• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT



    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Naam — Username — Faceclaim — Pagina
    Naam:
    Leeftijd: Zie kopje 'school' om te kijken in welk jaar de personages zou zitten
    Innerlijk: Wees origineel, niemand is perfect
    Uiterlijk: Niet iedereen ziet er zo "perfect" uit als een model
    Geschiedenis:
    Status: Zit jouw personage naast de Glee-club ook nog ergens bij? Bijvoorbeeld cheerleaders, voetbal etc
    Relaties:
    Waarom Glee-Club:
    Extra: Denk aan favoriete liedje, talenten (wees hierin origineel), angsten, hobby's, liedje waarmee hij/zij auditie heeft gedaan, idolen

    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4


    Rollentopics:
    Praattopics: O1
    Speeltopics:
    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)


    BEGINNING
    Het is maandagmiddag rond 15:45u. Om 16:00u beginnen de audities voor Glee. Iedereen is welkom om te komen kijken, maar Dex, Gabriele, Maeva en Mr. Harris vormen de jury. Wie er dus nog auditie moet doen, zal dat dus moeten doen. De rest is vrij om te komen kijken, of zelf te oefenen.
    DE LYRICS DIE JE PERSONAGE ZINGT, ZET JE SCHUINGEDRUKT. Daarnaast is het fijn om het liedje dat er gezongen wordt in een linkje erbij te zetten, zodat iedereen weet over welk liedje het gaat.
    (Volgorde van auditie doen wordt nog geplaatst)

    Note:
    Zet allemaal boven je post met wie jouw personage praat en waar hij/zij zich bevindt!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 9:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    James Joseph Mill



    ''Oh, is dat zo?’ Vroeg ze glimlachend. ‘’Mensen zeggen vaak tegen me dat ik de allerleukste ben als het gaat om lol maken, dus je bent aan het juiste adres.’’ Ik moest kort lachen en schudde mijn hoofd. ‘’Ik ben een feestje om mee om te gaan, snap je?’’ Ze trok de knot uit haar haren waardoor ze prachtig op haar schouders vielen. ‘’Ik neem zelfs mijn eigen ballonnen mee.’’
    Een simpele knipoog maakte duidelijk wat ze daar mee bedoelde en ik kon het niet laten om te lachen terwijl ik er even ongegeneerd naar keek. Kom aan, ze nodigde het dit keer zelf uit.
    ‘’Nou, waar blijft die vriend van je met z’n wiet? Ik bedoel, nu wil ik ook,’’ sprak ze en zakte tegen de grond. ‘’Kom je zitten?’’ Ik twijfelde even voor ik net als haar met mijn rug naar beneden zakte en naast haar belandde, mijn ogen gleden even naar het zwembad en knikte. ‘’Ik heb geen idee,’’ voegde ik aan haar zin toe en haalde mijn schouders op.
          Alsof je het over de duivel had verscheen Dex voor onze neus en keek ik omhoog, mijn hand tegen mijn voorhoofd zodat de zon niet mijn zicht blokkeerde. ‘’Bezorging van het huis,’’ hij klopte op mijn schouder en dankbaar nam ik het zakje aan en glimlachte zwakjes.
    ‘’Heb je ook nog iets anders nodig? Pillen, cake... condooms..?" Bij zijn laatste woorden fronste ik en wist niet goed meer hoe ik moest reageren dus focuste ik mijn blik op het zakje wiet. ‘’Condooms… Nee,’’ kwam er uiteindelijk langzaam uit mijn mond gerold en keek toen naar Carly als een soort bevestiging of mijn antwoord wel goed was geweest.
          Al gauw schudde ik mijn hoofd om mijn eigen domme opmerking en begon met iet wat trillende handen het jointje te rollen. Het trillende handen was enkel geen probleem meer voor mij, ik leek het altijd te hebben maar hoopte maar niet dat Carly dacht dat ik zenuwachtig was al was dat misschien een beetje zo. Ze was nogal intimiderend.
    ‘’Wat een idioot he,’’ mompelde ik en keek even op naar haar met een glimlachje voor ik na een tijdje met mijn tong het vloeitje vastmaakte en hem ophield.
          Met mijn rechterhand zocht ik in mijn zakken naar mijn aansteker en stak de joint aan waarna ik de eerste hijs nam– mijn blik zocht die van Carly en ik overhandigde haar de joint. Het was goed spul maar ik had ook niets anders verwacht, ik betaalde er dan ook meestal goed geld voor.

    Erg lang hadden we er niet over gedaan en na zes á zeven minuutjes voelde ik me al behoorlijk van de wereld en normaal had ik er nog een gedraaid maar dat kon ik niet maken, zeker niet nu ik hoorde dat ze karaoke gingen doen. ‘’Zullen wij anders ook een gokje wagen?’’ Lachte ik, doelend op de karaoke, en hees mezelf iets op van de grond. ‘’Ik wil je namelijk wel eens horen zingen.’’ Met beide voeten stond ik weer op de grond maar zo voelde het in mijn hoofd niet, ik stak mijn hand naar haar uit en trok haar omhoog tot ik akelig dicht bij haar stond en een speels lachje sierde rond mijn lippen.
          ‘’Alleen als je durft hoor maar daar ga ik wel van


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Carly McMichaels
          Ik moet nog steeds een beetje lachen om zijn houding naar mij. Ik bedoel, zo intimiderend ben ik echt niet. Maar goed, misschien is hij meisjes gewend die netjes wachten tot een jongen met ze begint te praten, en die hun borsten bedekken tot de tiende date. Zijn handjes gingen er van trillen en bij het horen van het woord condooms leek hij zeer verward.
    "Ik wacht liever nog eventjes," ik voel zijn adem ongeveer op mijn huid en glimlach. "Ik word namelijk ontzettend opgewonden van wiet." Ik knipoog naar hem, plagerig, en mijn vingers vinden de knoop van mijn broek. Het gaat onmogelijk zijn om die charmant uit te krijgen, maar ik ben stoned dus dat is allemaal niet zo belangrijk. Daarom begin ik aan de knopen van mijn korset, dat met het volle gemak op de grond valt en mijn zwarte, strapless bh onthult.
    Mijn strakke broek volgt niet heel veel later, en binnen een minuut trek ik in mijn grijze onderbroek met zwarte vleermuizen en mijn bh een snel sprintje naar het zwembad.
    Het water is koud tegen mijn huid, maar dat is fijn want ik had het gloeiend heet. Mijn haar hangt druipend nat langs mijn gezicht, maar ik weet zeker dat mijn make-up nog perfect zit. Lang leve duizend lagen waterproof van alles.
    "Kom je?" Ik strijk mijn haren over een schouder en glimlach terwijl ik richting de rand van het zwembad loop. "Of ben je een watje...?"
    Ik ga met mijn hoofd onder water en houd mijn adem in. Dat deed ik als kind al, en ik ben er goed in geworden. Vijf seconden, tien seconden, vijftien seconden, twintig seconden, vijfentwintig seconden, een halve minuut..
    Glimlachend schiet ik weer naar boven en trek ik mijn bh wat omhoog. We kunnen het natuurlijk niet hebben dat we ineens mensen gaan flashen.
    "Kom op, James.."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    ”I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • At Leah’s • Fuck you, Asshole• Outfit •

    Zwijgzaam had ik stilletjes van mijn pizza gegeten terwijl ik half luisterde naar wat er om me heen besproken werd. Mijn gedachten zonken steeds dieper weg en maakte het dat ik een beetje in mezelf getrokken op de rand van Dex zijn stoel bleef zitten. Heel af en toe gleed mijn blik naar de deur naar buiten, waar mijn poelen vertwijfeld op bleven hangen. Het knagende gevoel in mijn binnenste - wat steeds gretiger leek te worden - nam meer en meer toe; waar ik stilletjes tegen bleef vechten. De blikken op het gezicht van het meisje doch die van James bevielen me niet, zeker niet toen ik speelse glimp op wist te vangen van een van hen.
          Lichtjes schudde ik mijn donkere lokken en duwde mezelf overeind van de stoel. Inmiddels was er besloten om een karaoke te houden, hetgeen waar ik best veel zin in had tot het knagende gevoel weer opstak. Vertwijfelende kauwde ik op de binnenkant van mijn wang en vocht tegen de tweestrijd in mijn binnenste: het druk maken met de vage irritatie, of het simpelweg negeren en onderdrukken van het gekwetste wat toe nam. Kort blikte ik door het raam naar buiten, waar mijn donkere poelen al snel constateerde dat James het wel heel gezellig leek te hebben en het nieuwe meisje zich niet leek te schromen om flirten met hem.
          Ik wilde mezelf niet verlagen, tot welk niveau dan ook. Wat voor recht had ik nu voor spreken? Dagenlang had James me het idee geven dat we terug bij elkaar zouden komen, sterker nog, hij haalde zelf eveneens alles gevoelens terug op. En nu leek het alsof ik ze keihard in mijn gezicht terug kreeg; wat me een gemene steek in mijn hart opleverde en boosheid naar boven deed drijven. Krachtig klemde ik mijn kaken opeen, perste mijn lippen op elkaar en woelde geërgerd met mijn handen door mijn lokken heen. Als ik nu naar buiten zou gaan dan voorspelde dat niet veel goeds, mijn jaloezie wakkerde aan en zij was niet het vriendelijkste in mijn wezen.
          Ik was niet van plan een spelletje met mijn gevoelens te laten spelen noch aan het lijntje gehouden te worden.
          Op het moment dat ik nog éénmaal naar buiten besloot te kijken zag ik hoe dicht het tweetal op elkaar stond, voor het grietje zich besloot uit te kleden. Alsof er een bom ontplofte in mijn binnenste schoten alle emoties dwars door elkaar heen; het gemis van mijn beste vriend en het spelletje wat mijn ex aan het spelen was. Om niet midden in de woonkamer in te storten stapte ik subtiel tussen de mensen door en poogde niks te laten blijken omdat ik niet ‘zielig’ of ‘wanhopig’ wilde overkomen. Moeizaam slikte ik de brandende tranen in mijn ogen weg en realiseerde me hoe erg ik Jaeden op dit moment miste. Zigzaggende verliet ik de woonkamer, botste tegen een enkeling aan die ik een schorre “Sorry” toewierp en versnelde mijn pas in de grote hal van Leah’s indrukwekkende woning waar de tranen al snel besloten te rollen. Ik moest weg uit de drukte, weg van het beeld wat zich op mijn netvlies leek te branden en snakte naar een stille kamer waar ik me kon verdrinken aan de tol aan emoties.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Riker Mercury

    Woonkamer | praat met Maeva | In de gang | New member

    Terwijl de karaoke gezellig doorging, verscheen er een grote glimlach op mijn gezicht. Ik had dit nu aangericht en dat vond ik best wel leuk. Ik pakte mijn mobiel toen deze trilde en las het berichtje van mijn moeder. Ze zei dat ze een afspraak had met een vriendin van haar en dat ze daar bleef overnachten, dus dat ik niet raar op moest kijken als ik thuis kwam en zij er niet was. Ik berichte haar terug dat het oké was en stopte mijn mobiel toen weer weg.
    Plots liep er iemand tegen mij aan en verward keek ik op.
    "Sorry," mompelde het meisje en ik herkende haar als Maeva. Met de snelheid dat ze liep kon ik duidelijk zien dat het niet goed was met haar. Ik keek even naar Avery.
    "Ik kom zo terug," vertelde ik haar toen, waarna ik achter Meava aansnelde. Ik vond haar in de hal en bezorgd keek ik naar haar rug. Ik beet even op mijn lip en strekte mijn hand naar haar uit, om deze op haar schouder te leggen, maar bedacht me toen, omdat ze misschien zou schrikken. Ik liet mijn hand zakken.
    "Maeva?" De vragende toon was in mijn stem aanwezig en ik keek naar haar. "Het gaat niet lekker hé?" vroeg ik zachtjes, waarna ik een stukje om haar heen liep om haar aan te kunnen kijken. Ik hield mijn armen een beetje open, zodat ze erin kon komen, maar het hoefde niet per se. Als ze niet wilde maakte dat niet uit.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 21:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leah Stephens
    SENIOR || AT THE POOL || TALKING WITH DEX || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT*

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          Dex begint te lachen. Waarschijnlijk betekende het toch niet met een lepel slapen...
          'Oh, Leah. Spoonen. Heeft niks met lepels te maken. Ik...'
          Afwachtend, en met een frons op haar gezicht, keek ze hem aan. Spoonen, maar het heeft niks met lepels te maken. Juist. Ze vond het maar vreemd. Een tijdje geleden had ze wel twee meiden in de badkamer er over horen praten, dat een ene "Brian" een slechte spooner was, wat dat dus ook mocht mogen zijn. Ze had het toen willen googlen, maar was het vergeten.
          'Goed. Je lijkt me sowieso meer iemand voor de kleine lepel, met je petite figuur. Maar ik houd m'n handen wel thuis vannacht.' Ze had een uitleg verwacht. Dat was niet echt uitleg. En als wat voor "lepel" je was, gebaseerd was op je figuur, dan moest zij wel een XL-lepel zijn. De joint had vast wat gedaan met zijn hoofd...
          'Maar, wat is het dan?' zuchtte ze. 'Nu wil ik het weten ook. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt,' vervolgde ze met een glimlach.
          'Dus, wie gaan er als eerst met elkaar naar bed vanavond denk je? Ik zet m'n geld op James en goth-meisje.' Oh god. Ze had er niet eens over nagedacht, dat dat kon gebeuren. Had ze er een kamer voor klaar moeten maken? En eerst, als in, meerdere mensen met elkaar naar bed?
          'Ehm, ik heb daar niet zoveel verstand van, eigenlijk...' mompelde ze. Leah dacht juist dat Maeva en James weer samen waren... Haar tanden drukte ze kort in haar onderlip, waarna ze naar Dex boog. De vraag die ze wilde stellen hoefde niet de hele kamer te horen. Veel te beschamend. 'Had ik condooms voor ze moeten regelen?' fluisterde ze in zijn oor. 'En een kamer? Ik weet niet wat normaal.'







    *No hat or sunglasses


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest


    "Je gaat me niet vertellen dat je niet weet wat spoonen is, Leah Stephens..," ik leg mijn hand op haar knie en kijk haar glimlachend aan. "Moet ik het uitbeelden?"
    Ondertussen zie ik Maeva weglopen, een negatieve gezichtsuitdrukking duidelijk af te lezen. Ik snap het wel. Zij en James leken lekker bezig, vanmiddag, en nu laat hij haar zitten voor een ander meisje. Hey, ik oordeel niet, iedereen moet doen waar hij behoefte aan heeft. Maar kom op, communicatie. Zeg dan tegen zo'n meisje dat je geen relatie met haar wilt, en dat je met andere meisjes wilt flikflooien. Dan weet ze waar ze aan toe is.
    "Het is niets vies, hoor," lach ik, terwijl ik mijn woorden zoek, "elk meisje is er een groot fan van, dus ik dacht dat je het wel zou kennen."
    Ik lik met mijn tong over mijn lippen. Ik heb nu alweer dorst, maar geen zin om op te staan.
    "Je wordt er ook niet zwanger van. Gewoon knuffelen, rug tegen buik. Meestal is de langste persoon de buitenste, dus de grote lepel, en de kleinste de kleine lepel. Omdat het er uit ziet als twee lepeltjes, snap je?"
    Ik moet opnieuw lachen om haar schattige opmerkingen. Had ze een kamer moeten regelen, had ze condooms moeten halen? Natuurlijk niet. Dat is juist het spannende van dit soort .. geflikflooi. Ongemakkelijk met je broek op je knieën op de wastafel of op een luchtbed terwijl iedereen om je heen, hopelijk, slaapt.
    Ik zou haar zin meteen afgekapt kunnen hebben, maar haar adem tegen mijn huid en de geur van haar shampoo zijn te fijn.
    Om haar niet ongemakkelijk te laten voelen fluister ik terug, "maak je geen zorgen. De kans dat er mensen überhaupt seks gaan hebben is aanwezig, maar.. dat regelen ze echt zelf wel." Ik verlaag mijn stemgeluid naar een nog zachter volume, "En geloof me, elke jongen heeft vanaf het moment dat hij voor het eerst verliefd is op een meisje standaard condooms op zak. Sommigen eentje, sommigen een heel doosje. Je hebt alles helemaal goed geregeld, relax."













    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    ”I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • At Leah’s • Fuck you, Asshole• Outfit •

    ”Maeva?”
    Het duurde even voor het klinken van mijn naam goed tot me door wist te dringen. Halverwege de gang had ik ergens halt gehouden en veegde ik verwoed de tranen van mijn gezicht af, tevergeefs. Mijn emoties waren aan de wandel gegaan en mijn gekrenkte trots stond het niet toe ze tegen te gaan - ze was te diep geraakt om het te verdringen zoals ik normaliter zou doen. Ik vond het vreselijk om een zwakte te tonen en wist dat dit niet gauw gebeurd zou zijn; ware het niet dat alles ineens tegelijk leek te komen. Van de eens zo brutale jonge vrouw, die zich niet op haar kop liet zetten noch gebruiken, was geen spoor meer te bekennen door de teneergeslagen gemoedstoestand waarin ik me verkeerde. Het was te veel, veel te veel.
          ”Het gaat niet lekker hé?” klonk opnieuw dezelfde stem, ditmaal op een fluisterende toon. Ik hoefde niet op te kijken om te zien wie het was daar de jongen zelf al in mijn blikveld verscheen. Of ik Riker super goed kende was de vraag nog maar, maar ik wist wel wie hij was en op dit moment leek hij de enige te zijn die me troost waagde te bieden. Lipbijtend schudde ik mijn hoofd terwijl een nieuwe, dikke traan over mijn wang heen rolde. Het ging allesbehalve lekker. Nog voor ik mezelf bedwong het tegen te gaan gleed ik zijn armen in, die hij in een troostend gebaar voorzichtig ophield; afwachten maar aanbiedend. Zachte snikken rolde over mijn lippen heen en nog voor ik de jongen zijn hele shirt onder snotterde verlieten horterig een paar woorden mijn lippen terwijl ik me weer iets terug trok.
          ”S-sorry, ik wilde… het was niet mijn bedoeling om je - “ zacht veegde ik mijn wangen droog en blikte troebel naar de jongen op. Wat moest hij nu wel niet denken? Ik was niet zielig, echt niet, maar voor nu voelde ik me wel zo en ik vervloekte de jongens in mijn leven die me dat gevoel hadden gegeven; de een nog meer dan de ander. “Het spijt me,” bracht ik beverig uit en sloeg mijn ogen van hem af omdat nieuwe tranen dreigde te vallen. “Ik - Alles komt ineens tegelijk. Mijn beste vriend weg, en nu. . de rest. .” Wartaal was de beste omschrijving voor hetgeen wat ik uitbracht, maar het feit dat mijn lieftallige ex - die me een heel beeld durfde te geven met dat het weer goed kwam - flikflooide met een ander kreeg ik niet over mijn lippen heen. Dat kon ik maar niet begrijpen, wat ik pertinent weigerde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Riker Mercury

    praat met Maeva | In de gang | New member

    Maeva beet op haar lip en schudde haar hoofd. Ik zag de tranen blijven komen, maar daar ging ik niet over oordelen. Iedereen huilde wel eens, zelfs ik, al zal dat voor sommige wat ongeloofwaardig klinken, gezien ik altijd vrolijk was en best optimistisch in het leven stond. Natuurlijk huilde ik wel eens, vroeger heel vaak, omdat ik mijn vader miste, ondanks dat ik hem nooit gekend heb. Nu is dat natuurlijk al lang niet meer zo, ik ben blij met mijn moeder en hoef geen vader. Het zou misschien wat gemeen klinken, maar het is mijn moeder haar keuze geweest om via een donor mij te krijgen, in plaats van een man in haar leven te laten komen. Ik zie het alleen maar positief eigenlijk.
    Toen Maeva ervoor had gekozen om plaats te nemen tussen mijn armen, sloot ik ze lichtjes om haar heen, zodat ze ook gemakkelijk weer achteruit kon stappen. Zachtjes snikte ze een paar keer, waarna ze langzaam weer achteruit ging.
    ”S-sorry, ik wilde… het was niet mijn bedoeling om je - “ Ik haalde mijn schouders op, op wat ze zei en schonk haar een glimlach. “Het spijt me,” bracht ze wat beverig uit en ze sloeg haar ogen neer.
    “Ik - Alles komt ineens tegelijk. Mijn beste vriend weg, en nu. . de rest. .” Hoewel het allemaal wat warrig klonk, knikte ik even en probeerde alles op een rijtje te zetten. Haar beste vriend was vertrokken en nu de rest. De rest, wat was de rest?
    "Hé," zonder er bij na te denken pakte ik haar gezicht vast en veegde ik met mijn duimen over haar wangen, om de tranen weg te vegen. "Huilen is goed voor je, weet je dat. Het lucht op." Ik keek Maeva aan.
    "Wil je vertellen wat er allemaal is? Want volgens mij ben je niet alleen zo overstuur door het vertrek van je beste vriend," zei ik voorzichtig en ik liet haar gezicht los, waarna ik haar wat ruimte gaf om de ademen. Ze moet praten, want dat doet ze duidelijk niet.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 21:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    James Joseph Mill


    ‘’Ik word namelijk onzettend opgewonden van wiet.’’ Ik knipperde een paar keer en knikte toen alsof ik het begreep, ik begreep het namelijk echt niet; ik was niet een persoon die snel zenuwachtig werd maar zij brak alle draden. Ik wist niet of ik me gecharmeerd moest voelen of gewoon vreselijk in de maling genomen.
          Toen ze haar broek begon uit te doen keek ik even verward toe tot er een vol ongelovige grijns op mijn gezicht verscheen, was ik aan het dromen? ‘’Ik ook,’’ antwoordde ik vervolgens zacht maar hard genoeg voor haar om te horen.
    Toen ze in haar ondergoed mij een uitdagende blik had geworpen haalde ik mijn schouders op, ‘’kom je? Of ben je een watje…?’’ Ik schudde mijn hoofd, ‘’alles behalve dat,’’ zei ik lachend en trok mijn shirt uit en had mazzel dat ik nog mijn zwembroek aanhad. Toen ik opkeek was ze nog steeds kopje onder en ik vond het knap dat ze dat zo lang kon, ik was al na vijf seconden op ademsnood.
          Met een kort aanloopje sprong ik naast haar het zwembad in en kwam lachend boven water, mijn haren schudde ik even wild door elkaar waardoor de druppeltjes water in de lucht vlogen.
    Ik blikte naar binnen en zag nog net Maeva weglopen en een schuldgevoel bekroop in mijn maag die ik hardnekkig probeerde te negeren.
          ‘’Dus, wat zei je? Werd je opgewonden van wiet?’’ Herhaalde ik haar met een zacht lachje en leunde iets over de leuning met een arm. ‘’Ik ben wel blij dat we niet mee doen aan die karaoke,’’ mompelde ik en greep met die arm haar pakje sigaretten en gaf haar een vragende blik maar stopte alvast een sigaret tussen mijn lippen. ‘’Ik had het echt niet serieus kunnen nemen.’’ Zachtjes neuriede ik mee met het liedje terwijl ik met druipende handen de sigaret opstak voor ik weer opkeek en probeerde het feit te negeren dat ik extreem opgewonden van haar werd, ze was perfect. Van de buitenkant.
    God, ik haatte mezelf maar aan de andere kant voelde ik mezelf een koning, de twee knapste meiden van de gehele glee club wouden mij en ik was degene die het ging verkloten door gevoelens te hebben.
          Mijn ogen sloot ik even en sprak even niet, ik voelde me er niet ongemakkelijk bij want vond het heerlijk om gewoon even stil te zijn. Na enkele seconden haar aan te kijken keek ik weer weg, ‘’ik ben benieuwd hoe deze avond gaat lopen.’’



    Everything is illuminated by the light of our past.

    Carly McMichaels
          "Ik ben benieuwd hoe deze avond gaat lopen," zegt hij, na me een tijdje aangekeken te hebben.
    Een speelse glimlach vormt zich om mijn lippen terwijl er druppels vanuit mijn haar over mijn gezicht lopen. We staan dicht bij elkaar, bijna huid tegen huid.
    "Ik denk..," ik doe een lichte stap in zijn richting. "dat ik dat wel kan voorspellen.." Mijn hand glijdt kort tussen ons in, waar die de huid van zijn bovenbeen aanraakt.
    De stof van mijn ondergoed kleeft vast aan mijn lichaam, gelukkig is het water redelijk warm, anders zou ik kou vatten.
    Ik hef me uit het zwembad, mijn billen op de rand terwijl mijn voeten in het water blijven hangen.
    Mijn handen plaats ik op zijn beide schouders, en ik grijns naar hem. Een meisje moet toch wat om een beetje sexy te zijn.
    Ergens voel ik me schuldig in de richting van het meisje wiens naam ik nog steeds niet weet, maar ik ben te stoned om daar bij stil te staan.
    Ik buig me richting zijn gezicht, nog geen twee centimeter van zijn lippen, maar onze lippen raken niet. Ik mag dan speels zijn, maar de jongen moet de eerste stap zetten in dit soort situaties.
    "En ja, ik zei dat ik opgewonden word van wiet," ik grijns, iets dat hij zou moeten voelen omdat onze gezichten zo ontzettend dicht bij elkaar zijn. "Maar ja, of dat echt waar is moet je zelf maar uitvinden." Ik knipoog en hijs mezelf overeind.
    Van de grond naast het zwembad pak ik James' t-shirt, en trek ik het over mijn hoofd. Daarna valt mijn bh op de grond, kletsnat, met een smak. Door het shirt prijken overduidelijk mijn tepels, inclusief piercings. Ik haal een sigaret uit het pakje en steek het ding aan terwijl ik op de grond ga zitten.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 21:53 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    ”I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • At Leah’s • Fuck you, Asshole • Outfit •

    ”Hé ,” bracht Riker zacht uit en legde zijn handen zachtjes op mijn wangen om zo de natte tranen met zijn duimen weg te vegen. Ik onderging het zonder enige tegenstribbeling en nam zijn troostende handelingen gemakkelijk op, alsof de behoefte ernaar veel groter was dan ikzelf durfde toe te geven. “Huilen is goed voor je, weet je dat. Het lucht op. Wil je vertellen wat er allemaal is? Want volgens mij ben je niet alleen zo overstuur door het vertrek van je beste vriend.” De voorzichtigheid waarmee Riker zijn woorden uitbracht had iets rustgevend, al bedaarde het de storm in mijn binnenste nog niet.
          Vertwijfeld richtte ik mijn donkere poelen voor een paar tellen op de jongen zijn gezicht. Het liefste wilde ik hem zeggen dat dát juist wel de reden was waarom ik zo overstuur was, tenslotte was ik daar behoorlijk van van de kaart geweest en had ik me troosteloos gevoeld toen Jaeden echt niet leek terug te komen, maar dat was uiteindelijk niet de genadeklap geweest die me nu dusdanig uit mijn doen had gebracht. Dat had een hele andere reden. “Ik weet het niet, “ fluisterde ik verdrietig terwijl een nieuwe traan weg gleed. Van binnen was er een heuse worsteling gaande en het duurde enkele tellen voor ik besloot een winnaar uit te kiezen. Ik kende Riker inmiddels goed genoeg en wist ook dat de jongen me niet verkeerd aan zou kijken, tenminste niet als mijn gevoel er goed bij zat. Hij was niet het type dat me als sneu zou bestempelen wanneer het tegendeel bleek te zijn. Trillerig ademde ik daarom dan ook in en slikte een keer moeizaam toen mijn poelen weer over liepen met zoute tranen.
          ”Het is James, ik dacht echt dat het weer goed ging tussen ons,” snikte ik zacht. “Ik dacht dat we weer naar elkaar toe groeide en heb daarstraks mijn hart zowat aan hem blootgelegd door mijn gevoelens op tafel te leggen. Hij gaf me het idee dat we - dat we - en nu is hij daar en, en. . .” Mijn stem brak en omdat een nieuwe huilbui me overspoelde sloeg ik mijn handen voor mijn gezicht terwijl ik snikken uitbarsten. Ik wist me geen wijs meer uit brengen in mijn woorden en het gevoel van gebruikt te worden overrompelde me enorm. “Ik voel me zo stom.”

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 13:47 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    ETHAN RILEY MACKENZIE
    BAD NEWS


    Het was een vreemd week geweest. Ik was eindelijk ontslagen uit het ziekenhuis waar ik zo'n zes maanden kind tehuis bleek te zijn. Leuk was het niet met al die paniek aanvallen en de kans om te herstellen was er nog steeds dus betekende dit dat ik alles rustig aan moest doen.
    Dat was nou bepaald niet echt wat voor mij maar ik had geaccepteerd mijn best hiervoor te doen. Dit betekende dus dat ik weer op vrije voelen was en terug naar school kon. Niet dat dit mijn lievelingsplek is Maar alles is beter dan werk te zoeken zonder diploma - tenzij ik wat in gaming of muziek kon gaan doen-.
    En over muziekgesproken.... Ik was nu onderweg richting het glee club feestje waar ik als ouder Glee lid ook voor uitgenodigd was. Stiekem was ik wel benieuwd naar iedereen want een half jaar was echt lang en er zou vast veel veranderen zijn. Te voel was ik dan ook aangekomen in een classy wijk waar ik het gevoel kreeg dat het feestje door een nieuw glee lid georganiseerd was. Eens aan het juiste adres dude ik de duur open gezien deze op een keer stond maar in de plots van blije gezicht zag ik een huilende Maeva en een roostende Riker. " Woah who died??ik had gehoopt dat ik een leuk verrassing was." mompelde ik dan ook verbaasd

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 11:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    James Joseph Mill


    ‘’Ik denk…’’ Mijn blik bleef aandachtig op haar gericht, ‘’dat ik dat wel kan voorspellen.’’ Voor ik kon vragen wat liet ze het al zien door haar hand licht de huid bij mijn bovenbeen aan te raken waardoor ik haar verbaasd aankeek maar niks zei en niet wetende waar ik mijn eigen handen moest laten.
          Haar handen plaatsen zich rondom mijn schouders en ze boog zich voorover waardoor we nog maar op een kleine afstand verwijderd zijn, ‘’en ja, ik zei dat ik opgewonden word van wiet.’’ Ik knikte en tikte mijn sigaret af op de rand van het zwembad, ‘’of dat echt waar is moet je zelf maar uitvinden,’ voegde ze er aan toe en ik kon het niet laten om zachtjes te lachen.
          Toen de bh naast mij op de stenen ondergrond viel was ik blij dat ik nog steeds in het water zwierf anders had ik mezelf gelijk verraden dat dit echt de druppel was en dat ik het liefst nu boven op haar lag.
    Toen ik haar piercings zag die overduidelijk door het shirt heen schenen. wees ik plagend naar de mijne en boog voorover om mijn lippen zacht op die van haar te drukken en legde ik een hand op haar dijbeen. Ik was echt een klootzak, verdomme.
    Na enkele seconden trok ik terug en wist ik niet goed wat ik moest doen. Ik nam een diepe hijs van mijn sigaret en zuchtte, ‘’ik ben niet fout bezig toch?’’ Vroeg ik haar en probeerde mijn onzekerheid weg te laten, een bevestiging van haar was voor mij op dit moment alles wat ik nodig had want de rest van mijn lichaam zei wel ja maar mijn hoofd zei dat ik nu al goed mijn kansen met Maeva aan het verkloten was.





    Shitty post sorry!!!!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Alexander 'Jeaden' O'donnel
    Sophomore • Co- captain Cheersquad • Hyperactive Butterfly and first class Diva • @ Leahs party • Voice

    'Bitch, i'll be the most unique creature on earth you'll ever find.
    Better take a picture now before I was just a beautiful glimpse in your memories.'



    Voor ik het wist stonden we voor de zoveelste keer alweer stil. Deze keer niet voor een stoplicht, maar voor een huis die ik maar al te goed herkende van Leah. De afgelopen drie dagen, waarbij ik deze meteen meetel waren nogal chaotisch en raar gelopen. Schijnbaar had mijn moeder weer contact gekregen met mijn biologische vader, die me maar al te graag had willen zien. Beweerde hij. Het bewees maar weer eens dat acties luider spreken dan woorden, want toen we eenmaal op de vliegveld aan kwamen, waar hij me zou ophalen in Amerika, was hij daar niet en nam hij ook niet zijn mobiel op. Ook al zou ik het niet snel toegeven, was dat wel een extreem pijnlijk moment. Iets wat mijn moeder ook door had, gezien we twee nachten in een hotel hebben geslapen en allerlei leuke dingen in de stad hebben gedaan. Echter was mijn moeder – net zoals ik – een doorzetter die niet opgaf, waardoor ze besloten had mij af te zetten bij Leah. Ze wist waarschijnlijk door Gabriele dat het er was; want om eerlijk te zijn had ik het zelf niet eens geweten. Ik kon echter wel gokken wie er allemaal zouden zijn en ik wist dat daar een paar vrienden betrof die ik stijf genegeerd had op whatsapp. Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen en daarnaast was ik niet de persoon die over dit soort dingen sprak. Niet als het over mij ging tenminste.
    Zachtjes verliet een kleine zucht mijn ranke lippen, waar ik mijn hand door mijn bruine lokken haalde. Ik was niet zo extreem uitdagend gekleed als normaal en had dan ook geen enkele kleur op mijn nagels behalve het standaard roze. Het liefst ging ik dan ook naar huis, maar mijn moeder vond dat gezelligheid het beste remedie was. Exact mijn zelfde woorden als het niet over mijzelf gegaan zou zijn.
    Voor ik het wist omsloot mijn moeders hand die van mij al, waar ze me mee naar binnen begeleiden. Ze kende Leahs huis dan ook al, gezien ze me al een paar keer eerder van hier opgehaald had. Ze nam me mee richting de achtertuin waar iedereen zich leek te bevinden. Enthousiast zwaaide mijn moeder dan ook naar een aantal leerlingen, gezien ze wel minstens de helft van de school kende. Iets wat nogal ervoor zorgde dat ik de eyecatcher was voor vele. Ik hoopte dan ook niet dat iemand van mijn afwezigheid gemerkt had, hoewel dat haast geen vraag was. Ik was altijd aanwezig en hield nooit mijn mening voor. Ik wilde niet voor niks school president nog worden voor ik van school af ging.
    Haast automatisch trok ik mijn stalen gezicht weer op, hoewel ik mijn moeders hand niet los liet. Iedereen die dat raar vond kon de pot op. Daarnaast had ik me er nooit eerder op school voor geschaamd dus dan zal ik dat zeker niet doen bij een paar enkele glee members die ik niet kende. De meeste kende ik namelijk toch al vanuit Gabriele.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Carly McMichaels
          Eerst is hij een stoere jongen en kust hij me, nog geen halve seconde later vraagt hij als een onzeker jochie of hij fout bezig is.
    De vingers van mijn rechterhand vinden zijn nek, waar de lange, zwarte nagels zich in zijn haren vlechten en zijn gezicht dichter naar het mijne toe trekken.
    "We maken alleen maar een beetje lol," fluister ik tegen zijn lippen, voordat ze de mijne weer ontmoeten. De kus is minder schattig dan die van net, ik heb namelijk een hekel aan schattig. Mijn tong raakt zijn lippen en zodra de zoen verdiept vinden mijn tanden kort zijn onderlip. De grip op zijn haar wordt sterker, mijn linkerhand nog steeds op zijn schouder.
    Als ik niet een stuk hoger zou zitten dan hij zou ik al lang aan zijn billen zitten, maar daar zijn mijn armen te kort voor nu. Ik ben gewoon een groot fan van billen, oké? De mijne, die van jongens, die van meisjes.. billen in het algemeen. Knijpen, slaan, aaien. Oké, genoeg over billen.
    Kort schiet het gezicht van het meisje weer door mijn gedachten. Ik doe niet echt aan schuldgevoel, zeker omdat het zijn keuze is en niet de mijne, maar dan nog. Ik heb het wel met haar te doen.
    "Hhhmmm..," komt er over mijn lippen tijdens een welverdiende adempauze. "Als ik dit had geweten was ik al veel eerder teruggekomen naar Greenwood."
    Ik peuter de bijna opgerookte sigaret tussen zijn vingers vandaan, neem een laatste hijs en druk het ding uit. Zo een klein stukje boven hem uit kan ik goed naar hem kijken. Het is een mooie jongen, zijn kaaklijn zou glas kunnen snijden en de piercing in zijn neus geeft hem een vleugje stoutheid.
    "Wil je terug naar de groep...," mijn lippen vinden een plekje vlak onder zijn oor, waar ze een plagerig kusje drukken, "of zullen we een minder zichtbaar plekje opzoeken?"


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted