• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SonOfGondor schreef:
    Finding Dory was zo leuk!


    Jaloers! :o tis nog de vraag of ik namelijk nog wel ga. D:
    Maar vet leuk dat je t zo leuk had though! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    AAAAARGH, IK HOUD HET NIET MEER
    //Pls let me die


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga er niet eens meer op reageren.

    Waarom.kan ik niet gewoon beslissen wat ik wil eten?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuk, de buren hebben de BBQ aanstaan en het stinkt. Het hele huis stinkt nu en mijn ogen branden. En shit- nu moet ik even het raam van mijn kamer dicht doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan alles eten wat ik wil maar ik weet gewoon niet wat ik wil


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voor één persoon koken is best lastig met hoeveelheden.

    dus net een huismus ei gevonden. Can i cry it's so little and i want it to breed pls ):

    Dit was echt een geweldig weekend en nu ben ik dood maar wel blij.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zo sad en ik wil gewoon bij jou zijn, maar zelfs nu het vakantie is, hebben we het allebei nog te druk om elkaar vaker dan eens per anderhalve week echt af te spreken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Grimmie schreef:
    Voor één persoon koken is best lastig met hoeveelheden.

    I maed too much.

    Wow, dat verhaal is 17 keer in de spot gezet in te korte tijd, en dan alleen al in de spotlight historie.

    Ja hoor, stieffamilie voelt wel als echte familie. Maar niet wanneer je de toiletten schoon maakt en beseft dat je stiefvader daar al die gruwelijk ranzige dingen doet die zo stinken en dat je de resten daarvan met je blote handen weg aan het schrobben bent. EW. Dan toch liever een toilet waar mijn eigen vader op zit dan een toilet waar een 65 jarige man die ik pas een jaar of 4 ken zijn behoeftes doet.

    Lasange of pizza. Moeilijk moeilijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Lasange of pizza. Moeilijk moeilijk


    Ik stem voor lasagne.


    Your make-up is terrible