• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Charlotte "Charlie" Blake
    I'm not a little kid now, watch me get big now! Spell my name on a fridge now! With all your alphabet toys.

    "Ja je hebt gelijk. We kunnen lol maken met de klootzakken om niet uit deze boom te komen als ze het vragen..." fluisterde Leslie, een grote glimlach op haar gezicht, alsof ze een klein kind was. Pretlichtjes danste in haar ogen.
    Al snel verschenen eenzelfde soort pretlichtjes in de mijne. 'Doen we.' stelde ik vast, echt no way dat ik nog naar de hartenuitrukker zou luisteren. Sorry Jo. Ik mag Leslie toch meer.
    Plots kwam er een meisje, al luid schreeuwend uit de lucht gevallen, brak door het bladerdek heen. Dan valt ze op de grond, vlak onder onze boom. Vervolgens staat ze op, mompelt droogjes iets en wendt zich dan tot ons. 'Hallo dames.' zegt ze beleefd. 'Weten jullie waar ik ben.'
    Ik knikte langzaam maar zwijgend, en besloot het toen toch maar te zeggen. 'Je bent in Hel gevallen.' zei ik langzaam, wat helemaal niet waar was, maar het leek me leuk om Pan voor de duivel uit te maken. 'Of eigenlijk niet. Dit is Neverland. En dat zijn twee klootzakken, dat meisje is onze zus. Duidelijk?'
    Ik stond weer op en liep over de tak heen en weer, sprong naar de volgende en maakte een paar cirkels om de open plek.
    'Eigenlijk ben ik dus geen klootzak.' zegt Pan droogjes.
    'Eigenlijk ben je dat dus wel.' ging ik ertegenin.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:05 ]


    obsessive rage

    Lynn Parker Lewis


    ||Lynn Parker Lewis||
    'Misschien ontkent hij het omdat hij niet wil toegeven dat hij een klootzak is, dat maakt hem een klootzak', ik knik bevestigend en richt me weer op het meisje. 'Aangenaam, Lynn.' Ik ging naast het meisje staan en keek weer naar de jongen die ze Pan noemde. 'Wacht, is Pan een koekenpan?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlotte "Charlie" Blake
    I'm not a little kid now, watch me get big now! Spell my name on a fridge now! With all your alphabet toys.

    'Misschien ontkent hij het omdat hij niet wil toegeven dat hij een klootzak is, dat maakt hem een klootzak,' Ze knikte bevestigend en richtt zich weer op mij. 'Aangenaam, Lynn.' Ik ging naast mij staan en keek weer naar Pan. 'Wacht, is Pan een koekenpan?' vroeg ze.
    'Peter Pan.' verbeterde Pan haar ferm. 'En jij bent Lynn Parker Lewis. Je bent daarnet van een toren afgeduwd en viel toen op Neverland. En ik lieg niet. Ik ben geen klootzak.'
    'Maar wel een eikel!' riep ik met een grijns.
    Op een arrogante manier rolde Pan met zijn groene ogen. 'En jij bent irritant.' stelde hij vast en wiebelde op een niet onaantrekkelijke manier met zijn wenkbrauwen. Oké, ik moest toegeven dat hij niet lelijk was en als hij niet zo'n ontzettende arrogante eikel en klootzak was had ik misschien zelfs een crush op hem gehad. Misschien deed Jo daarom wel zo... Lief tegen hem.
    'Even een vraag Pan.' zei Felix. 'Waarom zijn er plots zoveel meisjes? Die had je verboden? En nu is er niet alleen een stel van dat piratenschip, maar ook een indiaan, dit kind, een drieling, prinses en een weerwolf. Het beginnen er wat veel te worden, Odi was een uitzondering.'
    Weer zo'n aantrekkelijke, afleidende wenkbrauw wiebel. 'Dat zijn mijn zaken.' zei Pan kalmpjes.


    obsessive rage

    Lynn Parker Lewis


    ||Lynn Parker Lewis||
    'Waarom zijn er plots zoveel meisjes? Die had je verboden? En nu is er niet alleen een stel van dat piratenschip, maar ook een indiaan, dit kind, een drieling, prinses en een weerwolf. Het beginnen er wat veel te worden, Odi was een uitzondering.' Zegt iemand die blijkbaar Felix heet. 'Dat zijn mijn zaken.' Zegt blijkbaar Peter Pan kalmpjes. 'Waarom zijn er plots zo veel klootzakken', Fluister ik wanneer ik de situatie begin te begrijpen in het oor van het meisje. Dan richt ik me op mijn laars en pik mijn toverstaf er uit. Ik streel hem zacht en glimlach. 'Klein vraagje, waarom verbied je meisjes als er toch zo veel zijn?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ineens kwam er een onbekend meisje uit de lucht vallen en had Charlie er een gesprek mee. Ik leunde even naar achter, laat ze maar even.
    Ik schrok op toen ik een van de klootzakken weer hoorde praten, 'Peter Pan.' verbeterde Pan haar ferm. 'En jij bent Lynn Parker Lewis. Je bent daarnet van een toren afgeduwd en viel toen op Neverland. En ik lieg niet. Ik ben geen klootzak.' ik rolde met mijn ogen,
    "Wat een nuttige info Peter..." zeg ik, 'Waarom zijn er plots zoveel meisjes? Die had je verboden? En nu is er niet alleen een stel van dat piratenschip, maar ook een indiaan, dit kind, een drieling, prinses en een weerwolf. Het beginnen er wat veel te worden, Odi was een uitzondering.' Zegt Felix . 'Dat zijn mijn zaken.' Zegt Peter kalmpjes.
    "En zouden de meisjes het zelf ook mogen weten?" vraag ik fel aan Peter, "Want ik wil best weten waarom ik hier ben, anders ga ik toch gewoon weer weg?!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lynn Parker Lewis


    ||Lynn Parker Lewis||
    'Jat gewoon die boot aan het water, simpel toch?' Ik richt me op de cloon van het meisje. 'Gewoon je verstoppen of de boot stelen en wegvaren.
    Ze zijn er toch gekomen, waarom zouden zei er niet weg kunnen? Ze hebben vast ergens wel een kaart liggen?' Ik staar het meisje vrolijk aan
    en richt me dan op Pan. 'Dus, aangenaam Peter. Mijn naam weet je al, maar hoe?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    PHOEBE "RAINBOW" BERYL MORGAN
    “The planet is fine. The people are fucked.”
    Piraat • 29 jaar • Op het schip

    De meeste bemanningsleden lijken lichtelijk verbaast na mijn mededeling, sommige gaan zelfs gewoon door met werken. Een aantal mensen laat ik het briefje lezen, waarna ze geen andere optie hebben dan mij geloven.
    "Oké, jij en jij daar." Ik wijs even richting twee random mannen, wie ik een opdracht geef.
    "Zoek Hook," Zeg ik tegen ze, waarna ze weer enigszins verbaast lijken. Iets in me zegt dat we hard weg moeten varen om vervolgens iedereen die hier nog aan land is, nooit meer te zien, inclusief Hook. Als hij er niet is voor het schip, waarom zou het schip er dan wel zijn voor hem? Toch stuur ik er een aantal mensen op af, zodat we hem allemaal af kunnen ranselen omdat hij ons heeft verlaten. Daarnaast, er klopt hier iets niet. Dit schip is zijn grote liefde - wat lichtelijk alarmerend klinkt voor hersenschade als je het mij vraagt - maar waarom weggaan. Iedereen kan weten dat ik een waardeloze Captain zal zijn, is dit zijn poging om alles te laten zinken, letterlijk?
    Zodra de mannen weg zijn gegaan, probeer ik een beetje in mijn net gekregen rol te kruipen. Zo merk ik al gelijk dat velen het niet bijzonder prettig vinden te moeten luisteren naar een vrouw, een aantal anderen hoor ik Hook zacht vervloeken, maar ik begin me eigenlijk wel goed te voelen.


    She was always looking for more..

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik rol even met mijn ogen als het meisje begint met ontsnappen en ga anders in de boom zitten. Ik ga liggen, met mijn buik op een tak naar beneden kijkend.
    "Ja, alsof je alles weet, maar dat weet je niet..." snauw ik haar toe, "Je kan hier niet weg zonder toestemming van die eikels daar..." ik wijs naar Peter en kijk hem boos aan, "Maar Peter, zeg nou, waarom ineens zoveel meisjes?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Zoveel meisjes omdat ik gezelschap wil.' zeg ik met een wenkbrauw wiebel.
    'Tja, en die meisjes willen ook zoooo graag gezelschap van jou.' zegt Charlie sarcastisch.
    'Jij niet, maar sommigen wel.' Ik rol met mijn ogen. 'Maar jij denkt meteen op de verkeerde manier. Dat moet je afleren, is niet gezond.'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    'Zoveel meisjes omdat ik gezelschap wil.' zegt hij, terwijl hij iets doet met zijn wenkbrauw wat niet onaantrekkelijk is.
    'Tja, en die meisjes willen ook zoooo graag gezelschap van jou.' zegt Charlie sarcastisch.
    'Jij niet, maar sommigen wel. Maar jij denkt meteen op de verkeerde manier. Dat moet je afleren, is niet gezond.' ik kijk hem aan,
    "Maar als je meisjes geen gezelschap geen gezelschap willen met jou, zoals Charlie en ik, wat dan?" ik kijk hem onderzoekend aan, zijn reactie peilend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Dan hebben jullie dikke vette pech, want jullie blijven hier.' zeg ik kalmpjes. Charlie gaat op de tak zitten en laat haar benen in de lucht bungelen.
    'Er zit meer achter, maar dat vertel je ons niet.' zegt ze kalmpjes. 'Waarom wel aan Jo en niet aan ons? Je moet een familie gelijk behandelen.'
    Ik grijns, ze is best slim, ik moet het toegeven. 'Tja, ik wil het gerust vertellen. Maar kom eerst maar uit die boom, als je genoeg lol hebt gehad dat niet te doen wanneer ik het vraag.'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    'Dan hebben jullie dikke vette pech, want jullie blijven hier.' 'Er zit meer achter, maar dat vertel je ons niet.' zegt Charlie kalmpjes. 'Waarom wel aan Jo en niet aan ons? Je moet een familie gelijk behandelen.'
    'Tja, ik wil het gerust vertellen. Maar kom eerst maar uit die boom, als je genoeg lol hebt gehad dat niet te doen wanneer ik het vraag.' ik kijk hem boos aan, hij had het gehoord.
    "Nee Peter, ik kom niet uit deze boom. Waarom zou ik?" vraag ik opstandig.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Toen Peter me vroeg was ik bijna vergeten dat ik niet zou luisteren, stond al op het punt uit de boom te springen, maar bij het horen van Leslie's opmerking hield ik mezelf nog net tegen. 'Omdat het je enige kans is om te horen waarom je hier bent en hoe je weg kan komen,' antwoordde Pan haar luchtig, en toen hij weer iets met zijn wenkbrauwen deed wat nogal afleidde, was ik toch echt verkocht en liet me uit de boom vallen. Ik zou wel een andere manier om te lachen vinden. Pan zag het, maakte een handbeweging en het meisje dat zich als Lynn had voorgesteld verdween, evenals Felix. 'Dan kom je niet uit de boom, maar nu maakt het toch niet uit, want de anderen zijn toch weg.'
    Ik keek hem afwachtend aan. 'Jullie zijn niet zomaar een drieling. Jullie staan voor iets, en daarbij hebben jullie magie gekregen.' begon Pan uit te leggen. 'Leslie staat voor het Verleden, Jo voor het Heden, Charlie de Toekomst. Samen kunnen jullie de tijd langzamer laten gaan, en dat heb ik nodig. Maar jullie hebben mij nodig om te weten hoe, als jullie dat doen, kunnen jullie weer van Neverland en doen wat jullie willen. Snap je?'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik luister kalm naar Peter en glimlach, "Ja, dat is erg fijn maar weet je, dan kan je lang gaan wachten want ik kom niet met je mee..." ik kijk hem aan van boven, diep in zijn ogen, "Ik vind het niet erg om op Neverland te blijven hoor, ik vind het hier prima, als ik maar niet bij jouw hoor..." antwoord ik luchtig.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Oh, je zal het gaan doen.' zeg ik met een grijns, verschijn achter haar en pak een spreuk. Ik blaas de inkt in haar gezicht, het is een spreuk waardoor je luistert naar de eerste die je ziet, en omdat ik zo voor haar hang, ben ik dat. Hopelijk is dit genoeg waarschuwing voor Charlie dat ze maar beter kan luisteren, en ook voor Jo, anders zal ik hetzelfde met hun twee moeten doen. Het spel heeft nu even lang genoeg geduurd.


    obsessive rage