• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    Wie speelt hier XBOX One?

    Assassins creed is best game ever :3 tot aan revelations. 3 is niets aan, 4: black flag is wel leuk en alles daarna heb ik nog niet gespeeld.
    De Ezio triologie is de beste. Maar je moet alles tot 3 wel spelen eigenlijk voor het hele verhaal buiten de animus. Dat loopt door tot AC 3. Bij AC 3 vond ik het wel het leukste omdat je ook echt dingen moest doen, in plaats van alleen dingen verzamelen zonder echte missie.

    Laasyanir schreef:
    Assassins creed is best game ever :3 tot aan revelations. 3 is niets aan, 4: black flag is wel leuk en alles daarna heb ik nog niet gespeeld.
    De Ezio triologie is de beste. Maar je moet alles tot 3 wel spelen eigenlijk voor het hele verhaal buiten de animus. Dat loopt door tot AC 3. Bij AC 3 vond ik het wel het leukste omdat je ook echt dingen moest doen, in plaats van alleen dingen verzamelen zonder echte missie.


    Ah sweet! Thanks voor de uitleg, dan weet ik in ieder geval dat het de moeite waard is ^^ Ik was er al een poosje benieuwd naar, maar ik ben dan zo iemand die gewoon weer bij WoW inlogt, omdat het zo lekker makkelijk is om een game te doen die je al kent XD


    Veni, Vidi, Coffee.

    NigelW schreef:
    Wie speelt hier XBOX One?

    Me c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    Me c:



    Welke games?

    NigelW schreef:
    (...)


    Welke games?

    atm Bo3, AC Unity & Infinite Warfare ga ik aan beginnen denk ik
    + nu en dan fifa 16

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 17:16 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik speel voornamelijk op xbox360, maar zodra mijn examens over zijn heb ik een pc waarop ik kan gamen. En we hebben een ps4, maar amper spelletjes, dus daar moet ook wat verandering in komen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Reigns > Goldberg > Perkins


    16 - 09 - '17

    Zijn er mensen die het leuk vinden om samen te gamen? Het lijkt me leuk zowel MMO's (Tera, Blade&Soul, Dofus e.d.) te doen, of MOBA's (League of Legends, Smite), of andere games als Left 4 Dead, H1Z1..

    ^^ Ik moet een complete tribe draaiend houden op ARK maar kan wel af en toe LoL komen spelen. Speel alleen nooit aram en speel mid, adc of supp. Unranked atm.
    Left 4 Dead heb ik ook, hoewel fps niet m'n sterkste punt is :') Is het een idee om een Q-groep aan te maken op Steam, zodat iedereen kan joinen en kan kijken wie online is en wat speelt?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jerboa schreef:
    ^^ Ik moet een complete tribe draaiend houden op ARK maar kan wel af en toe LoL komen spelen. Speel alleen nooit aram en speel mid, adc of supp. Unranked atm.
    Left 4 Dead heb ik ook, hoewel fps niet m'n sterkste punt is :') Is het een idee om een Q-groep aan te maken op Steam, zodat iedereen kan joinen en kan kijken wie online is en wat speelt?

    Ja, dat lijkt me echt handig.

    Ark spelen lijkt me ook cool, maar de laatste keer dat ik dat probeerde vorigr week, werkte het niet meer.

    Ik speel ook niet echt aram en geen ranked. Dus af en toe zou kunnen (: ik ben alleen niet geweldig (baby)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 19:06 ]



    Join, laat een berichtje achter en verover de gamewereld ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Naisss. Ik zie een Quizlet team aankomen voor LoL, Smite, CSGO, ARK, H1Z1 en meer :3

    Ik zit er in


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh ik kom er zsm bij. ^.^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."