• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wie helpt mij met een stelling bedenken voor mijn Nederlands examen van morgen?
    Ik moet mezelf echt afleren om alles uit te stellen. Damn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Urgh, ik heb nergens zin meer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Burritho schreef:
    Wie helpt mij met een stelling bedenken voor mijn Nederlands examen van morgen?
    Ik moet mezelf echt afleren om alles uit te stellen. Damn.


    Waarover moet het gaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Burritho schreef:
    Wie helpt mij met een stelling bedenken voor mijn Nederlands examen van morgen?
    Ik moet mezelf echt afleren om alles uit te stellen. Damn.

    Misschien eens kijken bij de oude stellingen van de week? Misschien zit daar iets tussen :') (Of moet het ergens specifiek over gaan?) Ik ben zelf ook behoorlijk slecht in stellingen bedenken (;

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 19:30 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gemengde gevoelens. I don't like this. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GOOI JEZELF IN EEN RIVIER OTTO


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dazai schreef:
    (...)
    Misschien eens kijken bij de oude stellingen van de week? Misschien zit daar iets tussen :') (Of moet het ergens specifiek over gaan?) Ik ben zelf ook behoorlijk slecht in stellingen bedenken (;


    Daar ben ik al tussen aan het kijken maar ik twijfel bij alles of hij wel goed genoeg zou zijn voor mijn examen.

    SadTech schreef:
    (...)

    Waarover moet het gaan?


    Hij mag dus letterlijk over alles gaan. Ik moet alleen twee voor en twee tegen argumenten kunnen bedenken en deze goed kunnen uitleggen in een presentatie van minimaal zes minuten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga naar de Conjuring 2 vanavond, maar ik heb deel 1 niet gezien, ik hou niet van horror en ik ga met een stel buitenlanders die wss alleen maar heel snel hun eigen taal (Frans en Engels, met een Iers accent) praten.
    I hopefully can do it!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Godsamme, ik weet echt niet wat ik moet doen en ik vind het absoluut niet fijn dat ik maar zo kort heb om er over na te denken +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Burritho schreef:
    (...)

    Hij mag dus letterlijk over alles gaan. Ik moet alleen twee voor en twee tegen argumenten kunnen bedenken en deze goed kunnen uitleggen in een presentatie van minimaal zes minuten.


    Misschien zou je iets over nu kunnen doen, dus wat zich nu afspeelt in de wereld.
    Bijvoorbeeld: De wapenwet in Amerika zou aangescherpt moeten worden.

    Hier kun je zowel goede voor als tegenargumenten voor kunnen maken, lijkt mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe kan het dat ik nog steeds blij ben door een complimentje van de leerkracht over mijn examen? :') Wie weet zegt ze het tegen iedereen, maar toch voel ik me heel erg gevleid.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    GOOI JEZELF IN EEN RIVIER OTTO

    Bismarck?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    GOOI JEZELF IN EEN RIVIER OTTO


    Ik bied me aan!

    de Turkse serie die ik volg heeft een fucking depressieve seizon einde mag ik nu huilen.

    de 5 hoofdrollen (: *burns earth*

    W.T.F.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •