• UNDER THE DOME
    Gebaseerd op de serie van Stephen King - Under The Dome
    Sommige waren aan het werk, anderen gingen naar school. Het leek een doodnormale dag, maar wat niemand op die dag wist, was dat alles voorgoed zou veranderen. Omstreeks 18:00 - wanneer de meeste mensen aanschoven aan tafel om te eten - sloeg het noodlot toe. Een gigantische koepel rees uit de grond - zonder enige aankondiging of reden - en zorgde ervoor dat het kleine stadje Chestersville afgesloten werd van de buitenwereld. Er was geen weg uit. Wie binnen was, bleef binnen. En wie buiten was, kon niet naar binnen. De onrust slaat toe. Wat is dit? Hoe moeten we overleven? En vooral: welke geheimen komen aan het licht?
    De koepel is niet zo maar ontstaan, dit is het werk van aliens. Denk niet aan de groene monstertjes die in een ufo rond de aarde zweven en vriendelijk naar je zwaaien. Neen, deze aliens zitten vermomd in een menselijk lichaam - misschien is het zelfs je buur - en heeft maar 1 doel: de mensen uitmoorden. Zullen ze in staat zijn om iedereen uit te moorden? Of zijn de inwoners van Chestersville snugger genoeg om het geheim te ontrafelen?



    ROLES

    MANNELIJK
    Sanjit - Otto Pete (Junior) Booth - Mens - Politieman 1.1
    CowChop - Kyle Manfield - Mens - Forensisch arts 1.2
    SadTech - Kai Reyes - Mens - Stagiair bij de politie 1.1
    Marmoreal - Ezekiel Humphrey - Mens - Wiskundedocent in de plaatselijke middelbare school 1.3


    VROUWELIJK
    Mignon - Mia Toronto - Mens - Net afgestudeerde verpleegster 1.1
    Velaris - Isla Carina Cooper - Mens - Geen specifiek beroep 1.3
    MrsLyon - Delphine Harding - Mens - Small town fashion designer 1.2
    Sanjit - Jo Elle Briët - Mens - Dienster in het plaatselijk cafeetje 1.2


    ALIENS [1/2]

    Vex - Michael Yosemite - Alien - Eigenaar van het motel & tankstation 1.2

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 21:34 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Otto - Pete Booth • Otto-Pete en Kai kunnen het goed met elkaar vinden. Kai wordt door de jongeman begeleid en ze zijn beiden erg gedreven door de koepel, waardoor ze beiden ook graag meer informatie over de koepel willen hebben. Otto-Pete weet alleen niets over het feit dat Kai met de koepel verbonden is.
    Mia Toronto • Kai heeft niet veel contact met Mia, maar hij vindt haar sowieso niet een persoon waar hij ook echt mee op zal trekken. Wel doet hij gewoon vriendelijk tegen haar.
    Kyle Manfield • Kai vindt Kyle een goed man, maar kan zich wel irriteren aan zijn verstrooidheid en het feit dat hij bevooroordeeld. Verder respecteert hij Kyle.
    Delphine Harding • Kai kan het wel met deze vrouw vinden. Ze zijn beiden eigenwijs en dat kan wel eens botsen, maar verder is alles snel uitgepraat en kunnen ze weer door een deur.
    Michael Yosemite • Kai mag Michael wel. Ook omdat Michael hem regelmatig op komt zoeken hebben ze een vriendschappelijke band gekregen.
    Jo Elle Briët • Kai en Jo hebben samen de schoolbanken gedeeld en kennen elkaar daarom ook al een flinke tijd. Ze zijn goed bevriend met elkaar.
    Isla Carina Cooper • Komt nog

    Hopelijk is dit duidelijk c:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 13:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zoveel inspiratie voor mijn rol momenteel, maar Spaans tentamen morgen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik heb zoveel inspiratie voor mijn rol momenteel, maar Spaans tentamen morgen +.+


    Ik ken het gevoel haha. Veel succes alleszins!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Mensen, ik twijfel of ik nog iemand buiten de Dome neem die werkt voor de regering. Beetje Hunter-gassie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Mensen, ik twijfel of ik nog iemand buiten de Dome neem die werkt voor de regering. Beetje Hunter-gassie.


    Ik zou liever hebben dat het verhaal zich enkel binnen de koepel afspeelt.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    (...)

    Ik zou liever hebben dat het verhaal zich enkel binnen de koepel afspeelt.

    Oh oké, beter. Anders had ik het gedaan en had ik een van de twee verwaarloosd :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle Manfield | Delphine kent Kyle al jaren, laten we zeggen zo'n.. Jaar of 20. Je kan ook wel met zekerheid zeggen dat de twee een hechte vriendschap hebben. De twee wonen ook al jaren naast elkaar, waarbij ze op elkaars huizen letten wanneer één van de twee de stad uit is. Delphine let ook regelmatig op Vivus, en heeft de wolfshond ook in huis wanneer Kyle een congres heeft. Kyle weet van Delphine's geheim, maar ze is ervan verzekerd dat dit geen gevaar vormt, aangezien hij dit nooit aan iemand anders zal vertellen.
    Otto-Pete (Junior) Booth | Ze heeft het nooit echt zo gehad op Otto-Pete, en ze spreekt de jongeman ook nauwelijks, aangezien ze alles geblokkeerd heeft wat met haar ex te maken had.
    Jo Elle Briët | Delphine vind het leuk dat Jo geïnteresseerd is in haar werk, en zal ook zeker bereid zijn dingen aan haar uit te leggen wanneer ze hiernaar vraagt. Door het leeftijdsverschil beschouwt Delphine haar als haar kleine zusje, waar ze goed mee kan praten en af en toe een wijntje mee gaat drinken.
    Michael Yosemite | Michael is een typisch persoon die Delphine het liefst zo ver mogelijk uit haar buurt houd. Ze kan haar vinger er niet op leggen, maar hij heeft iets waardoor zij hem niet vertrouwd.
    Kai Reyes | Ze zal deze jongen eerder als een broertje zien dan een vriend, gezien het feit dat ze 8 jaar in leeftijd schelen. Verder heeft ze geen problemen met de jongeman en kunnen ze over het algemeen wel met elkaar door één deur.
    Mia Toronto | Ik heb werkelijk nog geen flauw idee voor de relatie tussen Delphine en Mia x:

    Dit is het wat ik nu heb, als er op of aanmerkingen zijn, hoor ik dat graag (:


    Faith is everything.

    RichardSHarmon changed to SadTech


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isla haar innerlijk is af :Y)
    Dus als iemand ideeën heeft, laat maar weten c: Ik zal morgen alle rollen eens doorlezen en dan een lijstje maken.
    Dat voor Jo en Isla vind ik in ieder gevaal goed ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wanneer zouden jullie een speeltopic willen zien?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Snel haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou dat niet het makkelijkst zijn wanneer iedereen zijn/haar rol af heeft?


    Faith is everything.

    Naar mijn ervaring werkt het beter om gewoon een datum te zeggen waarop het begint.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Naar mijn ervaring werkt het beter om gewoon een datum te zeggen waarop het begint.


    Mee eens! :)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Hoeveel dagen zou men nog nodig hebben om de rollen af te hebben? Ik kan anders dan een datum vast leggen wanneer die af moeten zijn (maar ik wil het wel nog realistisch houden). Daarna kan ik het speeltopic openen.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.