• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    WIL JE NU VERDOMME DE SCHULD BIJ MIJ NEERLEGGEN? Zijn ze HELEMAAL gek geworden.
    IK. GA. GEEN. VEERTIG. FLAPPEN. EXTRA. BETALEN. BASTA.

    Dit is verdomme mijn schuld niet. JULLIE SCHULD. Niks laatste moment betalen, niks mailtje gekregen. ZOEK LEKKER ALLEMAAL ZELF UIT.
    En dan wordt je weer van het kastje naar de muur gestuurd. BEN ER HELEHELEHELEHELEHELEMAAL KLAAR MEE.

    Ja, dit is nog steeds dezelfde rant.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik had toch gehoopt dat ik sneller zou zijn, haha. Maar het was zo waaaarm.


    Your make-up is terrible

    O dus, Taylor S. ging vreemd met Tom H. terwijl ze nog met Calvin H. had? Ik pak de popcorn :3
    Maar als nog hoop ik dat Taylor en Tom heel snel weer uit elkaar zijn. Laten we maar hopen dat het een reclame stunt is.

    Ah doe niet zo jaloers en laat die mensen hun leven leiden zoals ze zelf willen.


    Your make-up is terrible

    En nu maken wij hier ééns en voor altijd korte metten mee. Deze mevrouw was aardig, die andere mevrouw was ronduit brutaal. Punt voor Interem, minpunt voor ov-chip.

    Kan ik nu wel wrs niet gebruik maken van mijn ovchip tot volgende week. VERDOMME.


    Deep inside, I've never felt alive

    Doe niet alsof je er iets van snapt terwijl dat duidelijk niet het geval is. Urgh. Ontwikkelingspsychologie is moeilijker dan iedereen zou denken, grmblikwordhierzokwaadvansteruf


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ga mij niet "Hoiii :3"-en wanneer je me laatst voor de tigste keer hebt laten zitten met een kaksmoes. Als je namelijk gewoon je hersens had gebruikt had dit allemaal niet hoeven zijn. Ik begin behoorlijk klaar te zijn met jou!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Riot games, kunnen jullie niet zoveel naar Smite kijken en dingen overnemen? Iconstore en ward skins waren wel genoeg. En nu ook nog de Siege gamemode?
    BVBD.

    // Ik was vergeten dat paracetamols niet werken voor menstruatiepijn. Het is te warm voor een pittenzak helaas. Ibuprofen proberen maar?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 10:51 ]

    Serassi schreef:
    Riot games, kunnen jullie niet zoveel naar Smite kijken en dingen overnemen? Iconstore en ward skins waren wel genoeg. En nu ook nog de Siege gamemode?
    BVBD.

    // Ik was vergeten dat paracetamols niet werken voor menstruatiepijn. Het is te warm voor een pittenzak helaas. Ibuprofen proberen maar?


    Zelf gebruik ik Aleve Feminax, te halen bij de Kruidvat. Soms in combinatie met paracetamol. Werkt voor mij echt geweldig goed. Misschien een idee om eens uit te proberen? (:

    OTOFT: Ugh, nu al haat aan deze dag. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I've got a headache but I don't care :p

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Zelf gebruik ik Aleve Feminax, te halen bij de Kruidvat. Soms in combinatie met paracetamol. Werkt voor mij echt geweldig goed. Misschien een idee om eens uit te proberen? (:

    OTOFT: Ugh, nu al haat aan deze dag. :/

    Die zal ik eens proberen, de volgende keer. (:

    En dan twijfel je weer of je hoofdstuk niet veel te lang is. En te saai.

    Ik heb zo'n hekel aan bellen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan bellen +.+


    Telefoneren is ook gewoon vervelend D:


    26 - 02 - '16

    Yesh, vanavond username veranderen! *-*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •