• UNDER THE DOME
    Gebaseerd op de serie van Stephen King - Under The Dome
    Sommige waren aan het werk, anderen gingen naar school. Het leek een doodnormale dag, maar wat niemand op die dag wist, was dat alles voorgoed zou veranderen. Omstreeks 18:00 - wanneer de meeste mensen aanschoven aan tafel om te eten - sloeg het noodlot toe. Een gigantische koepel rees uit de grond - zonder enige aankondiging of reden - en zorgde ervoor dat het kleine stadje Chestersville afgesloten werd van de buitenwereld. Er was geen weg uit. Wie binnen was, bleef binnen. En wie buiten was, kon niet naar binnen. De onrust slaat toe. Wat is dit? Hoe moeten we overleven? En vooral: welke geheimen komen aan het licht?
    De koepel is niet zo maar ontstaan, dit is het werk van aliens. Denk niet aan de groene monstertjes die in een ufo rond de aarde zweven en vriendelijk naar je zwaaien. Neen, deze aliens zitten vermomd in een menselijk lichaam - misschien is het zelfs je buur - en heeft maar 1 doel: de mensen uitmoorden. Zullen ze in staat zijn om iedereen uit te moorden? Of zijn de inwoners van Chestersville snugger genoeg om het geheim te ontrafelen?



    ROLES

    MANNELIJK
    Sanjit - Otto Pete (Junior) Booth - Mens - Politieman 1.1
    CowChop - Kyle Manfield - Mens - Forensisch arts 1.2
    SadTech - Kai Reyes - Mens - Stagiair bij de politie 1.1
    Marmoreal - Ezekiel Humphrey - Mens - Wiskundedocent in de plaatselijke middelbare school 1.3


    VROUWELIJK
    Mignon - Mia Toronto - Mens - Net afgestudeerde verpleegster 1.1
    Velaris - Isla Carina Cooper - Mens - Geen specifiek beroep 1.3
    MrsLyon - Delphine Harding - Mens - Small town fashion designer 1.2
    Sanjit - Jo Elle Briët - Mens - Dienster in het plaatselijk cafeetje 1.2


    ALIENS [1/2]

    Vex - Michael Yosemite - Alien - Eigenaar van het motel & tankstation 1.2

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 21:34 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik zit nu op mijn telefoon maar onderaan bij Kyle's rol staat wat ik zeker voor hem zoek, mocht iemand hierin geinteresseerd zijn dan hoor ik het graag. Sowieso ga ik een lijst maken met zijn indrukken op anderen, morgen op zijn vroegst. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    Ik zit nu op mijn telefoon maar onderaan bij Kyle's rol staat wat ik zeker voor hem zoek, mocht iemand hierin geinteresseerd zijn dan hoor ik het graag. Sowieso ga ik een lijst maken met zijn indrukken op anderen, morgen op zijn vroegst. c:


    Ik ben benieuwd naar je indrukken. Ik denk dat Otto - Pete niet erg veel sympathie voor Kyle zal hebben.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT. Ik zoek ook nog vanalles voor Delphine, ik ga morgen even de rollen doorlezen, dan hoeft er niet geklust te worden c:


    Faith is everything.

    Emtee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sanjit, dat idee van die tumor heb je uit het boek, of niet?
    Junior had er eentje waardoor hij ook agressief werd en zo :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Sanjit, dat idee van die tumor heb je uit het boek, of niet?
    Junior had er eentje waardoor hij ook agressief werd en zo :p


    Jaaaaa haha. Junior vind ik echt leuk.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    (...)

    Jaaaaa haha. Junior vind ik echt leuk.


    Ik hou van Junior <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar ik moet eigenlijk echt nog verder lezen in dat boek. Heb jij die helemaal gelezen?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Zal ik het innerlijk van Kai hier even neergooien? Of zoeken jullie het zelf?

    Ik zoek nog een goede vriend(in), vijand, stagebegeleider (al is dat O-P denk ik?) En gewoon nog mensen waarmee hij kan opschieten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sanjit schreef:
    Maar ik moet eigenlijk echt nog verder lezen in dat boek. Heb jij die helemaal gelezen?


    Nope. Het is echt een pil en best moeilijk :')
    Heb wel het einde gelezen? Hahah. I know, too bad, maar ik voel me veel geruststellender als ik eerst het einde lees, omdat ik me dan meer kan inleven.
    Ik was bij hoofdstuk 12 gebleven geloof ik. Die tijdsprongen zijn echt vervelend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (fish)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Vex schreef:
    (fish)
    (alien)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Nope. Het is echt een pil en best moeilijk :')
    Heb wel het einde gelezen? Hahah. I know, too bad, maar ik voel me veel geruststellender als ik eerst het einde lees, omdat ik me dan meer kan inleven.
    Ik was bij hoofdstuk 12 gebleven geloof ik. Die tijdsprongen zijn echt vervelend.


    Je moet er echt met je gedachten bij blijven. Op het begin moet je zo veel personages leren kennen.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    (...)

    Je moet er echt met je gedachten bij blijven. Op het begin moet je zo veel personages leren kennen.


    Jup, en daarvoor moet je Barbie tien keer opnieuw ontmoeten :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.