• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 10:21 ]


    Your make-up is terrible

    En nu ga je potverdorie je bed en douchen!
    Ugh, ik haat mezelf.


    Deep inside, I've never felt alive

    You are so ignorant, oh my god.


    kindness is never a burden.

    Steeds meer hipsters die het alleen doen voor de 'hype' dan die het echt leuk vinden. Go find your own shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zucht, die opmerkingen over hoe mijn haar niet vrouwelijk genoeg is en die keer dat een klant me met meneer aansprak zitten me meer dwars dan ik dacht. Ik wil me ook wel eens mooi voelen, maar niemand kijkt naar me, zelfs niet als ik me in een oncomfortabele jurk werk. Guess I'm just ugly.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    LAAD STOMME FILM


    What would Emma do?

    Jesus, ik haat het als ze de wasmachine aanzetten als ik op mijn kamer zit. Ik wil een deur goddamnit.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    WHY IS THIS SOOO MUCH


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wanneer een liedje je ontzettend raakt maar je een pokerface op moet houden omdat je geen zin hebt in gesprekken met de mensen om je heen


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Deze oppaskids zijn absoluut mijn favorieten, omg wat een engeltjes <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Benhead schreef:
    Wanneer een liedje je ontzettend raakt maar je een pokerface op moet houden omdat je geen zin hebt in gesprekken met de mensen om je heen

    oeh oeh which one?

    SamuelDrake schreef:
    (...)
    oeh oeh which one?


    In My Room van Thousand Foot Krutch ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Even voor de lol op de weegschaal staan. Ik ben me serieus een ongeluk geschrokken en heb heel veel zin even in een hoekje te gaan zitten huilen. Zonder ijs deze keer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    Even voor de lol op de weegschaal staan. Ik ben me serieus een ongeluk geschrokken en heb heel veel zin even in een hoekje te gaan zitten huilen. Zonder ijs deze keer.


    *geeft appel*

    Zit met hetzelfde probleem hier..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Starkbucks schreef:
    Even voor de lol op de weegschaal staan. Ik ben me serieus een ongeluk geschrokken en heb heel veel zin even in een hoekje te gaan zitten huilen. Zonder ijs deze keer.


    Cry with me then <3

    //

    Fucking hell, kom niet klagen als ik mijn tas laat slingeren die er al een week staat terwijl je WEET dat ik het fucked up druk heb gehad. Ik kan verdomme nog geen enkele stap zetten zonder te struikelen over die klote haakwerkjes van je. Ze zijn echt leuk, maar niet als je aan driehonderd verschillende dingen tegelijk werkt en ze overal laat liggen thank you very much


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dit was niks. :/ gelukkig heb ik leuke boeken om in te tekenen. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •