• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT



    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Naam — Username — Faceclaim — Pagina
    Naam:
    Leeftijd: Zie kopje 'school' om te kijken in welk jaar de personages zou zitten
    Innerlijk: Wees origineel, niemand is perfect
    Uiterlijk: Niet iedereen ziet er zo "perfect" uit als een model
    Geschiedenis:
    Status: Zit jouw personage naast de Glee-club ook nog ergens bij? Bijvoorbeeld cheerleaders, voetbal etc
    Relaties:
    Waarom Glee-Club:
    Extra: Denk aan favoriete liedje, talenten (wees hierin origineel), angsten, hobby's, liedje waarmee hij/zij auditie heeft gedaan, idolen

    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4


    Rollentopics:
    Praattopics: O1
    Speeltopics:
    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)


    BEGINNING
    Het is maandagmiddag rond 15:45u. Om 16:00u beginnen de audities voor Glee. Iedereen is welkom om te komen kijken, maar Dex, Gabriele, Maeva en Mr. Harris vormen de jury. Wie er dus nog auditie moet doen, zal dat dus moeten doen. De rest is vrij om te komen kijken, of zelf te oefenen.
    DE LYRICS DIE JE PERSONAGE ZINGT, ZET JE SCHUINGEDRUKT. Daarnaast is het fijn om het liedje dat er gezongen wordt in een linkje erbij te zetten, zodat iedereen weet over welk liedje het gaat.
    (Volgorde van auditie doen wordt nog geplaatst)

    Note:
    Zet allemaal boven je post met wie jouw personage praat en waar hij/zij zich bevindt!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 9:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || LEAH'S LIVINGROOM || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Gabriele kneep zacht in haar handen. 'D... Dat zal niet snel gebeuren Reya. Daarbij ben ik blij dat het gevoel wederzijds is.' Ze zag hoe er een blos op zijn wangen verscheen en voelde haar eigen wangen ook warm worden. 'Ik beloof je dat ik altijd eerlijk zal zijn. Daarbij zal ik onze vriendschap of liefde nooit zomaar opgeven. Wat er ook tussen ons zou gebeuren.'
          Twijfelend keek Reya weg, terwijl ze op haar onderlip beet. Hij kon het wel zo mooi zeggen, maar zeg nooit nooit. Ze was niet alleen bang dat het mis zou gaan, het zat haar ook dwars dat het nu kwam, nu Jaeden weg was. Het voelde alsof het daardoor nu kwam, gezien ze zijn mening over haar maar al te goed wist, en Gabriele waarschijnlijk ook.
          Na een tijd van stilte richtte ze haar ogen weer op hem. 'Zullen we, eh, gewoon zien wat er gebeurd?' vroeg ze op een zachte toon. 'Ik ben bang om dingen... vast te stellen, snap je?' Reya zuchtte zachtjes en sloeg haar armen om hem heen, haar hoofd liet ze rusten op zijn schouder. Als het serieus zou worden, dan was de kans groter wel groter dat hij achter haar vader zou komen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nia Harper Elizabeth Ziegler
    17 | Senior | New Glee-club member | Talking to Avery

    Nia moest heel eerlijk zijn, in de eerste instantie gebruikte ze Avery gewoon om niet al te eenzaam over te komen. Eerst had het haar nog niet zoveel uitgemaakt, maar met de binnenkomst van Ethan leek ze er veel meer op geforceerd. Op een of andere manier wou ze goed overkomen op de jongen, niet perse een geweldig goede indruk maken. Het was meer dat ze wou laten zien dat ze zich wel kon redden zonder hem ofzo? Nia kon het niet goed beschrijven, maar Ethan was in ieder geval de reden geweest dat ze Avery uiteindelijk had aangesproken. Echter kwam Avrey al met haar eerste woorden over als een hele aardige jongedame dus erg dat Nia haar daarvoor aan had gesproken vond ze het al meteen niet meer. Avrey kon nog wel eens heel gezellig zijn. Avery bevestigde dat haar naam inderdaad Avery en zei daarna dat Nia dan Nia moest zijn. 'Nia it is.' Zei Nia lachend tegen de jongedame.
    Avery had Nia vriendelijk bedankt toen Nia net tegen haar had gezegd dat ze goed zong. Echter leek ze daarna toch Nia haar compliment in twijfel te nemen, Nia schudde kort haar hoofd. Sommige mensen konden ook gewoon geen compliment nemen zonder er een maar achter te zetten. 'Ik zou je zelf niet onderschatten als ik jou was.' Zei Nia simpel, ze had geen zin om Avrey meteen heel erg te gaan overtuigen van haar kunsten. Ja Nia vond dat ze goed zong, maar dat had ze Avery net al laten weten daar hoefde geen heel betoog bij over hoe geweldig haar stem wel niet was. Hopelijk kwam Avery daar nog wel achter voor zich zelf. Avery vroeg Nia naar hoe ze het feest vond, maar voordat Nia echt een antwoord kon geven vroeg de jongedame of ze ergens wou zitten dus nam Nia eerst plaats op de bank voordat ze de vorige vraag beantwoorde. 'Ja ik ben er niet zo lang, winged eyeliner neemt tijd in beslag dus ik was te laat.' Zei Nia lachend terwijl ze besloot dat het het goede moment was om haar schoenen uit te trappen zodat ze in kleermakerszit op de bank kon gaan zitten. 'En jij vermaak je je wat?' Vroeg Nia de jongedame waarna ze opnieuw een hand door haar haren heen haalde. 'Je bent toch pas nieuw op school of heb ik dat verkeerd begrepen?' Toen Nia haar ogen nog een keer door de ruimte heen zag glijden zag ze Jeaden even naar haar zwaaien, Nia glimlachte en zwaaide kort terug, maar hierna keek ze al snel naar Avery wachtend op haar antwoord.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Leah Stephens
    SENIOR || AT THE POOL || TALKING WITH DEX || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT*

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          'Ja, dan lig je dus kruis tegen bil. Hoezo, maak je je zorgen over morningwood?' Ze wist niet helemaal zeker wat dat was, alleen dat het waarschijnlijk met zijn... ding te maken had. Omdat ze niet weer voor schut wilde staan voor hem, vroeg ze er maar niet naar.
          'Lieve schat, maak je nou geen zorgen. Als mensen heel graag willen... graag seks willen hebben, regelen ze dat wel. Misschien moet je morgenochtend wel beddengoed verschonen, maar daar help ik je dan wel bij.' Oh, juist. Als ze het maar niet in haar bed deden. Misschien had ze haar deur op slot moeten doen... Ze kon het nog altijd doen, maar ze durfde nu nauwelijks een andere ruimte in te lopen, bang om mensen te betrappen. Dat zou pas awkward zijn.
          Ze werd afgeleid toen ze Jaeden hoorde zingen. Met een frons keek ze op en zag ze hem met Avery staan. Verward schudde Leah haar hoofd. Hij was toch verhuisd naar Engeland? Misschien was het de joint wel, en was ze aan het hallucineren. Ze zou geen andere verklaring weten. Of het was een erg korte verhuizing...
          Plots werd er iets in haar handen gedrukt, wat aanvoelde als plastic. 'Hier... mochten mensen er toch om vragen. Wel voorzichtig mee doen, want als er gaatjes in komen...' Leah keek naar beneden en haar mond viel open toen ze zag wat het was. God. Voor de zoveelste keer werden haar wangen rood en ze wist niet wat te zeggen, terwijl ze met grote ogen naar het kleine plasticje keek. 'En mocht niemand er om vragen dan bewaar je hem zelf maar. Wel binnen een jaar gebruiken, he?' Had ze op dat moment iets gegeten of gedronken, dan had ze zich verslikt.
          'Ik, eh, denk niet dat ik het nodig zal hebben,' murmelde ze. 'Je zal het, eh, morgen wel terug krijgen, als niemand vraagt om... om zo'n ding. Dan hoef je ook geen nieuwe te kopen,' glimlachte ze vervolgens. Ze had geen idee waar ze het ding moest stoppen. Haar jurkje had geen zakken en ze had zo geen tasje bij zich. Op dat moment kwam Maeva de woonkamer in, die zowat boven op Jaeden sprong. Okay, geen hallucinatie dus. Ze keek voor enkele seconden naar de emotionele hereniging, waarna ze besloot van de afleiding gebruik te maken en het condoom te verstoppen. Veel keuzes had ze niet, dus uiteindelijk stopte ze het maar in haar beha.
          'Okay, dus, dit luchtbed proberen op te blazen?' vroeg ze vervolgens aan Dex. 'Ik snap nog steeds niet hoe het nou werkt...'







    *No hat or sunglasses


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    James Joseph Mill


    ‘’Laten we naar binnen gaan, het wordt koud.’’ Mijn ogen werden wat groter, moesten we nou persé naar binnen? Voor ik tegen kon stribbelen kreeg ik haar lippen veelbelovend op de mijne voor ze naar binnenliep.
    Maeva stond in de gang en het extreme schuldgevoel kwam opborrelen toen Carly mij de hoek om trok en struikelde, verdomme Carly.
          Wat afgeleid keek ik haar aan nadat ze me een soort van studiekamer in had geduwd, het geluk bleek dus maar van korte duur en ik kon moeilijk terug krabbelen.
    ‘’Moest dat nou?’’ Vroeg ik zachtjes en liet mijn handen wat ongemakkelijk op haar heupen rustten, niet wetende waar ik ze anders moest laten.
    Mijn ogen had ik geboord in die van haar en ondanks het feit dat ze mij niet aankeek liet ik ze daar rustte. Het duurde niet lang voor ik met mijn ontblote bovenlijf tegen de muur was gedrukt en ze haar lippen op die van mij drukte, haar tanden zonken zachtjes in mijn onderlip en ik weigerde mezelf om mijn hoofd te schudden. Dit was pas een fantasie.
          Haar handen glijden naar mijn zwembroek en ze trok het touwtje los waardoor hij half op mijn heupen naar beneden zakte, ‘’oh, oeps,’’ glimlachte ze en een lichte bries van haar lippen voelde ik over mijn nek. Kort lachte ik wat nerveus maar ook erg opgewonden, toen ze op haar knieën zakte liet ik mijn hoofd hangen tegen de muur.
    ‘’Ik heb het niet koud meer in ieder geval,’’ mompelde ik en liet een vinger door haar haar gaan die voor haar gezicht hing, alhoewel ze hem had geprobeerd weg te blazen was dat niet gelukt en besloot ik haar daarmee te helpen.
    Haar grote ogen keken op naar mij en ik beet even op mijn lip, ‘’je bent echt verschrikkelijk sexy,’’ sprak ik op fluistertoon en liet een hand door mijn eigen haar gaan.



    Shitty post sorry ;c


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Carly McMichaels
    We've been here too long tryin' to get along, pretendin' that you're oh so shy. I'm a natural ma'am doin' all I can, my temperature is runnin' high.
          Glimlachend, terwijl ik met de rug van mijn hand mijn mond afveeg, weet ik me weer rechtop te krijgen.
    Ik wankel een beetje op de hoge hakken, maar dat is meer omdat ik net toch een goede vijftien minuten op mijn knieën heb doorgebracht.
    "Tijd," ik druk een sloppy kus op de lippen van de nahijgende jongen, "voor een drankje."
    Ik besef dat mijn broek nog buiten bij het zwembad ligt, maar die haal ik zometeen wel op. Mijn fles whisky staat nog in de woonkamer, en daar heb ik momenteel meer behoefte aan dan aan een broek. Waarom ik wel schoenen heb aangedaan maar geen broek is een raadsel, maar zo zijn wel meer dingen in mijn leven.
    "You're welcome, trouwens," ik werp de jongen een knipoog toe terwijl ik naar de woonkamer loop.
    Het meisje staat niet meer in de gang waar ze stond, maar ik spot haar en een andere jongen bij de deur naar buiten. Laat ik dan toch maar eerst mijn kleren van buiten gaan halen.. al wordt het natuurlijk ongemakkelijk.
    "Sorry," mompel ik ongemakkelijk, terwijl ik langs het setje naar de deur loop. Ik kan het niet laten om me te generen als ik langs haar loop, zeker als ik zie dat ze gehuild heeft.
    Buiten schiet ik snel in mijn broek, gelukkig is mijn onderbroek ondertussen droog want anders zou het zeer vervelend en onaangenaam worden. Met mijn zwarte bh in mijn hand loop ik weer terug naar binnen, langs het meisje en de nieuwe jongen, de woonkamer in.
    In de woonkamer slinger ik mijn bh in mijn tas terwijl ik een glas whisky inschenk. Er staat niemand met een microfoon in zijn handen, dus ik zou nu het podium kunnen bestijgen en iedereen kunnen verblijden met mijn stemgeluid, maar ik denk dat dat veel te rock 'n roll is voor nu. Even wachten tot er meer drank in zit, misschien.




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Gabriele Ezra O’Donnell
    Senior , Bad boy, at the party




    Hoewel Reyas wangen ook even rood werden, keek ze na mijn woorden twijfelend weg waardoor ik weer onzeker werd. Had ik wat verkeerd gezegd? Of geloofde ze toch niet in ons? Er viel een onaangename stilte waardoor ik echt dacht dat ik het verknald had, alweer. Wat een rotdag dit... 'Zullen we, eh, gewoon zien wat er gebeurd?' vroeg Reya zacht 'Ik ben bang om dingen... vast te stellen, snap je?' begrijpend knikte ik waarna ik haar een zacht glimlachje schonk wat ze beantwoorde door een omhelzing welke ik dan ook meteen terug beantwoorde door mijn armen ook om haar heen te slaan. Echter na enkele minuten liet ik haar langzaam los want de muziek en het gezang die ik in de achtergrond hoorde herkende ik natuurlijk in de duizenden. "Jeaden?" kwam er verbaasd over mijn lippen. Even keek ik naar Reya, waarna ik er toch van verzekerd was dat deze stem mijn broertje was. Ik nam haar hand vast en liep richting de woonkamer waar alle andere waren en wonder boven wonder ook mijn broertje en mijn moeder. "Jeaden! Mam!" zei ik in vol enthouasiasme waarna ik eerst mijn moeder een stevige knuffel haf, gezien Ik Jeaden niet zag. "Vlug Gabrielle, Jeaden is naar buiten toe, misschien kun je hem nog inhalen." Zei ze nog waarna ik knikte en Reya met me mee trok richting naar de voordeur waar mijn broer inderdaad stond. " Jeaden! Wacht!" riep ik waarna ik Reya even losliet om mijn broer om de hals te vliegen." Laat me nooit meer zonder wat te zeggen achter." mompelde ik eens ik mijn hoofd in zijn hals verstopte.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    James Joseph Mill


    ‘’Tijd voor een drankje.’’ Met mijn handen hield ik haar recht aangezien het duidelijk was dat ze licht zat te wankelen op de torenhoge hakken.
          ‘’You’re welcome, trouwens,’’ na ik de knipoog toegeworpen kreeg wou ik haar nog tegenhouden maar ze was al weg. Verdomme, dan werd het nog even wat duidelijker wat we zojuist hadden gedaan, maar god wat was het lekker geweest. Mijn ogen sloot ik nog even genietend voor ik mijn zwembroek strakker om mijn heupen trok en mijn haar probeerde te fixen voor ik naar buiten ging en even om de woonkamer keek om te zien wat de herrie was. Jaeden was terug, of in ieder geval dat kreeg ik mee, nou geweldig. Was iedereen weer blij en was misschien Maeva ook weer wat opgevrolijkt.
    Toen ik op de bank belandde zuchtte ik even diep en keek naar Leah die wat wegstopte, nieuwsgierig boog ik naar hen toe terwijl ik in een liggende positie op de bank bleef.
          ‘’Wat zijn jullie aan het doen? En wat deed jij nou?’’ Mijn ogen haakte zich in die van Leah en ik liet een hand door mijn haar gaan, ‘’trouwens, die nieuwe chick is echt helemaal gek,’’ voegde ik er fluisterend aan toe aangezien ik niet wou dat ze dat hoorde. Mijn handen bewogen zich naar het luchtbed en ik trok hem wat omhoog zodat ik me lippen er tot kon zetten en begon te blazen voor ik even een pauze adem nam. ‘’Jullie wisten niet hoe die opgeblazen moest worden, toch?’’
    Ik begon weer met blazen tot hij zo goed als vol zat maar nog wel zacht, zachtjes gleed ik van de bank af en zakte naast de twee. ''Ik heb dus gehoord hé, dat Jaeden weer terug is, is het waar?''

    Shitty post sorry!!!!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    --

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 11:15 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    ”I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • At Leah’s • Fuck you, Asshole• Outfit •

    ”And ditch the party, Maevv. Your such a rebel.”
    Een flauwe glimlach gleed over mijn lippen heen, waarbij het eerste luchte gegrinnik mijn lippen wist te bereiken. Het waren zijn simpele woorden geweest die de kleine vlaag aan vrolijkheid in mijn binnenste als stof deden opladen. “Ze kunnen makkelijk zonder me,.” rolde er over mijn lippen heen en gaf mijn beste vriend en zachte kneep in zijn hand terwijl ik hem mee naar buiten nam; een plek waar ik tien keer over na had gedacht uit de stille angst James tegen te komen. Tot mijn grote genoegen bleek het echter leeg buiten te zijn en was er dan ook geen spoor te bekennen van wie dan ook, waarop ik mezelf voor luttele seconden egoïstisch trachtte op te stellen.
          Een moeilijke frons nestelde zich tussen mijn wenkbrauwen bij het zien van mijn nog druppende kledij, die over een van de tuinstoelen gedrapeert waren nadat James me het zwembad in getrokken had. Ik kon er nog steeds niet bij, ik snapte nog altijd niet waarom? Jaeden zijn vertrouwde stem doorbrak de stilte en daarmee eveneens de bitter worden herinneringen die door mijn hoofd heen trokken. “Why such a sad face on a pretty girl like you, Maevv. Wat is er gebeurt toen ik weg was en ga nou niet beweren dat je alleen zo kijkt omdat je mij gemist heb, want dat is overduidelijk niet waar…” Moeizaam keek ik naar hem op. Ik had hem wel degelijk enorm gemist, wat sterk in de buurt leek te komen van het gevoel wat Gabs ervaren moest hebben, maar hij had gelijk in het gegeven dat het op dit moment niet de enige reden was van de sombere blik op mijn gezicht. Beverig ademde ik dan ook een keer diep in.
          ”James en ik,” bracht ik uit alsof dat de hele wereld zou verklaren. Voor een paar tellen staarde ik mijn beste vriend aan alvorens mijn poelen van hem af gleden en troebel naar het water staarde. “We hebben veel tijd doorgebracht en ik dacht - nee, hij gaf me hoop opdat het weer goed kwam.” Een sarcastisch lachje rolde over mijn lippen heen terwijl de tranen opnieuw in mijn ogen prikte. “Waarschijnlijk stel ik me ontzettend aan en hebben de emoties van de afgelopen dagen parte gespeeld, maar klaarblijkelijk ben ik niet interessant genoeg meer nu er een nieuw stuk vreten ten tonele is,” verbitterd rolde de woorden over mijn lippen heen en hoewel ik bad het in droogte te kunnen vertellen rolde er toch een verloren traan over mijn wang heen.
          Schokschouderend keek ik eindelijk terug naar Jaeden, waarmee ik trachtte de pijn van mijn gezicht af te houden; evenals de gekwetste emoties die door mijn poelen heen trokken. Voordat Jaeden echter ook maar iets kon zeggen - waarvan ik nu al op voorhand wist dat dát niet veel goeds zou zijn - werden we onderbroken door een aanstormende Gabs. “Jaeden! Wacht!” riep de jongen zijn broer toe. Binnen enkele tellen naderde hij ons en plaatste ik een enkele stap op zijn zodat hij zijn broer om de hals kon vliegen. Soepel veegde ik mijn wangen droog, in de hoop dat geen van hen dit gezien had, en wierp Reya een kleine glimlach toe alvorens ik tevreden naar de twee broers keek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest


    Zoals verwacht reageert Leah als door een bij gestoken als ik haar het pakketje overhandig. Het meisje begint te stotteren en te stamelen, over hoe ze het niet nodig heeft, en ik het terug zal krijgen als niemand er naar vraagt zodat ik geen nieuwe hoef te kopen.
    "Maak je geen zorgen, Leah," ik glimlach, "ik heb nog wel ergens een voorraadje."
    Ze begint over het opblazen van het luchtbed, maar ik let maar half op omdat James ineens tevoorschijn komt en op de bank ploft. Hij ziet er... tevreden uit, makkelijk gezegd.
    "Wat zijn jullie aan het doen?" Oh, ja, ga ons maar vragen stellen zodat we niet over jou beginnen. Slim. Iedereen met ogen kan zien wat jij net gedaan hebt. "En wat deed jij nou?" Vraagt hij daarna aan Leah, en ik lach. "trouwens, die nieuwe chick is echt helemaal gek."
    "Wat zijn wij aan het doen? De belangrijke vraag is: Wat heb jij net uitgevroten, Mill? Ik zie die blozende wangetjes van je al van tien meter afstand." Ik werp hem een glimlach toe en schud mijn hoofd, zogenaamd afkeurend.
    "Jullie wisten niet hoe die opgeblazen moest worden, toch?" Hij richt zijn aandacht op het luchtbed en ik kan het niet laten om te grijnzen.
    "Ja, ja. Doe maar even een reconstructie van de gebeurtenissen van net, James."
    De jongen komt na een tijdje naast ons zitten. ''Ik heb dus gehoord hé, dat Jaeden weer terug is, is het waar?''
    Ik knik en haal mijn schouders op. "Blijkbaar. Raar verhaal, allemaal, maar goed. Maeva begon meteen te huilen, al betwijfel ik of dat alleen maar daardoor kwam.." sarcastisch geef ik de jongen een schouderklopje.
    "Ik..," met een zucht sta ik op van de stoel, "ga eens even een drankje maken. Er staat drank in de keuken, toch, Leah?" Misschien kom ik Reya nog wel tegen, dan kan ik haar eens even goed aan de tand voelen over haar afwezigheid van vanavond, en waarom ze al die tijd met Gabriele weg is gebleven.













    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || LEAH'S LIVINGROOM || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Gabriele knuffelde haar terug, maar voor slechts enkele seconden, waarna hij haar alweer los liet. 'Jaeden?' Ze had niet eens tijd om te reageren, doordat hij al overeind sleurde en meetrok richting het huis, terug naar de woonkamer, waar vreemd genoeg zijn moeder stond. Een frons verscheen op haar gezicht. Zij en Jaeden waren toch naar Engeland? Niet dat ze zou klagen, want ze was dol op zijn moeder. Alleen betekende dat, dat Jaeden ook terug was. En eerlijk? Ze wist niet of ze daar wel blij mee was...
          'Jeaden! Mam!'
          'Vlug Gabrielle, Jeaden is naar buiten toe, misschien kun je hem nog inhalen.'
          Reya glimlachte vluchtig naar Mrs. O'Donnell, om vervolgens alweer meegesleurd te worden door Gabe. Waarom snapte ze niet. Het was toch vrij duidelijk dat de twee elkaar niet lagen. Hoewel, Jaeden was erg goed in het bewaren van zijn opmerkingen tot zijn broer niet in de buurt was.
          Het duurde niet lang voordat Jaeden gevonden was en Gabe hem stevig omhelsde. Ze wierp een korte blik op Maeva, en daarna terug naar de twee jongens. Begreep haar niet verkeerd, ze was oprecht blij voor hem dat hij zijn broertje terug had, maar voor zichzelf not so much. Voor haar was het crystal clear dat tussen Gabe en haar zonet, nooit gebeurd was als zijn broertje niet was weggegaan. En er zou nu ook niks meer van komen. Het was een kwestie van minuten, seconden voordat Jaeden hem ergens anders mee naar toe zou nemen. Om zichzelf dat te besparen, murmelde ze dat ze dat ze hen later wel zou zien.
          Het was even zoeken, maar uiteindelijk had ze de keuken gevonden, die een stuk groter was dan haar keuken "thuis". Dankzij de glazen kastdeuren, waren de bekers makkelijk te vinden en na een gevuld te hebben met water, hopte ze op het aanrecht, met een zak paprikachips. Haar blik viel op de voorraad drankflessen op het keukeneiland. Bad idea, Reya, bad idea.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leah Stephens
    SENIOR || AT THE POOL || TALKING WITH DEX || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT*

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          'Wat zijn jullie aan het doen? En wat deed jij nou?’
          Leah, die nog aan het prutsen was met het luchtbed, schrok op van James plotseling verschijning. Zijn donkere ogen gleden bij die laatste woorden richting haar. Hij had duidelijk wél gezien dat ze het condoom in haar BH had gestopt. Of tenminste íets. 'Helemaal niks,' antwoordde ze veel te snel, zijn blik ontwijkend.
          ’Trouwens, die nieuwe chick is echt helemaal gek,’ fluisterde hij vervolgens.
          'Wat zijn wij aan het doen? De belangrijke vraag is: Wat heb jij net uitgevroten, Mill? Ik zie die blozende wangetjes van je al van tien meter afstand.'
          'Oh, jullie leken het eerder juist gezellig te hebben, tijdens het pizza eten. Hoezo is ze ineens gek?' Carly had haar juist wel aardig geleken. Dex had wel gelijk, James leek wel erg voldaan. Ze raakte nieuwsgierig naar wat er gebeurd was.
          'Ja, ja. Doe maar even een reconstructie van de gebeurtenissen van net, James,' merkte Dex op, toen James begon met het opblazen van het luchtbed. Leah's blik gleed van de ene jongen naar de andere jongen, met het idee dat ze iets gemist had. 'Jullie jongens zijn vreemd,' murmelde ze. Als James samen met Carly net ook al een luchtbed opgeblazen had, waarom hadden ze dat dan niet gewoon in de woonkamer gedaan? Misschien wilde Carly dat niet, en wat ze daarom "helemaal gek"?
          De twee jongens praatten vervolgens kort over Jaeden en Maeva, waarna Dex iets vroeg over drank.
          'Yap, het staat allemaal op het kookeiland. Neem zoveel je wilt,' glimlachte ze. Zelf zou ze het toch niet opdrinken. Haar blik gleed terug naar James en beet op haar onderlip. Ze vond het jammer dat hij nu pas naar haar toe kwam, terwijl ze elkaar al zo weinig gesproken hadden in de afgelopen weken. Het gaf haar het gevoel alsof ze niet interessant genoeg was om mee om te gaan.
          'Wat hebben Carly en jij zonet gedaan dan?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Je straalt er haast van.'


    *No hat or sunglasses


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    James Joseph Mill


    Leah keek nogal betrapt en ik moest zachtjes lachen toen ze het begon te ontkennen. Nu werd ik wel heel nieuwsgierig. Vervolgens keek ik recht in Dex zijn ogen, ‘’wat zijn wij aan het doen? De belangrijke vraag is: Wat heb jij net uitgevroten?’’ Ik fronste en besluit mijn blik af te wenden, ‘’ik zie die blozende wangetjes van je al van tien meter afstand.’’ Ik schudde mijn hoofd terwijl ik zachtjes lach, ‘’Dex, rot op,’’ sprak ik en duwde hem zachtjes.
          ‘’Ja, ja. Doe maar even een reconstructie van de gebeurtenissen van net, James.’’Blozend keek ik op en stopte automatisch met het blazen, één omdat het automatisch ging en twee omdat ik me ongemakkelijk begon te voelen. ‘’Rot op!’’ Riep ik weer en liet me lachend achteruit vallen. ‘’Oh jullie leken het eerder juist gezellig te hebben, tijdens het pizza eten. Hoezo is ze ineens gek?’’ Bij de woorden van Leah moest ik nog harder lachen en keek Dex aan, ‘’wat is Leah toch ondeugend hé,’’ sprak ik sarcastisch.
          ‘’Blijkbaar. Raar verhaal, allemaal, maar goed. Maeva begon meteen te huilen, al betwijfel ik of dat alleen maar daardoor kwam..’’Ik kreeg een zacht schouderklopje maar wist al gelijk waar hij op doelde, verdomme, ik had het helemaal verkloot. Het laatste wat Dex zei hoorde ik niet meer en keek daarom verward op toen hij zuchtend op stond en richting de keuken liep.
          Toen hij ons had verlaten keek Leah me bijtend op haar onderlip aan en ik staarde terug voor ik even wat genegeerd wegkeek, had ze door dat ik me schuldig voelde? Ik wou me helemaal niet schuldig voelen.
    ‘’Wat hebben Carly en jij zonet gedaan dan?’’ Vroeg ze nieuwsgierig, ‘’je straalt er haast van.’’ Ja, vijf minuten geleden kon mijn dag niet stuk maar niet als ik Maeva er van stuk had gebracht. ‘’Ja, niks,’’ mompelde ik zachtjes en leunde met mijn hoofd tegen de bank terwijl ik mezelf comfortabel probeerde te maken op het luchtbed wat langzaam weer inzakte. ‘’Je bent veel te preuts om het bij je kwijt te kunnen, hoe zit het met jou en Dex? Vind je hem leuk?’’ Ik boog over Leah heen voor een stuk pizza die ondertussen was afgekoeld en nam een grote hap, ‘’wil jij ook wat?’’


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Avery Hannah Davis
    Living room | With Nia | Junior | New Glee-member

    Where words fail, music speaks



    'Nia it is.' bevestigde Nia. Ik had het idee dat we het wel goed met elkaar zouden kunnen vinden. Nia schudde kort haar hoofd na mijn opmerking. 'Ik zou je zelf niet onderschatten als ik jou was.' Zei ze simpel. Ik haalde mijn schouders lachend op, "Goed, als jij het zegt." Ik wist wel van mij zelf dat ik vaak te veel pieker, dat werd zojuist weer eens bevestigd. Haar manier van communiceren is simpel en duidelijk en dat bevalt mij wel, dan weet je wat je aan diegene hebt en kom je niet snel voor verrassingen te staan. 'Ja ik ben er niet zo lang, winged eyeliner neemt tijd in beslag dus ik was te laat.' Zei Nia lachend terwijl ze mijn vraag beantwoorde over hoe ze het feest vond. Ze trapte haar schoenen uit waarna ze in kleermakerszit op de bank ging zitten. 'En jij vermaak je je wat?' Vroeg Nia mij. 'Je bent toch pas nieuw op school of heb ik dat verkeerd begrepen?' Ik knikte, "Ja hoor, ik vind het fijn dat ik iedereen zo een beetje kan leren kennen. En ja ik ben nieuw op school, sinds een week." glimlachte ik. Ik volgde Nia's blik die uitkwam bij Jeaden die naar het meisje zwaaide. Ik moest stiekem lachen, die jongen kende ook iedereen. Ik betrapte mij erop dat ik het meisje naast mij aan het bestuderen was. Nia is een mooi meisje om te zien. Al wist ik niet of ze mij type was, als ik al een type had. Ik zette snel de gedachten uit mijn hoofd. Ik wilde niet de drama van mijn vorige school opnieuw beleven. Waarschijnlijk had ik gewoon de juiste jongen nog niet gevonden en was dit maar een fase. Deze discussie had ik al tijden in mijn hoofd gevoerd en ik werd er gek van. Gauw zette ik mijn gedachten opzij, dit was een feestje en dat hoorde leuk te zijn. Ik hoopte niet dat ze iets over mijn oude school zou vragen, dus besloot het onderwerp verder te mijden. "Wil je ook wat drinken?" Ik wachtte haar antwoord niet af en liep naar de keuken om even later met twee glazen en een aantal flessen onder mijn arm terug te komen. "Ik wist niet wat je lekker vind, dus ik heb maar van alles wat meegenomen," grinnikte ik terwijl ik alles op het tafeltje voor ons uitstalde.


    When you believe your dreams come true

    Nia Harper Elizabeth Ziegler
    17 | Senior | New Glee-club member | Talking to Avery

    Avery leek nog niet zo zeker van haar zaak toen Nia nog eens zei dat ze beter was dan ze dacht, maar Nia ging er niet nog eens op in en liet het dan ook maar. Nia was hier niet om motivatie spreker te worden en Avery te vertellen dat ze geweldig was. Nia vond haar goed hoor, daar echt niet van, maar ja het was haar taak nou eenmaal niet. 'Ja ik denk wel dat het voordeel van clubs is dat je al vrij snel een bepaald groepje mensen te ontmoeten. Anders moet je allemaal mensen apart ontmoeten.' Zei Nia toen Avery had opgemerkt dat ze het fijn vond om op deze manier iedereen een beetje te kunnen ontmoeten. Nia glimlachte naar Avery en knikte toen Avery vertelde dat ze inderdaad nog maar met op school zat een week om precies te zijn. 'Vermaak je je al een beetje? Van welke school kom je af dan?' Vuurde Nia vragen naar Avery toe. Nia was een klein beetje te enthousiast misschien, maar hé ze toonde in ieder geval echt interesse in de jongedame. Ze had net zo goed vrijwel nks tegen haar kunnen zeggen, want ja haar motief was geweest om er bezig uit te zien. Echter maakte Nia een echt gesprek dat was toch een goed ding?
    Echter stond Avery toen op met de vraag of Nia nog wat drinken wou. De jongedame wachtte niet eens op Nia haar antwoord en rende al naar de keuken toe. Nia haalde kort haar schouders op, ze kreeg vast wel iets goeds er voor terug. Avery kwam dan ook al vrij snel terug lopen met verschillende flessen onder haar arm. Nia kon het dan ook niet laten om een lach over haar lippen te laten rollen het zag er best leuk uit hoe de jongedame al die flessen met zich meedroeg. 'Dank je wel hoor.' Zei Nia waarna ze een fles cola pakte en die in haar glas in schonk. Nia hield het graag eerst maar een beetje rustig. Al snel draaide de jongedame zich terug om naar Avery. 'Dus blondie, wat doe jij zoal in je vrije tijd naast zingen.' Zei Nia die misschien wel iets te open raakte, hoewel ze nog vrijwel niks over haar eigen leven los had gelaten aan de jongedame.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.