• UNDER THE DOME
    Gebaseerd op de serie van Stephen King - Under The Dome
    Sommige waren aan het werk, anderen gingen naar school. Het leek een doodnormale dag, maar wat niemand op die dag wist, was dat alles voorgoed zou veranderen. Omstreeks 18:00 - wanneer de meeste mensen aanschoven aan tafel om te eten - sloeg het noodlot toe. Een gigantische koepel rees uit de grond - zonder enige aankondiging of reden - en zorgde ervoor dat het kleine stadje Chestersville afgesloten werd van de buitenwereld. Er was geen weg uit. Wie binnen was, bleef binnen. En wie buiten was, kon niet naar binnen. De onrust slaat toe. Wat is dit? Hoe moeten we overleven? En vooral: welke geheimen komen aan het licht?
    De koepel is niet zo maar ontstaan, dit is het werk van aliens. Denk niet aan de groene monstertjes die in een ufo rond de aarde zweven en vriendelijk naar je zwaaien. Neen, deze aliens zitten vermomd in een menselijk lichaam - misschien is het zelfs je buur - en heeft maar 1 doel: de mensen uitmoorden. Zullen ze in staat zijn om iedereen uit te moorden? Of zijn de inwoners van Chestersville snugger genoeg om het geheim te ontrafelen?



    ROLES

    MANNELIJK
    Sanjit - Otto Pete (Junior) Booth - Mens - Politieman 1.1
    CowChop - Kyle Manfield - Mens - Forensisch arts 1.2
    SadTech - Kai Reyes - Mens - Stagiair bij de politie 1.1
    Marmoreal - Ezekiel Humphrey - Mens - Wiskundedocent in de plaatselijke middelbare school 1.3


    VROUWELIJK
    Mignon - Mia Toronto - Mens - Net afgestudeerde verpleegster 1.1
    Velaris - Isla Carina Cooper - Mens - Geen specifiek beroep 1.3
    MrsLyon - Delphine Harding - Mens - Small town fashion designer 1.2
    Sanjit - Jo Elle Briët - Mens - Dienster in het plaatselijk cafeetje 1.2


    ALIENS [1/2]

    Vex - Michael Yosemite - Alien - Eigenaar van het motel & tankstation 1.2

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 21:34 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik vind dat Delphine eigenlijk wel af is zo, echt tijd om een geschiedenis te maken heb ik deze week toch niet. Dus mij maakt t niet uit wanneer t speeltopic komt.


    Faith is everything.

    Tegen het weekend moet ik mijn rol afkrijgen, maar jullie mogen ook zonder mij beginnen, hoor (:

    PS: Ezra is zijn tweede naam niet, gewoon een bijnaam (;

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 13:43 ]


    kindness is never a burden.

    Civil schreef:
    Tegen het weekend moet ik mijn rol afkrijgen, maar jullie mogen ook zonder mij beginnen, hoor (:

    PS: Ezra is zijn tweede naam niet, gewoon een bijnaam (;


    Zal ik aanpassen!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ideeën lijst relaties van Isla

    Kay Reyes || komt

    Otto Pete Booth hij doet mij echt aan Junior denken || Isla zou sowieso niet kunnen ontkennen dat ze hem een aantrekkelijke jongeman vindt. Ze hebben wat tegengestelde eigenschappen, hij is wat strenger, terwijl Isla juist ontzettend vrij is. Wel houden ze allebei van natuur, avontuur en zijn ze zelfstandig. Ik denk het er met net vanaf hangt wat er in het verleden tussen de twee gebeurd is, hoe ze nu met elkaar omgaan. Ik denk dat we hier wel iets interessants en ingewikkelds bij kunnen verzinnen c:

    Mia Toronto || Isla zou Mia sowieso niet vooroordelen op haar vader. Ze heeft respect voor iedereen die anderen willen helpen, dus zo ook voor Mia. Haar "recht door zee"-heid valt ook zeker goed bij haar, dus ik denk sowieso dat ze goed met elkaar op kunnen schieten.

    Kyle Manfield || Zijn chaotische gedrag vindt ze geweldig. Verder geldt hetzelfde als bij Mia wat betreft het respect. Hoewel zijn litteken hem onzeker maakt, vindt Isla hem hierdoor enkel interessanter. Verder zou ze het prettig vinden dat hij rust uitstraalt. Hij is alleen wel wat ouder als zij is, dus ik denk dat ze elkaar niet heel erg zullen kennen van toen ze nog in Chestersville woonde. Hoe het verder precies zit hangt er denk ik ook vanaf hoe hun eerst ontmoeting was.

    Delphine Harding || Enkel al dat Delphine kleding ontwerp zal Isla leuk vinden, ook al heeft ze zelf niet heel veel met mode. Meer komt

    Michael Yosemite || Ze zullen elkaar denk ik herkennen van het motel, gezien Isla daar waarschijnlijk zal verblijven. Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed.

    Jo Ell Briët || de twee waren beste vriendinnen op de middelbare. Toen Isla wegging, hield ze aan het begin nog contact met Jo, maar na een tijd begon een steeds meer te verwateren. Ik denk dat ze snel weer goede vriendinnen zullen worden, gezien ze allebei liever het goede van het leven in zien. Je had geschreven dat Jo nog niet wist dat Isla terug was, maar als ze beide in het motel zitten zijn ze elkaar denk ik wel weer tegen gekomen c:

    Ezekiel Humphrey || komt



    Ik zoek verder eigenlijk nog een ex voor haar, met wie het enkel uitging omdat Isla weg ging (of de lange afstand werkte niet).
    Oh, en een hardloop-buddy :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 23:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik open vanavond het speeltopic!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik heb geen idee hoe het nu met Isla's relaties met iedereen zit gezien niemand reageert. Zou wel zo chill zijn om te weten hoe het zit voordat de rpg begint.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik heb geen idee hoe het nu met Isla's relaties met iedereen zit gezien niemand reageert. Zou wel zo chill zijn om te weten hoe het zit voordat de rpg begint.

    Ik heb straks pas de tijd om er echt naar te kijken. Sorry dat ik dat niet geantwoord had. Vandaag had ik een sollicitatie en ik moest anderhalf uur later nog eens terug om mijn contract te tekenen namelijk. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Velaris schreef:
    Ik heb geen idee hoe het nu met Isla's relaties met iedereen zit gezien niemand reageert. Zou wel zo chill zijn om te weten hoe het zit voordat de rpg begint.


    Zeg maar wat je wilt met Kai c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Speeltopic staat online.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Kyle Manfield - Forensisch arts || Relaties.

    MANNELIJK.
    Otto Pete (Junior) Booth - Politieman
          Door het werk als forensisch arts heeft hij wel eens met Otto te maken gehad en kan niet echt zeggen dat hij een positief beeld over zichzelf heeft achtergelaten heeft. Het is ook wel erg duidelijk dat Otto niet zo'n fan is van Kyle, al doet hem dat persoonlijk vrij weinig gezien Otto niet iemand is die zijn onzekerheid aan kan wakkeren. Het is niet zozeer dat Kyle denkt dat hij boven Otto staat, maar zijn mening interesseert hem vrij weinig. Op professioneel vlak zal hij echter altijd goed met hem omgaan, dat zijn immers twee verschillende dingen.
    Kai Reyes - Stagiair bij de politie
          Deze twee zie ik door hun grote leeftijdsverschil amper contact hebben, misschien enkel omdat Kai stagair is bij de politie en daardoor zo nu en dan eens in het ziekenhuis is om weer eens wat op te halen waarbij hij Kyle tegen kan komen. Zijn verstrooidheid kan hij zeker wel wat van merken, gezien het hem haast overal lukt, niet enkel en alleen op zijn werkvloer. Verder vind Kyle het wel altijd top om te zien als jeugd geïnteresseerd is in zulke banen.
    Ezekiel Humphrey - Wiskundedocent
          Deze twee zie ik niet zozeer echt in contact komen, maar misschien dat ze vaak hun huisdieren rond dezelfde tijd uitlaten en dat de wolfshond van Kyle dol is op de honden van Ezekiel, waardoor deze twee als het ware een soort van gedwongen worden tot contact? Zelf zal Kyle het niet als een verplichting zien gezien hij het idee heeft dat Kyle een van de wat intelligentere personen in Chestersville is. Ik zou ook willen zeggen dat Ezekiel misschien de docent is van de zoon van Kyle, maar die zal niet zo oud zijn helaas.

    VROUWELIJK .
    Mia Toronto - Net afgestudeerde verpleegster
          Ondanks dat de Toronto naam een iets wat gevoelig onderwerp is in Chestersville is Kyle niet iemand die Mia op de daden van haar familie afrekent. Kyle zal haar wel vaker hebben gezien, vooral gezien ze beiden in het ziekenhuis werken. Ik zie een bezorgde Kyle wel eens vragen hoe het met haar gaat, puur omdat ze zich nou juist zo groots houdt onder deze gehele, vreselijke toestand. Hij zal iedere mogelijkheid opgeven om haar duidelijk te maken dat ze altijd met hem kan komen praten, vooral omdat hij aan haar ogen zeker wel ziet dat ze onder invloed is van iets.
    Isla Carina Cooper - Geen specifiek beroep
          Just an idea. Kyle heeft in zijn tienerjaren zijn geld verdiend als babysitter en heeft zo nu en dan op Isla gelet, waardoor hij haar altijd als een klein onderkruipsel zal zien, maar waar hij stiekem toch zeker wel een zwak voor zal blijven houden. Misschien dat ze nu een soort van overeenkomst hebben waarbij zij zo nu en dan wat klusjes in het huis komt doen als ze zich verveeld, waarbij hij haar ook maar een sleutel van zijn huis heeft gegeven zodat ze eventueel er rond kan hangen als hij werkt. Zijn huis is met wat meer technologie ingericht dan er verder in Chestersville te vinden is, dus misschien dat dat een leuk idee is?
    Delphine Harding - Small town fashion designer
          Kyle en Delphine hebben al een lange geschiedenis, eentje die al twintig jaar in de maak is. Dat deze twee personen een hechte vriendschap hebben is algemeen bekend, daar zal niemand omheen kunnen draaien. Kyle kan zich geen tijd herinneren dat hij niet naast deze aantrekkelijke blondine woonde, wat ook direct betekende dat ze voor elkaars huizen (en natuurlijk huisdieren) zorgden wanneer één van hen de stad uit was. Kyle voor een congres, Delphine voor haar mode. Kyle weet van Delphine's geheim en houdt ook zeker een oogje in het zeil voor haar vreselijke ex.
    Jo Elle Briët - Dienster in het plaatselijk cafeetje
          Kyle vind Jo altijd een leuke jongedame om mee te kletsen als hij weer eens in het cafeetje rondhangt voor een heerlijk bakje koffie. Kyle heeft de jongedame al meerdere malen geholpen met het schrijven van haar verhaal, wat hij dan ook met genoegen doet. Hij zal altijd tijd voor haar klaarmaken als ze hem maar nodig heeft gezien hij het gewoon een nette jongedame vindt. Het feit dat Jo een voorliefde lijkt te hebben voor zijn wolfshond doet hem zeker goed, gezien de meeste personen er wat angstig tegenaan lijken te kijken.

    ALIENS.
    Michael Yosemite - Eigenaar van het motel & tankstation
          Kyle vind Michael maar een vreemde gozer, maar zal dit niet gauw laten merken tegenover de man omdat hij denkt dat het weer een van zijn vooroordelen zijn, en laat dat nou niet een van zijn sterkste punten zijn. Vaak heeft hij zoiets fout, dus zal hem altijd vriendelijk begroeten en een praatje aangaan wanneer het mogelijk is. Hetgeen dat Kyle het vreemdste zal vinden aan de jongeman is waarschijnlijk het feit dat hij pas enkele maanden in Chestersville is maar toch al het een en ander op zijn naam heeft staan, al gooit Kyle dit ergens ook wel weer op geluk.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 21:19 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Oké CowChop. Ik vind het goed!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 20:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Oké CowChop. Ik vind het goed!

    Mooi zo. Het was wel ingewikkeld om een relatie te verzinnen gezien hun leeftijdsverschil, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    (...)
    Mooi zo. Het was wel ingewikkeld om een relatie te verzinnen gezien hun leeftijdsverschil, haha.


    Ach, ze zien elkaar af en toe en dat is wel goed. Dan bouw je niet echt een relatie op c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Ach, ze zien elkaar af en toe en dat is wel goed. Dan bouw je niet echt een relatie op c:

    Nee, precies. Ik heb gewoon een te oud personage gemaakt waardoor alle relaties zo'n beetje oppervlakkig zijn helaas. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    @CowChop dat is prima c:
    @Kelly, ik denk dat ze sowieso oude school vrienden kunnen zijn?


    Iemand voor Isla trouwens?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered