• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    Er is een ps4 pro HZD te koop voor 330 euro. Ik wil het zooooo graag, maar het is zo duur (huil)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 11:28 ]

    Yagouaroundi schreef:
    Er is een ps4 pro HZD te koop voor 330 euro. Ik wil het zooooo graag, maar het is zo duur (huil)


    Oke, gewoon doen. Het is duur, maar het is het waard. Ik heb voor de mijne ook een extreem krappe maand gehad, maar heb er zo ontzettend veel plezier van. En als je het goedkoper wilt; overweeg dan de gewone ps4. Pro klinkt leuk maar zonder 4k scherm (weet niet of je dat hebt) maakt het al snel niet uit en de meeste games zien er sowieso goed uit.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    (...)

    Oke, gewoon doen. Het is duur, maar het is het waard. Ik heb voor de mijne ook een extreem krappe maand gehad, maar heb er zo ontzettend veel plezier van. En als je het goedkoper wilt; overweeg dan de gewone ps4. Pro klinkt leuk maar zonder 4k scherm (weet niet of je dat hebt) maakt het al snel niet uit en de meeste games zien er sowieso goed uit.

    True, zonder pro hoef ik ook geen nieuw scherm te halen (: en als het goed is kan het gewoon aangesloten worden op mijn pc scherm via een hdmi kabel.

    Kan een ps4 plat liggen eigenlijk? Of juist niet rechtop? Ik heb er echt geen verstand van :p

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 13:50 ]

    ^^ Jup, hdmi is alles wat je nodig hebt. En een PS4 kan plat liggen, maar ook rechtop. Het maakt in principe niet zoveel uit, maar als je voor rechtop kiest, is het verstandig om er een stand voor te kopen. Anders blokkeer je namelijk een kant van de koeler en sowieso staat je console dan een stukje steviger. Ik heb mijn stand ook pas veel later gekocht en tot die tijd gewoon plat laten liggen (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik denk dat ik em alleen kan neerleggen, naast mijn pc is geen plek meer dus ik leg hem op mijn pc denk ik. Als dat wil. Maar ik ga pas aan het eind van de maand kijken of ik echt een ps4 ga kopen. Dan is ook de stufi weer binnen (:

    Yay! Ik hoop echt dat je een leuke aanbieding vind ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Maar de nintendo switch komt morgen ook uit en die wil ik ook, met de nieuwe Zzlda game. Dang it, waarom heb ik niet meer geld zodat ik niet zo blut ben als ik beide koop...

    Hahaa, ik ken het. Als ik jou was zou ik een lijstje opstellen met alle games die je op de switch wilt gaan spelen en welke op de ps4. Niet om nou te zeggen dat je persé die ps4 moet halen (maar oké, dat moet je wel), maar voor de switch zijn nog lang niet zoveel spellen uit. Ik heb er wel positieve dingen over gelezen, maar ook dat het bijvoorbeeld net zo goed draait als een standaard console. Plus, met de switch moet je ook weer extra dingen aanschaffen, zoals het hoesje enzovoort. Anyway, als je hulp nodig hebt om een keuze te maken kan je misschien deze review eens lezen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    O MY LORD


    It's real, eind van deze maand

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 22:04 ]



    Ik wil echt graag Friday the 13th spelen ^^
    Maar het schijny 60 euro te gaan kosten. Dat vind ik het niet waard voor een spel met zoveel glitches en bugs.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 16:52 ]

    Huehueuheuehuheuehue nu wil ik hem ook. Had er nog helemaal niks over gehoord :c Aan de andere kant; ik heb nog ongeveer 10 horror games liggen die ik niet durf te finishen dus geen haast :Y) En indd, €60 voor een horror game vind ik sowieso een beetje duur. Resident Evil was dan nog een franchise die ontzettend goede ratings wist binnen te slepen, maar met dit soort games is het altijd even afwachten :/

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 17:59 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Klopt, ik had niet verwacht dat RE7 het zo goed zou doen. Vooral om dat de vorige al een tijdje geleden is, toch?

    FT13th is gelukkig wel multiplayer en het ziet er leuk uit aan de gameplay te zien. Het is alleen steeds hetzelfde doen. Maar dat is met Dead by Daylight ook zo eigenlijk. Ik zit er ook aan te denken om Dead by Daylight te kopen.


    Wie zijn jullie favo gamers op youtubers eigenlijk?
    Ik heb laatst H2O Delirious, Cartoonz, Ohmwrecker en BryceMcQuaid ontdekt en ze zijn hilarisch ^^

    RE7 is op 24 januari uitgekomen dus dat is inderdaad alweer een tijdje in de gamewereld :')

    Maar wel een voordeel dat FT13th mutiplayer is. Hoewel je ook nog de vrienden nodig hebt om er van te kunnen genieten :') En Dead by Daylight staat ook al een poosje op mijn lijstje, het leek me redelijk orgineel alleen ik denk dat ik echt té bang ben :')

    En ik moet bekennen dat ik geen youtubers kijk. Te ongeduldig omdat ik dan zelf wil spelen. Van H2O Delirious heb ik wel leuke dingen gehoord. Soms kijk ik sl1pg8er omdat hij de ARK God is en the Game Theorist is ook ontzettend leuk. Mattpad gaat dan berekenen of dingen zoals de leap of faith in Assassins Creed echt mogelijk zijn. Hij heeft ook een serie op youtube red genaamd 'Gamelabs.' Daarin gaat hij uitzoeken hoe realistisch sommige games zijn. O.a rijden ze dan op struisvogels :') Dat doet hij trouwens in samenwerking met andere gamers op youtube, echt waanzinnig tof. Oh, en telt de Warp Zone? Niet echt 100% gaming maar wel leuke nerds.
    Ugh, I should stop. Praat te graag over games.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Onderzoeken of iets echt kan en realistisch is is wel cool ^^ Ik zal eens gaan kijken (:

    Haha, daar is dit topic voor ^^

    en het is zo'n snoepie met een babyface, maar dat terzijde


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"