• Het is al inmiddels twee maanden geleden dat iedereen weer terug is in de Enchanted Forest samen hebben ze hun land weer opgebouwd zoals het vroeger eruit zag en deze keer denken ze dat alles voorgoed voorbij is, geen vijanden meer die hun wilt vervloeken, naar een land wilt brengen zonder magie en dat ze niet meer weten wie ze zijn, maar helaas voor hun is dat alleen maar iets waar op ze kunnen blijven hopen want er is weer een vijand die een vloek aan het Probeer om minstens 50 woorden te schrijven
    Eerst mag je maar 2 personages, later altijd meer als je ze allemaal actief speelt!
    Houd jongens en meisjes gelijk![/spoiler]


    Invullijstjecreëren is.

    Regels
    Geen enkele personage is perfect
    Familieleden van de personage mogen als het maar logisch is

    Sprookjesfiguur naam:
    Naam die hij/zij had in Storybrook:
    Leeftijd
    Bezit magie:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties:
    Extra:


    Stop op kinderen van Rumplestiltskin!!


    Personages Stop op vrouwelijke!
    Meisjes
    Jo Mari Gold || Dochter Rumplestiltskin || JoSnape
    Lisa Ipsum || Dochter van Snow en Charming || Lisadragonridder
    Anne Bonnie-Jones || dochter van Hook || Verloren
    Ruby || gereserveerd door Nakito
    Belle French || Gereserveerd door Gibigianna
    Vindicta Zaglis || dochter van de meesterdief || JoSnape
    Regina || Evil queen || XxXFREEDOMXxX
    Divergent || Dochter van Regina || _Dark_
    Leslie Weasly || Shairell
    Eliana || dochter Regina || Alastor
    Raven Mills || Dochter Regina || _Patch
    Odette || Verloren



    Jongens
    Rumplestiltskin || Alastor
    Peter pan || Verloren
    Fransisco (Francis) Straw || Broer van Peter Pan || XxXFREEDOMXxX
    Knorrie || Shairell
    Zoon van Rumple || Gereserveerd door Alastor
    Boaz Millennium || _Patch
    Odin Varnas Seven Ravens || JoSnape
    Sheriff Graham Humbert || Heyitsgraham
    Prins Charming || Shairell

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 18:41 ]

    nakito schreef:
    Mag ik Ruby? (A)


    Natuurlijk

    Hmm, mag ik Belle? (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    Hmm, mag ik Belle? (;


    Ja hoor

    ik zou graag mee willen doen maar moet eerlijk zijn ik heb alleen seizoen 1 en 2 gezien daarna liep mijn netflix af dus ja ik weet helemaal niet welke personages er zijn :) maar als dat geen probleem is graag :?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    ik zou graag mee willen doen maar moet eerlijk zijn ik heb alleen seizoen 1 en 2 gezien daarna liep mijn netflix af dus ja ik weet helemaal niet welke personages er zijn :) maar als dat geen probleem is graag :?


    Dat mag ja je mag zwz alle sprookjesfiguren zijn ook al komt die niet voor in de serie ;)

    Owhh haha nou gelukkig ken ik de standaard personages er wel van :D
    dan ga ik even over een leuke combie nadenken :D


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Okee weet iemand nog een mannelijk personage ik kom ni verder dan Charming, Rumple en Hook maar ja...
    Lijkt me leuk om bijvoorbeeld de dochter van Regina en nog iemand te zijn maar ja weet dus niet wie XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    Okee weet iemand nog een mannelijk personage ik kom ni verder dan Charming, Rumple en Hook maar ja...
    Lijkt me leuk om bijvoorbeeld de dochter van Regina en nog iemand te zijn maar ja weet dus niet wie XD


    Ik heb eens iemand gemaakt die familie van niemand was (het meisje met de rode schoentjes), jij kan ook gewoon zo'n persoon zijn? Ik vind het altijd wel een uitdaging ^^ (De Gelaarsde kat is misschien leuk? Als iemand die half mens, half kat is?)
    Zo niet hoef je dat ook niet te doen natuurlijk, haha.


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ik heb eens iemand gemaakt die familie van niemand was (het meisje met de rode schoentjes), jij kan ook gewoon zo'n persoon zijn? Ik vind het altijd wel een uitdaging ^^ (De Gelaarsde kat is misschien leuk? Als iemand die half mens, half kat is?)
    Zo niet hoef je dat ook niet te doen natuurlijk, haha.


    Nee ik vind het een heel leuk idee ik ga weer denk :D


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Belle French


          — Naam
    Belle: beeldschoon
    Haar naam in Storybrook was Stacey.


          — Leeftijd
    29

          — Magie
    Belle bezit geen magie.

          — Uiterlijk
    Belle heeft lange, licht krullende bruine lokken en grijze ogen. Haar gezicht is ietswat hoekig, maar zonder het mannelijk te maken. Ze heeft dunne, sierlijke wenkbrauwen en een lief mondje. Meestal draagt ze rode lippenstift. Deze staat goed bij haar donkere haar en wat blekere gezicht. Ze is niet echt groot en droeg daarom in Storybrook meestal hakken. Nu in the Enchandted Forest doet ze dat niet meer, aangezien ze steeds makkelijke kleren om te reizen draagt. (Zie tweede foto). Verder heeft ze een vrouwelijk lichaam, met een beetje een zandloperfiguur.

          — Innerlijk
    Belle is dapper en ziet in iedereen het goede. Ze zal altijd geloven dat dat goede ook eruit kan komen. Haar geloof in de betere kant van mensen maakt haar ook best naïef. Ook is Belle best slim. Liefst van alles brengt ze al haar tijd door tussen de boeken. De dingen die ze leest onthoudt ze ook meestal, wat ervoor zorgt dat ze van heel wat dingen toch wat weet.
    Ze staat altijd klaar voor haar vrienden en haar familie. Ze is zo trouw als een hond en gelooft in nieuwe kansen voor iedereen. Zo heeft ze Rumple toch weer een kans gegeven en nu zijn ze opnieuw in een relatie.

          — Relaties
    Rumple ~ In relatie
    Serenity ~ Dochter


          — Extra
    Belle kan Chinees lezen en verstaan.
    Likes: boeken, tweede kansen, happy endings
    Dislikes: wanhoop, spinnen

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 13:30 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Al even een beginnetje voor Belle, maar ik wil eerst weten hoe de relatie tussen haar en Rumple zal zijn in de RPG (;
    En ik zie dat Rumple een dochter heeft, hoe zal dat precies werken? ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    Al even een beginnetje voor Belle, maar ik wil eerst weten hoe de relatie tussen haar en Rumple zal zijn in de RPG (;
    En ik zie dat Rumple een dochter heeft, hoe zal dat precies werken? ^^

    Om precies te zijn 2 dochters en 1 zoon tenzij niemand neal is ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mag ik misschien een tweede personage?
    ~meisje~
    Of moet het per se een jongen zijn?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 8:42 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    Om precies te zijn 2 dochters en 1 zoon tenzij niemand neal is ;)

    2 dochters?
    Is het een probleem dat ik het laatste seizoen nog niet heb kunnen bekijken?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 20:59 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    2 dochters?
    Is het een probleem dat ik het laatste seizoen nog niet heb kunnen bekijken?

    Haha is ook niet in de serie, nouja geen idee eigenlijk heb alleen seizoen 3 gezien en ben nu bezig met 4 maar daar gaat het niet om. In dit topic is Vittoria de dochter van Rumple en Jo ;)
    Dus 2 dochters en Neal hoort er eigenlijk ook bij maar als niemand hem is is het bye Neal ;)
    (i think)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]