• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    De enige site die werkt op mijn laptop is Quizlet (en de helft van FB). Sorry jongens. Jullie zitten nu echt voor goed aan mij vast ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik val zo om van moeheid.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 23:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoveel leuke vakken komend studiejaar en andere leuke vooruitzichten!! ^^ Ik heb er nu al zin in en dat zeg ik terwijl ik bijna vakantie heb. Dit is hoe ik me hoor te voelen over dingen leren, niet dat soul-crushing gevoel dat ik steeds had op de middelbare school.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 0:26 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Het 00.41u en ik ben nog steeds niet klaar. Dit wordt een lange nacht met weinig slaap en morgen examen. Mweh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is het verstandig om voor vier uur naar bed te gaan? Hmmm...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe bedoel je, binge-gamen is niet oké?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol en toen was het bijna 3K. Goed bezig Anna :W


    Happy Birthday my Potter!

    Moe moe moe


    "Ignite, my love. Ignite."

    Who needs sleep anyway. :Y)

    I do.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dit was een vreemde nacht, ook omdat ik dus niet kan plaatsen of ik nou heb geslapen of wakker ben geweest...
    Sowieso ga ik vanavond vroeg naar bed en ik denk dat Relinde dat ook niet naar zal vinden, hahah.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 6:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dag vrolijke humeur. Allemaal door stage. Can someone kill me please. Otherwise this internship is killing me.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 6:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haat bloedneuzen T-T


    26 - 02 - '16

    Ik ga deze toets verknallen eyyy

    Als t maar een voldoende is ben ik tevree


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wanneer je snachts half wakker word, en je voelt opeens de arme van je vriend om je heen slaan en je dichter na zich toe trekt en een zacht kusje in je hals voelt... i was melting (H)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ja hoi goeiemorgen ik ben op zoek naar iemand bij wie ik een formulier in zou kunnen vullen om de rest van het schooljaar niks meer te hoeven doen want ik heb een heel zware behoefte aan in bed liggen en mijn tijd te verspillen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.