• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    RichardSHarmon schreef:
    Volgens mijn beste vriendin zou hennepolie moeten werken. Well, ik zal het vragen aan mijn psycholoog.
    Oh deze oordopjes zijn nu zo heerlijk. Pure stilte. I needed this. Damn... Melatonine. Yes.
    I am such a wreck.


    Mijn vader en broer gebruiken dat ook. Mijn broer zegt dat hij 10x zo goed slaapt en minder hoofdpijn heeft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn vader en broer gebruiken dat ook. Mijn broer zegt dat hij 10x zo goed slaapt en minder hoofdpijn heeft.

    Hopelijk werkt het ook overdag, want mijn hoofd heeft rust nodig. Iemand zei al tegen mij, dat als ik zo door zou lopen ze me vroeg of laat weg konden stoppen. I don't want that.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarita het maakt niet uit dat jouw karakters zo oppervlakkig zijn als een baksteen en dat er geen diepgang zit in het verhaal. Dat komt wel als je het gaat herschrijven.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 23:24 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Typisch zeg. Het is alleen hun mening die correct is -.-


    -

    Ik wist dat hij niet meer leefde, maar dat hij al zo lang dood is en waarschijnlijk zelfmoord heeft gepleegd... Fijn, nu kan ik wel janken elke keer als ik zijn stem hoor.

    oitnb spoilers


    GODDAMNIT POUSSEY WHY'D YOU HAVE TO GO ALLEMAAL DANKZIJ DIE FUCKING CRAZY EYES.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 23:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    De wereld maakt me echt droevig soms.


    She's imperfect but she tries

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn vader en broer gebruiken dat ook. Mijn broer zegt dat hij 10x zo goed slaapt en minder hoofdpijn heeft.

    Melatonine werkt bij mij voor geen fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke dus de helft van mijn klas is thuis en op FB zie ik dat de meesten een welkom-thuis-verrassingsfeest hebben gehad en ik ga morgen naar huis. Alsjeblieft, laat ze alsjeblieft niet een spandoek of iets dergelijks meenemen of thuis hebben opgehangen. Ik wil die aandacht echt niet :')
    Ik wil geen welkom-thuis feest, oke :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Only I know the ugly.


    Your make-up is terrible

    Tarrant schreef:
    (...)
    Melatonine werkt bij mij voor geen fuck.


    Het schijnt enkel te werken als je van jezelf een laag melatonine gehalte hebt. Althans... dat werd een tijdje terug gezegd in een stukje in zo'n programma als Kassa of zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Tarrant schreef:
    (...)
    Melatonine werkt bij mij voor geen fuck.

    Zij bedoeld hennepolie, haha. Ik hadhet over melatonine. Ik neem drie tabletjes zodra ik in bed ga liggen. Daarna begint het binnen een kwartier langzaam in te werken. Wel tabletjes die smelten en niet die van forte hoor xd

    //
    The fuck. Ik heb het koud, maar het is niet koud. Herpak jezelf lichaam! Morgen ben je weer normaal en heb je nergens last van, horen jullie dat, lichaam en hoofd? NORMAAL!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 23:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oitnb spoilers

    ohmfg fuxk my life waarom POUSSEY GVD


    Heaven is a place that we all have

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Het schijnt enkel te werken als je van jezelf een laag melatonine gehalte hebt. Althans... dat werd een tijdje terug gezegd in een stukje in zo'n programma als Kassa of zo?

    Ja, klopt en als je stress hebt en het werkt bij autisten (ik wil dit niet blijven zeggen. Ugh) ook vaak. Sommige zijn er echt bestand tegen, maar bij mij werkt het nog wel.

    Sorry voor verkeerde woordkeuzes. My head is still a mess. En ik moet slapen van mezelf.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 23:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kun je genezen van depressie zonder hulp?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.