• Dit is een compleet pessimistisch topic. Als je daar geen behoefte aan hebt, lees het dan vooral niet.

    Jap en niet omdat ik ziek ben, maar omdat ik niks kan. Ik ben twee weken terug van de trap gevallen en heb daarbij mijn voet zwaar gekneusd en mijn enkelbanden heel ver ingescheurd (net niet doorgescheurd, wat een geluk -_- ) en dus zit ik in het gips. Ik heb ondertussen wel loopgips, maar mag er maar heel lichtjes op lopen en dat nog tot en met volgende week woensdag. Ik heb te horen gekregen dat ik MOET rusten (ik ben er op de dag zelf nog een stuk mee doorgelopen -in eerste instantie dachten ze daarom dat het alleen verrekt was, dus je kan je voorstellen dat ik nu zowel door mijn ouders als door de arts in het ziekenhuis een hele duidelijke boodschap heb gekregen dat ik echt rustig aan moet doen).
    Ik kan mij amper concentreren. Mijn been doet pijn en ik heb jeuk. 's Nachts komt daar ook nog eens de hitte bij, waardoor ik onwijs slecht slaap. Ik neem wel paracetamol, maar dat nemen is al een hele onderneming en eigenlijk wil ik mijzelf ook helemaal niet volgooien met pijnstilling wat dat is helemaal niet nodig. Bovendien helpt het toch niet tegen de jeuk of de hitte. Al met al ben ik screwed. Ik zit vast op de bank, kan niet schrijven, niet studeren en mag niet naar Utrecht reizen voor colleges. Dat is immers zo'n twee uur heen en terug.
    Dus nu probeer ik al even de studieadviseur en mijn docenten te mailen wat ik gisteren wilde doen, omdat ik nog steeds niet goed mijn studiewerk kan doen of colleges volgen. Echter ligt de mail eruit of zo. Al mijn mails doen het, behalve het universiteitsnetwerk. Aka ik kan aan NIEMAND doorgeven hoe het ervoor staat en kan de foto's van mijn afsprakenkaart in het ziekenhuis, wat bewijs is voor overmacht en waarmee dus dingen geregeld kunnen worden (zodat ik wel nog mijn vakken kan halen dit jaar) niet mailen naar de studieadviseur. Nu wilde ik morgen proberen of ik heen kon, maar nu zag ik dat morgen de deadline is voor de eerste versie van de eind essay. Je raad het al, ik heb nog niks, kan nog steeds niemand bereiken en feitelijk stond ik al op het punt vak knappen, omdat ik er helemaal gek van kan niks normaal te kunnen. Hier moet ik bij zeggen dat mijn gezin al enkele jaren onwijs veel ongeluk heeft en er veel meer speelt, waardoor ik het eigenlijk al voor dit gebeurde vrij zat was met al dat ongeluk en toen gebeurde dit. Yay me. Echt geweldig leven dit.

    Anyways, ik ben dus sowieso fucked. Ik kan niet eens normaal naar boven lopen om het boek met veel artikelen te pakken om aan die essay te werken. Ik kan niet eens normaal met mijn laptop aan mijn bureau gaan zitten. Laat staan dat mijn concentratieniveau hoog genoeg is om allerlei zware stof van mediafilosofen door te werken. Ik wil stiekem echt heel hard huilen nu. Meh. Ik weet ook gewoon niet hoe ik dit dan moet gaan oplossen, want ik kan die opdracht niet maken en al twee dagen niet de mensen bereiken die ik moet bereiken. Ik kan hier like niks aan doen. Het is gewoon een ophoping van noodlottig ongeluk (was dat niet Foucault, die een heel stuk had over noodlot? Ik weet het niet meer zeker...). En als ik morgen heen ga zonder eerste versie, kan mogelijk de docent boos worden en ik weet dat ik dan sowieso heel hard in janken ga uitbarsten voor mijn medestudenten.

    Het is zo ontzettend gemeen. Ik doe altijd zo hard mijn best voor alles. Ik werk mijzelf een ongeluk om mijzelf te bewijzen wat betreft school, te bewijzen dat ik niet dom ben, ik heb verdomme mijn examens gehaald in een jaar dat iedereen om mij heen dood neerviel (letterlijk, teveel begrafenissen in één jaar). Dat bracht mij een papiertje op en heel veel roddels, verlies van zo'n beetje al mijn vrienden hier in de buurt etc. En dat terwijl ik voor die mensen echt door het vuur ging. Ik probeer mensen blij te maken, altijd het goede te doen, cijfer mijzelf dikwijls weg voor anderen en op zich hoef ik daar allemaal niks voor, maar Merlin, iets minder ongeluk zou echt wel eens fijn zijn. Alles in mijn leven lijkt fucked up. Ik kan op het moment niet eens meer schrijven, omdat ik mij niet kan concentreren. Ik ben enkel onhandig, kan niks en ugh. En telkens proberen we het weer op te lossen, maar dan gebeurd er weer iets om ons neer te halen (dan heb ik het over mijn gezin). Het wordt zo uitzichtloos. Nu al helemaal omdat ik gewoon echt niet meer weet wat ik moet doen. Ik ga zo maar een stelling noteren en gokken welke auteurs ik hierbij kan gebruiken. Of in ieder geval in welke hoek ik moet zoeken. Want ik weet echt niet wat ik anders kan. Waarom ligt de studentenmail er nu uit? Waarom precies nu?

    Oké, jap ik zit er echt helemaal doorheen. En ik moest het echt even ergens kwijt. I mean, ik ben gelovig opgevoed en ik wil ook echt graag geloven dat er een God daarboven is of hoe iedereen het ook wil noemen, dat maakt mij eigenlijk niets uit, in ieder geval iets waar ik in kan geloven, iets om de hoop te blijven vasthouden, weet je wel? Hoop op in ieder geval iets leuks, iets goeds, gewoon omdat het leven niet helemaal kut en verrot is en dat het nog iets waard is...

    Nou ja, in ieder geval kan ik denk onderhand wel zeggen dat ik van mening ben dat we eisen stellen aan de hand van perfect werkende nieuwe media technologieën, maar door menselijk handelen en fouten in deze technologieën er vaak niet aan deze eisen kan worden voldaan. Er ontstaat dus een niet haalbaar ideaal door. Misschien nog even herformuleren, maar dat klinkt als een stelling waar ik iets mee zou kunnen...

    Dus, nog meer mensen die zich gezellig samen met mij kut voelen? Oh of mogelijk weten waarom de UU mail het niet doen? Dat zou ook echt heel fijn zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Nawhh Anna :c

    Ik ga nu douchen, maar de ghosthugs komen alvast jouw kant op, waarna ik je hele bericht kan lezen.
    *hugs*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    HAHAHAHAHAHAHA lol ik zie net op blackboard, wat nog wel werkt (enkel het uu mail gedeelte ligt eruit) dat het werkcollege morgen is verplaatst naar een locatie die veel verder lopen is vanaf de busstop. Wauw. Drie dubbel wauw. I'm even more fucked.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb niet echt tips voor je ofzo, maar het klinkt wel echt heel rot allemaal. Maar als ik lees hoe jij je examens heb gehaald, met wat er om je heen gebeurde, dan ga je dit sowieso ook te bovenkomen!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh poor thing! * willekeurige scheldwoorden in alle talen * Dat klinkt inderdaad allemaal niet zo positief (om het maar even netjes te verwoorden). * virtual hug of a stranger * Veel sterkte met alles! Niet dat deze woorden zullen helpen of zo, maar toch. Ik hoop dat het snel weer goed komt met je en vooral met school en al het ongeluk. Het klinkt alsof je echt teveel negativiteit hebt meegemaakt. :c

    - mijn mobiel haat me

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 22:31 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Jeetje, je hebt ook echt wel de jackpot gewonnen in de pechloterij zeg, als eerste sowieso veel sterkte met je been.
    Maar kun je niet achteraf iets regelen met je docenten omdat dit alles echt overmacht is. (Ik weet dat er veel mensen zijn die dan zeggen had je maar eerder moeten beginnen, maar onder het mum van niet geschoten altijd mis. Verder zou ik juist na al deze stress ook even de tijd nemen om mentaal uit te rusten.
    Even je hoofd leegmaken en dan lost vaak een groot deel van alle chaos zichzelf op.
    Erg veel succes.

    And may the odds be ever in your favour. (Sorry deze kon ik echt niet laten liggen :x)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nawhh Anna, ik weet verder niet wat ik moet zeggen, maar ik hoop dat dit een beetje je wat beter laat voelen. Je bent niet alleen!




    One Who Travels A Higher Path.

    Dat klinkt echt zo ontzettend naar. )= Is bellen geen optie?

    Ik weet dat het misschien echt helemaal niets helpt, maar voor de kleine kans dat het wél helpt: ik zat er deze week ook doorheen en mijn vader stuurde me deze link. When times get tough, the tough get going. Ik ken je misschien niet echt, maar je bent ongetwijfeld zoveel sterker dan je op dit moment denkt. Haal diep adem, neem even afstand, relativeer en ga er weer tegen. Je kunt dit aan, echt waar.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 22:41 ]


    She's imperfect but she tries

    D:
    Ik merkte al dat jij een beetje gek van werd van het stilzitten, maar dit lijkt me echt moordend. Sowieso een hug voor je! Ik weet van mijn moeder dat zij ook een hele tijd stil heeft moeten zitten vanwege haar knie en daar kon ze ook al helemaal niet tegen.

    Ik denk alleen dat je het misschien een beetje aan het overdenken bent (over de universiteit dan). Zij zullen er vast ook last van hebben en het lijkt mij de grootste zak ter wereld als hij het niet kan begrijpen. Als je morgen in college komt, dan is het vrij zichtbaar waarschijnlijk dat je niet zomaar naar college kan komen ^^

    Maar ik vind het zo vervelend voor je Anna D:
    Ik hoop dat je in ieder geval al wat 'relieve' hebt na dit topic.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké ik heb ze kunnen bereiken. Via een hele omweg is er nu een mail naar mijn ene docent en de studieadviseur met overmachtsbewijs en een hele uitleg. Ik kan nog steeds niet normaal op mijn mail en niemand heeft een verklaring, maar in ieder geval ben ik nu iets minder gestrest, want bewijs van overmacht is bij de juiste mensen.

    En ik kan morgen dus niet heen, omdat het verplaatst is en dat écht gewoon te ver lopen is. Van mijn ouders mocht ik sowieso al niks, want de dokter had gezegd rust tot en met de 15e maar het is nu officieel niet te doen om heen te gaan. Ik heb gevraagd of ik een extra essay mag maken, wat in de studiehandleiding al gegeven wordt als oplossing? Nu maar wachten op antwoord, via die omweg. Wat freaking onhandig is... maar ja. Oh en mijn moeder heeft mij ondertussen vol gestopt met rustigmakers voor als ik paniekaanvallen heb. Yay :')

    Bedankt voor alle lieve reacties. Ik ga morgen maar proberen zoveel mogelijk boeken op de bank te krijgen en dan fijn essays schrijven en zo voor zover ik dat kan. Of zo. En verder niks, want ik MOET rusten *zucht*.

    Oh je kan overigens bellen voor een afspraak: dan moet je dus daarheen wat niet kan. En je kan morgen tijdens telefonisch spreekuur bellen geloof ik alleen dan mis ik nog steeds bewijs van overmacht, maar dat is nu wel geleverd. Dat was echt het belangrijkste.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 23:27 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Awch meis toch :c echt alles zit jou ook tegen he D:

    Kan je niet een van je medestudenten op een andere manier bereiken? En vragen of die je bericht ksn grven/latrn zien aan de docent? Of aan weetikveel wie. Dat dat mail ding het niet doet is absoluut niet jouw schuld, je kan er niets aan doen!

    Echt, heel veel sterkte lieve Anna
    Much, muuuuch love

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 23:39 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Update 2: ik kreeg nu via die omweg ook te horen dat ik voldoende punten heb gehaald voor de eerste essay (feitelijk een ruim voldoende maar ze werken met een vaag punten systeen ipv duidelijke cijfers lol) dus als ze nu akkoord gaan dat ik de laatste opdrachten van dit jaar vanaf de bank mag maken kan ik nog wel de vakken halen. Tot nu toe heb ik immers alles gewoon gehaald en overal aan voldaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Ah, fijn om te horen Anna ^^
    Lucht hopelijk een heleboel op (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Awh, wat jammer om te lezen allemaal. Wel fijn om de updates te lezen. Beterschap en succes nog!


    16 - 09 - '17

    Jap. Ik heb nog wel sterk de neiging om even heel hard te huilen van alles maar ik zie nu weer dat venstertje dat volgens mijn oma altijd wordt geopend wanneer er een deur wordt dichtgedaan. Pfoe ik zat echt even compleet in de stress.

    Mijn mama heeft mijn kamer zoveel mogelijk gelucht vandaag en ik heb een schone pyjama aan en ga nu maar weer een poging doen om te slapen. Met melatonine en alle andere homeopatische shit die mijn moeder mij gegeven heeft zou dat moeten lukken haha.


    Happy Birthday my Potter!







    Het komt allemaal goed en ik hoop echt dat je enkel snel hersteld. Blijf rustig aan doen, hoe moeilijk dat ook is. Nog een aantal weken en je hebt vakantie en dan gaan we samen naar Zuid-Limburg^^ Dat wordt heel leuk. Dus als je het echt niet meer weet, neem dat als leuk vooruitzicht^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!