• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ^ naar beneden scrollen tot je een rode knop ziet met download apk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat Niphredil zei. ^^


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben hem aan het downloaden. Ik kan niet wachten tot de release.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oakfkajfkafj "dit bestand kan schade toebrengen op uw apparaat" hopelijk liegen ze of zo :')

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 11:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    StrawberryShake schreef:
    Oakfkajfkafj "dit bestand kan schade toebrengen op uw apparaat" hopelijk liegen ze of zo :')


    Ik heb het ook zo gedownload and it works finee.


    Heaven is a place that we all have

    StrawberryShake schreef:
    Oakfkajfkafj "dit bestand kan schade toebrengen op uw apparaat" hopelijk liegen ze of zo :')


    Gewoon accepteren. Mijn mobiel doet het nog, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kun je niet net zoals bij ios een ander account aanmaken, en dan van een land waar het al uit is? Dan kan je gewoon de officiële versie downloaden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'There is a problem parsing the package'
    Oké, laat maar. Ik heb hem 3x opnieuw gedownload...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heet trouwens KellyMentzij op de app. Volledige naam en zo xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nevermind, ben noob bezig

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 12:04 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Omgomgomg dit is leuk :'D
    Ik heet FamkeJ

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 12:11 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Velaris schreef:
    Kun je niet net zoals bij ios een ander account aanmaken, en dan van een land waar het al uit is? Dan kan je gewoon de officiële versie downloaden.

    Volgens mij kan je dan een ban krijgen. Heb ik al meerdere mensen over gehoord (gelezen).

    Mentys schreef:
    'There is a problem parsing the package'
    Oké, laat maar. Ik heb hem 3x opnieuw gedownload...


    Dat had ik ook op mijn moeders telefoon. Ik denk dat die gewoon te oud is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat had ik ook op mijn moeders telefoon. Ik denk dat die gewoon te oud is.

    cri oke dat sucks


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Betekenen de verschillende kleuren van de gyms nog iets?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered