• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    Is het handig die steam ruilkaarten te houden en later verkopen of nu verkopen?
    Denk niet dat iemand ze later nog wil, eigenlijk

    Nu gaat mijn haat/liefde verhouding met Skyrim weer de haat-kant op. Na het gefaalde Skyrim SE wilde ik de gewone Legendary weer installeren. Niks aan de hand, maar op een gegeven moment kom ik erachter dat ik de uitbreidingen mis. O ja, die moeten apart geïnstalleerd. Blijken dat die stomme bestanden ineens beschadidgd zijn of zo, op béide computers, zo uit het niets. I'm so done.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laasyanir schreef:
    Hier mijn spellen die in mijn steam bibliotheek staan:



    Oeeeh, ik zie er super leuke spellen tussen staan!

    Dit zijn de mijne:




    M'n vriend en ik delen onze bibliotheken, des te meer spellen ^^

    En wat de ruilkaarten betreft, sommige worden nooit echt wat waard. Ik bewaar ze meestal of ik verkoop er een paar zodat ik andere sets compleet kan krijgen en badges kan verdienen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nog 2,5 uur voor de steam sales eindigen O:

    // Ik heb net Assassin's Creed 2, Brotherhood en Revelations gekocht, terwijl ik ze allemaal naast me op cd heb liggen. Haha. Ik weet alleen niet of die cd's op windows 10 kunnen. En de spellen waren maar 15 euro in totaal (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 16:35 ]

    Guys. Ik was net Zoo aan het kijken op Netflix, toen er een bepaald karakter tevoorschijn kwam.
    En dacht ik meteen: "Hey, dat is de perfecte Nathan Drake!"
    Ik had meteen een fancast gemaakt voor Tumblr. _O_

    Acteur is James Wolk. Wat vinden jullie?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jerboa schreef:
    (...)

    Oeeeh, ik zie er super leuke spellen tussen staan!

    Dit zijn de mijne:




    M'n vriend en ik delen onze bibliotheken, des te meer spellen ^^

    En wat de ruilkaarten betreft, sommige worden nooit echt wat waard. Ik bewaar ze meestal of ik verkoop er een paar zodat ik andere sets compleet kan krijgen en badges kan verdienen.


    Ik zie bij jullie allebei leuke spellen staan!!! =O Slecht voor mijn portomonnee dit XD

    Dit is mijne, maar het is wat messy. Dankzij;
    1) Onderbroken downloads XD
    2) Ik had het deels ingedeeld in mappen, dus de alfabetische volgorde van de mappen begint steeds opnieuw (sorry ._.) en er kunnen er wat dubbel staan als ze zowel in 'Co-op' stonden als in 'puzzel' etc. Ik heb mijn sdhfjhsdf-mapnamen er maar tussenuit geknipt for your sake :')

    Al iemand een co-op of mmo ziet die je leuk lijkt om een keer samen te doen, let me know! ^^
    Ik ben trouwens belachelijk slecht in shooters. Dus als je een headshotmachine wil, dan ben ik niet de juiste persoon c:


    Veni, Vidi, Coffee.

    Hippolyta schreef:
    Guys. Ik was net Zoo aan het kijken op Netflix, toen er een bepaald karakter tevoorschijn kwam.
    En dacht ik meteen: "Hey, dat is de perfecte Nathan Drake!"
    Ik had meteen een fancast gemaakt voor Tumblr. _O_

    Acteur is James Wolk. Wat vinden jullie?


    Wat grappig ^^

    @ Pralines
    Jij hebt echt ziek veel spellen. What.

    Don't judge me! Ik koop bijna alleen in de sale!! )':

    Hoewel, na een paar glazen wijn teveel heb je soms ook ineens rare shit in je library staan. Een trekker-simulator enz :') Super gesophisticeerd spel, dat. Lekker grasmaaien. Haters gonna hate :Y)


    Veni, Vidi, Coffee.

    Hahahaha, for real? Aan de ene kant lijkt me dat ook echt nog grappig ook.

    // Assassin's Creed Brotherhood, wat fijn om dat weer te spelen :3

    Arme Mario tho'

    Ik weet nog hoe ik verslaafd was aan Truck Simulator. Oh god, those were good times. Ik was altijd bang om in de nacht te rijden dus dan reed ik altijd veels te hard en knalde ik overal op. oh well cc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laasyanir schreef:
    Hahahaha, for real? Aan de ene kant lijkt me dat ook echt nog grappig ook.

    // Assassin's Creed Brotherhood, wat fijn om dat weer te spelen :3
    Arme Mario tho'


    Goddammit, ik had niet op die spoilerknop moeten drukken :C
    Ik ben nu bezig met AC 2 en omg, wat een geweldig spel is dat!


    Stenenlikker

    Allerton schreef:
    Ik weet nog hoe ik verslaafd was aan Truck Simulator. Oh god, those were good times. Ik was altijd bang om in de nacht te rijden dus dan reed ik altijd veels te hard en knalde ik overal op. oh well cc:


    Hahaha wauw :'))) Voel de skills

    Ik ben nog niet begonnen met Assassin's Creed, nog geen enkele gespeeld, is het het slimst om ook echt met de eerste te beginnen? Iemand zei namelijk tegen me dat ik beter kon beginnen met de tweede vanwege de moeilijkheidsgraad :/


    Veni, Vidi, Coffee.

    Pralines schreef:
    Ik ben nog niet begonnen met Assassin's Creed, nog geen enkele gespeeld, is het het slimst om ook echt met de eerste te beginnen? Iemand zei namelijk tegen me dat ik beter kon beginnen met de tweede vanwege de moeilijkheidsgraad :/


    Eerste vond ik prima te doen, het begon alleen op een gegeven moment een beetje te herhalend te worden.


    Stenenlikker

    Syncline schreef:
    (...)

    Eerste vond ik prima te doen, het begon alleen op een gegeven moment een beetje te herhalend te worden.


    in dat geval begin ik gewoon bij de eerste ^^ thanks!!


    Veni, Vidi, Coffee.