• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT



    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Naam — Username — Faceclaim — Pagina
    Naam:
    Leeftijd: Zie kopje 'school' om te kijken in welk jaar de personages zou zitten
    Innerlijk: Wees origineel, niemand is perfect
    Uiterlijk: Niet iedereen ziet er zo "perfect" uit als een model
    Geschiedenis:
    Status: Zit jouw personage naast de Glee-club ook nog ergens bij? Bijvoorbeeld cheerleaders, voetbal etc
    Relaties:
    Waarom Glee-Club:
    Extra: Denk aan favoriete liedje, talenten (wees hierin origineel), angsten, hobby's, liedje waarmee hij/zij auditie heeft gedaan, idolen

    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4


    Rollentopics:
    Praattopics: O1
    Speeltopics:
    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)


    BEGINNING
    Het is maandagmiddag rond 15:45u. Om 16:00u beginnen de audities voor Glee. Iedereen is welkom om te komen kijken, maar Dex, Gabriele, Maeva en Mr. Harris vormen de jury. Wie er dus nog auditie moet doen, zal dat dus moeten doen. De rest is vrij om te komen kijken, of zelf te oefenen.
    DE LYRICS DIE JE PERSONAGE ZINGT, ZET JE SCHUINGEDRUKT. Daarnaast is het fijn om het liedje dat er gezongen wordt in een linkje erbij te zetten, zodat iedereen weet over welk liedje het gaat.
    (Volgorde van auditie doen wordt nog geplaatst)

    Note:
    Zet allemaal boven je post met wie jouw personage praat en waar hij/zij zich bevindt!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 9:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || BATHROOM || OLD GLEE-CLUB MEMBER || OUTFIT*

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          'Wat? Nee?' vroeg hij ongelovig. 'Nee, Reya, daar gaat het me niet om - wat nou als je...' Reya trok vragend haar wenkbrauw op, maar was wel opgelucht dat hij in elk geval geen soa had. 'Wat nou als je zwanger bent? Een ongeluk zit in een klein hoekje - ik heb echt te veel Sixteen and Pregnant gezien om dat niet te weten.. En ik ben daar nog niet klaar voor, Rey. Ik zou sowieso nooit vader mogen worden, kijk naar me-'
          Het kostte haar moeite om niet te lachen. Ze was al sinds haar eerste serieuze vriendje, ook al was ze toen nog maar 14. Het was echter amusant om hem zo te zien, dus zei ze niks en liet ze hem nog even in de waan. Het deed haar wel wat, dat hij dacht dat hij nooit vader zou mogen worden...
          'Verdomme, Reya, waarom ben ik de enige die gek wordt?' Aan zijn blik zag ze dat het eindelijk tot hem doordrong. 'Je bent aan de pil, he?' Voor ze het kon bevestigen, drukte hij al een kus op haar lippen. 'Oké, I lost my cool. Shit.'
          'Sorry,' lachte ze. 'Het is gewoon heel anders om jou ineens gestrest te zien, dat ben ik niet gewend van je. Het is maar goed dat je het niet zo vaak bent,' volgens mij. Plagend stak ze haar tong naar hem uit, waarna ze zich op de grond liet zakken, die tot haar tevredenheid vloerverwarming bleek te hebben. Ze klopte naast zich op de grond en toen Dex ook was gaan zitten, nestelde ze zichzelf tegen hem aan. 'En ik denk niet dat je een slechte vader zou zijn hoor, Dexie...'
          Doordat ze zo zaten, vroeg ze zich opnieuw af of ze nu wel of niet weer samen waren. Het deed haar op beseffen dat ze hem eigenlijk wel de verklaring schuldig was waarom ze het destijds uitgemaakt had. Hij deed zo lief tegen haar, en had nooit gepusht om de verklaring, terwijl vele andere jongens dat wel gedaan hadden. Ze werd er wel zenuwachtig van, want niemand behalve haar vader, de politie, en de ziekenhuis medewerkers wist.
          'Dex...' begon ze zacht. 'Vorig jaar, toen ik het uitmaakte, ik...' Ze voelde tranen in haar ogen springen, wendde haar blik af en was even stil. 'Mijn moeder,' begon ze opnieuw. 'Weet je nog wat ik je verteld had?' Ze had iedereen verteld dat haar moeder uitgegleden was in de badkamer, met haar hoofd op de badrand. 'Het was geen ongeluk.' Haar stem brak en de laatste woorden kreeg ze er niet meer uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest
    My old flex is my new flex now and we're workin' on it


    Ze lacht als ze ziet hoe gestrest ik was, en ik ben al lang blij dat ze me geen sukkel vindt. Ze zegt dat ze het niet gewend is dat ik zo gestrest ben, en dat is ook wel zo. Meestal ben ik de rust zelfde. Maar niet als het om baby's gaat. Ze spreekt mijn opmerking tegen, en ik kan alleen maar met mijn hoofd schudden. "Geloof me, papa Dex.. no way." Het blijft even stil, en ineens slaat het gesprek om.
    "Dex... Vorig jaar, toen ik het uitmaakte, ik..." "Het is oké, Rey.." Dan zie ik ineens tranen in haar ogen springen en ze ontwijkt mijn blik.
    "Mijn moeder. Weet je nog wat ik je verteld had?" Het blijft eventjes stil. "Het was geen ongeluk." Bedoelt ze.. oh, nee..
    "Holy..." ik kan het niet laten, mijn mond valt open. Oh hemeltje, Reya. "Shit.."
    Ik sla mijn armen om haar heen terwijl ik hoor hoe ze breekt.
    "Liefje toch," ik weet niet wat ik moet zeggen, hoe reageer je op zoiets?
    Ik voel me even heel asociaal, en heel gelukkig met mijn ouders. Oké, ik mag mijn moeder dan misschien geheim houden voor de buitenwereld, maar ze leeft ten minste nog. Reya's moeder heeft er zelf voor gekozen om..
    "Het spijt me," ik druk een kus op haar voorhoofd. Waarvoor heb ik spijt? Geen flauw idee. Maar ik vind het zo naar voor haar, meer dan dat kan ik niet bedenken. "Dat ik er niet voor je was, toen," ik haal diep adem, "ik weet dat je daar zelf voor gekozen hebt, maar ik had door moeten drukken."



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT


    El Diablo.

    Het is rond een uur of half 9, 9 uur. Buiten is het zo goed als donker. James en Leah hebben buiten een kampvuur gecreëerd, en iedereen wordt verzocht van binnen naar buiten te vertrekken. Trek een lekker warm vest aan, neem je gitaar mee en geniet van de sterren onder het genot van marshmallows en een glas met je favoriete drankje.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    James Joseph Mill




    Ze keek me verward aan, bijna geschokt. Toch reageerde ze niet wat me verbaasde, ik kon bijna de nieuwsgierigheid van haar gezicht aflezen.
          Ik wachtte tot ze de marshmallows uit de keuken had gehaald en met wat spullen om het vuur aan te krijgen, ik liep langzaam met haar mee naar buiten. ‘’Ik, eh, weet eigenlijk niet echt hoe dit moet,’’ zuchtte ze en ik lachte zachtjes waarbij ik door mijn knieën zakte en voor de vuurkorf ging zitten. ‘’Ik denk dat ik het wel weet,’’ sprak ik en pakte de vuurkolen en pleurde die in de korf terwijl ik luisterde naar wat Leah allemaal zei.
    ‘’Ehm, wat bedoelde je er eigenlijk mee, dat ik die, eh, condoom nodig zou hebben als ik met Dex op een luchtbed zou slapen?’’ Ze vroeg het zacht en bijna mompelend waardoor ik moeite had haar te verstaan.
    ‘’En wie zou nou, eh, seks hebben in een ruimte vol met andere mensen?’’ Ik haalde mijn schouders op, ik en Maeva was eigenlijk het plan maar ik wist niet of Maeva daar nog zin in had. Misschien als ik het haar uitlegde vergaf ze me het, ik kende Maeva.
          ‘’Weet ik veel Leah, ik weet zeker dat die wat gaat proberen en ik weet dat je het niet wilt dus als hij je aanraakt zeg het gewoon en dan kom ik wel bij je liggen. Goed?’’ Ik keek even op naar haar en weer terug naar de vuurkorf. ‘’Ik bedoel maar te zeggen, hij is ook maar een jongen met hormonen en je bent gewoon soms… Je bent niet makkelijk maar je bent ook niet moeilijk,’’ sprak ik en keek even naar de kippenvel die op haar armen was ontstaan en overhandigde haar mijn vest voor ik opstond en het vuur aanstak. ‘’Wacht jij hier? Ik pak even mijn jas.’’

    Het was misschien tien minuten later en de meeste verzamelde zich rond het kampvuur, ik zat in mijn winterjas naar het vuur te staren en had de marshmallows nog niet aangeraakt. Ik voelde me misselijk en had nog geen zicht van Maeva opgevangen.
    Ik blikte opzij naar Leah voor ik weer naar het vuur staarde en een sigaret aanstak, rustig nam ik een hijs maar werd er eigenlijk alleen maar misselijker van. ‘’Heb je het niet koud?’’ Vroeg ik aan Leah en kneep even speels in haar been, ‘’je hebt ook amper vet, vind je het gek dat je continu zit te rillen?’’





    Everything is illuminated by the light of our past.


    Riker Mercury

    New member | Bij het kampvuur

    Goed. Er was heel wat mis gegaan tijdens het gesprek met Ethan. Als het überhaupt een gesprek kon noemen. Ik gooide na mijn eerste zin mijn beker namelijk om, nou ja, omgooien... Ik sloeg hem uit mijn eigen hand, over mijn eigen broek heen. Dat ook nog. Gelukkig had ik een extra broek bij, zodat ik deze aan kon trekken. Ik opende de deur van de badkamer en pakte mijn rugzak van de grond, waarna ik mij terug richting de woonkamer begaf. Hier zette ik mijn rugzak terug op de plek waar hij vandaan kwam en keek waar de rest was. Ik zag er nog een aantal naar buiten gaan, dus besloot ik dit ook te doen.
    Buiten aangekomen kwam de geur van brandend hout mijn neus binnen en ik besefte mij dat er een kampvuur aan was gezet. Gezellig. Mijn blik gleed rond en toen ik Ethan zag begonnen mijn wangen wat te kleuren. Oh, dat was echt een domme actie eerder... Ik snap niet eens hoe het kwam. Ik werd zo plots heel zenuwachtig van hem, terwijl hij niet eens iets deed. Waar dat vandaan kwam wist ik echt niet, maar ik wist wel dat ik dit nog niet eerder heb gehad.
    Ik zette mij over de drempel heen en liep zijn kant uit.
    "Hé... Wat een stomme actie net hé?" Grinnikte ik wat hakkelend en ik keek naar het vuur. "Ga je mee bij het vuur zitten?" Ik wees naar het kampvuurtje waar de meesten al zaten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    ”I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • At Leah’s • Fuck you, Asshole• Outfit •

    Nadat Gabriel zijn broertje om de hals was gevlogen hadden ik al snel besloten het tweetal met rust te laten. Als er iemand het eerste recht had op het zien van Jeaden dan was hij het wel - ik zou later nog wel met de jongen bijkletsen. Omdat ik niet terug naar binnen wilde besloot ik mezelf terug te trekken aan de andere kant van de tuin, waar ik me op mijn rug in het gras liet liggen en naar de donker wordende hemel staarde terwijl ik mijn gedachten poogde leeg te houden en de rust te zien vinden. Mijn beste vriend was in ieder geval terug en ook Ethan had zijn terugkeer gemaakt, wat mijn avond enigszins nog een beetje goed wist te doen na de domper die het had gekregen.
          Een zachte zucht rolde over mijn lippen heen en terwijl ik bedenkelijk naar de hemel bleef staren meed ik elke gedachten die met mijn ex te maken had; wilde ik mijn krachten weer een beetje zien terug te vinden dan was dat het laatste waar ik me nu mee bezig moest houden.

    Ik durfde geen exacte tijd te zeggen op hoelang ik in het gras had gelegen, maar de frisse wind die over de naakte delen van mijn huid heen strook maakte het dat ik uiteindelijk overeind ging staan. Een stukje verderop viel me op dat James en Leah bezig waren met het maken van vuur. Bedenkelijk beet ik op mijn onderlip en sloeg mijn armen om me heen terwijl ik via een andere weg het huis terug in ging. Onderweg naar de badkamer plukte ik mijn tas ergens vandaan, waaruit ik droge kleren viste om aan te doen daar mijn kleren van eerder nog steeds buiten hingen te drogen.
          Ik nam de tijd om me op te frissen en zodra ik daar mee klaar was besloot ik eerst een kijkje bij Jeaden te nemen vooraleer ik de gok ging wagen bij het vuur te gaan kijken. Mijn beste vriend lag echter in een diepe slaap verzonken. Een glimlach krulde zich kleintjes rondom mijn lippen alvorens ik besloot hem een zachte zoen op zijn slaap te geven. “Welkom thuis,” fluisterde ik hem zachtjes toe en verliet vervolgens stilletjes de ruimte waarin hij lag te slapen.
          Onderweg naar buiten grabbelde ik een fleecedeken van de bank af en sloeg deze om me heen daar in alleen een hempje en broek naar buiten gaan me inmiddels iets te fris leek. Vervolgens ging ik aan de andere kant van de korf zitten - ver uit de buurt van James - en trok mijn knieën op zodat ik mijn kin erop kon laten rusten terwijl mijn poelen het soepel dansen van de vlammen besloten te volgen.


    post is op mobiel geschreven, dus sorry voor fouten en crapness :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || AT THE FIRE || OLD GLEE-CLUB MEMBER

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Een stuk stiller dan normaal was voor haar, zat Reya bij het kampvuur, in de hoek van één van de banken die er stond. Afwezig keek ze naar het vuur terwijl ze tegen de armleuning leunde, met haar knieën opgetrokken. Haar donkere lokken had ze over haar rechter schouder hangen, zodat de zuigzoen in haar nek niet te zien was.
          Ze wist absoluut niet goed wat ze er nou van moest vinden dat ze Dex verteld had over hadden moeder. Dat Leah op de deur klopte en vroeg of ze zo naar buiten kwam, vlak nadat ze het hem verteld had, leek voor haar net een soort "teken" dat ze hem niks had moeten vertellen, ook al luchtte het op om het tegen iemand te zeggen. Toen Leah weg was, was ze dan ook gelijk bij Dex vandaag gekropen, had ze haar tranen weggeveegd, zich verder afgedroogd en haar kleding aangetrokken. Andere dan eerdere op de avond, gezien die nu naar alcohol stonken.
          Het liefste was ze eigenlijk ergens anders heen gegaan, maar dat was niet echt een optie. Naar haar eigen huis gaan was niet echt een betere optie. Naar het dierenasiel ook niet, want ze was daar de afgelopen week al bijna elke avond geweest en ze zouden haar linea recta weer wegsturen. Dusja. Een zachte zucht kwam over haar lippen en ze liet haar hoofd op haar knieën zakken. Het ging nog een lange avond worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan Rodrigo James
    19 || Outfit






    Ik parkeer mijn auto voor het huis en zucht zachtjes, maar dan rolt er toch een lachje over mijn lippen. Het was echt iets voor mij om dingen te vergeten, vooral belangrijke dingen. Oké, het was wel een goede training geweest. Ik kijk in de spiegel en haal nog een paar keer een hand door mijn korte haar tot het goed zit. In de sportschool had ik nog snel gedoucht, waar ik me opeens herinnerde dat ik inderdaad dit feest nog had. Voor mijn training had ik er nog aan gedacht en beloofd dat het een korte training zou zijn vandaag. Maar als het zo lekker gaat, heb je de tijd niet meer in de gaten. Zeker niet als je aan het einde van je training nog aandacht krijgt van een knappe dame.. Die je vervolgens nog een work out geeft in de kleedkamers. Ahum. Ik grijns bij de gedachte en schud mijn hoofd. Maar goed, ik ben er nu en daar gaat het om. Ik stap uit mijn auto en voel meteen de frisse lucht, waardoor ik toch maar mijn jas aandoe.
    Oké.. Let's go. Ik loop naar binnen en kijk even om me heen, maar zie hier vrij weinig mensen. Ik frons lichtjes en zie dan een aantal mensen in de tuin, bij het kampvuur. Aha. Ik tover weer een brede grijns op mijn gezicht en loop op een langzaam, nonchalant tempo richting de tuin. 'Raad is wie er eindelijk is..' grijns ik en loop naar een van de bankjes, waar ik plaats neem. 'Missed me?' Ik grijns nog even naar de groep en kijk dan naar Reya die aan de andere kant van het bankje zit, in de hoek. Ik frons lichtjes en schuif naar haar toe, waarna ik lichtjes een arm om haar schouders sla. 'What's wrong gorgeous?' vraag ik zachtjes aan haar.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 22:07 ]


    El Diablo.

    Dex William Buchanan
    Senior || Op het feest
    My old flex is my new flex now and we're workin' on it


    Verdomme, Reya. Ik had het kunnen weten, ook. Ze had niks meer gezegd na Leah's onderbreking van ons gesprek, had zich geruisloos aangekleed en was vertrokken. Het kwam niet als een verrassing, maar het kwetste me wel, lichtelijk. Ik had me toch ook open opgesteld naar haar toe, waarom ging ze dan meteen op slot? Misschien schaamde ze zich voor het feit dat we net.. ach, laat ook maar. Het is duidelijk.
    Met een lange broek die ik uit mijn tas heb gehaald en een trui aan loop ik naar buiten. Rey is in een van de hoeken van de bank gaan zitten en kijkt niet op als ik aan kom lopen. Even overweeg ik om naast haar te gaan zitten, maar dat idee gooi ik maar rap overboord. Ze heeft er duidelijk geen behoefte aan, dat heeft ze duidelijk laten merken. Dan ga ik ook geen moeite meer doen.
    Met een biertje in mijn hand laat ik me naast Maeva neervallen. "Hey, jij." Ik glimlach naar het meisje, dat een fleecedeken omgeslagen heeft en naar het vuur staart. "Hoe gaat het met je, vanavond? Na.. alles."


    sorry dat ik niet aan 250 woorden kom maar ik besloot te gaan drinken voor ik dit schreef dus ik ben nu tipsy
    also, dit is deels mijn rpg dus ik hoef me niet per se te verontschuldigen maar ik doe het toch


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Avery Hannah Davis
    Living room | With Nia | Junior | New Glee-member

    Where words fail, music speaks




    Ik en Nia hadden nog wat over onze sporten en hobby's gepraat. Nia vertelde dat de try-outs voor het voetbalteam al waren geweest, maar dat ze ging proberen of ik er nog bij kon. Waarop ik haar enthousiast bedankte. Op school zouden we het er wel verder over hebben. Tijdens het gitaarspelen gaf Nia aan dat ze het moeilijk vond om haar vingers in de juiste positie te zetten. "Oefenen is het toverwoord." had ik gegrinnikt. Gitaarspelen ging nou eenmaal niet van zelf, het kost veel moeite om het door te krijgen, maar daarna vergeet je het ook niet meer. "Ik wil je af en toe wel helpen als je dat leuk vind?" opperde ik. Ondertussen had Leah ons verzocht om naar buiten te gaan, waarop ik op stond. Ik nam aan dat Nia mij wel zou volgen. In de tuin brandde een haardvuurtje en er zaten al wat mensen omheen. Ik had nog vrij weinig mensen gesproken dus vond dit de ideale gelegenheid om met wat meer mensen kennis te maken. Mijn gitaar nam ik voor de zekerheid mee, je wist nooit of hij van pas zou komen. Ik greep nog een vest mee, het leek al wat afgekoeld te zijn. Ondanks het kampvuur dat brandde blies er een koud windje. ik streek neer in een lege stoel, en keek de kring rond. Ik zocht naar Jeaden, hij was erg gezellig en wilde hem beter leren kennen, maar ik kon hem zo gauw niet vinden. In plaats van iemand aan te spreken zette ik mijzelf in kleermakerszit en pakte mijn gitaar, om iets te doen te hebben. Zachtjes begon ik wat te tokkelen terwijl ik naar het vuur staarde.


    When you believe your dreams come true


    ETHAN RILEY MACKENZIE
    BAD NEWS , VOICE




    Had ik gehoopt dat vandaag een leuke dag ging zijn? Best wel, was het dit ook... niet echt. Nia was hier en het voelde wel als een messteek in mijn rug aan, wat deed ze hier in the Glee? Ze kon goed zingen, dat was wel waar maar zover ik wist had ze vroeger amper interesse gehad voor de club toen ik er nog in zat. Nu Maeva had helaas meer oog voor Jade gehad -ofso ik kende de jongen niet zo goed- . Al was ik wel blij dat ik er misschien nieuwe vrienden bij kon krijgen, Riker leek me een aardige jongen als had hij onhandig zijn drankje over zijn broek gegooid eens ik wat tegen hem gezegd had. Geen idee of hij geschrokken was of dat het een manier was om van me verlost te zijn... Ah ik wilde niet zomaar weg van het feestje, mijn therapie sessies hadden me er wel bij geholpen en ik had mezelf verplicht hier toch tot het eind te blijven.
    Er was een vuurkorf aangestoken waardoor iedereen naar buiten ging al bleef ik nog even wachten tot Riker misschien terug kwam of wie weet dat ik Nia nog even zag. Langs de ene kant had ik graag nog even met haar gesproken, haar gezegd dat het me speet wat ik had gezegd, maar of ik dat nu wel aankon? Ze had me al de hele avond lopen ontwijken waardoor ik nu ook niet veel zin meer had om überhaupt vriendelijk tegen haar te doen. "Hé... Wat een stomme actie net hé?" Grinnikte Riker waardoor ik even naar de jongen glimlachte. "Nou slim kan ik het niet noemen, maar hé ongelukjes gebeuren nu eenmaal." zei ik geruststellend waarop ik doelde dat hij het drankje had laten vallen, niet het ander soort ongelukje wat een natte plek in je broek veroorzaakte....
    "Ga je mee bij het vuur zitten?" Riker wees naar buiten waar het kampvuurtje al zat te branden en de meeste Glee leden al zaten al was Nia er nog niet. Maar goed zo... "Ja is goed, misschien hebben ze wel marshmallows klaar liggen." zei ik instemmend en met een lichte vrolijkheid in mijn stem, het was dan ook impulsief dat ik Rikers hand vastnam en de jongen achter me aan sleurde richting het kampvuur en nestelde me neer in het gras waar ik Riker ook naast me trok. "Ooh lekker warm dit" zei ik tevreden en liet misschien wat laat Rikers hand los.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Riker Mercury

    New member | Bij het kampvuur | Praat met Ethan


    "Nou slim kan ik het niet noemen, maar hé ongelukjes gebeuren nu eenmaal." Ik glimlachte naar hem na zijn geruststellende woorden en keek even naar de grond, waarna mijn ogen weer terug naar zijn gezicht gingen.
    "Ja is goed, misschien hebben ze wel marshmallows klaar liggen," zei hij na mijn vraag of hij mee ging naar het kampvuur. Ik hoorde wat vrolijkheid in zijn stem en voor ik het door had werd ik achter hem aan gesleurd, richting het vuur. Zijn hand had de mijne vastgepakt en mijn blik gleed er naartoe. Voor ik het wist zat ik naast Ethan op de grond bij het kampvuur en verward keek ik even om mij heen. Zo, dat was snel gegaan.
    "Ooh lekker warm dit," zei hij en ik knikte, terwijl ik in het vuur keek. Plots voelde ik dat onze handen elkaar nog vast hadden, maar kort daarna liet Ethan los. Ik ademde even diep uit en legde mijn beiden handen op mijn schoot neer. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen en daarom ging mijn mond ook een paar keer open en dicht, voor er daadwerkelijk iets uit kwam.
    "Warm. . . Ja." Mijn blik bleef strak in het vuur gericht en ik klemde mijn kaken op elkaar. Wat was dat nou net toen hij mijn hand vast had. Ik voelde me ineens zo licht. Oké Riker, stop met zo nadenken. Het betekend niets en dat weet je. Je valt niet eens op jongens, dus stel je niet zo aan. Nee, ik viel niet op jongens, anders had ik dat al lang geweten. . . toch? Ik kende deze jongen pas sinds vandaag. Oké, ik had hem wel even eerder gezien op school, maar hij was al snel weg voor een paar maanden, maar dit was de eerste keer dat we een gesprek hadden.
    Onbewust had ik mijn handen tot vuisten geknepen, terwijl ik strak in het vuur bleef staren. Wat was dat gevoel dat ik kreeg toen ik hem zag daar in die gang, toen ik met Maeva aan het praten was. Het was een soort warm gevoel, dat ik nooit eerder had ervaren.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 13:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    ”I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • At Leah’s • Fuck you, Asshole• Outfit •

    Langzaamaan wordt het steeds drukker bij het kampvuur en hoewel de meeste besluiten bij iemand te gaan zitten, of samen ergens neer te ploffen, blijf ik zitten waar ik zit. Doordat ik mezelf zo klein mogelijk had gemaakt vloeide de warmte na enkele minuten subtiel door me heen, wat afkomstig was van het knapperende vuur en de dunne deken die ik om me heen had geslagen. Ik kon vermoedelijk uren naar de dansende vlammen kijken, alsof ik haast door hen gehypnotiseerd leer daar ze me af leken te leiden van de vervelende dingen die er gebeurd waren. Echter werd mijn stille afwezigheid onderbroken door een zeer bekende stem. Dex.
          ”Hey, jij,” glimlacht hij me toe zodra ik naar hem opkijk en laat zich met een flesje bier in de hand langs me neervallen. Mijn mondhoeken krullen licht omhoog als mijn poelen hem blijven volgen tot hij goed en wel op zijn kont zit. “Hey,” glimlach ik kleintjes. “Hoe gaat het met je, vanavond? Na… alles.” Voor even pers ik mijn lippen op een smalle streep en om de jongen niet recht aan te hoeven kijken zodat hij werkelijk kon zien hoe ik me voelde bij het horen van deze vraag, richt ik mijn donkere kijkers weer op de vlammen voor ons. Zo soepel mogelijk haal ik mijn schouders op en bijt vertwijfeld op mijn onderlip alvorens ik Dex een juist antwoord weet te geven.
          ”Wat kan ik zeggen?” breng ik uit. “Ergens wellicht een beetje goed, nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben.” Met een zweem van een vage glimlach blik ik vervolgens naar Dex op. De werkelijkheid was dat ik me slecht voelde en enigszins lichtelijk aan de kant verschoven; wat zo gemakkelijk was gegaan dat ik me niet kon voorstellen zoveel betekend te hebben. Maar mijn tranen waren op en om mezelf van een knallende koppijn te besparen had ik ook niet de energie om op dit moment opnieuw te huilen. vooral daar ik geeneens met zekerheid wist wat er zich nu allemaal had afgespeeld. “Niet waar?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Leah Stephens
    SENIOR || AT THE POOL || TALKING WITH DEX || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT*+JAMES' HOODIE+OVERKNEE SOCKS

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          'Weet ik veel Leah, ik weet zeker dat die wat gaat proberen en ik weet dat je het niet wilt dus als hij je aanraakt zeg het gewoon en dan kom ik wel bij je liggen. Goed? Ik bedoel maar te zeggen, hij is ook maar een jongen met hormonen en je bent gewoon soms… Je bent niet makkelijk maar je bent ook niet moeilijk.'
          Leah snapte er steeds minder en minder van, maar snapte wel steeds meer waarom mensen zeiden dat mannen van Mars kwamen en vrouwen van Venus. Ze zou het haast overwegen om zo'n boek te kopen waar in mannengedrag wordt uitgelegd... Hoe kon ze nou niet makkelijk zijn, maar ook niet moeilijk? Hij had net zo goed kunnen zeggen dat ze gewoon "normaal" was, in plaats van zo ingewikkeld te doen. 'Hij zou dat heus niet zomaar doen als ik zeg dat ik het niet wil,' mompelde ze. Hij had tijdens hun gesprek wel steeds haar knie aangeraakt, maar dat was nog wel iets anders dan iemand slapend op een luchtbed aanraken, toch? Ze was nog in gedachten daarover toen James haar zijn vest gaf. 'Wacht jij hier? Ik pak even mijn jas.’ Ze kon niet meer echt protesteren, want hij liep al weg. Na een zachte zucht trok ze zijn vest toch maar, voordat hij het nog eigenhandig bij haar aan zou trekken.

          Niet veel later zaten begonnen de meeste mensen richting het kampvuur te gaan. Tussendoor was ze zelf even naar de gastenbadkamer te gaan, om Reya te vertellen dat iedereen naar buiten ging. Ze was wel erg lang weg, waardoor ze zich een beetje zorgen maakte, wat ook kwam doordat ze dacht dat ze haar zachtjes had horen huilen...
          'Heb je het niet koud?’ vroeg James toen. Vragend keek ze hem aan, terwijl hij in haar been kneep. 'Je hebt ook amper vet, vind je het gek dat je continu zit te rillen?’
          Kon hij niet eens ophouden met die stomme opmerkingen? 'Ik heb het niet koud meer!' protesteerde ze, al was dat niet geheel waar. 'Ik heb jouw vest nu toch aan?' Leah gaf hem een zachte duw. 'En je moet eens ophouden met die opmerkingen.' Ze wist niet zeker of hij dat laatste wel gehoord had, gezien ze had nogal zacht gemurmeld had. Ondertussen had ze de zak met marshmallows open gescheurd en begon ze die op stokje te schuiven.


    *No hat or sunglasses

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 14:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered