• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT



    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Naam — Username — Faceclaim — Pagina
    Naam:
    Leeftijd: Zie kopje 'school' om te kijken in welk jaar de personages zou zitten
    Innerlijk: Wees origineel, niemand is perfect
    Uiterlijk: Niet iedereen ziet er zo "perfect" uit als een model
    Geschiedenis:
    Status: Zit jouw personage naast de Glee-club ook nog ergens bij? Bijvoorbeeld cheerleaders, voetbal etc
    Relaties:
    Waarom Glee-Club:
    Extra: Denk aan favoriete liedje, talenten (wees hierin origineel), angsten, hobby's, liedje waarmee hij/zij auditie heeft gedaan, idolen

    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4


    Rollentopics:
    Praattopics: O1
    Speeltopics:
    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)


    BEGINNING
    Het is maandagmiddag rond 15:45u. Om 16:00u beginnen de audities voor Glee. Iedereen is welkom om te komen kijken, maar Dex, Gabriele, Maeva en Mr. Harris vormen de jury. Wie er dus nog auditie moet doen, zal dat dus moeten doen. De rest is vrij om te komen kijken, of zelf te oefenen.
    DE LYRICS DIE JE PERSONAGE ZINGT, ZET JE SCHUINGEDRUKT. Daarnaast is het fijn om het liedje dat er gezongen wordt in een linkje erbij te zetten, zodat iedereen weet over welk liedje het gaat.
    (Volgorde van auditie doen wordt nog geplaatst)

    Note:
    Zet allemaal boven je post met wie jouw personage praat en waar hij/zij zich bevindt!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 9:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Jordan Goodrich
    Praat met Hailey | Kijkt naar audities
    Langzaam stroomde het auditorium vol met de nieuwelingen. Er waren al heel wat oude leden aanwezig om te kijken naar de audities. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek er op. Over een aantal minuten zou het beginnen. Hoewel Glee-club niet een van de meest geliefde clubs was, was er toch veel animo voor. En hoewel ik er zowat toe werd gedwongen om deel te nemen aan deze club, vind ik het erg leuk. Misschien niet precies wat coach had verwacht, maar dat boeide mij vrij weinig. In het begin deed ik er wat sceptisch over, maar naarmate de dagen verstreken begon ik het steeds meer naar mijn zin te krijgen. Nu heb ik het gevoel dat ik tot een hele nieuwe familie toebehoor, waar iedereen voor elkaar klaar staat. Als straks Jeaden er ook nog bij zou zitten zou het helemaal compleet zijn.
    Ik schrok toen ik ineens een hand op mijn bovenbeen voelde. Mijn blik ging er heen en volgde de arm, om vervolgens te zien bij wie deze hoorde: Hailey.
    "Oh het spijt me, ik dacht dat deze stoel vrij was, is de stoel naast jou misschien vrij?" Vroeg ze en ik lachte zachtjes. "Maakt niet uit," zei ik toen vriendelijk en ik trok mijn benen een stukje in. "De stoel naast me is vrij, ja. Ga lekker zitten." Ik pakte haar hand vast, zodat ik haar kon begeleiden naar de stoel naast me. Toen ze zat keek ik naar het podium. De eerste deelnemer stond er al op en toen deze begon sloeg ik mijn hand voor mijn mond en probeerde mijn lach in te houden.
    "Mijn god." Dat is het enige dat ik uit kon brengen. Ik liet mezelf wat verder in de stoel zakken en sloot mijn ogen. "Hailey, wat is dit," grinnikte ik en ik kuchte even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Joseph Mill




    Ik moest lachen door zijn ietwat schokkende reactie, ‘’jezus, waarom doe je dat?’’ Had hij gelachen en vervolgens gevraagd of ik me niet schaamde.
    Ik liet een speelse lach over mijn lippen rollen en haalde mijn schouders op, ‘’het is maar een tepel,’’ sprak ik terwijl ik nog een diepe trek nam.
          ‘’Ik ben een junior,’’ antwoordde hij op mijn vraag. ‘’En jij?’’ Ik bekeek hem even kort, hij had een nirvana shirt aan en ging met zijn vingers over de snaren ook al hoorde je het amper. ‘’Ik ben een senior,’’ zei ik en glimlachte zwakjes, ‘’hou je van Nirvana?’’ Voegde ik toe aan mijn vragenvuur, ‘’je moet wel met wat goeds komen hé,’’ sprak ik geduidend op de auditie. ‘’Mijn ex zit in de jury, het verbaast me dat ik ben aangenomen,’’ ik speelde wat met de joint en liet mijn ogen over hem heen gaan. ‘’Maar ik weet zeker dat ze jou zal aannemen, je bent helemaal haar type,’’ grapte ik zonder überhaupt een lachje te laten verschijnen.
          ‘’Ga je mee?’’ Vroeg ik nadat mijn wiet zijn einde had bereikt en ik de joint op de grond gooide waarna ik mijn blik weer in die van Daryl haakte, ‘’je bent als tweede toch? Ik wil je wel zien optreden, kleintje.’’
    Ik liep voorzichtig met hem mee richting het auditorium waar ik mijn ogen door de zaal liet gaan, het was aardig stil op een paar leden van ons na en natuurlijk de leden die zouden optreden. Na even rond gekeken te hebben trok ik Daryl mee naar voren, ''ben je zenuwachtig?'' Vroeg ik nieuwsgierig. ''En hoe zie ik eruit? Wees eerlijk.''




    Everything is illuminated by the light of our past.

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || AUDITORIUM || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Met haar slaperige hoofd was Reya helemaal vergeten dat Dex in de jury. Ze vroeg zich af of hij de kandidaten, met name de meisjes, wel enkel op hun stem zou beoordelen. Hem kennende, waarschijnlijk niet. Het zal haar niks verbazen als hij een knap meisje met niet zo'n fantastische stem zou willen toelaten, zodat het makkelijker was om haar in bed te krijgen. Het klonk hard, maar zo was Dex. Ze voelde zich regelmatig best onnozel en dom dat ze gewoon "één van de vele" was. Maar goed, ze mocht niet klagen want ze had hun relatie zelf ook niet geheel serieus genomen, al was het wel verrassend fijn met hem.
          Aan zijn antwoord te merken had hij geen woord gehoord van wat ze gezegd had en toen hij het beeldscherm van zijn mobiel haar kant opdraaide, rolde ze met haar ogen. Het maakte haar niet veel uit. Als hij met de halve school wilde slapen, moest hij dat zelf weten. Ze had meer medelijden met de meisjes die echt verliefd op hem waren, terwijl hij ze waarschijnlijk niet als meer zag dan een speeldingetje. 'Weet je, als je niet oppast dan gaan al die meiden nog eens een "John Tucker Must Die"-move op je uithalen,' merkte ze met een zachte lach op.
          'Dus, Rey, ben je klaar voor de stroom aan nieuwelingen? Misschien zit er wel een leuke jongen voor je tussen. Daar ben je vast aan toe.'
          Lichtelijk schudde ze haar hoofd. Ze had al genoeg aan haar hoofd zonder jongens of liefde-drama, maar dat hoefde hij niet te weten. 'Nee dankje,' zei ze simpelweg. 'Ik heb mijn handen al vol aan de honden uit het asiel, daar hoeft niet nog een hopeloze puppy bij zoals vorig jaar.' Een lichte frons verscheen op haar gezicht. Vorig had er een jongen auditie gedaan die nogal een crush op haar had. Hij was net als haar in Glee gekomen, wat ontzettend ongemakkelijk was en ze was dan ook blij dat hij na enkele weken al weer stopte (nadat ze hem duidelijk had gemaakt dat ze echt niet met hem wilde). Gab vond het natuurlijk hilarisch en plaagde haar er nog steeds mee.
          De eerste auditie was inmiddels begonnen, en het was behoorlijk cringe-worthy. Reya vroeg zich af wie die arme jongen verteld had dat hij goed kon zingen. Het was hoe dan ook nogal lullig van die persoon, want de jongen was zichzelf nogal aan voor schut aan het zetten. Een zachte zucht kwam over haar lippen, waarna ze door de zaal keek en toen ze zag dat Gab er nog niet was, stuurde ze hem een bericht.

    From Reya
    To Idiot
    Message Sufkopje, waar blijf je?




    *zonder het tasje


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander 'Jeaden' O'donnel
    Sophomore • Co- captain Cheersquad • Hyperactive Butterfly • From the Hallways with Gabriel and Leah to the Glee Squad

    'Never try to fit in because we were all born to stand out.'




    Ietwat nerveus keek ik naar mijn broer die de zoveelste bemoedigende preek gaf sinds ik akkoord was gegaan om auditie te doen bij de Glee Club. Volgens mij was de jongen tegenover me nog nerveuzer dan ik was, hoewel hij me nu behoorlijk begon op te fokken. De zenuwen waren dan ook bij mij toegeslagen en ik haatte dat gevoel. Het zou vreselijk zijn als mijn broer me straks zou moeten afwijzen omdat ik niet genoeg was en dat idee maakte me direct dan ook onmens misselijk. Ik was bijna zenuwachtiger aan het worden dan bij mijn cheerleader auditie en dat kwam allemaal door mijn broer, Gabriele.
    Genadeloos wreef Gabriele met zijn hand door mijn gestylde haar, wat mij meteen protesterende geluidjes liet slaken. Hij had geen flauw idee hoe lang ik hiervoor wel niet voor de spiegel gestaan had, of misschien wel, gezien ik zowel hem als – uch – Reya lastig had gevallen vanmorgen. Ik wist middels wel dat mijn ouders zogenaamd alles bij mij goed vonden staan, maar ik moest echt shinen vandaag. Vandaar had ik zelfs Reya’s hulp geaccepteerd. Niet dat ik daar veel waarde aan gehecht had toen mijn zus op skype kwam. Ik had toen ook mijn nagels neon roze gelakt tijdens ons gesprek, die nooit stil viel. We hadden het dan ook overal over gehad, hoewel het zoals gewoonlijk vaker over mij ging en ik degene was die sprak dan zij. Ze wist me in ieder geval wel te helpen waardoor ik nu voor mijn broer stond met mijn gelakte nagels, zwarte leren laarzen en broek met een zwarte top die glinsterde van de glitters. Het liefst had ik nog wat meer uitgepakt maar mijn zus zei dat je het liefst zo neutraal mogelijk moest uitpakken, hoewel ze dol was op mijn nagels, natuurlijk. Wie was dat niet. Ietwat verliefd keek ik naar mijn roze nagels, waardoor ik alweer bijna Gabriele vergeten was in mijn aanwezigheid. ‘Doe je best op het podium broertje, ik ben een streng jury lid.’ Ik rolde wat met mijn ogen, hoewel de grijns op mijn gezicht mijn ware emoties verrieden. ‘Natuurlijk ben jij streng, Gabsels. Ik gok ook echt dat jij het later goed zou doen als een rechter.’
    Plagend stak ik mijn tong uit, waar Gabriele me in een omhelzing trok. Ik liet nog een klagend geluidje mijn lippen verlaten, voor ik mijn hoofd toch even tegen zijn warme borst aan nestelde. Ik hield enorm veel van knuffels, maar niet als ik alles in model wilde houden. Toch accepteerde ik het voor deze ene keer gezien ik toch wel nerveuzer was dan ik verwacht had en omdat Gabrieles’ knuffels altijd fijn en veilig aanvoelde. ‘Ik geloof in je.’ hoorde ik Gabriele nog zeggen, voor hij me weer losliet. Ik trok nog een klein pruillipje omdat ik wist dat hij me elk moment kon gaan verlaten, maar voor dit kon gebeuren, merkte ik al een aanwezigheid van een meisje vlak bij me op. Ik keek naar het meisje waar ik de blonde lokken algauw herkende van Leah. Een enthousiaste grijns verscheen dan ook weer per direct op mijn gelaat, gezien ik wist dat zij ook een van de uitverkorenen was om auditie te doen vandaag. ‘Oh, hi. Had ik jullie bijna omver gelopen.’ ik schudden lachend mijn hoofd, voor ik even met mijn hand op mijn broers’ borst klopte. ‘Deze jongen loop je echt niet zo gauw omver. Daar is wel meer voor nodig dan een klein meisje als jij.’ Ik zond mijn broer plagend een handkusje, voor ik mijn tong uitstak naar Leah. Echter leek Leah veel te druk zijn in haar hoofd over de auditie want de zenuwen waren dan ook van haar gezicht af te lezen. Ik viel letterlijk in het niet bij haar qua zenuwen maar misschien was dat ook wel omdat cheerleading altijd op nummer een zou blijven staan, daar ging iets als zingen mijn passie voor de sport echt niet in veranderen en bitches die vonden dat cheerleading geen sport was, moesten het zelf maar eens gaan doen.
    Echter wist ik heus wel dat Leah het goed ging doen. Ze was bevriend met míj, dus ze hoefde haarzelf niet zorgen te maken. Ik keek toe hoe ze haar tanden haar lip liet beschadigen, wat echt niet bevorderend zou zijn voor haar uiterlijk. ‘Ben je er klaar voor?’ Ik knikte kort, waar ik meteen naar de hand van het meisje greep en daarbij mijn broer losliet. ‘Ik dacht dat mijn broer zenuwachtig ben, maar jij bent minstens tien keer zo erger, tijd voor wat Jeaden dus. Ik heb zo en zo iemand nodig die me gezelschap houd achter bij de audities en met iemand bedoel ik iemand met een brein, net zoals jou.’ Ik zond het meisje nog een kleine glimlach voor ik zowel haar als Gabriele meenam naar de auditorium. Aan mijn horloge te zien was het allang tijd voor Gabriele om te jureren en had hij er al een gemist. Wat moest mijn broer ook zonder mij. Ik keek de zaal in waar ik nog een handkus wierp naar mijn sissy from another missy; Maeva die haar stoel alweer eer aan deed om er puur op te zitten, voor ik samen met Leah achterin plaats nam. Er waren al wat mensen en de een leek nog zenuwachtiger dan de ander. Ik ging wat voor de spiegel staan, waar ik nog een keurende blik in wierp en een gek gezicht trok, voor ik mijn hand naar Leah uitstak zodat ze mijn nagels kon zien. ‘Wat denk je, like, love or adore?’

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:11 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nova Adams

    Because we got the fire, and we’re burning one hell of a something

    Outfit | In the auditorium| Junior | Oud glee lid



    Ik rende haast de laatste les uit. Ik was zo benieuwd naar de audities van de nieuwelingen. Ik ging snel naar mijn kluisje waar ik een paar boeken in mijn propte. Ik pakte mijn mobiel uit mijn kluisje samen met mijn oortjes. Ik liep richting de auditieruimtes waar ik even in de deuropening bleef staan om te kijken wie er allemaal al waren. Vanuit mijn ooghoek zag ik Hailey op zoek naar een stoel waarbij ze Jordan zijn been aanraakte en haar hand snel terug. Typisch Hailey.
    'Subtiel hoor, Hailey' riep ik waarbij ik Jordan een knipoog gaf.
    Ik liep naar hen toe en kwam erbij zitten. Op dat moment was er al iemand aan het optreden, als je het zo mag noemen. Mijn oren deden er pijn van, ik kon het niet maken maar deed het toch ik legde mijn handen tegen mijn oren aan. Toen ik me realiseerde dat ik mijn handen op mijn oren had gelegd haalde ik ze er snel af dit kon ik niet maken tegenover de auditante.
    'Nou laten we maar hopen dat alle auditanten zo goed zijn als deze' zei ik met een glimlach op mijn gezicht mijn stem vol sarcasme. 'Was dit de eerste auditante of heb ik er meer gemist? Ik ben nog steeds niet heel goed in op tijd komen' de glimlach zat nog steeds op mijn gezicht geplakt.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 19:18 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Dex William Buchanan
    Senior || In het auditorium || Jurylid || Naast Reya


    "John Tucker Must Die?" Ik kan het niet laten om hardop te lachen. "Vergelijk je mij nou met een vreemdgaande klootzak?"
    Ik vouw mijn handen over mijn hart en trek mijn zieligste gezicht ooit. "Je weet toch dat ik niet zó ben? Ik bedoel, ik mag dan ontzettend veel meisjes daten, maar nooit tegelijkertijd."
    Het mag dan zijn dat ik doe alsof, maar ik ben oprecht een beetje gekwetst dat ze zo over me denkt. Ik ben beter opgevoed dan ik me soms voordoe, maar vreemdgaan is echt een no-go. Daarnaast vind ik mezelf, op een aantal acties na, best een galante jonge man.
    Echter wil ik dat nooit hardop uitspreken, aangezien ik niet wil dat mensen horen dat ik me blootgeef. Ik hoopte gewoon dat Reya me beter zou kennen.
    Ondertussen kijk ik met een schuin oog naar de auditie die zich voor mijn neus afspeelt. Misschien zou ik beter op moeten letten, aangezien ik jurylid ben, maar aan de reactie van de anderen in de zaal en aan de pijn in mijn hoofd af te lezen is het niet echt iets. Hemel, waarom denken dit soort mensen nog steeds dat ze talent hebben?
    Ik speel wat met mijn telefoon en typ, terwijl ik doe alsof ik notities maak over de auditie, een bericht naar Reya.

    From Dex
    To Rey-yay
    Message Zo denk je toch niet echt over me? Ik wil niet dat je denkt dat ik een of andere vreemdgaande, playende eikel ben....


    In de angst dat ze meteen reageert, ookal zou ik dat vanuit mijn ooghoeken kunnen zien, stop ik mijn telefoon weer terug in mijn broekzak en focus ik me op de auditie. Jemig. Ik moet mijn handen over mijn mond vouwen om niet in lachen uit te barsten, en mijn tanden bijten zich op mijn lip zodat ik niet ga krijsen.
    Dit. Kan. Echt. Niet.




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Gabriele Ezra O’Donnell
    Senior , Bad boy, halway with Jeaden and Leah -> Auditions at the Jury table with Dex and Maeva


    Zoals te verwachten was mijn broertje niet blij met het feit dat ik door zijn haren woelde. De mopperende geluidjes die zijn lippen verliet deden me zachtjes lachen ah de jongen zag er nog steeds goed uit dat was het belangrijkste. ‘Natuurlijk ben jij streng, Gabsels. Ik gok ook echt dat jij het later goed zou doen als een rechter.’ plagend stak de jongen zijn tong uit naar zijn oudere broer waardoor Gabriele even grijnsde. Hij was weer eens de tijd uit het oog verloren en had niet door dat de audities zo zouden gaan beginnen.
    De omhelzing leek beide O'Donnells te kunnen kalmeren en ondanks de klagende geluidjes die Jeaden maakte werden ze beiden weer kalmer. De kleine jongen verborg zijn gezicht even in de torso van Gabriele die hem geruststellend over zijn rug wreef om hem dan vervolgens weer los te laten. "Zo dat help." lachte Gab zacht gezien zijn stress nu ook minder was. Over stress gesproken, nu moest hij echt wel gaan en net toen hij van plan was om Jeaden mee te nemen botste Leah bijna tegen hen aan.
    ‘Oh, hi. Had ik jullie bijna omver gelopen.’ Zei de blondine onschuldig waardoor Gabriele haar begroette met een glimlach en even lachte om Jeadens opmerking ‘Deze jongen loop je echt niet zo gauw omver. Daar is wel meer voor nodig dan een klein meisje als jij.’ zei Jeaden plagend en Gab schudde lachend zijn hoofd. "Het is al goed kleintje, maar hé succes straks Leah." zei Gab vriendelijk ‘Ben je er klaar voor?’ vroeg ze aan zijn kleine broer die dan tevens ook knikte en een opmerking maakte dat het meisje zenuwachtiger leek dan Gab wat de jongen even met zijn ogen deed rollen. Dit deed hem eraan denken, hij was grandioos te laat. "Fuck.." mompelde de jongen dan ook als hij de tijd op zijn horloge zag en liet zich meetrekken door Jeaden en Leah richting het auditorium waar er al een auditie bezig was. Gabriele wenste hen nog vlug succes voordat hij de trappen afliep om naar de jurytafel te gaan. De auditie die nu bezig leek te zijn deed hem even grimassen eens hij naast Maeva plofte. "God wat is dat voor geluid." murmelde de jongen zacht zodat enkel de twee jury leden hem hoorden. "Heb ik trouwens veel gemist." Gab was beschaamd dat hij nogal laat was en haalde even een hand door zijn haar. Dit kattengejank hielp hem niet echt met zijn hoofdpijn.

    Verveeld keek Gab dan ook even op zijn mobiel en zag dat Reya een bericht had gestuurd, Gab draaide zich dan even om om de zaal te kunnen scannen. Hij zag Jordan -urg hij snapte niet hoe Jeaden vrienden met hem kon zijn- naast hem zat Hailey en daarnaast het blonde meisje die hij verneemde Nova te zijn. Dichterbij zag hij dan Reya en grijnsde even naar haar waarna hij seinde dat hij haar een bericht ging sturen.

    From: Gabriele
    To: Pups
    Message: Was de tijd uit het oog verloren, I am here now *kiss emoji*


    Na het berichtje gestuurd te hebben keek hij weer naar de Auditiant en trok even een pijnlijk gezicht god wat maakte die jongen zich belachelijk.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 19:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Naam: Tallulah Rhainnon Morgan Taylor.

    |Junior | Head student council | New glee-club member |
    Former exchange student | Auditorium| Apologizing to Charlie Outfit


    "Ja klopt, Charlie Buckland. Ik heb de naam zo af en toe eens voorbij horen gaan." zei hij. Ik knikte even ongemakkelijk. Betekende dit dat mensen over mij roddelde of dat ik bepaalde lessen met hem had? Hij was mij nooit eerder opgevallen tijdens de les. Ik wende mijn blik even af keek rond het auditorium. Ik snapte dat de glee club niet de beste reputatie had, maar zo snel zag ik hooguit 15 mensen, misschien 20, maar dat was het dan ook echt wel. Ik beet zacht op mijn lip, had ik een fout gemaakt om mij hiervoor op te geven? Ik keek weer naar Charlie zodra hij begon te praten.
    "Ik heb me ingeschreven voor de Glee-Club." mompelde hij en ik glimlachte omdat hij duidelijk bang was dat hij ervoor afgerekend zou worden. "Ik weet niet zeker of ik het wel wil. Daarom stond ik bij de deuropening." Ik knikte begrijpelijk, ik kende zijn twijfels, ik had ze zelf namelijk ook. Ik slikte moeilijk.
    ”Succes zo meteen,” zei een meisje dat voorbij liep en ik herkende haar als Maeva.
    "Dankje," Zei Charlie meteen en ook ik glimlache naar Maeva.
    "Thank, ik ga het nodig hebben," zei ik. Het was waa. Ik had al jaren zangervaring, maar op dit soort momenten was ik zo nerveus. Mijn spontane paniekaanvallen hielpen dan ook niet echt als het gaat om me zelfverzekerd voelen.
    "Dan kan ik denk ik wel begrijpen dat je in de deur opening stond, maar misschien luister je liever vanaf een stoel naar dit kattengejank," lachte ik naar Charlie terwijl ik mij even focuste op de auditie die momenteel bezig was, of nja, auditite, iedereen kon horen hoe vals het was.Ik begon vast langzaam richting de stoelen te lopen, hopend dat mijn naam snel opgeroepen zou worden.


    We've lived in the shadows for far too long.


    Charlie Buckland

    Rhainnon knikte begrijpelijk naar me, nadat ik had verteld waarom ik bij de deuropening stond. Achteraf vond ik het ook belachelijk, maar als ik eenmaal aan het zingen was, merkte ik nooit iets van de zenuwen. Ik kon me gewoon even uitleven. "Thank, ik ga het nodig hebben," zei Rhainnon tegen het meisje wat langs liep. Waarom kon ik nou niet op haar naam komen? "Dan kan ik denk ik wel begrijpen dat je in de deur opening stond, maar misschien luister je liever vanaf een stoel naar dit kattengejank," ze zei het al lachend en ik wierp een snelle blik naar de jongen die als een kat leek te janken. Ik vergelijk mezelf even met de jongen en dat geef mij een goed gevoel. De zenuwen zijn er nu nog steeds, maar wel een stuk minder en dat vind ik erg fijn. Rhainnon liep al naar een stoel, terwijl ik mijn gedachtes nog bij die arme jongen was. Als het voetbalteam in de buurt zou zijn lag die jongen allang in de vuilnisbak. Ik versnel mijn pas en neem plaats naast Rhainnon. "Ik heb medelijden met die jongen." fluister ik zacht naar haar. "Waarom zou je jezelf zoiets aan willen doen? Er zijn makkelijkere manieren om gepest te worden op school." Ik zak wat onderuit op mijn stoel. Ik kon mezelf wel weer voor mijn hoofd slaan. Ik was niet echt op een goede manier bezig hierzo. Ik kneep mijn ogen dicht en hoopte dat snel de volgende naam werd geroepen.
    "Charlie Buckland." mijn ogen schieten open. Het was dan mijn beurt nu. Ik haalde een paar keer goed adem om tot rust te komen en liep vervolgens naar de plek waar ik moest staan. Ik kwam vrij onzeker over vond ik zelf, maar de muziek stond nu nog niet aan. "Hai, de naam is Charlie en ik zing Livin'on A Prayer van Bon Jovi." dan hoor ik dat de muziek start en ik voel dat ik al meer ontspannen ben.

    Once upon a time not so long ago:
    Tommy used to work on the docks
    Union's been on strike

    He's down on his luck
    It's tough, so tough
    Gina works the diner all day
    Working for her man

    She brings home her pay for love
    For love

    She says: We've got to hold on to what we've got
    'Cause it doesn't make a difference if we make it or not
    We've got each other and that's a lot for love -
    We'll give it a shot

    Whoah

    We're half way there
    Whoah
    Livin' on a prayer
    Take my hand and we'll make it
    I swear,
    Whoah
    livin' on a prayer

    Living on a prayer




    Tijdens de zang ga ik vrij lekker, althans dat vind ik zelf en ik kom beter over dan net. Je kon zien dat ik ervan genoot en bij de laatste uithaal sluit ik mijn ogen en geef ik alles wat ik heb. Wanneer de muziek stopt open ik mijn ogen en kijk ik vragend naar de Jury wat ze ervan vonden.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:12 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    DARYL RICHARD COOPER
    Outside the auditorium| Talking to James

    Als iemand zich op Daryl's oude school zich gedroeg zoals James dat deed, werd diegene binnen no-time weggepest. Het leek wel alsof er op het Greenwood High meer getolereerd werd en eigenlijk sprak dat Daryl wel aan. Er hadden slechts een paar jocks vuil gekeken toen hij rustig op zijn gitaar speelde, op zijn oude school was dat wel anders. Daar hadden ze zijn gitaar allang afgepakt en getracht in de prullenbak te gooien als "grap".
          'Ik ben een senior,' had James als antwoord gegeven en het leek alsof hij daar behoorlijk trots op was. ‘’Hou je van Nirvana?’’ vroeg James vervolgens. Daryl kreeg sterk het idee dat hij in een verhoor zat met het vragenvuur van James. Toch gaf hij netjes antwoord, omdat hij wel wat vrienden kon gebruiken. 'Het is niet mijn favoriete band, maar ik luister er graag naar' antwoordde Daryl dan ook rustig. Meteen sprak James weer verder. Een klein lachje rolde over Daryl's lippen om het enthousiasme van de jongen.
          ‘’je moet wel met wat goeds komen hé. Mijn ex zit in de jury, het verbaast me dat ik ben aangenomen. Maar ik weet zeker dat ze jou zal aannemen, je bent helemaal haar type,’’ zei James. Daryl keek verbaasd op. Was het werkelijk zo'n clubje dat alleen mensen aannam omdat ze binnen een bepaald straatje vielen? Dat was iets waar Daryl niet bij wilde horen. De twee jongens stonden op en wandelden richting de auditorium toen James dat voorstelde.       'Ik ben redelijk zenuwachtig,' zei Daryl eerlijk. 'Dat is voornamelijk omdat ze misschien mijn muziek totaal niet kunnen waarderen en dat zou nogal jammer zijn, snap je?'
          De twee arriveerden bij de auditorium, maar Daryl wachtte netjes buiten. Waarschijnlijk zou er een auditie gaande zijn en die wilde hij niet verstoren. 'Je ziet er prachtig uit,' zei Daryl sarcastisch en rolde lachend met zijn ogen. 'Meneer ijdel,'

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || AUDITORIUM || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          De jongen met de niet zo geweldige stem was gelukkig niet veel later klaar met zingen. Reya hoopte dat de rest van de kandidaten beter kon zingen, anders was het nogal een verspilling van tijd. Ze was haast aan het overwegen om daar de adviescolumn af te schrijven, want thuis zou dat waarschijnlijk niet lukken, echter kon ze niet hebben dat iemand haar het zag schrijven. De volgende jongen, Charlie uit haar jaar, was echter al veel beter dan de eerste kandidaat. Ze had niet verwacht dat er zo'n stem achter zou zitten en ze keurde zijn nummer keuze zeker goed.
          Ze haalde haar mobiel weer te voorschijn en zag dat ze twee nieuwe berichten had, eentje van Gab en eentje van Dex. Van de laatste snapte ze het niet helemaal, gezien hij gewoon naast haar zat. En dan zeiden ze dat vrouwen soms vreemde wezens waren.
          Als eerste las ze die van Gab.

    From Reya
    To Idiot
    Message De eerste jongen was niet heel goed, dus je mede-juryleden zullen het je vast wel vergeven *wink-emoji*


          Toen ze vervolgens Dex' bericht las, snapte ze waarom hij haar een bericht gestuurd had. Vanuit haar ooghoeken wierp ze een voorzichtige blik op hem. Dat was niet hoe ze het bedoeld had en ze voelde schuld gevoel omhoog komen.


    From Reya
    To Cowboy
    Message Zo bedoelde ik het niet, Dex. Het was een grapje, ik weet dat je niet vreemd zou gaan. Het spijt me dat ik je gekwetst heb, dat was echt niet mijn bedoeling... Ik weet dat je een lieve jongen bent en dat ondanks dat je veel meisjes date, je ze goed behandeld, maar het zou wel bij enkele verkeerd kunnen vallen.



    *zonder het tasje


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HAILEY VALETINE BISHOP

    PRAAT MET JORDAN EN NOVA || AUDITORIUM || JUNIOR || THE BLIND GIRL || OUD GLEE LID || OUTFIT

    Enkele seconden bleef het stil maar toen hoorde ze van een paar meter naast haar, een vrouwelijke stem die iets riep. 'Subtiel hoor, Hailey' De woorden leken haar van de buitenkant weinig te doen en bleef geduldig wachten op antwoord maar vanbinnen voelde ze wel de impact van de woorden die vermoedelijke afkomstig waren van Nova. Ze besloot om verstandig te zijn en het te negeren. Ze ving enkele geluiden op van degene voor haar die zich bewoog en Hailey bewoog haar hoofd richting het geluid van de bewegingen en keek daarna op richting het stemgeluid. "Maakt niet uit," zei de jongensstem die ze vrij direct herkende als die van Jordan dus krulde haar mondhoeken langzaam wat omhoog. "De stoel naast me is vrij, ja. Ga lekker zitten." Ze nam de uitnodiging aan, voelde de hand van Jordan in de hare en ging langzaam in de stoel naast hem zitten. Het bleef nu wat langer stil omdat we allebei niks meer zeiden en de audities nog niet waren begonnen. Op het moment dat ze dat dacht, merkte Hailey de aanwezigheid op van iemand aan de andere kant van haar, er was nog iemand bij komen zitten maar wie het was had ze nog niet door. Muziek klonk plots door de zaal en blijkbaar waren de audities begonnen. Een grijns kon ze niet onderdrukken toen ze de arme jongen zijn eerste zinnen hoorde zingen. Om haar heen hoorde ze ingehouden gelach en gegrinnik, inclusief het gelach van haarzelf. "Mijn god." hoorde ze Jordan naast haar lachen, waarschijnlijk vond hij dit ook net zo lachwekkend als zijzelf "Hailey, wat is dit," Tja, dat kon hij beter zelf beoordelen want hij zag tenminste wie er op het podium stond. "Wauw, waarom doen zulke mensen mee hieraan?" vroeg ze zichzelf hardop af. Een rilling trok over haar lichaam toen ze opnieuw de stem van Nova hoorde maar nu van dichterbij. Blijkbaar was zij naast haar komen zitten dus draaide Hailey kort haar gezicht opzij. 'Nou laten we maar hopen dat alle auditanten zo goed zijn als deze' zei ze sarcastisch en het meisje knikte enkel omdat ze geen zin had om een sarcastische opmerking terug te kaatsen. 'Was dit de eerste auditante of heb ik er meer gemist? Ik ben nog steeds niet heel goed in op tijd komen' Dit vroeg Haley haarzelf ook af maar ze had nog geen andere liedjes gehoord dus ging ze er vanuit dat dit de eerste was. "Ik denk dat dit de eerste is maar ik was net zo op tijd als jij dus weet ik het net zeker" beantwoordde ze haar vraag en gleed even met d'r hand door haar haren. Gelukkig was het valse gezang van de jongen snel afgelopen en hoorde ze dat er een nieuwe naam werd omgeroepen, hopend dat dit niet hetzelfde valse kattengejank zou worden. Dit was gelukkig niet het geval en naar haar mening had de jongen best zangtalent dus wachtte ze hoopvol af op het jurycommentaar.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Leah Stephens
    SENIOR || HALLWAY || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          Jeaden begon te lachen en klopte op Gabriele's borst. 'Deze jongen loop je echt niet zo gauw omver. Daar is wel meer voor nodig dan een klein meisje als jij. Leah snapte niet ze goed waarom hij haar "klein" noemde, gezien ze groter dan hem was op meerdere manieren. Ze probeerde er niet te veel over na te denken en vroeg of hij er klaar voor was, waarop hij knikte en haar hand vastpakte. Ze vond het niet zo prettig wanneer mensen haar aanraakten, dus ze was opgelucht dat hij het gewoon bij haar hand hield.
          ‘Ik dacht dat mijn broer zenuwachtig was, maar jij bent minstens tien keer zo erger, tijd voor wat Jeaden dus. Ik heb zo en zo iemand nodig die me gezelschap houd achter bij de audities en met iemand bedoel ik iemand met een brein, net zoals jou.’ Voor ze er op reageren kon, trok Jeaden zowel haar als Gabriele richting het auditorium. Ze dacht zelf dat ze niet zo goed gezelschap zou zijn voor hem, met al haar zenuwen.
          Eenmaal bij de zaal aangekomen, zeiden ze Gabriele gedag, waarna ze achterin gingen zitten. ‘Wat denk je, like, love or adore?’ Met een lichte glimlach bekeek ze zijn roze gelakte nagels, al was ze eigenlijk jaloers dat hij zo zichzelf durfde te zijn. 'Ziet er goed uit. Je kunt het beter dan ik het kan,' glimlachte ze. 'Hopelijk kunnen ze het nog een beetje zien vanaf waar ze zitten.' Nerveus wiebelde ze heen en weer op haar stoel. Alle meisjes die momenteel in Glee-club zaten, hadden mooie, slanke lichamen, dus als ze daar ook naar keken, dan zou ze er sowieso niet in komen. Een zachte zucht kwam over haar lippen. Stilletjes vervloekte ze zichzelf. Misschien had ze toch niks moeten eten bij de lunch.
          'Welk liedje ga je zingen?' vroeg ze Jaeden. 'Niet dat dat veel uitmaakt, ik weet zeker dat jij er wel inkomt.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander 'Jeaden' O'donnel
    Sophomore • Co- captain Cheersquad • Hyperactive Butterfly and first class Diva • @The back of the Gleeclub with Leah • Voice

    'Never try to fit in because we were all born to stand out.'




    Ik probeerde nog de laatste plukjes die naar mijn mening niet goed zaten – door Gabriele – goed te zetten op mijn hoofd. Het was maar goed dat ik ultra hold in mijn haar had zodat zelfs een persoon zoals mijn broer mijn haar niet kon verpesten. Gelukkig was mijn zus, Samantha wel een stuk slimmer en zal ongetwijfeld Gabriele een zachte stomp verkopen als ze hoort dat hij met zijn hand mijn haar probeerde te molesteren. Samantha was nog lang niet zo ijdel was ik was, maar ze wist tenminste wel de tien basis regels die je moest volgen om iemand heel en kreukloos naar een auditie of andere plekken te brengen. Het was jammer dat ze niet meer thuis woonde. Ik was dan ook alles behalve verdrietig of boos toen Gabriele bleef zitten. Ik was juist het tegenover gestelde. Het idee dat Gabriele ook het huis ging verlaten waardoor ik alleen over bleef met mijn ouders was wel genoeg reden om te hopen dat de jongen weer bleef zitten, ook al zal deze dit nooit mogen weten.
    ‘Ziet er goed uit. Je kunt het beter dan ik kan.’ Ik zag vanuit de spiegel hoe Leah op een stoel ging zitten, waar ik even mijn lippen tuitte en het meisje een handkusje wierp via de spiegel. ‘J t’aime.’ ik draaide me in een perfecte pirouette om, om naast het meisje op de stoel neer te ploffen.
    ‘Hopelijk kunnen ze het nog een beetje zien vanaf waar ze zitten.’ Ik haalde mijn schouders even op waar ik even mijn nagels wat verder van mijn gezicht afhield. Ze waren neon roze dus ik denk wel dat ze het zouden zien. Daarnaast had ik Maeva al genoeg snapchats vanmorgen gestuurd, dus die zou het weten. Hoe Gabriele van mijn nagels wist hoefde ik eenmaal niet eens meer te verwoorden als mijn broer zijnde en Dex wist wel dat ik vaak allerlei kleurtjes droeg gezien hij me vaak filmde en foto’s van me maakte. Misschien klonk het raar en misschien was dat het ook, maar ik hield er gewoon van om de middelpunt van de aandacht te staan en daarnaast kreeg ik gratis foto’s en filmpjes ervoor terug. Ik wist niet of hij er zelf nog wat mee deed, maar het had me nooit geïnteresseerd om te vragen.
    Ik frunnikte wat in mijn tasje waar ik wat nagellak potjes er uit viste. Je kon maar nooit veilig genoeg zijn naar mijn mening en daarnaast had ik wel zin in wat afleiding en ik denk kon Leah dit ook wel wat gebruiken, gezien ze alleen nog maar over de auditie kon praten. Ik wist dat ik net eerder dan haar kwam op het podium en het idee dat het meisje hier alleen weg zal moeten kwijnen deed me toch ergens wel zeer. ‘Welk liedje ga je zingen? Niet dat dat veel uitmaakt, ik weet wel zeker dat jij er wel inkomt.’ Ik pakte haar hand even vast, waar ik verschillende potjes langs haar huid en met haar kledij vergeleek met een keurend oog. ‘Dangerous Woman van Ariana Grande. Ik zat te twijfelen tussen haar en Beyoncé en hoewel Beyoncé mijn queen is – naast Cher natuurlijk – vond ik dat ik Ariana ook eens een kans moest geven.’ Ik pakte een nieuw nagellak potje met precies dezelfde kleur als die haar ketting bevatten. Een kleine glimlach verscheen over mijn gezicht, terwijl ik de stem van Charlie die aan het zingen was hier luid en duidelijk kon verstaan. Wie had verwacht dat een voetbalspeler zoals hij kon zingen. Misschien had ik het wel aan moeten zien komen. Hij was anders dan de rest en hoewel dat meestal goed was, vond ik Charlie nogal saai. Misschien dat ik daarom ook vrijwel nooit met hem praatte.
    Ik viste mijn vijl tevoorschijn waar ik alle on effenheden van haar nagels begon af te vijlen. ‘Welk nummer deed jij ook al weer – iets met katy perry, nee The Perry – wat was het?’ vroeg ik aan het meisje terwijl ik rustig door ging. Het deerde me niet als mensen het raar vonden dat ik nagels aan het lakken was, de meesten op deze school waren me toch al gewend. Ik stond dan wel bekend als de jongen uit de cheersquad en hoewel er in het begin nare opmerkingen over gemaakt werden, was dit algauw verdwenen toen ze me op het veld zagen – of misschien door mijn broer, maar dat sloot ik voor nu even uit. Echter viel het me op dat meisjes veel meer accepterend over dat feit waren dan jongens, hoewel sommige wel jaloers waren dat ik wel was verkozen als jongen zijnde en hun als meisjes afgewezen waren. Pech voor hen dus.
    Ik stopte met het vijlen van de nagels van het meisje, waar ik het potje nagellak die bij haar ketting paste omhoog hield. ‘Deze lijkt me echt gaaf, maar ik heb in mijn tasje nog andere kleuren als je wilt.’ Ik gaf het meisje mijn tasje aan, terwijl ik de aanzet van haar nagels terug in haar huid begon te duwen zodat je deze straks niet zag als ik haar nagels gelakt had.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 11:41 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • Auditorium • They better be good • Outfit

          Hoewel ik mijn best trachtte te doen om de jonge auditant te laten merken dat ik mijn aandacht bij zijn zang hield, faalde ik daar resoluut in. Zijn tonen sloegen werkelijke alle planken mis en de zuiverheid was nergens te bekennen. Het was daarom dan ook dat ik al snel afgeleid raakte door de mensen die binnenkwamen — hoe zacht ze ook deden, het opengaan van de deuren viel nu veel sneller op dan wanneer er een goede auditie gaande was. Bij het zien van Jaeden, die samen met Leah en Gabriele binnenkwam, verscheen er een brede, liefdevolle doch vrolijke glimlach op mijn lippen. De jonge duivelin had me de hele ochtend al gestalkt met meerder snapchats, die voornamelijk bestonden uit het outfit wat hij droeg en zijn felgekleurde neon-roze nagellak. Ik was oprecht verzot op hem en het was daarom dan ook niet vreemd meer dat hij zich subtiel in mijn leven had weten te blenden; hij was het kleine broertje waarvan ik gewild had dat het echt geweest zou zijn.
          Zonder schaamte wierp hij me een handkus toe, die ik op mijn eigen charmante manier beantwoorden: met mijn al volle lippen getuit drukte ik op mijn beide handen een zoen, waarna ik ze zonder genre zijn kant in blies. Grinnikend kantelde ik mijn hoofd iets, waarna ik hem een knipoog toezond — die hij vermoedelijk al net niet meer zag. Ik kon nu al niet wachten tot wanneer hij zijn auditie mocht doen, wetende dat de jongen een mooie stem had.
          Vlak nadat het drietal verdween, verscheen James met een andere jongen. Dat was het moment waarop ik besloot mijn blik van de deur af te wenden en naar de jongen te kijken die nu het podium verliet om plaats te maken voor een nieuwe auditant — hopelijk had hij echter zelf al in de gaten dat een ticket voor bij Glee er niet in zat. Eenmaal betrapte ik mezelf erop toch naar mijn lieftallige ex te gluren, tenslotte heeft de jongen nog altijd iets gehad wat ik niet geheel kon loslaten en kon ik het niet laten nog altijd mijn poelen even over hem heen te laten glijden. Zijn uiterlijk was dan ook nooit de reden van onze breuk geweest.
          ”Charlie Buckland!” De stem van Mr. Harris galmde door het auditorium hen en kondigde aan dat de volgende op het podium mocht verschijnen — een teken voor mij om mijn aandacht opnieuw terug naar de audities te brengen. Nieuwsgierig volgde mijn ogen de jongen die op het podium verscheen. De zenuwen die hij had maakten zich zichtbaar door de onzekere trek die hij op zijn gezicht had, tevens herkende ik hem als de jongen die ik eerder bij de deur had zien staan; wat ergens een vleugje meer aan interesse naar voren wist te halen.
          ”Hoi, de naam is Charlie en ik zing Livin’on a Prayer van Bon Jovi.”
    Lichtjes trek ik één van mijn wenkbrauwen op, waarna de muziek begint en eveneens de zang van de jongeman. De omschakeling die de jongen leek te maken zodra hij begon te zingen, bleef een mooi iets om te zien daar het een veelvoorkomend gebeuren was bij auditanten — hun onzekerheid zakte op het moment dat ze datgene mochten doen waar ze goed in waren, Mijn pen gleed over het papier van mijn kladblok heen, waarop ik kleine notities voor mezelf maakte die ik later aan het overleg kon toevoegen. Uiteindelijk kwam ik maar tot één conclusie en dat was dat deze jongen in mijn ogen zeker wel een kans maakte op een plekje binnen Glee. Voor heel even blikte ik opzij om te kijken naar wat de jongens er van vonden, maar al snel richtte ik me weer op Charlie.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'