• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    Jerboa schreef:
    ^^ Dit heb ik met League of Legends. Die game haalt ook echt het slechtste in een mens naar boven.

    Ja, dat merkte ik net. Moest ik jungle in co-op, wat ik niet kan, en ga 5 keer dood, ben ik de noob. Sorry hoor. Ik heb nog nooit jungle gedaan...
    Communities van moba's zijn echt erg soms.
    Kawasaki schreef:
    leuk als je iemand party leader maakt en daarna gelijk erna word je terug gepromoot.
    oke.. dan niet 😂🤔

    Wat, aardig enzo

    Heeft iemand enig idee waarom Dishonored 2 zo'n 60 euro is bij de mediamarkt, en maar 33 euro op de site?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 21:05 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Geen idee, ik koop altijd mijn spellen via steam. Je zou het in de winkel kunnen vragen, maybe krijg je wel korting (: Of ze doen dom en zeggen dat je het dan maar via de webshop moet kopen (wat erg klantonvriendelijk zou zijn).

    Bij bedrijven zoals mediamarkt betaal je altijd de hoofdprijs voor games. Ik zou inderdaad via steam kopen, of bij bijvoorbeeld Nedgame of Gamemania kijken. Bol.com stunt ook nog wel eens leuk met de prijs, volgens mij is er momenteel een sale.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jerboa schreef:
    Bij bedrijven zoals mediamarkt betaal je altijd de hoofdprijs voor games. Ik zou inderdaad via steam kopen, of bij bijvoorbeeld Nedgame of Gamemania kijken. Bol.com stunt ook nog wel eens leuk met de prijs, volgens mij is er momenteel een sale.

    Het nadeel is dat ps en xbone niet via steam gaan.
    Maar als je wel op pc speelt, zou ik het nu niet op steam kopen, daar is dishonored 2 42 euro

    ^^ Heb je gelijk in, haha. Wist alleen niet of ze voor pc of een console bedoelde xd


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jerboa schreef:
    ^^ Heb je gelijk in, haha. Wist alleen niet of ze voor pc of een console bedoelde xd


    Had ik inderdaad niet vermeld haha, voor de PS4 dus steam gaat niet lukken.
    Misschien via de Playstation store, maar ik heb ze toch liever in een doosje.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Het ziet er altijd wel mooi uit als je al je games zo naast elkaar hebt staan :3

    Als ik me niet bedenk ga ik straks Thomb Raider spelen. De laatste keer dat ik daar een spel van speelde, vond ik het veel te eng XD Volgens mij was ik toen 14 ofzo (: Al ga ik nu de nieuwste spelen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 16:07 ]

    Tof! Ik heb de oude Tomb Raiders ook op steam XDD go #TeamPixels. Lara maakt van die fantastische geluiden als ze ergens tegenaan loopt, alsof je naar een Tenniswedstrijd tussen vrouwen kijkt xD


    Veni, Vidi, Coffee.

    Oh, ideetje. Laat jullie steam bibliotheek zien! Misschien hebben we hier wel heel wat spellen gemeen ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Pralines schreef:
    Tof! Ik heb de oude Tomb Raiders ook op steam XDD go #TeamPixels. Lara maakt van die fantastische geluiden als ze ergens tegenaan loopt, alsof je naar een Tenniswedstrijd tussen vrouwen kijkt xD


    Ohgod ja!

    Btw count me in!

    Ik speel wel op een, PS2, PS3, en mijn pc.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Laasyanir schreef:
    Het ziet er altijd wel mooi uit als je al je games zo naast elkaar hebt staan :3

    Als ik me niet bedenk ga ik straks Thomb Raider spelen. De laatste keer dat ik daar een spel van speelde, vond ik het veel te eng XD Volgens mij was ik toen 14 ofzo (: Al ga ik nu de nieuwste spelen.


    Thomb Raider wil ik ook nog kopen, lijkt me ook gaaf. ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hier mijn spellen die in mijn steam bibliotheek staan:

    Wat is het verschil tussen grijs en wit? Steam noob


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het witte zijn de geïnstalleerde spellen, de grijze zijn niet geïnstalleerd.