• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT



    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Naam — Username — Faceclaim — Pagina
    Naam:
    Leeftijd: Zie kopje 'school' om te kijken in welk jaar de personages zou zitten
    Innerlijk: Wees origineel, niemand is perfect
    Uiterlijk: Niet iedereen ziet er zo "perfect" uit als een model
    Geschiedenis:
    Status: Zit jouw personage naast de Glee-club ook nog ergens bij? Bijvoorbeeld cheerleaders, voetbal etc
    Relaties:
    Waarom Glee-Club:
    Extra: Denk aan favoriete liedje, talenten (wees hierin origineel), angsten, hobby's, liedje waarmee hij/zij auditie heeft gedaan, idolen

    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4


    Rollentopics:
    Praattopics: O1
    Speeltopics:
    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)


    BEGINNING
    Het is maandagmiddag rond 15:45u. Om 16:00u beginnen de audities voor Glee. Iedereen is welkom om te komen kijken, maar Dex, Gabriele, Maeva en Mr. Harris vormen de jury. Wie er dus nog auditie moet doen, zal dat dus moeten doen. De rest is vrij om te komen kijken, of zelf te oefenen.
    DE LYRICS DIE JE PERSONAGE ZINGT, ZET JE SCHUINGEDRUKT. Daarnaast is het fijn om het liedje dat er gezongen wordt in een linkje erbij te zetten, zodat iedereen weet over welk liedje het gaat.
    (Volgorde van auditie doen wordt nog geplaatst)

    Note:
    Zet allemaal boven je post met wie jouw personage praat en waar hij/zij zich bevindt!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 9:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest


    Als ik aankom in de keuken spot ik Reya meteen. Ze zit op het aanrecht, een zak paprikachips in haar handen.
    "Hey," glimlach ik, terwijl de koelkast opentrek. Een fles cola valt bijna meteen van een van de overvolle planken, en als ik het ding op het aanrecht zet valt mijn oog op een fles rum. Oké, prima. Rum and coke. De verhoudingen zijn wat scheef, merk ik op als ik het glas al ingeschonken heb, maar ik haal mijn schouders op. Van een fruitschaal gris ik een limoen, en met een schuin oog op Reya snijd ik twee partjes, waarvan ik er een in een leeg glas gooi.
    "Kijk eens aan," ik glimlach terwijl ik haar het volle glas aangeef. Ze had al een beker staan, maar daar lijkt niks sterks in te zitten, en dat kan niet op een feestje.
    Het is altijd een klein beetje ongemakkelijk tussen mij en Reya, maar niet op een heel vervelende manier. Meer een soort raar gevoel van spanning. "Schoonheid." De bijnaam 'prinses' hing op mijn lippen, maar zo noemde ik haar toen we nog aan het daten waren, dus dat is nu ook maar vreemd.
    "Je ziet er sip uit," merk ik dan op, terwijl ik een tweede glas volschenk. "Maar ik zal er niet naar vragen, oké?" Dat weet ik van Reya, ze had er altijd een hekel aan als ik haar vroeg wat er aan de hand is. Daar wilde ze op haar eigen tijd mee komen.
    Ik leun tegen het aanrecht terwijl ik een slokje neem uit mijn glas. Ja, duidelijk te sterk. Ach, wat zal het ook.
    "Wat een dolle boel, he?" Ik zucht heel even en gris een handje chips uit de zak die ze vast heeft. "Er kan veel gebeuren in een paar uurtjes."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || LEAH'S LIVINGROOM || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Ze had nog niet erg veel tijd doelloos op het aanrecht gespendeerd, toen Dex de ruimte inkwam lopen. Afgezien toen ze net aankwam, had ze nog niet met hem gepraat. Blijkbaar zag ze er uit alsof ze wel drank kon gebruiken, gezien hij haar een glas met rum en cola toeschoof. Ze hoefde niet eens te proeven om te weten dat de hoeveelheid rum vele malen groter was dan de hoeveelheid cola. Ze aarzelde even en zette uiteindelijk het glas naast haar neer, het glas met water nog steeds in haar handen.
          'Je ziet er sip uit. Maar ik zal er niet naar vragen, oké?'
          Reya glimlachte lichtelijk naar hem. Dat was het fijne aan Dex. In tegenstelling tot veel anderen, vroeg hij niet door wanneer er iets was. Voor haar was dat meer dan perfect. Het spookte door haar hoofd, of ze nog met Dex zou hebben als ze het niet uitgemaakt had. Eigenlijk gokte ze van niet, gezien Dex nooit erg lang bij iemand bleef. En let's face it, met zijn charmes kon hij iedereen krijgen die hij maar wilde..
          'Wat een dolle boel, he? Er kan veel gebeuren in een paar uurtjes.'
          'Zeg dat wel,' zuchtte ze. In een paar uur kon zomaar iemand ineens weer terug zijn. Ze gleed van het aanrecht af, zodat ze naast Dex kwam te staan, en ze leunde lichtelijk tegen hem aan. 'Ik had niet verwacht dat Jaeden zo snel weer terug zou zijn,' murmelde ze. 'Maar goed, vertel me alsjeblieft dat je nog wat wiet bij je hebt. Zoals je waarschijnlijk al wel geraden had, heb ik nogal behoefte aan wat ontspanning.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest


    "Maar natuurlijk, schoonheid," ik lach en tik op mijn broekzak. "Een beetje zakenman gaat niet op stap zonder een eindeloze voorraad." De warmte van haar lichaam voelt aangenaam tegen de mijne, en de geur van haar shampoo lijkt nog steeds dezelfde als toen we nog aan het daten waren.
    Dat waren goede tijden, maar plotsklaps maakte ze het uit met me en misschien was dat maar goed ook. Ik ben wel monogaam, maar niet echt iemand voor langdurige relaties, lijkt het. Ik flirt te graag, jaag te graag.
    "Ik ga het nog een keer vragen, en daarna laat ik het gaan," ik glimlach en sla een arm om haar heen. "Gaat het goed, en zo nee, wil je er over praten?"
    Daarna maak ik een symbolische beweging richting mijn mond, en gooi ik het denkbeeldige sleuteltje weg. "Einde onderwerp. Ga je mee naar buiten?"

    De lucht buiten is een stuk kouder dan toen ik er voor het laatst was. We gaan niet vlakbij de mensen staan die al buiten zijn, maar nemen wat afstand. Niet iedereen heeft zin in wiet-walmen.
    Geduldig, terwijl Reya meekijkt, rol ik een joint voor haar. Mijn tong gaat over het papier en ik glimlach als ik hem tussen haar lippen plant en aansteek. Ik moet zelf niet meer gaan blowen, dat gaat niet goed. Ik ken mijn grenzen, en als ik daar nu overheen ga word ik de hele avond vervelend. En met vervelend bedoel ik.. nou goed, laten we het er op houden dat een deel van mij graag wil presteren als ik over die grens ga, en dat dat redelijk zichtbaar is in een korte broek. Gelukkig heb ik ondertussen mijn shirt al wel weer aan gedaan, en heb ik een paar jeans bij me.
    "Weet je nog die keer dat we knetterstoned waren geworden, en alleen maar op mijn bed naar het plafond lagen te staren, en dat mijn vader toen binnenkwam en ik hem te woord moest staan? Ik heb die man nog nooit zo angstig gezien, alsof hij ons net in het meest intieme standje ooit had betrapt." Ik lach bij de herinnering.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Leah Stephens
    SENIOR || LIVING ROOM || TALKING WITH JAMES || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT*

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          'Ja, niks. Je bent veel te preuts om het bij je kwijt te kunnen,' mompelde James. Oh. Betekende dat, dat hij en Carly... seks had gehad? Ze was nogal een beelddenker, waardoor haar wangen al snel rood werden. Leah snapte er helemaal niks meer van, gezien hij aan het begin van de avond nog close met Maeva leek. Niet dat zij er nou zoveel verstand van had, maar goed.
          'Hoe zit het met jou en Dex? Vind je hem leuk?' vroeg hij vervolgens.
          'James!' siste ze zachtjes, terwijl ze een zachte klap tegen zijn arm gaf. Straks had iemand het gehoord.
          ’Wil jij ook wat?’'
          'Nee dankje, ik heb al gehad,' loog ze gladjes. Ze sprong snel over op het onderwerp "Dex", want daar sprak ze nog liever over, dan dat James vroeg of ze nog wat wilde eten. 'En eh, ik weet niet.' Ze had slechts één keer iemand leuk gevonden, en wist daardoor niet zo goed hoe het voelde. 'Ik ken hem nog niet echt, dus lastig te zeggen. Hij is wel erg aardig en lief,' en knap, 'al maakt hij soms wel erg vreemde opmerkingen,' antwoordde ze met een glimlach. 'Maar hij is zijn luchtbed vergeten, dus nu delen we eentje vannacht. Wel een tweepersoons, anders zou het nooit passen.' Ze zuchtte even terwijl ze het stukje plastic in haar BH voelde kriebelen. Ze boog zich naar haar beste vriend toe, zodat ze kon fluisteren. 'Ehm, eh, als jij en Carly weer eh...' Vluchtig keek ze om zich heen, waarna ze het woord "seks" nauwelijks hoorbaar naar hem fluisterde, 'dan eh heb ik nog wel zo'n ding, condoom, voor je, want die uit je portemonnee zal nu wel weg zijn. Ik kreeg net eentje van Dex, maar zal die ik toch niet nodig hebben.'




    *No hat or sunglasses


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || LEAH'S GARDEN || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Dex had nogmaals gevraagd of ze er iets was en of ze er over wilde praten, maar ze had enkel haar hoofd geschud. Hij kon toch wel aan haar merken dat er iets was, en op het feestje wilde ze er sowieso niet over praten, bang dat iemand het zou horen, of het nou per ongeluk of expres was.
          Buiten was het inmiddels kouder en donkerder, was Reya op dat moment niet heel erg vond, want het was wel verfrissend. Later zou ze waarschijnlijk wel anders praten, met haar korte topje. Ze bleef nog even staan toen hij bezig was met haar joint te maken, maar wanneer die zich tussen haar lippen bevond, ging ze op het gras zitten, achter een stel bosjes want ze had behoefte aan rust, en trok ze Dex mee.
          'Weet je nog die keer dat we knetterstoned waren geworden, en alleen maar op mijn bed naar het plafond lagen te staren, en dat mijn vader toen binnenkwam en ik hem te woord moest staan? Ik heb die man nog nooit zo angstig gezien, alsof hij ons net in het meest intieme standje ooit had betrapt.'
          Reya begon zacht te lagen. 'Naja, we lagen beide in ons ondergoed, dus op zich. En het setje dat ik droeg was nou ook niet bepaald verhullend. Weet je dat ik die destijds speciaal voor jou gekocht had? Ik dacht dat je 't wel leuk zou vinden,' grinnikte ze, waarna ze een diepe hijs van de joint nam. 'Ik heb het nog steeds ergens liggen, als het goed is.' Sinds het uit was gegaan met hem, had ze die echter niet meer gedragen.
          'Kom hier,' meldde ze hem vervolgens, al wachtte ze zijn antwoord niet af en ging ze op haar knieën voor hem zitten. Met haar ene hand bracht ze de joint naar haar lippen, en met de duim van haar vrije hand duwde ze zijn lippen van elkaar af, om hem vervolgens te shotgunnen. 'Je moet me nog altijd leren om van die stomme rondjes te blazen,' murmelde ze beschuldigend.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 1:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest


    Met een glimlach denk ik terug aan dat setje. Ja, dat was een goede aankoop.
    "Ik heb het nog steeds ergens liggen, als het goed is." Oh man, waarom begint dit meisje nou over lingerie? Ik was zo netjes bezig, vanavond, met maar seksuele gedachtes hebben over één meisje, en nu is dat in een keer overboord gegooid.
    "Dat was wel een van je beste outfits," glimlach ik dan, de woorden verlaten mijn lippen al voor ik er erg in heb. "Misschien moet je het maar weer eens tevoorschijn halen."
    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, maar tegelijkertijd leg ik me ook maar meteen neer bij mijn uitspraak. Zij begint er over..
    "Kom hier," mompelt ze ineens, en voor ik het weet shotgunt het meisje me de rook vanuit haar lippen. Voornemen nummer twee van deze avond, over boord. In een keer van tafel geveegd.
    "Rey...," protesteer ik, maar het kwaad is nu al geschied.
    "Je moet me nog altijd leren om van die stomme rondjes te blazen," het klinkt bijna als een beschuldiging.
    "Hey, die rondjes zijn niet stom, ze zijn cool. They get the dicks hard and the panties wet," lach ik, in het overdreven Australische accent van de jongen die het mij ooit leerde. "En het is niet mijn schuld dat we daar nooit aan toegekomen zijn.. we waren altijd bezig met andere dingen."
    Ik grijns en trek een sigaret uit het pakje in mijn broekzak, waarna ik die aansteek. Ik sla mijn vrije arm om het meisje naast me heen, om haar wat warmte te verlenen. Ik heb het namelijk altijd warm, terwijl het best fris begint te worden buiten.
    De verleiding om mijn hand op haar knie te leggen, of haar op wat voor manier dan ook aan te raken, is groot, maar ik houd me in. Er is vast een reden dat ze me gedumpt heeft, en daarna probeer ik mijn best te doen niet te gaan serial-flirten vandaag. Maar het is oh zo moeilijk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || LEAH'S GARDEN || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          'Hey, die rondjes zijn niet stom, ze zijn cool. They get the dicks hard and the panties wet.'
          'Oké, dat is wel waar ja,' lachte ze. 'Ik weet nog hoe onder de indruk ik was toen je dat voor het eerst zag doen.'
          'En het is niet mijn schuld dat we daar nooit aan toegekomen zijn.. we waren altijd bezig met andere dingen.'
          'Eeeeeen, dat is ook waar,' gaf ze toe. 'Máár, ooit zal je het mij eens leren. Eerder laat ik je niet gaan.' Hij sloeg zijn arm om haar heen en Reya drapeerde haar benen over zijn schoot, terwijl ze met haar hoofd tegen zijn schouder leunde. Traag nam ze trekjes van de joint, en af en toe duwde ze Dex hoofd haar kant op, zodat ze wat van de rook bij hem naar binnen kon blazen, ondanks dat hij al een sigaret tussen zijn lippen had. Joints were better.
          'Weet je nog die keer dat we stoned gingen rol schaatsen? We dachten dat het een heel goed idee was omdat op te kleine rolschaatsen te doen, en op een geven moment moesten we zo hard lagen dat we haast een halfuur in het gras gelegen hebben, in de regen.' Onbewust glimlachte ze lichtelijk bij de herinnering. 'Ik mis het wel,' murmelde ze zacht en ze nestelde haar hoofd in de holte van zijn schouders en nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest


    Oh, Reya, doe dit nou niet. Je weet dondersgoed dat ik een zwak voor je heb. Des te dichter je naar me toe komt, des te liever je bent, des te softer ik word. En dat is voor niemand goed. "Dat weet ik nog, ja," mompel ik dan maar, negerend wat ze zei over me missen. Ik mis haar ook, niet per se het daten en alles dat daarbij hoorde, maar gewoon het samen zijn. We lagen uren op mijn bed te praten over het leven, series te kijken of gewoon te slapen. Wel bij mijn vader, mijn moeder heeft ze nooit ontmoet en ze heeft er gelukkig ook nooit naar gevraagd. "We deden leuke dingen samen.."
    Ik neem een trekje van mijn sigaret en blaas de rook uit.
    "Rey...," floept er dan over mijn lippen, bijna zeurderig of klagerig. "Ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is. Je weet hoe ik word na te veel wiet." Niet alleen opgewonden, dat is maar een klein gedeelte, en daar lijk ik nu niet zoveel last van te hebben. Maar wiet maakt me vrolijk, tot ik over een grens ga. Dan word ik sentimenteel, en lichtelijk aanhankelijk. En dat kan ik niet hebben op een avond als deze. Dan wil ik alleen maar knuffelen.
    Ik druk een kus op haar wang, lichtelijk met spijt dat ik me niet geschoren heb. Daar had ze altijd een hekel aan. Een dag of twee ging nog, daarna keek ze me zo lang mogelijk boos aan tot ik me ging scheren. Tot die tijd mocht ik haar niet zoenen, en dat was natuurlijk de grootste straf die je mij aan kunt doen.
    Ironisch blaas ik een rondje met het allerlaatste trekje van mijn sigaret en staar ik in de lucht, waar de rook langzaam in verdwijnt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || LEAH'S GARDEN WITH DEX || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          'Rey... Ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is. Je weet hoe ik word na te veel wiet,' gooide Dex er plots uit, waarna hij een prikkelige kus op haar wang drukte. Reya liet haar donkere lokken over haar schouders vallen, zodat hij de uitdrukking op haar gezicht niet kon zien. Ze wilde die zelf niet eens zien. Ze wist wel dat de teleurstelling er van af te lezen was. Wat had ze ooit verkeerd gedaan dat niet eens Dex nog samen met haar wilde zitten?
          'Aha, prima,' zei ze, hopelijk op een luchtige toon, want anders had ze zichzelf nog meer voor schut gezet. Ze haalde haar benen van zijn schoot en schoof iets op, zodat ze niet meer tegen hem aan leunde. Enkele minuten voelde ze zich nog goed, maar dat was nu weer compleet verdwenen. Met een zucht rookte ze de rest van de joint op, om het laatste stukje uit te drukken in het gras. Net iets te laat, waardoor ze haar vingers brandde. 'Verdomme,' vloekte ze zachtjes. Reya stopte haar verbrande vingers in haar mond in een poging ze af te koelen. Zin om naar binnen te gaan had ze absoluut niet. Zonder Dex' lichaamswarmte had ze het wel ineens een stuk kouder en haar dunne vestje steviger om zich heen slaan had ook niet veel nut. In tijden had ze zich niet zo alleen gevoeld en haar onderlip begon lichtelijk te trillen. Ze wilde haar moeder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest


    ]
    "Rey...," ik schuif op, haar richting op, "Reya.."
    Het meisje brandt haar vingers, en na een paar seconden, waarin haar vingers in haar mond belanden, waarschijnlijk om de brand niet te voelen, zie ik haar onderlip trillen.
    "Oh, Rey, niet huilen, alsjeblieft," daar gaat je muur, Dexter. Je was zo stoer, maar zodra een meisje begint te huilen verander je in een mietje. Ik sla beide armen om haar heen, ik zie haar trillen van de kou en waarschijnlijk van de emoties die ze nu voelt. Ik voel haar hoofd tegen mijn borstkas en druk een kus op haar kruin.
    "Rey, zo bedoelde ik het niet.." Mijn handen wrijven over haar rug, in rondjes. "Het is oké, je hoeft het niet uit te leggen. Huil maar gewoon even als dat oplucht."
    Oh man, wat voel ik me schuldig. Ik weet vrijwel zeker dat het niet volledig mijn schuld is dat ze nu huilt, maar waarschijnlijk was mijn opmerking wel de druppel die de emmer deed overlopen.
    Ik neem de hand die ze net verbrandde en druk een kus op de twee vingers. "Sorry.." mompel ik, terwijl ik nog steeds over haar rug wrijf, al is het nu meer veranderd in aaien.
    "Ik bedoelde het niet slecht, Reya.. Ik wilde gewoon niks verpesten. Ik geef om je, dat weet je, en ik wist niet wat je bedoelingen waren. Sorry, echt." Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan, een rilling over mijn rug van een koele windvlaag.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || LEAH'S GARDEN WITH DEX || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Dex zei meerdere malen haar naam, maar ze negeerde het. Of eigenlijk hoorde ze het niet eens. Ze besefte zich pas weer dat ze bij Leah in de achtertuin zat, toen ze twee armen om zich heen voelde. Ja, nu wel zeker, maar niet wanneer ze gewoon comfort wilde voelen... Voor enkele seconden bewoog ze protesterend heen en weer in zijn armen, maar al snel gaf ze het op. Ze had er geen fut voor.
          'Ik hoef niet te huilen, mijn vingers doen gewoon pijn door die stomme joint,' murmelde ze. Ze had zoveel leugens verteld de laatste tijd dat één ding meer of minder er ook niet echt toe deed. 'En je hebt niks verpest.' Dat had zij allang gedaan, toen ze het uitmaakte zonder ook maar enige verklaring. Het was vast een shock voor hem, dat een meisje het met hem uitmaakte in plaats van andersom. Niet zo vreemd dat hij haar nu afwees, ook al was het niet haar intentie geweest.
          Reya voelde zich grof gezegd zo kut op dat moment, dat ze wilde dat ze het glas alcohol uit de keuken had meegenomen. Al was alcohol misschien niet zo'n heel goed idee, gezien ze het al ruim een jaar niet had gehad. Maar fuck it, het zal wel, haar avond was toch al verpest.
          'Ben zo terug,' zuchtte ze, waarna ze opstond om snel een fles drank te halen uit de keuken. Ze pakte gewoon de eerste en beste fles die ze zag en liep daarna terug naar de tuin, naar Dex. Opnieuw liet ze zich in het gras vallen, bij hem vandaan dit keer, want hij had wel duidelijk gemaakt dat hij al niet wilde dat ze met haar benen op zijn school lag. 'Ik verdiende dat,' mompelde ze, nadat ze een grote slok uit de fles genomen had.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry not sorry voor de spam. Kusjes.

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest


    ]
    "Ik verdiende dat," komt er over haar lippen, vlak nadat ze een fles goedkope drank aan haar lippen heeft gezet.
    Zo snel als ik kan schuif ik weer naar haar toe, ze blijft telkens maar van me weglopen. Oké, misschien was ik wat hard toen ik aangaf niet zeker te weten of knuffelen wel zo'n goed idee was, maar dat betekent niet dat ik haar niet vlakbij me wil hebben, toch?
    "Nee, Reya," ik trek de fles uit haar handen en zet hem aan de andere kant van me neer, "dat is niet zo." Wat is ze toch ook vreselijk koppig.
    Ik strijk voorzichtig een lok haar uit haar gezicht en haal diep adem. "Je kent me, Rey. Ik heb moeite met.. emoties. Van mezelf, vooral."
    De fles lijkt mijn naam te roepen en ik drink een flinke teug van het spul voordat hij weer naast me belandt.
    "Dat heeft niks met jou te maken." Nogmaals, in de hoop dat ze me nu niet weer buitensluit, sla ik een arm om haar schouder en trek ik haar wat dichter tegen me aan. Haar huid is koud, terwijl ik het over het algemeen warm heb. Ik ben een menselijke kachel.
    "Ik zou wel gek zijn als ik het jou kwalijk zou nemen. Ik bedoel, kijk nou naar je," ik geef haar zachtjes een kneepje in haar schouder. "Je bent prachtig, en lief, en grappig, en een beest in bed, en had ik al prachtig gezegd?"
    Ik kan het niet laten, de toon van mijn stem verandert meteen in een vrolijke en ik lach zachtjes. Natuurlijk heeft ze me gekwetst toen ze het zonder opgaaf van reden uitmaakte, maar ze zat in een zware tijd en misschien kon ze het er allemaal even niet bij hebben. Ze is ook maar een mens.
    "En ik zou je nu kussen om mijn woorden kracht bij te zetten," lach ik zachtjes, "maar ik heb me al een tijdje niet geschoren en dat haat je."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || LEAH'S GARDEN WITH DEX || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Vanuit haar ooghoeken zag ze hoe hij naar haar toe schoof, waarop ze zelf ook op schoof, alleen kon ze op een gegeven moment niet verder door de heg die scheidingslijn was voor twee tuinen. Shit. Een protesterend geluidje kwam over haar lippen toen hij de fles uit haar handen trok. 'Nee, Reya, dat is niet zo. Je kent me, Rey. Ik heb moeite met.. emoties. Van mezelf, vooral.' Ditmaal nam hij zelf een slok uit de fles. 'Dat heeft niks met jou te maken.' Zijn arm vond zijn weg rond haar schouder, maar dit keer stribbelde ze niet tegen. Ze had het koud en hij was warm. Het was prettig. Haast meer dan prettig. 'Ik zou wel gek zijn als ik het jou kwalijk zou nemen. Ik bedoel, kijk nou naar je. Je bent prachtig, en lief, en grappig, en een beest in bed, en had ik al prachtig gezegd? En ik zou je nu kussen om mijn woorden kracht bij te zetten, maar ik heb me al een tijdje niet geschoren en dat haat je.'
          Dat waren nou niet bepaald woorden die ze verwacht had. En het verwarde haar. Hij wilde het wel, maar hij wilde het ook niet? 'Misschien vind ik het wel niet erg nu, dat je je niet geschoren hebt,' murmelde ze, terwijl ze fles drank weer van hem afpakte en een slok nam. Het brandde in haar keel, maar op een prettige manier. Ze had het nog steeds koud en krulde zich onbewust meer tegen hem aan. Moest ze zich schuldig voelen, nu ze hier zo met Dex zat, terwijl Gabriele... terwijl hij nog geen uur geleden haar had verteld hoe hij zich voelde? Nee, besloot ze. Nu Jaeden terug was, maakte al dat gesprek van hen toch niet meer uit en zou het weer zo worden als voorheen. Reya bracht haar hand naar Dex' gezicht en liet haar vingertoppen over zijn prikkelige stoppels glijden. 'Het kan erger,' mompelde ze. Haar donkere kijkers waren voor enkele seconden op zijn lippen gericht, waarna ze ze in zijn blauwe haakte.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry not sorry voor de spam. Kusjes.

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest


    ]
    "Oh, fuck it," weet ik nog net uit te brengen voor ik mijn lippen op de hare druk. Het voelt meteen vertrouwd, ouderwets bijna.
    Haar lippen lijken niet meer zo zacht als voorheen, alsof ze er veel op gebeten heeft, maar dat maakt me niet uit. Een van mijn handen vindt haar wang, waar mijn duim over de zachte huid streelt, terwijl de ander zich in haar nek vervlecht met haar haren. Allebei mijn voornemens, zo weggegooid. Maar als dat betekent dat ik met een prachtig meisje mag zoenen, dan is het allemaal oké.
    De hand die zich in haar nek bevond glijdt naar beneden, vindt de blote huid van haar buik en glipt onder het truitje. Ik ken mijn weg hier zo goed dat ik er niet eens over na hoef te denken, het gebeurt gewoon.
    Bij ons wat er sowieso veel vanzelfsprekend. Dingen gebeurden gewoon, zonder dat we er woorden aan vuil hoefden te maken. Ik weet nog toen.. nee, laat je gedachten daar nou niet naar afdwalen, want dan kun je jezelf niet meer onder controle houden.
    "Rey," mompel ik als ik mijn lippen van de hare af haal, als het even kan voor een korte tijd. "Ik heb je gemist."
    Ik heb bijna het gevoel alsof ik haar vervuil, zo met mijn ene hand op millimeters afstand van haar borst, alsof we dit nog nooit eerder hebben gedaan. Ze is veranderd sinds we samen waren, en alles voelt anders, maar toch zo erg hetzelfde. Mijn lippen drukken een kusje op haar mondhoek, haar kaaklijn, en zoeken rustig haar nek, waar ze een zacht kusje drukken op een van haar gevoelige plekken, waarna ze weer heel even haar lippen vinden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || LEAH'S GARDEN WITH DEX || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Eigenlijk... Eigenlijk had ze verwacht dat Dex zich weer terug zou trekken, maar hij deed het tegenoverstelde. Hij drukte zijn lippen op de hare. Oh god, oh god, oh god. Ze had het zo niet verwacht, dat ze even niet wist wat te denken en hem pas na enkele seconden terug kuste.
          'Rey, ik heb je gemist,' mompelde hij na een tijdje. 'Ik jou ook,' murmelde ze, terwijl ze met haar ene hand door zijn haar ging en de andere rondom zijn nek krulde. Zijn warme hand was ondertussen in onder haar crop top gekropen en toen hij haar gevoelige plekje in haar nek kuste, maakte hij weak in the knees. Het was maar goed dat ze al op de grond lagen, anders was ze zo door haar benen gezakt. Reya trok hem meer over haar heen, zodat ze onderop kwam te liggen, en haakte een van haar benen om zijn heupen, om hem zo dichter naar zich toe te trekken. Ze had dit meer gemist dan ze ooit zou durven toegeven. Het voelde ontzettend fijn, en haast alsof ze verder gingen waar ze alles achter gelaten hadden. Voor even zoog ze op zijn onderlip, waarna ze er zachtjes op beet en haar lippen langzaam naar zijn nek verplaatste. De verleiding om hem een zuigzoen te geven was groot. 'You smell so good,' mompelde ze tegen zijn nek, om vervolgens verder te gaan met kusjes er op te geven. De hand die om zijn nek lag, was inmiddels naar zijn onderrug gegleden, vlakbij zijn billen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered