• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Haha nee! Ik heb er zelf ook een hoor, een externe. Ik dacht alleen, misschien weet jij een goede! ^^


    Nah, ik ben daar niet zo goed in, hehe.


    Your make-up is terrible

    Duinrell was geweldig!
    Ik ben moe maar voldaan (A)
    I needed this


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik word kluizenaar. Serieus.

    itsmagicc schreef:
    [ik las toevallig de posts bovenaan en damn, ben ik opgelucht dat ik niet de enige ben die zich mateloos irriteert aan de spotlight.]

    Ik dacht ook al dat ik de enige was. Het is prima dat iemand zijm verhaal vaak in de spotlight zet, maar gun anderen ook eens een lange tijd in de spot in plaats van meteen je eigen verhaal er weer in te gooien. Lekker aso ben je dan.

    Van Kaleidoscope krijg ik heimwee naar BOTS ;c


    Your make-up is terrible

    Noooz, bedenk ik een leuke usernaam, is ie al bezet. (baby) Ik weet ook niet meer tussen welke ik nou twijfelde met Grimmie. Fack. Dan maar een usernaam van mijn lange lijst uitzoeken.

    / Huehue, ik weet het al weer. Ik wist dat het een LoL champion was. Al kijk ik nog even verder.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 22:48 ]

    K bye.

    //waarom schrijft iedereen zo goddelijk en zit ik hier te huilen om al mijn met-ik-beginnende-zinnen.

    //oh heb ik al gezegd dat ik ben ontslagen lool hoe zeg ik dat tegen m'n pa.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    K bye.

    //waarom schrijft iedereen zo goddelijk en zit ik hier te huilen om al mijn met-ik-beginnende-zinnen.

    //oh heb ik al gezegd dat ik ben ontslagen lool hoe zeg ik dat tegen m'n pa.


    Precies dat dus.

    - Ugh, ik kan niet uit m'n hoofd krijgen wat ze tegen me heeft gezegd..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan echt nergens anders meer aan denken en dat is best wel annoying...

    Mijn beste vriendin zegt plotseling misschien onze vriendschap te willen beëindigen en laat me dan achter omdat ze naar bed wil. Ik voel me zo verschrikkelijk alleen nu en ik ga zo maar het snot uit mijn neus janken want godverdomme ik word gek van angst en verdriet.

    Villainess schreef:
    Mijn beste vriendin zegt plotseling misschien onze vriendschap te willen beëindigen en laat me dan achter omdat ze naar bed wil. Ik voel me zo verschrikkelijk alleen nu en ik ga zo maar het snot uit mijn neus janken want godverdomme ik word gek van angst en verdriet.


    Oh god, jezus. Excuse my French.
    Waarom dat ineens? Je beste vriendin?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, je vindt me te jong, maar je wilt wel een date? Wat moet ik hier nu uit opmaken dan? Ik weet niet hoe ik er voor sta en dat frustreert me gewoon. Zie je mij nu wel of niet zitten?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik word mild getikt van deze updates oh mijn God

    Ik dacht dat die tweede nooit zo erg kon zijn als de eerste maar ik had HET MIS want dit is niet eens iets wat ik weer kan oplossen. Waar is mijn gallerij heen? Waarom gaat hij niet meer op stil als ik op de volume omlaag knop druk? WAT HEBBEN DEZE "VERBETERINGEN" VOOR NUT


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HAPPY BIRTHDAY TO ME.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    Ik word mild getikt van deze updates oh mijn God

    Ik dacht dat die tweede nooit zo erg kon zijn als de eerste maar ik had HET MIS want dit is niet eens iets wat ik weer kan oplossen. Waar is mijn gallerij heen? Waarom gaat hij niet meer op stil als ik op de volume omlaag knop druk? WAT HEBBEN DEZE "VERBETERINGEN" VOOR NUT

    Wacht hij heeft het nog een keer gedaan??? Inges telefoon dat is borderline cyberbullying


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.