• Hallo allemaal!

    Laatst opende ik een topic over golden membership (ananas) oorbellen in de hema: Klik hier voor topic.

    Sindsdien heb ik nog veel meer GM afbeeldingen gespot! Op kleding, op sokken, als sleutelhanger.. Het is een heuse hype!







    Heb jij de GM ananas ook gespot? Post de afbeelding in dit topic!!

    Een voorzichtig begin van mijn bijdrage (met als bonus Emma's vingers in de laatste foto). (wbw)




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oe ik heb in de for girls only ook ananas oorbellen gezien die er zeg maar gratis bijzaten.
    Ik vind ze persoonlijk niet zo heel mooi maar het kan er wel nog mee door :')


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    mijn tumblr url *wbw*

    superpineneneapple.tumblr.com


    Heaven is a place that we all have

    Deze kwam ik even geleden in de Veritas tegen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 15:43 ]


    Ex astris, sciencia





    Schoolkaften:


    (Met deze print heb ik ook nog een groot schrift)




    "Ignite, my love. Ignite."

    Annanassen zijn awesome (wbw)

    Ik zag er in de primark idd ook echt mega veel


    Happy Birthday my Potter!

    Oeeh leuke foto's, Laura en Sarita!

    Ik heb een ananas die op een ananas lijkt.

    Weer GM ananassen gespot tijdens een dagje shoppen in Hasselt.

    Ananas spaarpotten in Flying Tiger.

    Ananas als decoratie.

    Spot de ananas. (krul)


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Weer GM ananassen gespot tijdens een dagje shoppen in Hasselt.
    [img] Ananas spaarpotten in Flying Tiger.
    [img] Ananas als decoratie.
    [img] Spot de ananas. (krul)


    Die laatste is echt goed verstopt, haha. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die spaarpot heb ik echt nodig in mijn leven. Morgen maar even langs de winkel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    (...)

    Die laatste is echt goed verstopt, haha. (nerd)

    Je hebt hem dus gevonden, haha! :'D
    OpgeroldEten schreef:
    Die spaarpot heb ik echt nodig in mijn leven. Morgen maar even langs de winkel.

    Die is leuk, hé. :'D En €3 valt echt goed mee. Heb je een Flying Tiger in de buurt?


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Die is leuk, hé. :'D En €3 valt echt goed mee. Heb je een Flying Tiger in de buurt?


    Ja, in Breda en Den Bosch en ik moet morgen toch in Den Bosch zijn dus dat pakt goed uit :Y)

    Wie stemt er voor een ananas smiley?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een vriend van me heeft een zwemshort met ananassen op, ik een bikini met ananassen (:


    I don't think you quite understand, honey

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ja, in Breda en Den Bosch en ik moet morgen toch in Den Bosch zijn dus dat pakt goed uit :Y)

    Wie stemt er voor een ananas smiley?


    Ananassmiley, daar zat ik laatst ook al aan te denken, inderdaad. Ik ben helemaal voor, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan