• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    (Ja die slaan we over)

    Eliana Gold
    Nadat we klaar waren met de daad... kleedde ik me snel weer om en gaf ik Odin nog een kus.
    'Ik denk dat we nu snel weer verder moeten.' Zei ik nog nahijgend.

    Odin Varnas
    Snel kleed ik me weer aan, Eliana gaf me nog een kus, "Ik denk dat we nu snel weer verder moeten." zegt ze hijgend, ik glimlach,
    "Ja misschien wel goed..." maar dan denk ik aan Linde, de arme meid... "Maar vertel hier niets over aan Linde... Ze vind me al heel lang leuk en dit zal haar hart breken..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ja misschien wel goed, maar vertel hier niks over aan Linde.. ze vindt me al heel lang leuk en dit zou haar hart breken.' Ik knikte en liep de bosjes uit. 'Mijn vader kan er beter ook niet achterkomen die maakt je af.' Zei ik doodleuk. 'Kom laten we gaan.'

    Odin Varnas
    'Mijn vader kan er beter ook niet achterkomen die maakt je af.' ik lach even om hoe ze het zegt, 'Kom laten we gaan.'
    "Ja, slim plan." snel loop ik de bosjes uit, geen Linde. "Linde kom je!" schreeuw ik. Daar zei ik haar al, uit de boom. Ik zie dat ze gehuild heeft, de arme schat... Ze wist het natuurlijk allang. Ze komt hierheen, haar ogen waren rood van het huilen maar ik besloot niets te zeggen, "We kunnen gaan..." en ik glimlach even naar haar.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ik glimlachte even naar Linde toen ik zag dat ze had gehuild, eigenlijk was het wel zielig voor haar maar verder kon ik er ook niks aan doen, als ze een vriendin van me was had ik het misschien niet gedaan of wel naja doet er ook niet toe, ik moest me nou concentreren op wat we gingen doen.

    Linde MasterThief
    "Ja, we kunnen gaan!" zei ik en liep weer voorop, deze keer naast Odin, "Heb je het gedaan?" vroeg ik ongelovig waarop hij naar beneden keek, "Ja dus..." zei ik en liep sneller verder zodat Odin achter liep.

    Odin Varnas
    Linde versnelde haar pas, waarschijnlijk omdat ze boos was, "Hey, we zijn er al bijna... spannend?" vroeg ik aan Eliana


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana gold
    'Hey, we zijn er al bijna. Spannend?' Vroeg Odin.
    Ik knikte. 'Beetje maar alles komt goed. Toch?' Ik keek hem wat onzeker aan

    Odin Varnas
    'Beetje maar alles komt goed. Toch?' ik lachte, ze was duidelijk niet gewend om dit soort dingen te doen.
    "Tuurlijk, Linde en ik hebben een goed plan, kijk, we doen altijd dat een iemand word betrapt, deze keer is dat Linde, de andere kan dan zorgeloos alles gaan pakken want Rumple is dan zo bezig met Linde dat hij niet door heeft dat er nog iemand is... Snap je? En jij word niet betrapt, dat beloof ik je." zeg ik geruststellend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lisa Ipsum

    Nadat ik klaar was op de markt , besloot ik weer naar binnen te gaan. Ik had geen zin om de deuren te openen dus liep ik er dwars doorheen. 'lisa, Lisa, Lisa, lisaaaaa!' Ik keek achter me. Henry kwam aanrennen. Hij was aan het hijgen, maar begon snel met praten. 'Ik wil naar mam toe, ja Regina, alleen ik kan niet paardrijden en opa en oma kan ik niet vinden en mama kan ook niet paardrijden. Dus wil jij me brengen?' Ik keek in zijn puppy ogen. Ik zuchtte. 'is goed, zadel Star maar op.' Nadat ik dat had gezegd was Henry al meteen weggerend. Ik liep hem achterna en liep weer dwars door de deur heen. In de stallen aangekomen was Star al opgezadeld. 'ik ga jou gewoon een keer leren paardrijden.' Zeg ik terwijl ik op Star klim. Ik steek mijn hand uit om Henry op het paard te helpen. 'ja leuk!' Hij pakte mijn hand vast en klom op het paard. Ik keek naar de deur. Nee he, ik heb hem per ongeluk dichtgedaan. Ach ja, ik ga er wel weer dooreen. 'niet schrikken Hen.' Ik reed met Star de stallen uit en ging weer dwars door de deur. Ik reed het rijk uit, opweg naar het kasteel van The Evil Queen.

    Eliana Gold
    'Tuurlijk, Linde en ik hebben een goed plan, kijk, we doen altijd dat een iemand wordt betrapt, deze keer is dat Linde, de andere kan dan zorgeloos alles gaan pakken want Rumple s dan zo bezig met Linde dat hij niet door heeft dat er nog iemand is... snap je?' En jij wordt niet betrapt, dat beloof ik je.' zei hij geruststellend. Ik knikte, ik geloofde hem maar had nog steeds twijfels over een aantal dingen, de kans is groot en dat is ook begrijpelijk dat ze gelijk weggaan, stiekem hoopte ik dat ze me mee zouden nemen maar misschien is die kans wel klein, misschien was Odins gevoelens niet echt of misschien ook weer wel ik heb geen idee, misschien als ze weggaan zie ik hem nooit meer terug. Ik kan zijn hart er natuurlijk uitrukken en hem dwingen om bij me te blijven, maar dat was niet mijn manier hij moest maar zelf zien. ik glimlachte even en liep stevig door.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 18:08 ]

    Odin Varnas
    Ze knikte en liep stevig door, na even gelopen te hebben waren we eindelijk bij het huis van Gold, mijn gedachten stonden even op nul dus ik liep naar Linde toe, "Wat gaan we doen?" vroeg ik aan haar en wenkte Eliana dat ze mocht komen. "We gaan allebei het huis in, pakken wat we pakken kunnen, ik word betrapt, jij pakt nog meer en rent dan weg..." zegt ze, "Eliana, jij kunt ons binnen krijgen?" vroeg ze aan Eliana.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ik kwam bij ze staan en luisterde stil naar ze. 'Eliana jij kunt ons binnen krijgen?' Vroeg Linde ik schrok even op. 'Uhm ja ja.' Ik open de deur van mijn vaders kastewl. 'Welkom in the dark castle.' Ik vind het raar dat ik nog niemand zag, normaal zou mijn vader nu wel al verschenen zijn omdat ik best wel lang weg was en de avond eten heb gemist. 'Blijkbaar is mijn vader met andere zaken bezig.' Toch was hij wel thuis ik voelde zijn aanwezigheid

    Linde MasterThief


    "Uhm, jaja..." zegt Eliana geschrokken op mijn vraag, ik kijk haar even verbaast aan maar loop achter haar aan, "'Welkom in the dark castle" zegt ze terwijl ze de deur open doet, ik kijk even naar binnen, wow hier is veel! 'Blijkbaar is mijn vader met andere zaken bezig.' zegt Eliana, ik zag dat ze ongerust was,
    "Rustig Eliana... Het komt goed..." zegt Odin en kust haar even, snel kijk ik weg, jakkes... "Odin jij gaat links, ik rechts..." zeg ik terwijl ik wegloop. Volgens mij was dit het pad naar de eetzaal maar echt zeker weten doe ik het niet.

    Odin Varnas
    "Nou... nu zijn we hier..." glimlach ik even naar Eliana.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Red

    Hij keek mij vragend aan. "Ik denk dat je het stukje hebt gemist waar ik zei dat we het over The Evil Queen hadden." Hij schudt half lachend zijn hoofd. "Het was geweldig om mijn hart weer even vast te kunnen houden, maar daar blijft het ook bij." Ik stopte en zette mijn handen in mijn zij. 'Ik vind dat je te makkelijk opgeeft. Wil je voor altijd zo blijven leven?' strijdlustig kijk ik hem aan. 'Ik wil je best helpen je hart terug te krijgen. The evil queen is ook maar een mens en niet onoverwinnelijk.'


    When you believe your dreams come true

    Eliana Gold
    'Rustig Eliana... Het komt goed...' zei Odin en hij kuste me even ik glimlachte even. 'Odin jij gaat links, ik rechts..' zei Linde terwijl ze wegloopt.
    'Nou nu zijn we hier.' zei hij. ik keek hem aan toen Linde uit het zicht was. 'Ik ga even naar mijn kamer toe ben een beetje misselijk, zie ik je dadelijk?' vroeg ik hem ik liep vast naar de trappen toe waar je sneller naar de andere verdiepingen ging ik stond al op de eerste trede toen ik me omdraaide en Odin vragend aan keek.