• Heya!

    Je zag het waarschijnlijk al aan de titel, maar ik zoek dus iemand die een gratis cover voor mijn verhaal op Wattpad wil maken. Echt veel eisen heb ik niet, maar er zijn wel enkele dingen die je moet weten;

    -de story heet Invisible
    -mijn Wattpad account is RomulusVsRemus
    -het gaat over vier jongeren met problemen die in een soort praatclub zitten

    Alvast heel erg bedankt!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik zit op Wattpad


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Ik zit op Wattpad

    En zou jij misschien een cover voor me willen maken?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Op Wattpad zijn er ook heel veel fora, en die werken meteen met het juiste formaat. Je kan altijd daar eens gaan kijken?


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Op Wattpad zijn er ook heel veel fora, en die werken meteen met het juiste formaat. Je kan altijd daar eens gaan kijken?

    Misschien een domme vraag, maar hoe geraak je op die fora?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Misschien een domme vraag, maar hoe geraak je op die fora?


    Ik heb ook moeten zoeken, hoor. Ik zal eens terugkijken en dan een linkje zetten (: Het forum op Wattpad is in mijn ogen sowieso veel onoverzichtelijker dan hier, maar dat kan ook aan het grotere publiek liggen.
    HIERO


    Mhm?

    Frisk schreef:
    (...)

    Ik heb ook moeten zoeken, hoor. Ik zal eens terugkijken en dan een linkje zetten (: Het forum op Wattpad is in mijn ogen sowieso veel onoverzichtelijker dan hier, maar dat kan ook aan het grotere publiek liggen.
    HIERO

    Heel erg bedankt!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Frisk schreef:
    (...)

    Ik heb ook moeten zoeken, hoor. Ik zal eens terugkijken en dan een linkje zetten (: Het forum op Wattpad is in mijn ogen sowieso veel onoverzichtelijker dan hier, maar dat kan ook aan het grotere publiek liggen.
    HIERO

    Daar haal ik ze ook altijd vandaan :')
    Ben nog steeds enorm blij met mijn Falling cover.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wat voor soort plaatjes wil je erin hebben? Welke sfeer moet het uitstralen? Wat voor problemen hebben de jongens en zou je misschien een samenvatting kunnen geven van het verhaal? Dan kan ik kijken wat ik allemaal kan gebruiken voor het maken van een cover.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wat voor soort plaatjes wil je erin hebben? Welke sfeer moet het uitstralen? Wat voor problemen hebben de jongens en zou je misschien een samenvatting kunnen geven van het verhaal? Dan kan ik kijken wat ik allemaal kan gebruiken voor het maken van een cover.

    Ik zat te denken aan foto's van de vier hoofdpersonages, waarop ze triest kijken. De sfeer van het verhaal is kinda sad, dus heb ik de cover ook graag wat treurig (zwart-wit ofzo)
    Even de problemen (en statussen) van hen.
    -Calum: aanvoerder van het voetbalteam. Wat niemand weet, is dat zijn familie best arm is en dat als hij ooit wil gaan studeren, hij dit enkel kan doen met een voetbalbeurs. Ook heeft Calum een bijbaantje in een muziekwinkeltje om geld te verdienen voor zijn ouders.
    -Michael: Michael is de badboy van school en heeft veel vrienden, maar geen enkele echte vriend. Zijn ouders zijn vaak niet thuis en door dit al voelt hij zich erg eenzaam, dit probeert hij echter te verbergen achter zijn cocky image.
    -Alexa: Alexa zelf is een vrij normaal meisje, maar wat niemand weet is dat ze een gehandicapt broertje heeft, genaamd Jake. Haar ouders zorgen dag in dag uit voor Jake en laten Alexa een beetje aan haar lot over, waardoor ze zich erg eenzaam voelt.
    -Hazel: Hazel's vader was een militair, maar sneuvelde in Afghanistan toen het meisje amper vijf jaar oud was. Nu leeft ze samen met haar moeder in een klein appartementje in een buurt waar voornamelijk donkere wonen, aangezien haar moeder uit Congo komt.

    De vertrouwenspersoon van hun school heeft dus een club opgericht waarin ze over hun problemen spreken en uiteindelijk vrienden (of meer) worden. Echt ingewikkeld is het verhaal dus niet echt.

    Oh, dit is de 'cast';
    Calum = Calum Thomas Hood
    Michael = Michael Gordon Clifford
    Alexa = Emilia Clarke
    Hazel = Keke Palmer

    Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 20:07 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.