me?

    Frodo schreef:
    Soms mis ik het echt om een beta te zijn

    Als het troost biedt; in mijn hart ben je nog steeds mijn benjamin-bèta-buddy. :Y) #BesEnJipBètaBaby's2K12Eyyyyy


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is eigenlijk ook wel weer duidelijk dat wat ik gezegd heb, niks uitmaakt voor je.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Opdringerige huis aan huis verkopers lawl lawl lawl


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wat is er zo comfortabel aan mijn boeken?


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    (...)
    Als het troost biedt; in mijn hart ben je nog steeds mijn benjamin-bèta-buddy. :Y) #BesEnJipBètaBaby's2K12Eyyyyy


    Haha hier moest ik toch om lachen :'D dankje Jip<3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    HA
    [Zusje heeft nieuw kledingstuk]
    Ik, in gedachten: hm, dat lijkt me ook nog wel wat
    Mijn vader, een uur later, tegen mij alleen: staat haar goed, vind je niet? maar het is niet echt iets voor jou, of wel?

    Alsof hij mijn ljh post van net heeft gelezen, whoa. Het was op geen enkele manier gemeen bedoeld (ik weet vrijwel zeker dat hij graag zou zien dat ik me vrouwelijker kleed maar hij zou dat nooit op die manier zeggen en naar verhouding is dit nog een super milde manier om zoiets tot uiting te brengen) en waarschijnlijk zeg ik dat soort dingen onbedoeld ook soms maar waarom?? Waar is zo'n opmerking voor nodig?? Wat hoopt men te bereiken?? "Golly, nee, eigenlijk barst mijn hart van verlangen om meteen mijn hele garderobe in te ruilen voor jurkjes! Yay!" ?

    (Sorry wereld, ik heb blijkbaar vandaag uitgekozen om meer bitter dan een bitterbal te zijn over verwachtingen die op vrouwen worden geplaatst en alle subtiele manieren waarop dat in alledaagse situaties tot uiting komt. Niemands schuld. Komt wel weer goed, vermoedelijk.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan