• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Echt waar, iemand moet me vermoorden. Right now. Of me knock out slaan voor 24 uur. Please >,<

    Ik heb helemaal geen zin om naar Duitsland af te reizen voor het weekend, maar het moet maar.


    Your make-up is terrible

    Ik trek het niet meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh.


    26 - 02 - '16

    Ik. Kan. Zo. Geen. Twee. Weken. Leven.
    Ugh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    :\
    Ik hou mezelf wel groot, maar geloof me, dat ben ik niet. Ik ben bang dat mijn lichaam me gaat vermoorden.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 22:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is ook niet lastig om te raden waar dat heen gaat gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    zo'n perfectie :



    nog nooit zoiets moois gezien (baby)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dat moment dat je heel de stelling al ontkracht hebt in een argument terwijl ik twee moet hebben. Shit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wanneer je zelfs door je ouders geskipt word lawl lawl lawl fml


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Eerst mijn laptop die uitvalt, nu mijn gsm. Screw technology, I'mma read a book.


    kindness is never a burden.

    Hashtag_Micha schreef:
    zo'n perfectie :



    nog nooit zoiets moois gezien (baby)

    Woaahhh dat is nog eens perfectie! _O_

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 22:27 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik denk dat ik vrijdag lekker in mijn eentje naar Alice Through the Looking Glass ga


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik voel me zo alleen. Ik durf niemand te bellen. Mijn moeder kwam beneden omdat ze het gevoel had dat er iets niet okay was, maar zonder haar bril zag ze niet hoe behuild mijn gezicht was. Haar nu wakker maken is geen optie. Ik kan dit niet meer, verdomme. Ik haat mezelf. Ik haat deze wereld en ik weet niet meer waar ik het voor doe. Ik ben gewoon op dit moment een zielige, keiharde emo die maar wat op internet gooit omdat ze anders helemaal geen raad meer weet. Gadver gadver gadver, ik haat mezelf. Ik... I can't

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 22:41 ]

    Sure... dan niet :c
    Ik ga wel in bed liggen en mezelf in slaap huilen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.