• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    FUCKING VIER NUL JAAAAA! (notallcaps)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 22:47 ]


    kindness is never a burden.

    Waarom hebben we na de toetsweek nog les? Wat moeten we leren als we alle toetsen gehad hebben?

    Ja. Stress in de laatste anderhalve week is precies wat ik wilde. Thanks Apple >.<


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Assassin schreef:
    Dit is geen fantopic, hé? (cat)

    Fucking 4,5 uur onderweg geweest en dat is alleen nog maar de trein. Ik ga de komende maanden niet meer naar Duitsland.


    We zijn al ruim 10 minuten klaar :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    Ja. Stress in de laatste anderhalve week is precies wat ik wilde. Thanks Apple >.<


    Je zegt 't al he, apple. Nooit aan beginnen, hahah. Ze zoeken nog gaat the missing piece. Hopelijk komt het nog goed!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 22:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Je zegt 't al he, apple. Nooit aan beginnen, hahah. Ze zoeken nog gaat the missing piece. Hopelijk komt het nog goed!


    Ik hoop het echt, want het is zowel mijn macbook als mijn iphone en ik heb geen geld...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    God wat ben ik blij dat pappa de laatste weken weinig thuis is. Echt geen zin om elke dag voetbal te kijken. Waarom bestaat het nog, ik bedoel, het geld kan beter naar de zorg gaan voor onderzoeken naar het genezen van ziekten. Trouwens, voor kanker is al een genezing, maar dat willen ze niet gebruiken. Het mag niet -.- Sorry hoor. Lame ass bitches die regering


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms lok je het gewoon uit.


    kindness is never a burden.

    De makers van OITNB zijn klootzakken. ;-;


    Caution first, always.

    Naar school gaan is echt een zware opgave. Ik moet echt deze depressie kwijt, maar de stap naar de huisarts durf ik niet te maken..

    Hou op met die vieze zuchten en kreunen! Ik hoef dat niet te horen. Om welke reden je ze ook maakt. Yuck.

    Woensdag mijn hond naar de kennel brengen. Gaat nog zwaar worden, ze is nog nooit bij vreemden geweest en al helemaal niet in een kennel. Als dat maar goed komt... voel me er nu al vervelend bij...
    Maar de dag erna wel naar Berlijn dus hopelijk denk ik er niet teveel over na.

    Ik heb echt geen zin om morgen naar school te gaan voor een toets die ik sowieso ga verkloten, maar daarna heb ik gelukkig alleen nog de PWS dagen en dan ben ik klaar met school.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 23:34 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omdat ik haar deel moest verbeteren omdat zij het weigert goed te doen, ben ik nog niet klaar met mijn deel. Wat een feest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    EINDELIJK. Powerpoint af. Nu slaap slaap slaap en morgen gwn alles rocken okay Megs?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )