• Hallo Quizletters!

    Ik kom hier om jullie hulp vragen. Ik ben in anderhalf jaar zo'n 20kg afgevallen en ik heb laatst mijn kast uitgeruimd. Nu blijkt dus dat ik geen normale zomerjurkjes meer over heb. Ik heb er nog eentje die wat te groot is, maar ik nog wel aankan. Helaas zie ik er wel uit als een leeggelopen ballon erin. Dat is nogal een probleem met dit lekkere weer, haha. Dus zoek ik een paar makkelijke, korte zomerjurkjes die niet zo duur zijn. Ik heb al op Wish gekeken, maar ze verkopen daar vooral veel jurkjes die mij iets te 'netjes' eruit zien. Ik wil gewoon iets simpels waarbij je je haar in een staart kan doen en een paar simpele slippers onderaan kan doen.

    Dus, hebben jullie suggesties voor me?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 17:01 ]


    Your make-up is terrible

    Ramselaar schreef:
    H&M heeft veel goedkopere basic varianten hoor! 9,99€ zijn die. Misschien kun je dan ook eens kijken bij de junpsuits?

    http://m.hm.com/nl/products/ladies/dresses_jumpsuits/short?searchOrders=PRICE&showItems=true&page=1

    De tricot jurkjes zijn lekker luchtig!


    Oh ja, ze hebben daar zoveel keuze in playsuits! *O*

    OT: ik wilde ook de H&M zeggen, haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb vier paar korte jumpsuits, haha. Maar shorts zitten vaak niet zo lekker als jurkjes. Het bovenste stuk van mijn bovenbenen houdt altijd meer vet vast dan de rest en daardoor kruipen broekjes altijd omhoog bij mijn benen. Daarom draag ik veel liever jurkjes.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 20:45 ]


    Your make-up is terrible

    Zalando en Wehkamp zijn voor mij een must C:
    Recentelijk heb ik ook een - voor mijn idee - leuk jurkje gekocht op Zalando. Hij was heel duur, dat wel, maar er zijn ook zat betaalbare jurkjes (;


    26 - 02 - '16