• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Die halsslagader begint me ook wel een tikkeltje te vervelen nu inderdaad :"D

    Jup. Gunfactor is laag in de spotlight. Mijn rpg heeft haast 5 minuten in de voorkant van de spot gestaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Jup. Gunfactor is laag in de spotlight. Mijn rpg heeft haast 5 minuten in de voorkant van de spot gestaan.


    Op m'n laptop blijft de spotlight ook de hele tijd op één verhaal/whatever staan, hij gaan niet meer die hele lijst af..


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Misschien zouden ze een "cool down" moeten hebben voor een bepaalde creatie in de spotlight o.i.d. Als zoveel mensen zich eraan ergeren en als het mensen tegenhoudt iets in de spotlight te zetten omdat het er na 5 minuten alweer uit is..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Miall schreef:
    (...)

    Op m'n laptop blijft de spotlight ook de hele tijd op één verhaal/whatever staan, hij gaan niet meer die hele lijst af..


    Klopt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Die halsslagader begint me ook wel een tikkeltje te vervelen nu inderdaad :"D


    We zouden een beurtenrolsysteem moeten maken :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik kijk echt nooit naar de spotlight


    i put the fun in funeral

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    We zouden een beurtenrolsysteem moeten maken :Y)

    Ja, of dat iedereen er zo lang in mag staan voor er een nieuwe in mag. Zonder wachtlijst, dat je je verhaal alvast als volgende kan zetten. Je moet maar op tijd zijn (:

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Jup. Gunfactor is laag in de spotlight. Mijn rpg heeft haast 5 minuten in de voorkant van de spot gestaan.

    Nawh wat balen!

    @Qing: Een rooster :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik moet straks naar huis, maar ik ben gewoon bang. Bang om weer compleet afgebroken te worden totdat ik weer terug bij af ben. Wáárom kan ik niet gewoon hier blijven :'c


    26 - 02 - '16

    Okay, get yourself together, go get some tea and watch football or something. Then go to sleep and start working your ass of again. Ignore the fluffing pain you bloody idiot. You're stronger than that. You're not gonna let that hurt you, are you?


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb mijn drank grens bereikt en alles er uit gewerkt ugh, alleen minder gezond dat mijn hart nog als een gek tekeer gaat

    oh well


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Moest dit gesprek nu echt plaatsvinden? Nu ben ik sad en heb ik nog minder zin om morgen naar stage te gaan. Ik wil janken.

    En ik zit erover na te denken een gamekanaal op youtube te gaan starten als ik mijn nieuwe laptop heb. Dan wil ik vooral games met een verhaal gaan spelen, zoals Limbo en Inside, maar ook Heavy rain en Beyond: Two souls op de playstation. Alleen nog even kijken hoe ik dat ga opnemen dan.. Alleen nu nog een kanaal naam. Of ik verwijder alle filmpjes van dit account en verander de naam en zo. Kan ook nog.
    Maar het zal sowieso Engels zijn.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 21:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alle tijden zijn in Ierland-tijd - Google

    Most inspirational quote ever, lol. Wat is in hemelsnaam Ierland-tijd? ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ik las toevallig de posts bovenaan en damn, ben ik opgelucht dat ik niet de enige ben die zich mateloos irriteert aan de spotlight.]


    soul made of stardust and chaos.

    Elkaar ontmoeten op een luchthaven om over kleinkinderen te praten?! HA. BULLSHIT. Zelfs als supporter van de Democraten bewijst dit maar weer eens hoe corrupt deze wereld is en wat men ons allemaal probeert wijs te maken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried