• Vandaag was het echt super lekker weer. Buiten zag ik iets dat ik niet kon geloven! Zoveel jongens en mannen zonder shirt aan. Zelfs een man mét een kind, dat is toch schandalig? Zoiets doe je toch niet als je volwassen bent en je kind erbij is. Dan al die jochies die me nog niet eens 12 leken, tssk. Wat is er met de maatschappij gebeurd? Ze hebben ook geen respect voor hun eigen lichaam meer...


    Your make-up is terrible

    Nikki je bent queen lol. c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I agree. Hetzelfde vind ik van die twaalfjarige meisjes die croptops dragen. No. Just no.


    26 - 02 - '16

    Volgens mij proef ik een tikkeltje sarcasme hier.:'D

    Ik gedraag me trouwens wel altijd netjes. De onderbroek gaat nooit uit in het openbaar.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Volgens mij proef ik een tikkeltje sarcasme hier.:'D

    Ik gedraag me trouwens wel altijd netjes. De onderbroek gaat nooit uit in het openbaar.:Y)


    Wat een pech hebben voor mij zeg.... :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Nikki je bent queen lol. c':


    "Ignite, my love. Ignite."

    De jongens uit mijn klas vinden het ook niet nodig om hun T-shirt na gym weer in het kleedkot aan te doen - die doen dat liever op de gang. (cat) Maar ik heb daar helemaal geen probleem mee want de meesten hebben wel een lekker lijf. :'D
    Hoe dan ook weet ik niet of je dit sarcastisch of niet bedoeld, maar ik heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee als mannen zonder T-shirt rondlopen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het persoonlijk heel vreemd als mannen over straat gaan zonder shirt. In je eigen achtertuin oké, maar niet over straat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet niet hoor maar met warm weer kun je mij regelmatig zonder shirt tegen komen. Vooral op festivals is het met bijna niet uit te houden. Ik ben een grote voorstander van de "freethenipple" beweging :p .

    Maar all kidding aside, ik vind wel dat het gewoon normaal is voor zowel man als vrouw zonder tshirt rond te lopen. En dat dat ook gewoon geaccepteerd zou moeten worden.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Toda schreef:
    De jongens uit mijn klas vinden het ook niet nodig om hun T-shirt na gym weer in het kleedkot aan te doen - die doen dat liever op de gang. (cat) Maar ik heb daar helemaal geen probleem mee want de meesten hebben wel een lekker lijf. :'D
    Hoe dan ook weet ik niet of je dit sarcastisch of niet bedoeld, maar ik heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee als mannen zonder T-shirt rondlopen, haha.


    Maar oh wee als vrouwen na gekeken worden op straat :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bouwvakkers zonder shirt... dat is echt opwindend jongen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Burritho schreef:
    (...)

    Maar oh wee als vrouwen na gekeken worden op straat :')


    Ik heb er geen probleem mee nagekeken te worden op straat. Ze moeten gewoon niet tegen me beginnen roepen of pedopraat uithalen. Dat doe ik ook niet met hen, maar voor de rest: go ahead.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laat ze gewoon doen wat ze zelf willen. Maakt het jou wat uit hoe ze erbij lopen. Dan kijk je toch de andere kant op :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Laat ze gewoon doen wat ze zelf willen. Maakt het jou wat uit hoe ze erbij lopen. Dan kijk je toch de andere kant op :'D


    Als een rawr jongen met een sixpack geen shirt aanheeft, zie je mij écht niet de andere kant op kijken.


    Photosynthesis

    Ha. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het wel grappig dat er pas een topic was over meisjes die zich te uitdagen kleden, waar iedereen helemaal boos op reageerde, maar als mannen het doen is het ineens heel erg.

    (Ik ben zelf wel een meisje, btw)


    in love with the fictional characters, I'm sorry