• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?

    SETJES
    To be continued.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:44 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga Matthew nu posten. Ik heb nog geen FC voor hem gevonden en de uiterlijk ga ik morgen invullen. Maar verder is hij wel af ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ga Matthew nu posten. Ik heb nog geen FC voor hem gevonden en de uiterlijk ga ik morgen invullen. Maar verder is hij wel af ^^

    Yay ben benieuwd! Hij is leuk geworden! Inderdaad echt zo'n cute, dorky perso haha.


    Ik ga denk ik Romy's relaties eens aanpassen gezien ik te lui was dat te doen vandaag hihi

    Okay, done. Ik zoek alleen nog relaties met onderstaande personen, en dan ben ik finito.
    Jennifer × Romy vind Jennifer wel een lief meisje, maar ze komen totaal niet overeen.
    Joshua × Romy weet niet echt wat ze van Joshua moet denken, ze vind hem wel schattig op een dorky manier, maar heeft nog nooit een gesprek met hem gehad dus daar blijft het ook bij. Ze vind hem nogal onbereikbaar.
    Tyler × Omdat ze beide uit het zuiden van Europa komen, en hij ook wat Italiaans spreekt, zie ik hier wel een vriendschap of meer? :Y)
    Yleah × ??? Sorry, ik ben echt even blank hier haha
    Sven × Romy vind Sven wel interessant, al zal ze het niet zo snel toegeven
    Matthew × tba

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 0:14 ]


    tya

    Net gepost, vijf honderd eer ge edit :Y)

    Maar ik denk dat het nu wel goed is goor x) Matthew is done. Hoewel ik de kopje van "Family" nog ga veranderen, denk ik.

    Edit: oké, NU pas is de karakter van Matty klaar :")

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 0:54 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oké, we komen nu dus weer een popular guy te kort. Sjips.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    Oké, we komen nu dus weer een popular guy te kort. Sjips.


    En ik maakte de onpopulaire jongen aan zodat het gelijk zou worden D:

    Als het moet, kan ik matty wel weer weghalen, kan ik het in een andere Rpg gebruiken zodat de populaire en onpopulaire mensen weer gelijk worden c':

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 1:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Childs schreef:
    Oké, we komen nu dus weer een popular guy te kort. Sjips.

    Als het goed is kan ik die rol wel op me nemen? Hahaha


    tya

    In het ergste geval wil mijn zusje wel meedoen. Ze heeft geen rpg ervaring, maar wilt het geloof ik wel eens proberen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    In het ergste geval wil mijn zusje wel meedoen. Ze heeft geen rpg ervaring, maar wilt het geloof ik wel eens proberen c:


    Haha Awh, het zou wel grappig zijn als jij dan toevallig met jouw zusje gekoppeld zou worden :']


    Maar echt waar, als het moet haal ik Matthew wel weer weg zodat het weer gelijk word :') hij en Joshua lijken toch wel.. een beetje op elkaar, dus ja.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha Awh, het zou wel grappig zijn als jij dan toevallig met jouw zusje gekoppeld zou worden :']


    Maar echt waar, als het moet haal ik Matthew wel weer weg zodat het weer gelijk word :') hij en Joshua lijken toch wel.. een beetje op elkaar, dus ja.


    Als dat zou is, dan ga ik echt dingen verzinnen hahaha.. Ik heb meestal inspiratie teveel maar niemand die ik er echt in mee kan slepen.

    Ik zou het even afwachten als ik jou was. Ik geloof dat de populaire rol wel gevuld wordt, als ik dat zo zie.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    God damnn, veels te veel tijd besteed aan het zoeken van een FC voor Matthew :'c en ik ben moe want ik kon maar niemand vinden.

    hoe dan ook, deze drie dorky guys heb ik gevonden. Welke zal ik nemen?

    1

    vini uehara

    2

    francisco lachowski

    3

    callan mcauliffe


    Plan B is Dylan o'brien c':

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    God damnn, veels te veel tijd besteed aan het zoeken van een FC voor Matthew :'c en ik ben moe want ik kon maar niemand vinden.

    hoe dan ook, deze drie dorky guys heb ik gevonden. Welke zal ik nemen?

    1

    vini uehara

    2

    francisco lachowski

    3

    callan mcauliffe


    Plan B is Dylan o'brien c':


    Ik vind Francisco leuk :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik vind Francisco leuk :)

    I agree!


    tya

    Ik ga voor 1 of 2 ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Poshlost schreef:
    (...)
    I agree!


    Hij is een model, kom ik er net achter en heeft meerdere foto's maar daar lijkt hij wat ouder. En deze plaatje vond ik gewoon erg schattig en leuk ^^

    Ik denk dat ik hem ga gebruiken dan c: maar ik zal nog even wachten. Ik twijfel zelf tussen 1 en 2 ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    nv...

    ik keek naar wat voor gifs Francisco had, en ik kwam deze tegen.


    Hij. heeft. een. kitten.

    Okey, i'm sold. Ik ga hem nemen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••