• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT



    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Naam — Username — Faceclaim — Pagina
    Naam:
    Leeftijd: Zie kopje 'school' om te kijken in welk jaar de personages zou zitten
    Innerlijk: Wees origineel, niemand is perfect
    Uiterlijk: Niet iedereen ziet er zo "perfect" uit als een model
    Geschiedenis:
    Status: Zit jouw personage naast de Glee-club ook nog ergens bij? Bijvoorbeeld cheerleaders, voetbal etc
    Relaties:
    Waarom Glee-Club:
    Extra: Denk aan favoriete liedje, talenten (wees hierin origineel), angsten, hobby's, liedje waarmee hij/zij auditie heeft gedaan, idolen

    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4


    Rollentopics:
    Praattopics: O1
    Speeltopics:
    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)


    BEGINNING
    Het is maandagmiddag rond 15:45u. Om 16:00u beginnen de audities voor Glee. Iedereen is welkom om te komen kijken, maar Dex, Gabriele, Maeva en Mr. Harris vormen de jury. Wie er dus nog auditie moet doen, zal dat dus moeten doen. De rest is vrij om te komen kijken, of zelf te oefenen.
    DE LYRICS DIE JE PERSONAGE ZINGT, ZET JE SCHUINGEDRUKT. Daarnaast is het fijn om het liedje dat er gezongen wordt in een linkje erbij te zetten, zodat iedereen weet over welk liedje het gaat.
    (Volgorde van auditie doen wordt nog geplaatst)

    Note:
    Zet allemaal boven je post met wie jouw personage praat en waar hij/zij zich bevindt!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 9:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorry not sorry voor de spam. Kusjes.

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest
    My old flex is my new flex now and we're workin' on it


    Ze vindt het goed. Ze gaat er in mee. Yes. Holy shit.
    Het voelt een beetje vreemd, om dit in de buitenlucht te doen. Daarnaast zou iedereen dit kunnen zien, als ze zouden kijken.
    "Rey..," het komt er als een klagelijke kreun uit, ik kan niet veel anders als ze haar lippen op die manier in mijn nek zet, of wel? "In de buitenlucht, echt?"
    Kijk, ik moet toegeven dat ik zat fantasieën heb, maar seks hebben in de buitenlucht is daar niet een van. Oncomfortabel, lijkt het me.
    Jemig, Dex, hou je hoofd er bij. Je oude flex ligt onder je en jij denkt aan of dit nou wel of niet een goed idee is, omdat je misschien zand in je shirt krijgt?
    Nee, ik ken Reya, die heeft ook geen behoefte aan seks in iemand's tuin. Al lijkt ze er wel naar toe te werken..
    De hand die tot net nog onder haar shirtje had schuift naar haar rug, en gaat op zoek naar de sluiting van haar BH. Hij wordt daar misschien wel half afgekneld, maar het is de eerste move voor full-on boob. Tot mijn verbazing echter, en vooral verbaasd dat ik het nog niet eerder opgemerkt had, vind ik niks. Heeft ze geen BH aan? Ik voel, plots, mijn zwembroek iets strakker zitten en kan het niet laten om te grijnzen.
    Ik ruik goed? Ik ruik serieus naar wiet, drank en de aftershave van deze ochtend, maar dan weten we ook weer waar zij van houdt.
    Het meisje raakt ondertussen bijna mijn bil aan, maar is er nog nét niet en het irriteert me lichtelijk. Hey, ook jongens hebben zo hun wensen als het gaat om hun billen hoor, ik doe niet voor niet squats.
    "Prinses," de oude bijnaam is er uit voor ik er erg in heb, "misschien moeten we dit.. naar binnen verplaatsen?"

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:36 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Avery Hannah Davis
    Living room | With Nia | Junior | New Glee-member

    Where words fail, music speaks



    'Vermaak je je al een beetje? Van welke school kom je af dan?' Had Nia mij gevraagd en ik had haar vragen onbeantwoord gelaten. Ik was blij dat ik op het juiste moment drinken ben gaan halen, zodat een excuus had om er onderuit te komen. 'Dank je wel hoor.' Zei Nia waarna ze een fles cola pakte en die in haar glas in schonk. Ik grinnikte bij het zien van wat ik allemaal mee had genomen, misschien was ik een beetje te enthousiast geweest. Ik fisste er een flesje bier uit, ik was geen wijndrinker en om nou direct aan de sterke drank te beginnen had mijn voorkeur niet. Ik nestelde mij weer op de bank, terwijl ik het flesje opende en een slok nam. 'Dus blondie, wat doe jij zoal in je vrije tijd naast zingen.' Nia had zichzelf weer naar mij toe gedraaid. "Momenteel niet zoveel, de verhuizing hier naar toe was vrij hectisch. Maar nu is alles zo goed als klaar. Ik ben van plan om weer wat te gaan sporten, dat heb ik de laatste tijd echt te weinig gedaan. En ik moet nodig opzoek naar een baantje. Verder ben ik verslaafd aan films en series" somde ik op. Ik nipte aan mijn flesje waarna ik even stil bleef, wat kon ik nog meer over mijzelf vertellen? "Clayton High zat ik op." beantwoorde ik haar eerdere vraag. De jongedame deed haar best om kennis met mij te maken, dan was het nogal rude om haar vragen te negeren. Ik had besloten dat ze de naam wel mocht weten, met alleen die informatie kon ze toch niets. "En jij? Wat doe jij buiten glee-club?" Ik wist eigenlijk totaal niets over het meisje naast mij en was wel nieuwsgierig naar haar verhaal.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:58 ]


    When you believe your dreams come true

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || BATHROOM || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          'Prinses, misschien moeten we dit.. naar binnen verplaatsen?' Een protesterend geluid kwam over haar lippen. Ze had geen zin om op te staan, en eerlijk? Als Dex niks gezegd had, dan was ze zo instaat geweest om het daar op gras te doen. Zijn reactie deed haar echter beseffen dat er gras op allerlei ongemakkelijke plekken zou komen, waarop ze onhandig iets overeind kwam. Hierbij wist ze de halfvolle alcohol fles om te gooi, natuurlijk haar kant op, waardoor ze er onder kwam te zitten. Getsie. Het bracht haar echter wel op een idee, en haar ogen begonnen ondeugend te twinkelen. Ze kwam volledig overeind nu, en trok Dex ook omhoog. 'Ontmoet me bij de trap,' fluisterde ze in zijn oor, waarna ze richting het huis glipte. Leah's huis had niet echt open ruimtes, dus tenzij iemand net op dat moment ook bij de trap was, zou niemand hen om hoog zien lopen. Eerst liep ze echter naar de woonkamer.
          'Hey, eh, Leah? Ik heb het voor elkaar weten te krijgen om een fles alcohol leeg te gooien over mijn kleding, dus eh, zou ik misschien even kunnen douchen om mij op te frissen?'
          'Oh, natuurlijk! Je kunt de gastenbadkamer wel gebruiken. Zal ik even mee lopen?'
          Haastig schudde ze haar hoofd. 'Oh, een uitleg is prima.'
          Eenmaal Leah de uitleg gegeven had, pakte ze haar tas en liep ze richting de trap, waar Dex braaf stond te wachten. Ze verstrengelde haar vingers met de zijne terwijl ze de trap op liep en voelde zich net een ondeugende tiener. Al was ze dat op dat moment eigenlijk ook. Ze gooide de deur van de badkamer open, een leidde Dex met een triomfantelijke glimlach de badkamer in. De deur van de badkamer draaide ze op slot, waarna ze de kraan van de douche alvast aan zette. 'Time for a shower,' knipoogte ze, om zich vervolgens expres traag, en met haar heupen wiegend, uit te kleden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry not sorry voor de spam. Kusjes. IS BIJNA HELEMAAL SLECHT GESCHREVEN 16+ I CRINGED

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest
    My old flex is my new flex now and we're workin' on it


    I like where this is going. Ik volg haar bewegingen met mijn ogen, die geen enkele seconde haar lichaam verlaten. Ik denk dat ik zelfs ben gestopt met knipperen. Lichte stoom vult de badkamer en maakt alles alleen maar sensueler. We hebben alleen nog maar R&B nodig, en het zou zo een videoclip kunnen zijn.
    "Holy shit," mijn ogen puilen bijna uit mijn kassen als haar topje naar de grond valt. Wat doe ik nu?
    Jemig, Dex, alsof je dit nog nooit vaker hebt gedaan. Doe nou niet alsof je haar nog nooit eerder naakt hebt gezien - al was ze toen een stuk jonger. Ze is.. volwassener geworden.
    Daarnaast vinden meisjes het vleiend als je naar ze kijkt alsof je nooit iets mooiers hebt gezien, dus doe ik dat ook.
    Grijnzend trek ik mijn shirt over mijn hoofd en loop ik naar het meisje voor me toe. "Showersex.. dat is nieuw, Reya.." voor ons twee, dan. Het concept zelf heb ik al uitgeprobeerd en geperfectioneerd.
    Mijn armen vouwen zich om haar middel, mijn lippen in haar nek. Onze bovenlijven, allebei ontbloot, raken elkaar aan en ik moet mijn best doen om haar kleren niet kapot te scheuren en haar hier en nu tegen een muur te nemen. Hou je in, Dex. Geduld wordt beloond. Good things come to those who wait.
    Mijn kussen komen lager, raken haar sleutelbeen, de huid van haar borst, blijven daar even hangen, en glijden omlaag via haar navel naar de huid boven de rand van haar broek. Ik zit inmiddels op mijn knieën voor haar, iets dat normaal gesproken andersom voorkomt. Tergend traag open ik de knoop, dan het ritsje. Dan trek ik het ding met een slakkentempo naar beneden, tot de stof poelt bij haar enkels. Met mijn beide handen stevig op haar billen druk ik een lichte kus op de stof van haar ondergoed, dan een aantal vlinderkusjes op haar dijen.
    Een beetje verdoofd door de adrenaline door mijn lichaam sta ik weer op, en commandeer ik haar te springen, waarna ze haar benen om mijn middel slaat. Met mijn onderbroek nog aan, en met haar onderbroek nog aan, stap ik onder de douche, die een aangename temperatuur heeft.
    Onze zoen verdiept zich steeds meer terwijl mijn handen haar bij haar billen omhoog houden. Het water klatert op onze huiden, een grijns op mijn lippen terwijl ik zuig aan de huid van haar nek.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || BATHROOM || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Met rode wangen stapte Reya de douche uit en wikkelde ze een handdoek om haar lichaam. Misschien kwam het omdat het Dex was. Misschien was het omdat ze sinds haar break-up met hem geen seks meer had gehad. Misschien was het wel beide dingen samen.Wat geen misschien was, was dat het... wow was. Ze had nog nooit eerder seks gehad in de douche, maar damn, als het altijd zo was, dan was het zeker voor herhaling vatbaar. Het was haast zonder twijfel de beste seks die ze ooit gehad had. Het enige wat er lichte domper op was, was dat het voor Dex waarschijnlijk gewoon simpelweg een enkele keer was en niks bijzonders.
          Toen Dex ook de douche uitstapte, reikte ze hem ook een handdoek aan. 'Waarom hebben we nooit seks gehad in douche toen we nog iets hadden?' vroeg ze hem. 'Want god, dat was zeker voor herhaling vatbaar geweest.' Ze naam plaats op de rand van het bad, terwijl de opwinding en energie eigenlijk nog steeds door haar lichaam gierde. Eigenlijk had ze nog helemaal geen zin om terug te gaan naar de rest van de groep. Maar dan ook totaal niet. Ze beet op haar onderlip en richtte haar donkere ogen voor enkele seconden op de blauwe plekken op haar pols. 'Zullen we hier nog even blijven?'


    .


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest
    My old flex is my new flex now and we're workin' on it


    "Hmmm, wil je nog een keer?" grijns ik, terwijl ik de handdoek om mijn middel sla. Van een afstandje kijk ik naar het meisje, op de rand van het bad. Ze ziet er bijzonder mooi uit, zo, nog tien keer mooier dan normaal, als dat al mogelijk is. Blosjes op haar wangen, nat haar, een zuigzoen in haar nek. What can I say, ik kan me niet inhouden.
    Zodra de handdoek stevig om mijn middel geknoopt is, en hij niet valt als ik loop, zet ik een aantal stappen in haar richting. Mijn hand leg ik onder haar kin, waarna ik een kus op haar lippen druk. "Als we dit hadden gedaan toen we samen waren had je daarna waarschijnlijk een tijd niet meer kunnen lopen," ik lach en schud mijn haar uit, als een hond. "Nu heb je tijd gehad om wat meer ervaring op te doen," ik laat mijn ogen ongegeneerd over haar lichaam glijden, "en, sorry dat ik het zeg, maar... tijd om nog knapper te worden. Je was al een 8 toen ik je datete, maar nu ben je toch zeker een 9."
    De spiegels zijn nog beslagen, dus ik kan mezelf niet zien, maar ik wil wedden dat mijn grijns in tijden niet zo groot is geweest. "Je hebt," ik laat mijn hand van haar wang naar haar nek glijden, "een beetje iets hier," mijn vingers glijden over haar zuigzoen en ik knipoog naar haar.
    Mijn ogen glijden verder af, naar armen, waar ik blauwe plekken zie die me niet eerder opgevallen waren. Ik was duidelijk met andere dingen bezig.
    Ik wil er niet naar vragen, wil niet achterdochtig zijn, maar het ligt toch op mijn lippen om er iets van te zeggen. Hou je in, Dex. "Gaat het goed?" laat ik dan toch ontsnappen. Zucht. Negeer dat maar, Rey. Anders verpest het de sfeer zo.
    Mijn gedachten dwalen even af, en ik bedenk me plotsklaps dat ik de domste hufter ben die er is. Shit, je bent zo ervaren, en in een onverwacht moment vergeet je een condoom?



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    James Joseph Mill



    Haar wangen kleurde rood en ik zuchtte zachtjes, haar gedachten waren soms echt een warboel. Toen ik over Dex begon kreeg ik een zachte klap tegen mijn arm en sprak een overdreven ‘au’. ‘’James!’’ Siste ze en ik lachte vervolgens zachtjes terwijl de jongen de keuken in verdween met Reya. Ik had maar barweinig vertrouwen in die gozer.
          ‘’En eh, ik weet niet. Ik ken hem nog niet echt,’’ ik knikte kort, ‘’dus lastig te zeggen. Hij is wel erg aardig en lief, al maakt hij soms wel erg vreemde opmerkingen.’’ Ik fronste, ‘’wat dan?’’ Vroeg ik nieuwsgierig en leunde tegen de bank aan terwijl mijn ogen even haar gezicht scande.
    ‘’Maar hij is zijn luchtbed vergeten, dus nu delen we eentje vannacht. Wel een tweepersoons, anders zou het nooit passen.’’ Ik schudde haast krachtig mijn hoofd, ‘’meen je dat nou echt? Zie je, dit bedoel ik nou! Je bent zo naïef als wat.’’ Ze boog voorover en ik keek haar recht in haar blauwe kijkers aan, ‘’ehm, eh, als jij en Carly weer eh…’’ Verbaasd en frnsend keek ik haar aan voor ik het woord seks over haar lippen hoorde rollen.
          Iet wat beschaamd over het feit dat ze over mijn seksleven begon hield ik mijn hand voor mijn hoofd, het was gewoon iets wat ik niet zo snel met Leah besprak en niet eens wou bespreken. Dat was gewoon mannenpraat.
    ‘’Dan heb ik nog wel zo’n ding, condoom, voor je, want die uit je portemonnee zal nu wel weg zijn. Ik kreeg net eentje van Dex, maar zal die toch niet nodig hebben.’’
    Ik trok een wenkbrauw op, ‘’ik heb niet eens een portemonnee in mijn condoom, wat vertelt Dex jou allemaal? Ik heb geen condoom nodig, bewaar hem maar lekker zelf Leah. Je hebt hem hard nodig als je naast dat joch gaat liggen.’’ Ik rekte mezelf uit voor ik even naar buiten keek of ik Carly zag, zou ze het Maeva verteld hebben? Al gauw viel mijn oog op Maeva en ik keek naar het spel wat op stond, ‘’karaoke?’’ vroeg ik mompelend. Ik stond op, ‘’zullen wij anders alvast de vuurkorf aanzetten? Kunnen we misschien wat marshmallows maken?’’
          Ik miste nu toch wel een beetje Dex, ik had het helemaal gehad met al die vrouwen, het leek wel alsof ik altijd pech in de liefde had of creëerde.




    Everything is illuminated by the light of our past.

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || BATHROOM || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          'Oh geloof me. Als ik nu kan lopen, dan kon ik toen ook lopen want zo spannend was mijn seks leven niet na mijn break-up met jou,' gaf ze toe. Het was eigenlijk gewoon non-existent, en dat zou het na vandaag waarschijnlijk weer worden.
          'En, sorry dat ik het zeg, maar... tijd om nog knapper te worden. Je was al een 8 toen ik je datete, maar nu ben je toch zeker een 9,' meldde hij haar vervolgens, waarvan haar mond nog net niet open viel. 'Je hebt een beetje iets hier.' En het was ook niet lastig te bedenken wat hij daarmee bedoelde. Kort wreef ze er even over heen, alsof ze het zo weg kon wissen. Cijfers. Hij gaf meiden cijfers. Was dat de enige reden waarom hij nu met haar seks wilde hebben, omdat ze nu een hoger cijfer was?
          'Gaat het goed?' Reya schrok op uit haar gedachten en volgde Dex blik naar haar blauwe plekken. 'Oh ja hoor!' loog ze, terwijl ze haar polsen achter haar rug verstopte. 'Ik ben gewoon onhandig.' Al wist hij net zo goed als haar dat ze niet onhandig was. Ze moest weer denken aan wat hij zei over de cijfers en besloot er toch maar over te beginnen. 'Je geeft meiden cijfers, Dex?' vroeg ze op een zachte, ongelovige toon. 'Was dat de reden dat... Dat dit zo net gebeurd is? Omdat ik ineens hoger in je ranglijst van meisjes sta?' De gekwetstheid was duidelijk uit haar stem en blik af te lezen.

    .


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dex William Buchanan[center]Senior || Op het feest
    My old flex is my new flex now and we're workin' on it


    Mijn lichte, of zeg maar gerust flinke, paniek over het ontbreken van een voorbehoedsmiddel wordt even doorbroken door haar vraag.
    "Rey...," mompel ik, een beetje van mijn stuk gebracht. "Nee, natuurlijk niet. Ik bedoel.. zo ben ik niet. Het was..." Ik krab, zoekend naar woorden, in mijn nek en bijt op mijn lip. Dat heb je mooi gedaan, Dexxie. "Bij wijze van spreken. Ik heb geen ranglijst, en je uiterlijk is niet de enige reden dat ik dit met je wilde doen." Ik zou liegen als ik zei dat dat er niet aan meedroeg, want natuurlijk was ik nieuwsgierig naar wat er onder haar kleren was veranderd in de tijd dat we niet samen waren. Niet meer dan logisch.
    "Je bent prachtig, Rey, en ik kan niet ontkennen dat ik me ongelofelijk aangetrokken voel tot je," ik glimlach en pak haar hand vast.
    "Ik wéét dat je me een player vindt, en dat ben ik misschien ook wel. Maar...," is er een maar? Nee, je bent een casanova, Dex. Een womanizer. Vrouwenverslinder. Nog meer woorden voor dat ene dingetje? "ik geef om je, en wat mij betreft was dit niet een snelle, eenmalige wip. Sorry, lompe verwoording. Jemig, sorry." Het lukt me niet om uit mijn woorden te komen, mijn denkvermogen wordt overschaduwd door een zorg die alle andere functies van mijn brein uitschakelt. Gefrustreerd keer ik Reya kort mijn rug toe. De enige manier om niet uit te barsten nu is om kort toch mijn wanhoop te tonen, en dat doe ik het snelst door mijn vlakke hand tegen een van de muren van de badkamer te rammen. "Shit, sorry," zeg ik dan maar, terwijl een woordenbrij op komt. "Ik vind mezelf zo'n botte lul.. en nu hebben we het ook nog eens niet veilig gedaan."

    [ bericht aangepast op 25 okt 2016 - 18:05 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    NIA HARPER ELIZABETH ZIEGLER
    17 | Senior | New Glee-club member | Talking to Avery

    Nia volgde met haar ogen Avery die een flesje bier pakte uit de grote verzameling flessen die de jongedame zelf mee had genomen, tegen over Avery leek Nia nu vast erg onschuldig. Nia wist niet of haar dat nou echt iets kon schelen, over het algemeen was Nia totaal niet de persoon die zich daar druk om zou maken. Het was maar wat drinken, dat bepaalde niet alles en daarom kon Nia het ook al vrij snel van zich af laten glijden. Hierna luisterde Nia naar wat Avery vertelde over zich zelf over haar hobby's, maar voordat ze daarmee begon vertelde ze over haar verhuizing. Nia knikte begripvol, maar bleef luisteren naar de jongedame totdat ze uit gepraten was. 'Wat voor sport doe je dan?' Vroeg Nia, in de hoop dat Avery voetbal zou antwoorden. Het voetbalteam zat vol met leuke meisjes echt waar, maar Avery leek aardig Nia zou het leuk vinden als ze er ook bij zou zitten. Dan had ze iemand waarmee ze op een ander vlak ook nog kon communiceren, dan hoefde ze niet alleen over voetbal te praten met Avery. 'En wat voor films en series kijk je?' Voegde Nia er nog aan toe, het baantje gedeelte negerend, want om eerlijk te zijn interesseerde dat Nia gewoon niet.
    Op de vraag die Nia al eerder had gesteld over naar wat voor school Avery eerst was gegaan antwoorde de jongedame nu nog dat ze naar Clayton High was gegaan. 'Aha, volgens mij heb ik daar wel eens tegen gespeelt, maar voor de rest ze het me niet veel.' Zei Nia eerlijk, ze was niet heel erg thuis in het kennen van scholen. Ja ze voetbalde wel tegen verschillende scholen, maar als nog wist ze de helft van de tijd niet precies over welke school nou precies werd gepraat als alleen een naam werd genoemd. Clayton High klonk Nia dan wel bekend in de oren details kende ze niet. "En jij? Wat doe jij buiten glee-club?" Vroeg Avery aan Nia. Een kleine glimlach verscheen op Nia haar gezicht, de jongedame kon niet volledig ontkennen dat ze graag over zich zelf praatte, hoewel ze dit meestal wist te onderdrukken. Dat Avery hier nu naar vroeg was mooi, hoewel de jongedame nu een heel verhaal kon verwachten. 'Nou ik kan nog niet zeggen dat de glee-club al een groot deel van mijn tijd in beslag heeft genomen hoor dit is ook nog maar mijn eerste jaar.' Zei Nia waarna ze een slokje van haar cola nam. 'Ik zag mezelf altijd meer als een band type, hoewel ik eigenlijk niet eens een instrument kan spelen. Ik heb geprobeerd mezelf gitaar te leren spelen deze vakantie, maar dat ging niet geweldig. Als nog ik weet niet ik vind mensen om me heen wel fijn, ik zou niet alleen op een podium willen staan, maar ik ben zeker niet een danser dus in dat opzicht zag ik mezelf niet in de glee-club weet je wel.' Halverwege bedacht Nia zich dat dat helemaal niet de vraag was en dat ze weer eens vreselijk afdwaalde. Een lachje rolde over Nia haar lippen. 'Sorry dat was niet de vraag, het grootste deel van mijn tijd spendeer ik voetballend en daarnaast kijk ik ook veel series en hou me bezig met de dagelijkse strugles van tieners.'

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 okt 2016 - 17:58 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Avery Hannah Davis
    Living room | With Nia | Junior | New Glee-member

    Where words fail, music speaks




    “Wat voor sport doe je dan?” Had Nia gevraagd. Ik antwoorde dat ik veel verschillende sporten had uitgeprobeerd, maar nog niet echt de juiste had gevonden. “Ik heb een tijdje in het zwemteam gezeten, maar dat was totaal niet mijn ding. Basketbal vond ik leuk om te doen, maar er waren te weinig meiden dus is het team gesport. Ik heb gevolleybald en gehockeyd,” somde ik op. “Maar het was het allemaal net niet, snap je? Ik loop nu al een tijdje hard, maar een teamsport is meer mijn ding.” Glimlachte ik. “Ik kijk alles, heb zo’n beetje alles gezien wat op netflix te vinden is.” Ik staarde beschaamd naar beneden. Even schrok ik toen ze Clayton High leek te kennen, maar gelukkig zei het haar niet zoveel. Een glimlach verscheen op het gezicht van Nia nu ik naar haar verhaal vroeg. Het bleek al snel dat ze graag over haarzelf vertelt. “Nou ik kan nog niet zeggen dat de glee-club al een groot deel van mijn tijd in beslag heeft genomen hoor dit is ook nog maar mijn eerste jaar.” Vertelde ze. Ik luisterde aandachtig, ik had zomaar aangenomen dat zij al een langere tijd op de club zat. Maar het tegendeel was waar. “Ik zag mezelf altijd meer als een band type, hoewel ik eigenlijk niet eens een instrument kan spelen. Ik heb geprobeerd mezelf gitaar te leren spelen deze vakantie, maar dat ging niet geweldig. Als nog ik weet niet, ik vind mensen om me heen wel fijn, ik zou niet alleen op een podium willen staan, maar ik ben zeker niet een danser dus in dat opzicht zag ik mezelf niet in de glee-club weet je wel.” Ik knikte begrijpend. Nia verontschuldigde haarzelf voor het afdwalen en vertelde vervolgens dat ze veel voetbalt en series kijkt. Mijn ogen begonnen te glimmen, “Hebben jullie een meidenvoetbal team?” Op mijn vorige school was hier weinig animo voor. Ik vond het wel leuk om af en toe een balletje te trappen, dus misschien was dit wel iets voor mij. “Hebben jullie nog ruimte in jullie team?” vroeg ik hoopvol. “En wat betreft het gitaar spelen. Ik kan het je leren.” Ik kwam overeind en haalde mijn gitaar weer tevoorschijn. Deze drukte ik in de armen van Nia. Zelf nam ik schuin achter haar plaats. “Het is eigenlijk heel simpel.” Ik pakte haar hand en zette haar vingers op de juiste vakjes. Langzaam boog ik mij iets over haar heen en pakte haar andere hand om deze op de snaren te plaatsen. “Strijk maar over de snaren.” Nu ik zo half over haar heen hing rook ik zachtjes aan haar haar. Ze rook lekker, beter dan al die aftershave van de jongens. Snel schoof ik terug naar mijn plaats toen ik doorhad dat dit er vast ongemakkelijk uit zag.


    When you believe your dreams come true

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || BATHROOM || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          'Ik wéét dat je me een player vindt, en dat ben ik misschien ook wel. Maar... ik geef om je, en wat mij betreft was dit niet een snelle, eenmalige wip. Sorry, lompe verwoording. Jemig, sorry.'
          Reya keek hem lichtelijk vragend aan. Niet eenmalig, betekende dat... dat hij weer samen wilde zijn? Ze wist niet zo goed wat ze er van moest denken. De tijd dat ze met Dex had, was erg fijn geweest, ze had het niet voor niks enkel uitgemaakt om haar moeder's overlijden. Maar ze was bang dat hij het dit keer uit zou maken, want hij stond er nou niet bepaald om bekend om lange relaties met meiden. En dan was er nog Gabriele, met wie het ongetwijfeld ook fijn zou zijn, maar ze was te bang dat het van alles zou verpesten in hun vriendschap, als de liefde weg zou zijn. God. Dit was te ingewikkeld.
          Plots draaide hij zich om en sloeg hij met een vlakke hand tegen de muur. 'Shit, sorry. Ik vind mezelf zo'n botte lul.. en nu hebben we het ook nog eens niet veilig gedaan.' Fuck. Ze was aan de pil, en ze ging er vanuit dat hij dat wist, dus betekende dat...?
          'Oh, Dex, vertel me alsjeblieft niet dat je een soa hebt,' zuchtte ze zacht, terwijl ze over haar slapen wreef. Dat zou er ook nog eens bij moeten komen zeg... Hij had zoveel seks, als de geruchten nog steeds waar waren, dat het prima zou kunnen.... Oh, verdomme. Toch pakte ze zijn hand, die hij net tegen de muur sloeg, vast en trok ze hem naar haar toe. 'En niet je zelf pijn doen, het is de schuld van ons allebei dat we het vergeten zijn,' murmelde ze, terwijl ze zachtjes zijn hand begon te masseren. Ze wilde vragen wat hij precies bedoelde met het niet eenmalig, maar misschien was het handiger eerst het andere te bespreken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest
    My old flex is my new flex now and we're workin' on it


    "Wat?" een lach rolt over mijn lippen, al weet ik niet zeker of dat uit ongeloof is of door de vreemde gebeurtenissen van de afgelopen paar minuten. "Nee?"
    Ik haal de hand die ze niet vast heeft door mijn haren, terwijl ik nadenk. Wat denkt ze wel niet van me? Ik ben een nette jongen, zo ben ik niet. Ik bedoel, het had best gekund, als ik niet slim was. Maar veiligheid gaat boven alles.
    "Nee, Reya, daar gaat het me niet om - wat nou als je.." ik bijt op mijn lip en probeer een fatsoenlijke verwoording te bedenken. De toon van mijn stem verandert, en ik zak een aantal decibel in volume, alsof de muren oren hebben en iedereen me anders kan horen. "Wat nou als je zwanger bent? Een ongeluk zit in een klein hoekje - ik heb echt te veel Sixteen and Pregnant gezien om dat niet te weten.. En ik ben daar nog niet klaar voor, Rey. Ik zou sowieso nooit vader mogen worden, kijk naar me-"
    Hoe blijft ze zo rustig? Ik weet dat mijn hart bijna uit mijn borstkas komt zetten, allemaal door zo'n klein foutje. Een fout die ik, hoe ongeloofwaardig dan ook, nog nooit heb gemaakt. Misschien komt het omdat het met Reya allemaal zo natuurlijk voelt, en ik haar vertrouw.
    Verdomme, Reya, waarom ben ik de enige die gek wordt? Ze doet alsof er allemaal niks aan de ha.... godver, Dex.
    "Je bent aan de pil, he?" Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Dat besluit ik maar niet te doen, maar ik druk een enorme zoen op haar lippen terwijl ik het gevoel heb dat ik eindelijk weer rustig kan ademhalen. "Oké, I lost my cool. Shit." Je ziet er nu echt uit als een loser.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    NIA HARPER ELIZABETH ZIEGLER
    17 | Senior | New Glee-club member | Talking to Avery

    Nadat Nia Avery had gevraagd wat voor sport ze had gedaan begon de jongedame een heel lijstje met sporten op te noemen. Zwemmen, basketbal, hockey en volleybal. Eigenlijk was de enige sport die Nia hiervan nog enigszins interesseerde basketbal. Zwemmen zag Nia meer als een hobby, maar in die hobby trok ze dan geen baantjes, maar spaterde ze maar een beetje in het water. Hockey was te preppy voor Nia en ook volleybal maakte Nia niet echt warm of enthousiast zoals voetbal dat wel bij haar deed. 'Basketbal lijkt me altijd wel leuk, maar ik ben altijd bang dat ik er te klein voor ben.' Merkte Nia op, ze deden wel eens basketbal bij gym en hoewel het in principe wel mogelijk was om mee te komen zou Nia nou niet veel in haar vrije tijd doen. Avery merkte ook nog op dat de voorgaande sporten niks voor haar waren en dat ze nu vooral hardliep, iets waar ze nog aan toevoegde dat ze toch meer van de teamsporten was. Iets wat in Nia haar oren goed aanklonk, want dat betekende dat er nog een kans was dat de jongedame Avery in het voetbal team kon krijgen.Echter begon Nia er niet direct over en knikte ze alleen maar bij het horen wat Avery zei.
    “Ik kijk alles, heb zo’n beetje alles gezien wat op netflix te vinden is.” Vertelde Avery over de series die ze keek, een glimlach verscheen op Nia haar lippen. 'En dan zegt mijn moeder dat ik teveel series kijk.' Zei ze lachend. 'Maar oké dat is misschien als nog wel waar.' Nia glimlachte kort naar Avery, waarna ze inderdaad weer luisterde naar wat de jongedame deze keer te vertellen had. Het gesprek wat Nia nu met Avery voerde begon Nia zelf oprecht interessant te vinden, hoewel het onderwerp op het moment naar Nia overging. Iets wat niet echt interessant meer was voor Nia, maar aan de andere kant ze vond het niet erg om over zich zelf te praten dus dit kon ze ook nog wel even ophouden.
    “Hebben jullie een meidenvoetbal team?” Klonk Avery haar stem enthousiast wat er voor zorgde dat de glimlach die Nia de helft van de tijd al op haar gezicht had gedragen alleen maar groter was. Dat de jongedame zo enthousiast was over het team gaf Nia dus een kans. 'Jep.' Antwoordde Nia eerst kort, omdat ze al hoopte op een vervolgvraag van Avery die er inderdaad kwam. “Hebben jullie nog ruimte in jullie team?” 'Nou de try-outs zijn deze week al geweest, maar er zat net eens heel veel soeps bij dus als je een beetje kan voetballen kan ik je waarschijnlijk wel in het team krijgen. Ook als je het niet kan trouwens, we'll find a way.' Zei Nia trots, want ze moest eerlijk zijn ze was best trots op haar status in het team zelf. Nia was niet de aanvoerder van het team ofzo maar ze zat nu al zo lang in het team dat ze wel een soort van een leidende positie had gekregen in de groep meisjes, want ja zij had nou eenmaal het meeste ervaring. Al helemaal nu Nia dit jaar senior was leek ze steeds meer zelf voor elkaar te kunnen krijgen, Avery nog in het voetbalteam krijgen moest dan ook wel lukken.
    “En wat betreft het gitaar spelen. Ik kan het je leren.” Ging Avery inmiddels verder over het gene wat Nia de jongedame net had verteld het gitaar spelen ja. Nia was even met haar gedachten ergens anders geweest, maar toen Avery haar gitaar pakte en schuin achter Nia plaatsnam was de jongedame er weer bij. Avery haar handen zetten Nia haar handen en vingers recht en daarna vertelde ze dat Nia over de snaren moest strijken, iets wat in Nia haar oren best logisch was. Nia glimlachte kort naar Avery. 'Weet je in principe weet ik nog redelijk goed wat ik moet doen als ik oefen, maar het punt is meer dat ik mijn vingers maar moeilijk in de juiste positie kan krijgen en vooral zo snel.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Leah Stephens
    SENIOR || AT THE POOL || TALKING WITH DEX || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT*

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          'Meen je dat nou echt? Zie je, dit bedoel ik nou! Je bent zo naïef als wat,' bracht James uit, wat ze zo goed mogelijk probeerde te negeren. Zo naïef was ze toch ook weer niet? Ja, ze wist niet zoveel over seks en al dat soort dingen, maar maakte dat haar naïef? Twijfelend beet ze op onderlip, waarna ze verder praatte, over iets wat mogelijk nog beschamender was om met hem te discussiëren. Ze waren beste vrienden, maar over dat soort dingen praatten ze eigenlijk nooit. Het was meer guy-talk en girl-talk.
          'Ik heb niet eens een condoom in mijn portemonnee,' dan was het in elk geval goed dat ze het hem verteld had, mocht hij eentje nodig hebben... 'Wat vertelt Dex jou allemaal? Ik heb geen condoom nodig, bewaar hem maar lekker zelf Leah. Je hebt hem hard nodig als je naast dat joch gaat liggen.’ Een verwarde blik verscheen in haar ogen. Wat bedoelde hij dáár in godsnaam nou weer mee? Alsof Dex met haar dat zou willen doen, als hij iedereen zou kunnen krijgen. Nee, dan zou hij zeker haar niet kiezen...
          'Zullen wij anders alvast de vuurkorf aanzetten? Kunnen we misschien wat marshmallows maken?’
          Leah knikte, en nadat ze marshmallows uit de keuken hadden gehaald, samen met spul om vuur aan te krijgen, liepen ze naar buiten. 'Ik, eh, weet eigenlijk niet echt hoe dit moet,' zuchtte ze. Meestal deed haar broer het. De enige keer dat ze het zelf geprobeerd had, had ze haar vingers verbrand.
          'Ehm, wat bedoelde je er eigenlijk mee, dat ik die, eh, condoom nodig zou hebben als ik met Dex op een luchtbed zou slapen?' vroeg ze op een zachte, murmelende toon. Zoenen was nota bene het verste wat ze ooit was gegaan met iemand... 'En wie zou nou, eh, seks hebben in een ruimte vol met andere mensen?'
          Het was een stuk kouder dan eerder, en Leah was zichtbaar aan het rillen, doordat ze nog steeds enkel haar jurkje aan had.


    *No hat or sunglasses


    To the stars who listen — and the dreams that are answered