• Het is al inmiddels twee maanden geleden dat iedereen weer terug is in de Enchanted Forest samen hebben ze hun land weer opgebouwd zoals het vroeger eruit zag en deze keer denken ze dat alles voorgoed voorbij is, geen vijanden meer die hun wilt vervloeken, naar een land wilt brengen zonder magie en dat ze niet meer weten wie ze zijn, maar helaas voor hun is dat alleen maar iets waar op ze kunnen blijven hopen want er is weer een vijand die een vloek aan het Probeer om minstens 50 woorden te schrijven
    Eerst mag je maar 2 personages, later altijd meer als je ze allemaal actief speelt!
    Houd jongens en meisjes gelijk![/spoiler]


    Invullijstjecreëren is.

    Regels
    Geen enkele personage is perfect
    Familieleden van de personage mogen als het maar logisch is

    Sprookjesfiguur naam:
    Naam die hij/zij had in Storybrook:
    Leeftijd
    Bezit magie:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties:
    Extra:


    Stop op kinderen van Rumplestiltskin!!


    Personages Stop op vrouwelijke!
    Meisjes
    Jo Mari Gold || Dochter Rumplestiltskin || JoSnape
    Lisa Ipsum || Dochter van Snow en Charming || Lisadragonridder
    Anne Bonnie-Jones || dochter van Hook || Verloren
    Ruby || gereserveerd door Nakito
    Belle French || Gereserveerd door Gibigianna
    Vindicta Zaglis || dochter van de meesterdief || JoSnape
    Regina || Evil queen || XxXFREEDOMXxX
    Divergent || Dochter van Regina || _Dark_
    Leslie Weasly || Shairell
    Eliana || dochter Regina || Alastor
    Raven Mills || Dochter Regina || _Patch
    Odette || Verloren



    Jongens
    Rumplestiltskin || Alastor
    Peter pan || Verloren
    Fransisco (Francis) Straw || Broer van Peter Pan || XxXFREEDOMXxX
    Knorrie || Shairell
    Zoon van Rumple || Gereserveerd door Alastor
    Boaz Millennium || _Patch
    Odin Varnas Seven Ravens || JoSnape
    Sheriff Graham Humbert || Heyitsgraham
    Prins Charming || Shairell

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 18:41 ]

    Hey zou ik mee mogen doen?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Hey zou ik mee mogen doen?


    Jij altijd ;p

    Alastor schreef:
    (...)

    Jij altijd ;p

    Jeej!
    Zou ik dan misschien een dochter van Rumple mogen zijn? :)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    Jeej!
    Zou ik dan misschien een dochter van Rumple mogen zijn? :)


    Natuurlijk :)

    Alastor schreef:
    (...)

    Natuurlijk :)

    Jeej, ik schrijf zometeen mijn personage ;)
    Dit is toch niet met neverland?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    Jeej, ik schrijf zometeen mijn personage ;)
    Dit is toch niet met neverland?


    Dit is inderdaad niet met Neverland al als iemand graag Peter pan zou willen spelen of.iemand anders van Neverland dat geen big deal is zolang de reden maar logisch is dat die in de En chanteren forest is. ;p

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 12:49 ]

    ~~Naam~~


    ~Normale Naam: Jo Mari Gold
    ~Storybrooke naam: Jo Mari
    ~~Magie~~
    ~Dark Magic
    ~Goed voor haar leeftijd

    ~~Leeftijd~~
    ~14

    ~~Uiterlijk~~
    ~Klein
    ~Slank
    ~Bleek
    ~Lang, krul/slag, blond haar
    ~Grijze ogen

    ~~Karakter~~
    ~~Positieve Eigenschappen~~
    ~~Negatieve eigenschappen~~

    ~Nieuwsgierig
    ~Leugenaar

    ~Vriendelijk
    ~Gemeen

    ~Sluw

    ~Ambitieus
    ~Vals

    ~Slim
    ~Ontrouw

    ~Dapper
    ~Sarcastisch

    ~Ruzie opzoekend
    ~Koppig


    ~~Relaties~~


    ~Ze mag haar vader niet al leert ze wel magie te gebruiken van hem
    ~Ze vind haar familie sowieso niet erg leuk
    ~Ze heeft geen vrienden

    ~~Extra~~
    ~Jo is goed voor haar leeftijd met toveren
    ~Is net zo gemeen als haar vader
    ~Daarom mogen ze elkaar ook niet
    ~Jo vind het leuk om anderen pijn te doen
    ~Hobby's: Schrijven en toveren
    ~Lievelingsspreuk, hart stelen
    ~Lievelingskleur, zwart

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 22:41 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik wil ook wel meedoen, maar twijfel nog wie ik zijn


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    Ik wil ook wel meedoen, maar twijfel nog wie ik zijn


    Is goed denk er maar rustig over na :)

    Mag ik meedoen? En dan als de dochter van snow en charming en de zus van Emma?

    Lisadragonrider schreef:
    Mag ik meedoen? En dan als de dochter van snow en charming en de zus van Emma?



    Is goed

    Mag ik meedoen als Pan en als een random kind (meisje)
    EDIT: Meisje is de dochter van Hook als het kan

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 21:04 ]


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Mag ik meedoen als Pan en als een random kind (meisje)
    EDIT: Meisje is de dochter van Hook als het kan



    Ofcourse

    Anne Bonnie-Jones/Raffey Lewis
    FC: Karoline Kate | 17 jaar | De Toekomst



    Naam die hij/zij had in Storybrook: Raffey Lewis
    Bezit magie:
    Ja, dit was omdat Annes moeder een elf was. (Geen fee, echt een elf)
    Die had dus magie, dat heeft Anne overgenomen. Het kan zowel duistere magie als lichte magie zijn, maar gezien Anne er geen weet van heeft weet ze toch niet hoe ze het moet gebruiken.
    Uiterlijk:
    Anne is een klein, bleek meisje met vuurrood haar dat veel weg heeft van dat van haar moeder. Ze heeft een rond gezicht zonder sproeten en lieve blauwe ogen, die dan weer exact die van haar vader zijn. Ze heeft lange benen en een lieve, speelse glimlach.
    Ze heeft behoorlijk wat weg van de elven waarvan ze afstamt, haar grijns, lichtvoetigheid, manier van bewegen en ogen zijn allemaal kenmerken die ze met ze deelt. Ze is vlug en kan hiermee makkelijk dingen weggrissen zonder dat het gemerkt wordt, ook een kenmerk van de elven, maar ook van haar vader.
    Nog een ding wat ze met haar moeder gemeen heeft, is dat ze erg rank is gebouwd en er zo breekbaar uitziet.
    Vroeger droeg ze vooral nette jurken die voor haar werden klaar gelegd, maar sinds Anne piraat is geworden draagt ze liever leer en praktische kleding. Iets wat niet bepaald bij haar lieve gezicht past.
    Het liefste draagt ze haar giletje met daaronder een doodgewone blouse, een simpele broek en hoge laarzen. Een zakdoek in haar haren omdat het anders in de weg zit, ook wel als bandana gebruikt, maar eigenlijk was het gewoon bedoeld als haarband.
    Karakter:
    Begripvol
    Als iemand in de problemen zit of zich rot over iets voelt zal Anne geen moeite hebben met het begrijpen ervan. Ze heeft begrip voor bijna elke situatie en ook al is ze boos, ze begrijpt je wel.
    Slim
    Anne is dankzij haar hoge status en school slim op schoolniveau, maar ook heeft ze ondertussen best wat levenservaring weten te krijgen. Ze heeft mensenkennis, door haar begrip, maar weet ook goed hoe ze moet overleven. Ze is een pienter meisje dat niet makkelijk voor de gek te houden is.
    Creatief
    Voor sommige mensen betekent creativiteit knutselen. Voor de creatieve mensen gaat dat veel verder, zoals bij Anne. Ze weet voor veel dingen wel een oplossing te bedenken waar anderen niet op zouden komen, omdat Anne veel nadenkt, een beetje teveel, zo af en toe.
    Charmant
    Net als haar vader en moeder is Anne een charmant meisje, dit weet ze en ze weet er ook goed misbruik van te maken wanneer ze dat nodig heeft. De leugens die ze vaak verteld weet ze goed te verbergen met een lieve glimlach. Al gebruikt ze die ook op momenten dat ze het meent, want zo'n leugenaar is ze nu ook weer niet.
    Dapper
    Wanneer je Anne het gevoel geeft dat ze de enige is die kan helpen, is ze dapper genoeg om dat ook te doen en de held te spelen. Ondanks dat ze dat vaak niet zo is. Anne handelt veel met haar hart wanneer ze in een noodsituatie zit, en dat laat haar soms dingen doen die ze anders nooit zou durven.
    Rechtvaardig
    Rechtvaardigheid en eerlijkheid ligt verder uit elkaar dan men verwacht. Want Anne is een ware leugenaar, maar ze heeft de kinderlijke gewoonte wel altijd eerlijk te vechten en niet met zijn tienen tegen één te gaan, anders is het immers geen eerlijk gevecht.

    Koppig
    Hier is denk ik geen uitleg nodig.
    Wispelturig
    Anne kan heel plots van mening of emotie veranderen, zonder dat iemand haar daar bij hoeft te helpen. Soms kiest ze voor zichzelf, maar op momenten dat je zou verwachten dat ze je laat stikken komt ze je toch helpen. Ligt helemaal aan waar ze zin in heeft.
    Opvliegend
    Je kan Anne vrij snel boos maken. Hier is maar weinig voor nodig. Kritiek op het verkeerde moment kan haar al laten ontploffen, maar wees niet bang, anders dan haar vader vergeeft ze je het wel.
    Ongeduldig
    Wachten is geen hobby voor Anne, als ze in een slechte bui is vraagt ze om de tien seconden of je al klaar bent.
    Brutaal
    Vind Anne dat je een lelijke das hebt? Waarom zou ze het ook niet zeggen? Anne denkt vaak niet na over de consequenties van haar mening wanneer ze die hardop zegt dus doet ze het maar gewoon. Dit zorgde thuis vaak voor boze blikken.
    Eigenwijs
    Anne zit liever niet vast aan een leider en zijn bevelen. Ze doet veel liever wat ze zelf wilt, dus zal ze altijd zoeken naar een weg om toch gewoon haar eigen ding te doen.
    Relaties:
    Anne is de dochter van Hook/Killian Jones, ze is eigenlijk een "ongelukje" en dus hebben pleegouders haar opgenomen. Zowel de elf die ze als moeder had als de piraat die haar vader was waren niet klaar voor ouders zijn, dus is Anne in het huis van een graaf opgegroeid.
    Later is ze rover geworden en nog later piraat.
    Extra: Anne is opgegroeid in Hamelen, en kon Pan's fluit horen alleen was ze niet snel genoeg om erachteraan te gaan en bleef achter. Dit heeft ze altijd jammer gevonden, zelfs toen ze haar ouders vond.
    Anne is ook uitgekozen als zuster van de Jeugd en zuster van de Toekomst. (Komt uit de verhalen van de drie zusters die de draden van het lot spinnen en de verhalen van de drie zusters die voor drie levensfasen [kind/meisje, moeder/vrouw, wijze oude vrouw] staan, van een bepaalde mythologie die ik zo gauw even niet weet, voor degenen die zich afvragen waarover ik het heb)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 15:36 ]


    obsessive rage

    Mag ik Ruby? (A)


    When you believe your dreams come true