• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    Odin Varnas
    Ze sloeg haar armen om mijn nek, ze vond het dus goed dat ik haar zoende. Ik begon intenser te zoenen en ook mijn ademhaling ging omhoog. Maar net toen het heel goed begon te worden hield ik op, zo kon je meisjes 'verleiden' dan gaan ze naar je verlangen. Ik keek haar ondeugend aan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Hij begon me intenser te zoenen en ik merkte dat zijn ademhaling omhoog ging. De mijne ging ook wat omhoog. Hij stopte ineens met zoenen en keek me ondeugend aan. Zachtjes beet ik even op mijn lip waarom moest hij nou ophouden, ik pakte de kraag van zijn trui en trok hem wat meer naar me toe.
    'Niet ophouden.' Zei ik zachtjes. 'Alsjeblieft.' Vervolgde ik.

    Odin Varnas
    Zachtjes beet ze even op haar lip en pakte mijn kraag van mijn trui en trok hem wat meer naar me toe.
    'Niet ophouden.' Zei ze zachtjes. 'Alsjeblieft.' ik glimlachte, gelukt... Ik zoende haar verder en drukte haar de bosjes in.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Hij glimlachte en begon me weer te zoenen hij drukte me de bosjes in waardoor ik de bosjes in viel en hem met me meetrok waardoor hij nu boven op mij lag. Ik bleef hem zoenen en aan zijn trui friemelen ik wilde die uit doen maar wist niet of hij dat wilde.

    Odin Varnas


    Eliana trok me mee de bosjes in zodat ik op haar lag, ze bleef me doorzoenen en begon aan mijn trui te friemelen, ik begreep de hint en deed hem met een snelle beweging uit en gooide hem verder de bosjes in.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 15:49 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ik grijnsde toen hij de hint begreep en zijn trui in een snelle beweging uittrok hij bleef doorgaan met zoenen en ik streelde zachtjes zijn ontblote rug.
    Mijn handen gingen daarna langzaam naar zijn broekriem ik maakte hem niet los maar speelde er wel beetje mee.

    Odin Varnas
    Ze glimlachte even en begon mijn rug te strelen, haar handen gingen daarna naar mijn broekriem, of ze het als hint gebruikte, geen idee, maar ze begon ermee te spelen. Ik glimlachte even, ook ik wou haar wel even helpen met haar kleding maar als ik mijn handen niet op de grond zou hebben dan zou ik vol op haar liggen, ik denk niet dat ze daar erg blij mee is. Ik pakte haar vast met een hand en draaide zodat ik op de grond lag en zij op mij .


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ik zag hem glimlachen en voordat ik het wist draaide hij me om zodat hij nu op de grond lag en ik boven op hem ik grijnsde ondeugend naar hem en begon hem weer te zoenen. Deze keer maakte ik zijn broekriem los en gebruiktr ik mijn magie om te zorgen dat die broek uit ging.

    Odin Varnas
    Eliana maakte mijn broekriem los en gebruikte magie om mijn broek uit te doen, ik glimlachte, het was een grappig gevoel. Ook mijn handen gingen naar haar bloesje en ook ik begon daaraan te prutsen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Hij begon te prutsen aan mijn bloesje, af en toe hielp ik hem een beetje tot dat hij helemaal los was en ik mijn bloesje snel uit deed.

    Odin Varnas
    Eliana hielp me met haar bloesje en ik keek haar glimlachend aan, ze was echt perfect. Ze gooide het bloesje weg en ik begon haar weer te zoenen terwijl ik nu met haar broek was begonnen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Hij begon aan me broek terwijl hij me weer zoende, nadat hij mijn broek uit had en we beide dus eigenlijk naakt lagen besloot ik dat hij maar weer eens bovenop me moest gaan liggen aangezien ik niet sterk genoeg was om hem om te draaien besloot ik om weer magie te gebruiken en zodoende lag hij nu weer bovenop mij en ik onderop hem, met twinkelende ondeugende ogen keek ik hem aan. 'Ik wil je.' fluisterde ik zachtjes en begon hem heftiger te zoenen nu.

    Odin Varnas
    Eindelijk had ik haar broek uitgekregen. Ik voelde door een toverkracht dat ik weer bovenaan moest zitten, ik glimlachte. 'Ik wil je.' fluistert ze ondeugend terwijl ze me heftiger begint te zoenen. "Ik jou ook..." fluister ik onder het zoenen. Ik veegde even mijn haar uit mijn gezicht weg, soms ook zo vervelend. Ik haalde mijn lippen bij de hare weg en zoende in haar nek, steeds verder naar beneden.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    'Ik joi ook.' Fluisterde hij onder het zoenen. Hij haalde zijn lippen bij de mijne weg en begin me in mijn nek te zoenen steeds verder naar beneden. Ik begon wat heftiger te ademen en streelde weer over zijn rug terwijl ik genoot van zijn handelingen.

    Odin Varnas
    Ik voelde dat Eliana wat sneller begon te ademen en dat ze ervan genoot, tja, zoveel ervaring als ik heb dan moet het wel goed komen... Ze streelde over mijn rug waardoor ik rillingen kreeg.

    (Gaan we DE stukjes overslaan zegmaar?)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 16:45 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]