• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I'm creeped out


    Your make-up is terrible

    "Jij hebt geen Vanish gedaan op die plek waardoor die er niet uit is."

    Ja lol sorry doe de was en strijk dan zelf. Ik ben zestien, volgens mij moet geen enkele zestienjarige dat al weten/kunnen idk mijn vriendinnen moeten althans niet zoveel doen in het huishouden. Een dankjewel dat ik heel de voormiddag heb staan strijken kan er ook niet af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Jullie zijn een zeikklas want bij ons is hij wel gewoon prima maar dat is vwo mentaliteit".

    Oké? Wat de fack? Nee?

    Ik ben zo klaar met deze discussie echt zo honderd procent klaar hiermee jezus fuck kan iedereen gewoon zijn mond houden en de mensen laten klagen die willen klagen want blijkbaar zijn er echt mensen die hier last van hebben dus lAAT ZE KLAGEN STELLETJE KUTKINDEREN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    I'm creeped out


    Hahaha. (Damn, we hebben een lachende smiley nodig.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Weet je. Fuck dat. Haters gonna hate. Ik heb een webcam voor beter kwaliteit en ik heb opname-shit. Desnoods koop ik een betere microfoon online. I would love to do this. Misschien eerst zonder facecam, maar daarna met of zo. Who knows.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Weet je. Fuck dat. Haters gonna hate. Ik heb een webcam voor beter kwaliteit en ik heb opname-shit. Desnoods koop ik een betere microfoon online. I would love to do this. Misschien eerst zonder facecam, maar daarna met of zo. Who knows.


    Gewoon doen! Ik heb net een microfoon besteld en die mag je best een paar dagen in de week lenen. ;3


    Your make-up is terrible

    I want a kitten and somebody that loves me too


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom gaan onze gesprekken alleen maar over jouw problemen?

    Assassin schreef:
    (...)

    Gewoon doen! Ik heb net een microfoon besteld en die mag je best een paar dagen in de week lenen. ;3


    Heb er net een besteld op geek, ook meteen een windbeschermer gekocht :3

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 22:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I need a Joshua Graham in my live. Rip.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Heb er net een besteld op geek, ook meteen een windbeschermer gekocht :3


    Yay, awesome!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yay, awesome!


    Weet je trouwens een goede cam waarmee ik kan opnemen? Eentje die niet te duur is maar wel hd heeft?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Weet je trouwens een goede cam waarmee ik kan opnemen? Eentje die niet te duur is maar wel hd heeft?


    Volgens mij heb ik nog een externe liggen... Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht, lol. Ik ga hem opzoeken en je mag hem hebben als hij goed is.


    Your make-up is terrible

    Wat is dit dan weer. Moet ik serieus degene zijn die mensen op tijd naar bed stuurt en shite?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik nog een externe liggen... Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht, lol. Ik ga hem opzoeken en je mag hem hebben als hij goed is.


    Haha nee! Ik heb er zelf ook een hoor, een externe. Ik dacht alleen, misschien weet jij een goede! ^^
    Gebruik jij hen zelf maar (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 22:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.