• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kap met tegen me te praten aub. Ik ben je even hr-le-maal zat.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Omgekeerd vergeten: wanneer je in de loop van de dag steeds je meer herinnert van vannacht

    nicht: sarah waarom heb je je rugzak om
    sarah: ik ga wandelen
    nicht: met je rugzak
    sarah: *loopt weg*
    nicht: sarah
    sarah: het is een avontuur


    i put the fun in funeral

    Ahahaha shit ik ben zo aardig. Maar sorry hoor, als je voor ons eten haalt en vervolgens begint over dat je liever nasi erbij hebt omdat JIJ dat lekkerder vindt.. Sorry, maar wie is er de hele middag op pad geweest om restaurants af te lopen? Niet wij, in ieder geval :') Dus als jij nu ons eten op wilt gaan zitten eten, go ahead, maar verwacht niet dat ik dan nog aardig ben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bonafide schreef:
    Omgekeerd vergeten: wanneer je in de loop van de dag steeds je meer herinnert van vannacht

    nicht: sarah waarom heb je je rugzak om
    sarah: ik ga wandelen
    nicht: met je rugzak
    sarah: *loopt weg*
    nicht: sarah
    sarah: het is een avontuur


    Je gaat op expeditie!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja shit hé het is echt niet alsof ik hem ontslagen wil hebben maar ik wil gewoon fatsoenlijk onderwijs? Je hoeft me niet te vertellen dat het tot ontslag kan leiden als we zo'n enorme klachtenbrief schrijven want ik weet wat de consequenties kunnen zijn en het zijn geen consequenties waar ik naar streef, maar als we ons mond houden gebeurt er niks en blijft hij nog jarenlang baggere lessen geven en dat zie ik ook niet echt zitten voor echt iedereen die hij lesgeeft want het is echt gewoon niet de kwaliteit die je zou moeten hebben in een gemiddelde les en nee, niemand is perfect, maar idk, ik vind dat je in het onderwijs toch wel een bepaal niveau moet hebben in je les waarbij iedereen meekomt, anders ben je inderdaad gewoon een slechte docent? Klaar.

    Ik weet niet waarom ik er zo boos van word dat je ons op ons verantwoordelijkheidsgevoel over die docent wijst, maar als de school besluit dat alle punten die we aankaarten reden genoeg zijn tot ontslag, dan heeft hij het er zelf naar gemaakt. Als hij beter was geweest, hadden wij niet geklaagd en was er niets gebeurd. Zijn zieke vrouw zou geen excuus moeten zijn dat wij geen fatsoenlijk onderwijs krijgen, punt uit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eerst wist ik het helemaal niet zeker, maar nu ik me heb ingeschreven wil ik het wel heel graag. Zul je zien dat ik er niet doorheen kom :'D Zo werkt mijn karma helaas.

    Nee bah bah nu voelt het alsof ik de boeman zonder geweten ben en ik ben best een beetje boos op die meid eigenlijk zelfs al bedoelde ze het goed en ze verdient het niet dus met mijn hart ben ik ook niet echt boos op haar maar meer gewoon gefrustreerd van 'baH IK BEDOEL HET GOED MAAR DOOR JOU LIJKT HET ALSOF IK HET JUIST NIET GOED BEDOEL' want ik weet dat ik aan de foute kant van het scherm sta hier wat moralen betreft maar ik wil gewoon het beste voor mijn klas nouuhouuu


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik realiseer mij eigenlijk nu pas hoeveel werk ik daarin heb gestoken en er was gewoon niemand... Hmmm soms vraag ik mij wel eens af hoelang het nog verstandig gaat zijn hier rond te blijven hangen. Is het het waard? Put ik mijzelf niet uit voor niks?


    Happy Birthday my Potter!

    Ahahaha m'n ma is echt bezopen. Het is zo grappig.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fuck me.

    // Dude, chillout, mag iemand anders ook eens in de spotlight staan?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 20:42 ]

    Ik ben twee Nederlanders aan het afluisteren op de trein en ik zou er bijna gaan bijzitten. Zo interessant. Volgens mij zijn het proffen of zo.


    What would Emma do?

    Mijn gezicht is verbrandt maar het was een heel toffe dag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Grimmie schreef:
    Fuck me.

    // Dude, chillout, mag iemand anders ook eens in de spotlight staan?


    Het zijn echt constant dezelfde 2/3 mensen.


    Your make-up is terrible

    GredWeasley schreef:
    Ik realiseer mij eigenlijk nu pas hoeveel werk ik daarin heb gestoken en er was gewoon niemand... Hmmm soms vraag ik mij wel eens af hoelang het nog verstandig gaat zijn hier rond te blijven hangen. Is het het waard? Put ik mijzelf niet uit voor niks?


    Nawhh, wat is er gebeurd? :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het zijn echt constant dezelfde 2/3 mensen.


    Die halsslagader begint me ook wel een tikkeltje te vervelen nu inderdaad :"D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.